Jump to content
  1. Βιβλιοθήκες και Εργαστήρια

    1. Συγγραφή

      Γράφετε λογοτεχνία; Γνωρίστε άλλους λογοτέχνες και συζητήστε θέματα που σας ενδιαφέρουν.

      19.6k
      posts
    2. 58.7k
      posts
    3. 14.2k
      posts
    4. SFF Novel Writing Month (SFFNoWriMo)   (39,530 visits to this link)

    5. Summer Writing Month (SummerWriMo)   (77,059 visits to this link)

  2. Λογοτεχνία, Βιβλία, Συγγραφείς...

    1. Λογοτεχνία Φαντασίας

      Συζήτηση επάνω στη λογοτεχνία φαντασίας (heroic/epic fantasy, urban fantasy, new weird, κτλ).

      12.6k
      posts
    2. Λογοτεχνία Επιστημονικής Φαντασίας

      Συζήτηση επάνω στην επιστημονική φαντασία (hard/soft science fiction, space opera, science fantasy, cyberpunk, κτλ).

      12.9k
      posts
    3. Λογοτεχνία Τρόμου

      Συζήτηση επάνω στη λογοτεχνία τρόμου (Stephen King, Clive Barker, κτλ).

      9.3k
      posts
    4. Γενική Λογοτεχνία

      Γενική συζήτηση περί λογοτεχνίας. Επίσης, εδώ είναι το μέρος για να συζητήσετε σχετικά με λογοτεχνήματα και συγγραφείς που δεν εμπίπτουν στις άλλες κατηγορίες.

      41k
      posts
    5. Συνεντεύξεις του SFF.gr

      Το SFF.gr έψαξε συγγραφείς και πήρε συνεντεύξεις! Enjoy!

      238
      posts
  3. Διάφορα Θέματα

    1. Cine & TV

      Νέα για ταινίες και σειρές (The Matrix, The Lord of the Rings, Star Trek: Discovery, Star Wars, Doctor Who, The Shape of Water, Stranger Things...)

      15.6k
      posts
    2. Science Fiction & Fantasy Art and Comics

      Για όσους σχεδιάζουν η/και θαυμάζουν την φανταστική τέχνη. (Μολύβι, 2D, 3D, animation, δημιουργία χαρακτήρων). Aρχάριοι η προχωρημένοι, όλοι καλοδεχούμενοι.

      6.6k
      posts
×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..