Jump to content

giati mou thumizei dhmosio???


laas7
 Share

Recommended Posts

re paidia exw antiriseis gia ton tropo pou sththke to ergasthri poihshs!

mou fainetai proxeiro kai mou afhnei aisthsh dhmosias uphresias to ligotero...

eixate mia pragmatika polu kalh idea...giati den anoiksate ena topik na to suzhthsoume? na antalaksoume apopseis? na dialeksoume pws tha thelame osoi epithumousame na laboume meros na organwthei?

para oute ena subforum den kanate-ta themata tou ergasthriou poihshs uparxoun apla kapou mesa sto ergashri sugrafhs-xwris kammia sunoxh sxedon katholou organwsh kai prolabate oxi mono na balete prwth akshsh pou den sxoliasthke kan alla na balete kai deuterh sxedon sto idio aploiko epipedo?

egw tha hthela pragmatika na kanoume thn diafora..den mporw pragmatika na thn katapiw auth thn emmonh sas na ikanopoihste me hmimetra kai arpa kola katastaseis kai na mhn htlete oxi mono na orgnanwthoume swsta alla na dhmiourghsoume ontws mia omorfh kai dhmiourgikh atmosfaira, pou leei kai o dain!

tha thela loipon na balei o kathenas arxika apo mia askhsh kai na doume pio stil kai poia atmosfiara bohthaei apantes na grapsoun ti kaluteres akshseis na tous dinei empeunsh kai oxi na grafoun apla stixakia me omoiokatalhksia exontas thn entupsh pws auto einai poihsh...na ginontai logikes kritikes xwris thn entupwsh tou apolutou krith apo kanenan mas kai mazi me olh thn kalh diathesh pou oloi exoume eimai sigourh...na prospathoume gia to kalutero genika kai oxi apla gia na kanoume kati etsi oti mas katsei!

tha thela na akousw kai alles apopseis kai analogws na poreutoume.ayta.

Edited by laas7
Link to comment
Share on other sites

Για αρχή πρέπει να κάτσουμε και να κανονίσουμε τι γίνεται με τις ασκήσεις (κάθε πότε θα μπαίνουν, ποιος θα τις βάζει, πόσο θα κρατάνε, τι περίπου θα ζητάνε κτλ) Επίσης πρέπει να δούμε τι θα γίνεται με τις κριτικές.

Ενδιαφέρον από ότι βλέπω υπάρχει, αλλά χωρίς οργάνωση δεν έχει νόημα να φτιαχτεί ένα εργαστήρι.

Link to comment
Share on other sites

Για να φτιαχτεί καινούργιου φόρουμ μού φαίνεται δύσκολο. Το μόνο που θα μπορούσε να γίνει είναι να ανοίξει ένα υποφόρουμ μέσα στο Εγαστήρι Συγγραφέων, αν και μόνο αν υπάρχει όντως τόσο ενδιαφέρον για το εργαστήρι ποίησης.

 

Απο κεί και πέρα, τι έχεις να προτείνεις, laas7, σχετικά με τις ασκήσεις, την κριτική κτλ;

Link to comment
Share on other sites

Το εργαστήρι αυτό ξεκίνησε εντελώς πρόχειρα.

Για να γίνει κάτι τέτοιο χρειάζεται να το πάρουμε στα σοβαρά και να υπάρχει σχολιασμός στις 'ασκήσεις'.

Έτσι είναι δώρον άδωρον.

Εγώ ενδιαφέρομαι να πάει καλά. Να υπάρχει. Καθώς κυρίως ποίηση γράφω.

Αλλα η μορφή του με προβληματίζει.

Καταρχήν ένα εργαστήρι ποίησης πρέπει να ναι ένα ελεύθερο μέρος, πολύ ατμοσφαιρικό και ουσιαστικά να βοηθάμε ο ένας τον άλλον να κυλήσει η έμπνευση από μέσα του...

[όχι να μπλοκάρει!]

Πρέπει οι 'ασκήσεις' να είναι ταξίδια στην ψυχή αυτού που τις βάζει ει δυνατόν. Να βοηθούν τους άλλους να ταξιδέψουν εκεί που δεν έχουν πάει...

 

Τώρα ο πρακτικός τομέας. Νομίζω πως είναι καλή ιδέα να ξέρουμε ποιοι είναι σταθερά μέλη και να βάλουν όλοι ασκήσεις με τη σειρά από μια φορά, ωστε να καταλάβουμε τι θεωρεί ο καθένας άσκηση ποίησης. Μιας και δεν πιστεύω πως η τεχνική είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της ποίησης αλλά μάλλον το λιγότερο, δεν πιστεύω πως οι ασκήσεις πρέπει να εστιάζουν εκεί. Αλλά αυτή είναι μόνον η γνώμη μου.

