Jump to content

Registration Terms

Οι κανονισμοί δεν έχουν σκοπό να περιορίσουν τις δυνατότητες των χρηστών στην έκφραση των απόψεων τους. Αντίθετα, έχουν σκοπό να διατηρήσουν το αναγκαίο επίπεδο, ώστε να είναι δυνατή η ανταλλαγή απόψεων μέσα σε σωστά πλαίσια.

 

1) Γενικά:

a. Απαγορεύεται ρητά η αποστολή δεδομένων που περιέχουν υλικό όπως:

i. Πορνογραφικό

ii. Τρομοκρατικό

iii. Απειλητικό

iv. Copyright

v. Παράνομο λογισμικό (δεδομένα ή links)

vi. Θρησκευτικό ή γενικότερα προσηλυτιστικό

vii. Ρατσιστικό

viii. Προσβλητικό προς άλλες εθνικότητες και θρησκείες

ix. Περιεχόμενο ενάντια στα χρηστά ήθη

x. Απαγορεύεται περιεχόμενο εμπορικού χαρακτήρα ή χρήση του SFF.gr για εμπορικούς σκοπούς χωρίς προηγουμένως την έγγραφη άδεια του SFF.gr.

b. Απαγορεύεται οποιαδήποτε ενέργεια μπορεί να βλάψει τις εγκαταστάσεις πχ. Servers, βάσεις δεδομένων κα. του SFF.gr

c. To SFF.gr δεν είναι υπεύθυνο για το περιεχόμενο των μηνυμάτων που αποστέλλονται αλλά οι ίδιοι οι χρήστες που το δημοσιεύουν.

d. Το SFF.gr δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε βλάβη ή ζημία προκύψει από την αδυναμία των μελών να ακολουθήσουν τη παρούσα οδηγία.

e. Τα μηνύματα αντιπροσωπεύουν τον αποστολέα τους και όχι απαραίτητα τη γνώμη των συντελεστών του SFF.gr ή άλλων χρηστών.

f. Κάθε χρήστης που πιστεύει ότι θίγεται μπορεί να επικοινωνήσει με τους εκάστοτε τοπικά υπεύθυνους του SFF.gr και να εκφράσει παράπονα μέσω της λειτουργίας REPORT.

g. Οι υπεύθυνοι του φόρουμ διατηρούν το δικαίωμα να σβήσουν ή να τροποποιήσουν καθ’ οποιοδήποτε τρόπο, οποιοδήποτε περιεχόμενο, οποιαδήποτε στιγμή χωρίς προειδοποίηση.

h. Η καταπάτηση κανονισμών μπορεί να αποφέρει έως και την ακύρωση του λογαριασμού.

 

2) Γλώσσα επικοινωνίας στο SFF.gr

a. Τα μηνύματα σας πρέπει να είναι γραμμένα στην Ελληνική γλώσσα και όχι σε greeklish (γραφή ελληνικών με λατινικούς χαρακτήρες). Οτιδήποτε σε greeklish ενδέχεται να τροποποιείται.

b. Άλλες γλώσσες επίσης δεν επιτρέπονται εκτός της Αγγλικής λόγω της παγκόσμιας διάδοσης και της χρήσης της.

 

3) Προσωπικά δεδομένα

a. Οι χρήστες οφείλουν να σέβονται τα προσωπικά δεδομένα των άλλων χρηστών και μην δημοσιοποιούν ονόματα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, PM (προσωπικά μηνύματα) κ.α. στοιχεία τρίτων από οποιαδήποτε πηγή και εάν προέρχονται.

b. Το SFF.gr συλλέγει προσωπικά δεδομένα όταν ο επισκέπτης / χρήστης εγγράφεται στις υπηρεσίες του, όταν χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες του και όταν επισκέπτεται τις σελίδες του για λόγους προωθητικών ενεργειών και ενημέρωσης.

c. Οι χρήστες συμφωνούν ότι όλες οι προσωπικές πληροφορίες καθώς και τα μηνύματα που έχουν εισάγει αποθηκεύονται σε μια βάση δεδομένων. Οι προσωπικές πληροφορίες δεν θα αποκαλυφθούν σε οποιοδήποτε τρίτο χωρίς συγκατάθεσή.

d. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, μεταγλώττιση, φόρτωση (upload), διαμόρφωση, τροποποίηση, δημιουργία αντιγράφων site (mirroring) των σελίδων του SFF.gr, με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του.

e. Το sff.gr δεν διεκδικεί την κυριότητα των πνευματικών δικαιωμάτων σε περιεχόμενο το οποίο είναι αποτέλεσμα δημιουργικών προσπαθειών (creative efforts) χρηστών και το οποίο παραμένει στην κυριότητά των δημιουργών του.

