Jump to content

Poltergeist: The Legacy (1996-1999)


Nihilio
 Share

Recommended Posts

Μιας και πιάσαμε σειρές τρόμου που έδειχνε η ελληνική τηλεόραση, θυμάται κανείς αυτή τη σειρά; Είχε προβληθεί πριν αρκετά χρόνια (9 νομίζω) με το όνομα "Το πνεύμα του κακού" και κατά καιρούς είχε ξαναπροβληθεί, ενώ το έδειχνε και πέρσυ το καλοκαίρι από ότι θυμάμαι.

Θέμα της σειράς μια ομάδα ανθρώπων που ανήκαν σε μια μυστική οργάνωση που πολεμούσε το κακό σε όλες του τις μορφές (ξέρετε φαντάσματα, δαίμονες, μάγισσες κτλ) Συμπαθητική σειρά ήταν από όσο θυμάμαι, με καλή ατμόσφαιρα και κάποιες καλούτσικες ιδέες, αλλά όχι κάτι το τρομερό.

Link to comment
Share on other sites

Τη θυμάμαι! Την έδειχνε και πριν..χμ...4 χρόνια στο σταρ αν θυμάμαι καλά. Ναι, ήταν αρκετά καλή, είχε όλα τα στοιχεία που μ αρέσουν(τρελαίνομαι για μυστικές οργανώσεις:p) και ωραία ατμόσφαιρα. Κλασσικά πράγματα ίσως, αλλά μ άρεσε.

Link to comment
Share on other sites

Παίζει να 'ταν κι η αγαπημένη μου σειρά... τρελαίνομαι για μυστικιστικο-θρησκειο-παγανιστικο-πνευματιστικο-μυστηριακοϋποθέσεις. Δεν είχα χάσει επεισόδιο, ακόμα κι όταν τα έβαζε σε κάποια φάση ο Alpha στις δυό το βράδυ κι εγώ δούλευα στις οχτώ το πρωί... Uber alles!

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Poltergeist: The Legacy (1996-1999)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..