Jump to content

Primeval (2007-2011)


Darkchilde
 Share

Recommended Posts

Εν αρχή ήταν ο Dr. Who. Συνεχίσαμε με Hex, και τώρα ήρθε το Primeval. Οι αγγλικές παραγωγές ε.φ. έχουν αρχίσει να παίρνουν τα πάνω τους, με πολύ πιο ενδιαφέροντες ιδέες και σενάρια απ'ότι οι Αμερικάνοι παραγωγοί που τελευταία δεν ρισκάρουν καθόλου. Ίσως και το Primeval να μην είναι τέλειο, αλλά βάζει τα γυαλιά σε πολλές παραγωγές.

 

Δεινόσαυροι στο Λονδίνο; Αρχαιοπτέρυξ πάνω από γήπεδα του golf; Kαι όμως με αυτό το θέμα ασχολείται το Primeval. Χρονικές πύλες ανοίγουν στο παρόν και το μέλλον της Γης, και παλιά και νέα πλάασματα περνάνε από τον ένα κόσμο στον άλλο. Και όχι μόνο από την εποχή που ο πλανήτης μας είχε οξυγόνο αλλά και από παλιότερες εποχές... Από την αρχή της γέννησης της Γης μέχρι το μακρινό μέλλον, οι πρωταγωνιστές της σειράς δεν ξέρουν τι και πότε θα το συναντήσουν.

 

Ένας αρχαιολόγος, καθηγητής Πανεπιστημίου, ο Nick Cutter, ο βοηθός του, o Stephen Hart, μία ζωολόγος, ειδικευμένη στα ερπετά, η Abby Maitland, και ένας φοιτητής αρχαιολογίας/παλαιοντολογίας, ο Connor Temple, είναι οι κύριοι πρωταγωνιστές της σειράς. Όσο για κάποιους άλλους που εμφανίζονται στην σειρά και έχουν σημαντικό ρόλο, καλύτερα να δείτε από μόνοι σας.

 

post-46-1201640032_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Χμμμ, γιατί αισθάνομαι οτι θα την καταβρώ με τη σειρά αυτή?? Πύλες στο παρελθόν και το *μέλλον*, ε?? Για να πάω να δω τι κυκλοφοράει ανά το Νετ. ;)

Link to comment
Share on other sites

Αυτή η σειρά είναι γραμμένη και ραμμένη για τα μέτρα του αδελφού μου, που αγαπάει τους δεινόσαυρους. Δεν μασάει τον χρόνο του(!) Από τα πρώτα δευτερόλεπτα μας έρχεται με τα σαγόνια ανοιχτά και πεινασμένα για ενός λεπτού Τζουράσικ στο πάρκιν ενός Σούπερ Μάρκετ! Όλα τα έχει ο μπαχτσές. Σαρκοφάγα στο δάσος, μαμούνια στο μετρό, δεινοσκυλόψαρα σε λίμνες, πισίνες και ΓΚΑΣΠ, πλημμυρισμένα υπόγεια σπιτιών. Που πας κυρ υδραυλικέ, όχι, δεν τρύπησε το πλυντήριο, άνοιξε πύλη σε θάλασσα του Ιουσιάριου ένα πράγμα.

 

Τα εφέ τέλεια, από εκείνα που δεν δείχνουν εφέ. Το σενάριο με έπιασε στα πράσα. Βλέπω το έκτο και τελευταίο επεισόδιο της πρώτης σεζόν, η γυναίκα του πρωταγωνιστή παίρνει πόζα και λέω ο έξυπνος: «Α, τους τεμπέληδες. Από εδώ κλέψανε τη φωτογραφία της που είδαμε στο πρώτο επεισόδιο.» Αμ, δε. Δεν το κλέψανε. Ξύπνα Ντίνο. Πύλες στον χρόνο! Όσοι το δείτε θα πιάσετε τι εννοώ και δεν κάνω σπόιλερ. Δείτε τα, 6 επεισόδια που τα πίνεις μονορούφι και ζητάς κι άλλο!

Link to comment
Share on other sites

Και η δεύτερη σαιζόν έχει φτάσει στο 3ο επεισόδιο και αισίως το Σάββατο αναμένεται το 4ο. Να συμπληρώσω ότι η σειρά είναι του καναλιού ITV. (Για την δεύτερη σαιζόν δεν πρόκειται να πώ τίποτα... )

Link to comment
Share on other sites

Θα με πεθάνετε με τις σειρές και τα καλούδια που προτείνετε!