Παρόλα αυτά, για οποιοδήποτε περιεχόμενο υποβάλλουν οι χρήστες στο δικτυακό τόπο για δημοσίευση αυτόματα παραχωρούν στο sff.gr την απεριόριστη, ανέκκλητη, μη αποκλειστική, χωρίς αντίτιμο, άδεια για χρήση, διανομή, αναπαραγωγή, προσαρμογή, δημόσια προβολή και εκμετάλλευση του περιεχομένου. Η άδεια αυτή καθιστά ικανό το sff.gr να παρουσιάζει (display), διανέμει (distribute) και προωθεί (promote) το περιεχόμενο στο διαδίκτυο.

Με την εξαίρεση οποιασδήποτε επικοινωνίας έχετε αναρτήσει χρησιμοποιώντας λειτουργίες δημόσιας επικοινωνίας στο site, πχ δημόσια σχόλια ή σχόλια περιεχομένου, και τα οποία παραμένουν στο site, μπορείτε να ζητήσετε να αφαιρεθούν δημοσιευμένα από σας έργα πχ διηγήματα ή ποιήματα.

 

4) Λογαριασμοί:

a. Κάθε μέλος του forum έχει το δικαίωμα να διατηρεί μόνο έναν και μόνο έναν λογαριασμό πρόσβασης, ο οποίος αν χρειαστεί δεν διαγράφεται αλλά κλειδώνεται.

b. Τα μέλη συμφωνούν να ειδοποιούν άμεσα το SFF.gr για οποιαδήποτε μη εξουσιοδοτημένη χρήση του λογαριασμού τους και οποιαδήποτε γενόμενη ή/και πιθανή παραβίαση ασφάλειας.

c. Τα μέλη ευθύνονται αποκλειστικά για όλες τις πράξεις που διενεργούνται υπό το όνομα χρήσης, τον προσωπικό κωδικό πρόσβασης και γενικότερα τον λογαριασμό τους.

d. Τα μέλη είναι υπεύθυνα για την προσεκτική χρήση του λογαριασμού τους και την τυπική έξοδο τους από τον λογαριασμό τους στο τέλος κάθε χρήσης (Logout).

 

5) Topics / Posts

a. Ο τίτλος πρέπει να είναι σχετικός με το περιεχόμενο και όσο το δυνατόν πιο κατατοπιστικός ώστε να γίνεται άμεσα κατανοητό από τους αναγνώστες του.

b. Οι χρήστες φροντίζουν ώστε τα μηνύματά να δημοσιεύονται στο κατάλληλο forum.

c. Αποφύγετε μηνύματα που το περιεχόμενο είναι εκτός θέματος ή διακωμωδεί τη συζήτηση.

d. Το SPAMMING/TROLLING απαγορεύεται.

e. Εάν βρείτε περιεχόμενο που κατά τη γνώμη σας είναι εκτός κανονισμών ή σας θίγει μπορείτε να το αναφέρετε χρησιμοποιώντας το κουμπί REPORT (κάτω δεξιά σε κάθε μήνυμα) και εξηγώντας γιατί συμβαίνει αυτό κατά την κρίση σας.

f. Απαγορεύεται η διαφήμιση παρά μόνο στο ειδικό forum "Ανακοινώσεις και Νέα" στο οποίο πρέπει πρώτα να εγκριθούν.

 

Η συμμετοχή στο SFF.gr προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη αποδοχή και γνώση των παραπάνω όρων, οι οποίοι έχουν σκοπό να προφυλάξουν τους χρήστες που συμμετέχουν και να βοηθήσουν την ομαλή διεξαγωγή των συζητήσεων. Οι συντελεστές του SFF.gr είναι οι υπεύθυνοι για την τήρηση αυτών των κανονισμών και σε αυτούς θα πρέπει να απευθυνθείτε για ό,τι έχει σχέση με τον τρόπο λειτουργίας του. Για οποιαδήποτε επικοινωνία χρησιμοποιήστε το support [παπάκι] sff [τελεία] gr.

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..