Γι αυτό πρέπει να συζητηθεί σε αυτό εδώ το topic το τι ζητάει ο καθένας από ένα τέτοιο εργαστήρι. Η έννοια του ποιητικού εργαστηριού είναι από μόνη της αντιφάσκουσα, άρα για να δουλέψει καλά ένα μέρος στο οποίο κάποιος εξασκεί ικανότητες που μάλλον έχουν περισσότερο να κάνουν με πηγαία ταλέντα παρά με την εξάσκηση τους χρειάζεται απίστευτη προσοχή. Χρειάζεται σεβασμός στη λεπτή φύση της ποίησης. Θέλω να ακούσω και τις δικές σας γνώμες. Πραγματικά πρέπει να ξέρουμε όλοι τι θέλουμε και αν θέλουμε κάτι από αυτό το εργαστήρι.

 

Εγώ προσωπικά το φαντάζομαι σαν ένα παιχνίδι με σκοπό να τονώσει τις αισθήσεις μας και να μας χαρίσει λίγη ακόμα έμπνευση. Εξ'άλλου το να μοιράζεσαι την τέχνη σου πάντα το κάνει αυτό. Δεν το φαντάζομαι σαν ένα μέρος που θα μάθω νέες τεχνικές και θα εξασκηθώ. Η συγγραφή είναι άλλο πράγμα, κι άλλο η ποίηση. Η συγγραφή θέλει και υπομονή, θέλει και δουλειά, και οργάνωση... Η ποίηση είναι για τους ανυπόμονους, τους ασταθείς... τους βιαστικούς του συναισθήματος και κείνους που αδράττουν στιγμές και δεν μαζεύουν το έργο τους λιθαράκι λιθαράκι. Άρα το εργαστήρι πρέπει να απευθύνεται σε τέτοιους.

 

Ακούω γνώμες.

Αυτό είναι το σημαντικό τώρα.

:)

Edited by Nienna
Link to comment
Share on other sites

xmm diabasa ta post twn paidiwn kai apantw

barde auto eipa kai egw apo thn arxh na ginei ena upoforoum mesa sto ergasthri sugrafhs gia na uparxei enas ksexwristos xwros kai na einai pio mazemena ta pragmata na mhn psaxnoume mesa sto ergasthri me tis toses akshseis na broume ta themata kai ta topiks pou aforoun to ergasthri poihshs.

Epishs tha thela arxika na ginoun sxolia se ena ksexwristo topik an kai oi upoloipoi sumfwnoun alla me proupotheseis dhladh na mhn kanoume sxolia sklhra h apo thn allh uperbolika genika kai na laboume upopsh mas pws h poihsh den einai aparaithto na akolouthei sugkekrimenous tropous texnikhs.H niena as poume thelei na grafei eleuthera na mhn exei orous omoiokatalhksias auto prepei na ginei sebasto auto einai to stil ths o tropos ths prepei loipon otan tha ginontai sxolia gia thn nienna na einai mesa sto pneuma tou tropou pou ekfrazetai kai oxi na prospathoume na thn kaloupwsoume se kati pou den thw tairiazei.Egw as poume thelw na grafw me sumbolismous, prepei loipon otan tha ginontai sxolia gia mena ta melh na kseroun pws uponow panta kati kai na kanoun sxolia gia mena mesa se auta ta plaisia. Kapoios alo thelei na grafei me ruthmo me metro me omoiokatalhksia...se auton ta sxolia tha ginontai me bash to diko tou stil.Prepei dhladh na eimaste eueliktoi ws pros ta sxolia alla mazi na exoume na poume kati shmantiko ektos tou ax poso mou arese h poso den mou arese...an pali omws thewrhsoume ena kommati toso kalo wste na mhn exoume na poume tipota parapanw apo ena ouaou na to kanoume xwris deuterh skepsh. Auto pou egw proswpika tha thela apo to ergasthri poihshs einai na einai enas topos epmneushs na exoume askhseis pou na mas dinoun erethismata pou isws apo monoi mas na mhn eixame pote skeftei kai gi auto kata thn gnwmh mou tha prepei na mpainoun askhseis apo olous kata kuklikh fora, kathe askhsh apo allon anrthwpo wste na exoume poikilia ... an kapoios den thelei ekeinh thn stigmh na balei askhsh kai einai h seira tou ok na proxwrame an pali kapoios exei mia apisteuth idea gia akshsh kai thelei na thn balei na to suzhta me tous allous kai na thn bazei an sumfwnhsoun oloi. Einai h idia idea pou hthela kai gia to ergasthri sugrafhs na mhn exoume steira themata alla na einai zwntana na milane ston kathena mas... zhtaw kati parapanw apo ante na kanoume thn akshsh les kai einai fronthsthrio