 

P.S.: Added to "TOWATCH" list. :ahappy:

Link to comment
Share on other sites

(Για την δεύτερη σαιζόν δεν πρόκειται να πώ τίποτα... )

 

:bounce8: Είδα το πρώτο της δεύτερης! Είδα το πρώτο της δεύτερης!! Raptors in the mall! Raptors in the mall! Γιου-χου-χούουουου!!! Can't wait - Can't wait!!!!

post-1004-1201692617_thumb.jpgpost-1004-1201692627_thumb.jpg

post-1004-1201692637_thumb.jpg

Edited by DinoHajiyorgi
Link to comment
Share on other sites

:lol: Κοίτα χαρές! Για να χρησιμοποιήσει ο Ντίνος smiley σε ποστ του, πρέπει να είναι σε rapture με τη σειρά! Ε, θα τη δω οπωσδήποτε. Δηλαδή....σε λίγες ωρίτσες! ;)
Link to comment
Share on other sites

Ωραία πρόταση. Θα ψάξω να την δω και θα επανέλθω... κρατήστε την καφετιέρα αναμμένη και τις μπύρες στο ψυγείο!

Link to comment
Share on other sites

Και είδες ότι συνεχίζονται κάποια πράγματα... Δεν κάνει reset, δεν βρίσκουν "μαγικό" τρόπο...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν είδα και το χθεσινό επεισόδιο. (Τι σου είναι το Internet...). Ένα θέλω να πώ: ΘΕΛΩ ΚΙ ΑΛΛΟ!!!! Θέλω να μάθω

τα σχέδια της Helen Cutter, τι κρύβουν από τους πρωταγωνιστές μας, τι θα γίνει με την Caroline...

. Και οι πύλες; Άλλο ένα μυστήριο...

Link to comment
Share on other sites

post-1004-1202250758_thumb.jpg

post-1004-1202250775_thumb.jpgpost-1004-1202250801_thumb.jpg

post-1004-1202250858_thumb.jpgpost-1004-1202250870_thumb.jpg

 

COMING SOON:

post-1004-1202250886_thumb.jpg

 

Και spoiler από το φινάλε:

Ο ήρωας τρελαίνεται και περιφέρεται στους δρόμους

του Λονδίνου με μια μπάλα, ρωτώντας τους περαστικούς

"Is this a dinosaur egg?"

post-1004-1202251128_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ειχα δει κάποια επεισόδια παλιότερα και ήταν πολύ καλά. Τα γραφικά ήταν ελαφρώς χάλια(της 2ης σεζόν φαίνονται καλύτερα) αλλά οχι για γέλια. Πρέπει να δώ κι άλλα!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το 6ο επεισόδιο αλλά ουχί τελευταίο. Προ-τελευταίο!

 

GA-MA-TO E-PI-SO-DI-O!!!!!!!

 

Να πω για τη σκηνή με το μαμούθ στον αυτοκινητόδρομο;!

 

Να πω για τη σκηνή σύγκρουσης predator με το αφεντικό, τον Τζέημς;!!!! Ουάου! Με κέρδισε ο κατά τα άλλα κρυόκωλος τύπος.

 

Η αισθητική θυμίζει κινηματογράφο και δεν έχω δει επεισόδιο που να κουράζει στο ελάχιστο. Κάτι που δεν μπορώ να πω για τα καλύτερα αμερικάνικα.

 

Και από τις σκηνές του επόμενου επεισοδίου... το φινάλε θα είναι το κάτι άλλο!!

post-1004-1203596213_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μιας και δεν έχω προλάβει να το δώ ακόμα, ε να περιμένω να πάρω μια γερή δόση από Primeval, μιας και θα περιμένουμε έναν χρόνο για τα επόμενα επεισόδια...

 

[Απότ ην μία καλά κάνουν οι Αγγλοι και έχουν μικρές σειρές, από την άλλη όμως... σύνδρομα στέρησης!! Αντε που είναι και το επόμενο Dr. Who????]

Link to comment
Share on other sites

7ο και τελευταίο. Πολύ καλό επεισόδιο.

 

 

Μία σημαντική απώλεια (πήγε ένας από τους καλούς στα κυπαρίσσια).

 

 

Ένα αναπάντητο μυστήριο (τι απέγεινε η πρώτη Κλόντια;)

 

Και η Έλεν Κάτερ συνεχίζει να υπάρχει μόνο για να μας εκνευρίζει. (Καλά,

έφτιαξε έναν στρατό από χρονοκλώνους

, και διάλεξε αυτό το μούτρο;)

 

Αναμονή τώρα για την τρίτη σεζόν.

 

edit by araquel: προσθήκη spoiler tags

Edited by araquel
Link to comment
Share on other sites

 

Και τι απώλεια... Δεν ήθελα να πάει αυτός στα θυμαράκια!!!

Η ηλίθια η Helen Cutter. Είναι σίγουρα ψυχοπαθής αυτή η γυναίκα.

Σ'ένα χρόνο season 3...

 

edit by araquel: προσθήκη spoiler tags

Edited by araquel
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΣΟΥΠΕΡ ΕΥΚΑΙΡΙΑ!

 

post-1004-1215440386_thumb.jpg

 

PRIMEVAL - ΕΙΣΒΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ

 

ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΣΕ 6 DVD ΑΠΟ ΤΟ BBC

ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

 

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ - ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 12 ΙΟΥΛΙΟΥ στην Καθημερινή!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το Σάββατο δηλαδή! Thanx Dino! Εεεμ κρίμα ήταν να πηγαίνανε στο αρχείο τόσα animations που φτιάξανε για τα ντοκιμαντέρ του BBC για τους δεινόσαυρους :p

Link to comment
Share on other sites

Primeval λοιπόν από το περασμένο Σάββατο (12.6.2008) στην Καθημερινή. Αλλά... μόνο για αναγνώστες της εφημερίδας. Εξηγούμαι:

 

Κάθε Σάββατο η Καθημερινή σε μια έκδοση διαφορετικού σχήματος από τις υπόλοιπες μέρες (είναι μικρότερη... κάτι σαν την Monde) έχει 1.5 ευρώ και 2.5 ευρώ αν πάρεις και το Πριμ. Το οποίο φυσικά κυκλοφορεί σε διπλό dvd (3+3=6 επεισόδια) και μπορεί κανείς να το αγοράσει σήμερα από το play, 11.5 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά. Η Καθ. όμως επέλεξε (φυσικά) να το προσφέρει σε 6 δισκάκια (1 επεισόδιο έκαστο) ώστε να πάει σε μάκρος η προσφορά.

 

Έτσι, οι αναγνώστες της Καθ. θα επιβαρυνθούν 1 ευρώ κάθε Σάββατο και θα έχουν όλη τη season 1. Οι μη αναγνώστες όμως, θα δώσουν 6Χ2.5=15 ευρώ, οπότε δεν τους συμφέρει. Πάντως η Καθ. κάθε Σάββατο είναι αρκετά καλή και αξίζει να της ρίξετε μια ματιά.

 

Για τη σειρά καθαυτή θα επανέλθω όταν τη δω όλη, το πρώτο επεισόδιο μου φάνηκε λίγο απλοϊκό και κλισεδιάρικο. Αλλά ποτέ δεν κρίνω από τα πρώτα επεισόδια.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντα παίρνω την Καθημερινή Σ/Κ με το πλήρες πακέτο της οπότε δεν με έχει χαλάσει καθόλου.

 

Και τώρα περιμένουμε την τρίτη σαιζόν του χρόνου... Κλάψ!

Edited by Darkchilde
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τέλειωσα χτες το primeval και θέλω να πω γιατί μου άρεσε... μετρίως.

 

εφέ

Καλούτσικα, ούτε χολιγουντιανά, πανάκριβα, ούτε αφελή. Κάπου στη μέση. Σε κάποιες περιπτώσεις το εκάστοτε "τέρας" είναι εκτός κλίμακας, ο αναγνώστης καταλαβαίνει εύκολα ότι το βλέπει ως προσθήκη στο φόντο. Σε άλλες, όπως στο τέρας που εμφανίζεται στην πισίνα να καταπίνει το βουτηχτή, τα πράγματα είναι καλύτερα. Ούτε με ενθουσίασαν τα εφέ, ούτε με απογοήτευσαν. Δεν είχα εξάλλου και πολύ ψηλά τον πήχη.

 

ερμηνείες

Μέτριες. Μακριά από τα υψηλά bbc στάνταρτς.