bebaia ola auta an sumfwnhsoun oloi pou to euxomai giati pragmatika pisteuw pws etsi tha leitourghsoume polu wraia oloi mas kai panw apo ola arxika na mathoume poioi tha einai ta melh xwris arxhgilikia kai tetoia...oi kallitexnikes uparkeis sunhthws den ta pane kala me thn ennoia ths eksousias egw eidika anhkw se osous exoun problhma me thn eksousia an kai den kserw an eimai kallitexnikh fush..... apegnwsmena prospathw na ginw! :p

Ase pou upothetw skopeuoume na eimaste omada..an kseroume thn seira pou tha bazoume askhseis o kathenas mas tha exei proetoimastei kai h tha bazei thn akshsh pou tou analogei h tha leei paidia den exw xrono as balei o epomenos...den einai kako na eimaste ligo eueliktoi na mhn to paizoume aggouria a etsi einai teleia kai paula ...tespa peite kai eseis na doume ti tha doume....

Link to comment
Share on other sites

loipon paidia! uparxei diwria mias ebdomadas gia na grapsoun edw osoi epithumoun na paroun meros sto ergasthri poihshs, thn apopsh tous kai na paroun meros stis telikes apofaseis gia to thema auto. Osoi pistoi proselthete me oreksh panw apo ola kai kefi gia na organwthei kati kalo pou egw tha protimousa na einai ksexwristo tmhma tou hsh uparxontos ergasthriou sugrafewn gia na einai pio mazemena kai organwmena ta pragmata.

Loipon...perimenw apopseis!!!! Ti nomizete gia osa egrapsa egw parpaanw osa eipe o nilxio h nienna ktl?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Oπότε τι λέτε τελικά μια που πέρασε ήδη πάνω από μία βδομάδα? Τι θέλετε να γίνει? Αν θελετε κάτι, δηλαδή. Μιλάτε ωρέ ,δε θα σας δαγκώσει κανείς! ;)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν είχα πάρει χαμπάρι τη συνέχιση της συζήτησης, αλλά θ' απαντήσω (έπειτα από καθυστέρηση...):

 

Σ' ένα χώρο ποίησης χρειάζεται αυστηρότητα σεβσμού: δε δουλεύουμε τον άλλον, κάτι που είναι ευκολότερο με την ποίηση παρά με το πεζό κείμενο.

 

Από εκεί και ύστερα, δεν ξέρω, για να είμαι ειλικρινής, τι άλλο να πω.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως είπα την γνώμη μου εκτενέστατα στο παραπάνω post μου...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θέλω. :bangin:

Θέλω πολύ! :bangin: :bangin:

Αλλά, ως φαίνεται, δεν είμαι σε θέση να σκεφτώ παραγωγικά σήμερα...

(εγραψα 3 ποιήματα μετά από... 7 :cold: μήνες? εξηντλήθην...)

 

 

Οι Μούσες μαζί σας

-Ορφέας

Link to comment
Share on other sites

Μετά από παράκληση της Laas7 το τοπίκιον τούτο εμεταμέρθη εκ του εργαστηρίου εδώ, στο φορούμιον Συγγραφή.

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα ανοργάνωτοι παρά καθόλου-οργάνωτοι! (δικό μου)

Τι έγινε, θα κάνουμε τίποτα; Η θα κάθεται αυτό το τόπικ να μαραζώνει και να μας θυμίζει με τύψεις τον όρκο μας για δημιουργία αυτού του εργαστηρίου;

Link to comment
Share on other sites

Πάντως ίσως θα ήταν καλό να προσπαθήσουμε, αν συμφωνούμε όλοι, να συνεχιστούν οι ασκήσεις, και αν αποφασίσουμε κάτι πιο ενδιαφέρον το εφαρμόζουμε... Για να αποφύγουμε το βάλτωμα (με άλλα λόγια μόλις επανέλαβα τον Θρόγο - κλαψ!)

 

 

-Ορφέας

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..