 

σενάριο

Πρόβλημα με τα σενάρια. Κάθε επεισόδιο είναι ημι-αυτοτελές, χωρίς να εξελίσσει το μύθο. Μόνο στα τελευταία επεισόδια γίνεται κάποια προσπάθεια να δομηθεί μια κατάσταση γύρω από τη γυναίκα του πρωταγωνιστή, χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Μάλιστα σε διάφορα σημεία το κάνουν μπάχαλο. Παράδειγμα:

Ο Κάτερ διαπιστώνει στο τελευταίο επεισόδιο ότι είναι αυτός που έχει φωτογραφήσει τη γυναίκα του στην Πέρμιο. Και το καταλαβαίνει από την πόζα και όχι... από το γεγονός ότι η φωτογραφία που έβλεπε τόσα χρόνια στο σπίτι του παρουσίαζε τη γυναίκα του δέκα χρόνια μεγαλύτερη!! Θέλω να πω: Αν έχεις να δεις τη γυναίκα σου δέκα χρόνια, από τότε που ήταν ας πούμε 35 χρονών, επειδή έχει εξαφανιστεί, και έχεις σπίτι σου μια φωτογραφία της που είναι ώριμη 45άρα, εεεεεε, τι λέτε, δεν θα είχατε παραξενευτεί;

Πέρα από τα προβλήματα αυτά, τα κλισέ κυριαρχούν, η σειρά δεν νιώθεις ότι σε εκπλήσσει, ότι πρωτοτυπεί, σε καμία περίπτωση.

 

αναληθοφάνεια

Με ενοχλεί η αναληθοφάνεια, όταν οφείλεται σε δυσκαμψία των σεναριογράφων (και όχι η αναληθοφάνεια της επιστημονικής φαντασίας, γενικότερα). Δεν μπορεί ας πούμε να εμπλέκονται διαρκώς μερικές δεκάδες ή μάλλον εκατοντάδες κόσμος (στρατιώτες, υπάλληλοι, αυτόπτες μάρτυρες) στη συγκάλυψη των ανωμαλιών και των εμφανίσεων πλασμάτων από το παρελθόν και ο Τύπος να μην έχει πάρει χαμπάρι.

 

χαρακτήρες

Υπάρχουν; Στα τελευταία δύο επεισόδια οι σεναριογράφοι θέλουν να μας κάνουν να πιστέψουμε ότι υπάρχουν, βάζοντας τον ένα να φιλάει τον άλλο και αποκαλύπτοντας παλιούς έρωτες. Αλλά στην πραγματικότητα, δεν ξέρουμε για τους πρωταγωνιστές τίποτα παραπάνω, μα απολύτως τίποτα, από ό,τι ξέραμε στο πρώτο επεισόδιο. Χτυπητή αδυναμία.

 

Μετά από αυτά, θα δω τη σίζον 2; Θα τη δω, πλάκα έχει...

Link to comment
Share on other sites

σενάριο

Πρόβλημα με τα σενάρια. Κάθε επεισόδιο είναι ημι-αυτοτελές, χωρίς να εξελίσσει το μύθο. Μόνο στα τελευταία επεισόδια γίνεται κάποια προσπάθεια να δομηθεί μια κατάσταση γύρω από τη γυναίκα του πρωταγωνιστή, χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Μάλιστα σε διάφορα σημεία το κάνουν μπάχαλο. Παράδειγμα:

Ο Κάτερ διαπιστώνει στο τελευταίο επεισόδιο ότι είναι αυτός που έχει φωτογραφήσει τη γυναίκα του στην Πέρμιο. Και το καταλαβαίνει από την πόζα και όχι... από το γεγονός ότι η φωτογραφία που έβλεπε τόσα χρόνια στο σπίτι του παρουσίαζε τη γυναίκα του δέκα χρόνια μεγαλύτερη!! Θέλω να πω: Αν έχεις να δεις τη γυναίκα σου δέκα χρόνια, από τότε που ήταν ας πούμε 35 χρονών, επειδή έχει εξαφανιστεί, και έχεις σπίτι σου μια φωτογραφία της που είναι ώριμη 45άρα, εεεεεε, τι λέτε, δεν θα είχατε παραξενευτεί;

Πέρα από τα προβλήματα αυτά, τα κλισέ κυριαρχούν, η σειρά δεν νιώθεις ότι σε εκπλήσσει, ότι πρωτοτυπεί, σε καμία περίπτωση.

 

Γκουχ... και καρα-γκουχ. Οι χρονοανωμαλίες εμφανίζονται στο πρώτο επεισόδιο. Ο Κάρτερ εμπλέκεται στο πρώτο επεισόδιο.

Πάει στο Πέρμιο, βρίσκει σκελετό και φωτογραφική μηχανή ή το φιλμ. Εμφανίζουν φιλμ και βρίσκουν φωτογραφία της γυναίκας του. Εκείνη. Που την είδες πως την είχε τη φωτογραφία για χρόνια στο σπίτι του;

 

Link to comment
Share on other sites

α γκουχ γκουχ γκουχ γκουχ... Θα ξαναδώ το πρώτο και θα επανέλθω... Στα άλλα δηλ. που έγραψα συμφωνείς;

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Primeval (2007-2011)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..