Jump to content

Πού να στείλω το βιβλίο μου;


Kafka
 Share

Recommended Posts

Αποφάσισα να στείλω το βιβλίο μου, μαζί με ένα ακόμα κομμάτι, σε μερικούς εκδοτικούς οίκους.΄Κυκλοφορεί ήδη στην αγορά αλλά είναι ιδιωτική έκδοση (απο τις εκδόσεις Αρχέτυπο).

Δεν ξέρω όμως κανέναν σχεδόν οίκο του χώρου. Το βιβλίο είναι σκοτεινής φαντασίας/τρόμου.

 

Σίγουρα θα το στείλω στον Αίολο, και λέω να προσπαθήσω και σε μερικούς μεγάλους οίκους εκτός του χώρου. Έχετε καμιά πρόταση; :)

Link to comment
Share on other sites

Ποιό βιβλίο είναι; Αφού κυκλοφορεί ήδη απο έναν εκδοτικό οίκο, γίνεται να εκδοθεί ξανά απο άλλο εκδοτικό οίκο;

Link to comment
Share on other sites

Ρίξε καταρχήν μία ματιά ΕΔΩ και αν σε ενδιαφέρει και ΕΔΩ

 

Επίσης από τον Γούγλη βρήκα μία λίστα με εκδοτικούς οίκους ΕΔΩ. Δεν είναι όλοι του Φανταστικού αλλά λογικά θα σε βοηθήσει .

Link to comment
Share on other sites

Αν θες μια πλήρη λίστα εκδοτικών οίκων υπάρχει στη βάση δεδομένων του ΕΚΕΒΙ (είναι πάνω από 700).

Εδώ ειδικά θα βρεις όσα βιβλία έχουν καταχωρηθεί στη βιβλιονέτ, στην κατηγορία "λογοτεχνία τρόμου": http://www.biblionet.gr/main.asp?page=results&subject=aaa&subject_ID=3674.

Επίσης ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις, οποιοσδήποτε μπορεί να βγάλει φαντασία/τρόμο. Από τον Καστανιώτη μέχρι το Λογείον.

Θα σου πρότεινα Ars Nocturna, Πλατύπους, Πατάκη, Jemma, Μονόκερο, Bell, Κέδρο, Αίολο, Εμπειρία, Ψυχογιό, Λιβάνη, Άγνωστη Καντάθ, Γνώση, Φανταστικό Κόσμο.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις υποδείξεις, σίγουρα θα στείλω σε αρκετούς απο αυτούς :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω που θα το στείλεις αλλά θα σου πω που να μην το στείλεις

 

Άνουβις και Φανταστικός Κόσμος: Σίγουρα θα έχεις πει "α ωραία, αυτοί βγάζουν φάντασι, σε αυτούς θα πάω." Τσάμπα κόπος, δεν εκδίδουν Έλληνες.

Οξύ: μέσα στο φόρουμ υπάρχει ένα πολυσέλιδο τόπικ για να σε διαφωτίσει...

Αίολος (μιας και τον ανέφερες πρώτο): Υπάρχει μια πιθανότητα να σε 1)διαβάσουν, έπειτα να σε 2)επιλέξουν και τελικά να 3) σε εκδώσουν αλλή αυτή είναι 3%. Και για το αποτέλεσμα αυτό θα πρέπει να περιμένεις πολύ καιρό. Μα αν όντως θέλεις να τους το στείλεις, πάρε τους πρώτα ένα τηλέφωνο και ρώτησε τους αν ενδιαφέρονται να εκδώσουν κάτι ελληνικό.

 

Αν και είμαι επιφυλακτικός με τις μικρές εκδόσεις, κάνε μια προσπάθεια για Ars Nocturna και Συμπαντικές Διαδρομές. Από τη στιγμή όμως που το έχεις εκδώσει από μόνος σου, πολύ πιθανόν να βρουν άσκοπο να το ξαναβγάλουν.

Οπότε δοκίμασε τους μεγάλους. Κέδρο, Πατάκη, Μοντέρνους Καιρούς.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το ήξερα αυτό για τον Αίολο. Στους τρεις μεγάλους που είπες θα στείλω σίγουρα, άλλωστε καλύτερα να στείλω σε όσο το δυνατόν περισσότερους :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εγώ θα ήθελα να σε ρωτήσω σχετικά με τα της ιδιωτικής έκδοσης και αν μπορείς απάντησε μου:

 

1) Πόσο σου κόστισε κάτι τέτοιο;

2) Ποιά τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα μιας τέτοιας κίνησης; Ποιά είναι π.χ. τα ποσοστά σου (έστω στο περίπου) από τις πωλήσεις σε σχέση με τα ποσοστά του ή των εκδοτικών οίκων από τους οποίους κυκλοφορεί ή μπορεί να κυκλοφορήσει;

3) Μπορείς να διαπραγματευτείς άμεσα και με ξένους εκδοτικούς οίκους στην περίπτωση που το μεταφράσεις; Και πόσο μπορεί να στοιχίσει η μετάφραση;

 

Κατά τ' άλλα συγχαρητήρια και καλοτάξιδο!

Edited by triantaduo
Link to comment
Share on other sites

Δεν το ήξερα αυτό για τον Αίολο. Στους τρεις μεγάλους που είπες θα στείλω σίγουρα, άλλωστε καλύτερα να στείλω σε όσο το δυνατόν περισσότερους :)

 

Εύγε φίλε μου. Είμαι υπέρ της αυτοέκδοσης μιας και εγώ κάπως έτσι πρωτοξεκίνησα στον χώρο. Ελπίζω να τα καταφέρεις όπως επιθυμείς στο μέλλον. Απλώς μια συμβουλή, οι μεγάλοι εκδότες που προσφέρουν στον συγγραφέα πλουσιοπαροχα και βολικά προνόμια είναι σαν τα μεγάλα ιπτάμενα πουά ελεφαντάκια που απ' την προβοσκίδα τους τρέχει χυμος φραγκοστάφυλλο. Δεν υπάρχουν δηλαδή. :) Οπότε κράτα αυτο κατα νου και προχώρα άφοβα!

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσε ίσως κάποιος απο εσάς που αυτοεκδόσατε να κάνει ένα νήμα με τα κόστη καθώς και την προωθηση μιας αυτοέκδοσης;

Θα ήταν καλό να μάθουμε ορισμένα πράγματα παραπάνω για αυτόν τον τρόπο έκδοσης για τον οποίο κανείς απο όσους τον έχουν χρησιμοποιήσει δεν δείχνει την διάθεση να δώσει κάποιες περισσότερες πληροφορίες.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα διαφέρει απο εκδότη σε εκδότη. Εγώ είχα πάει σε δύο, όμως μόνο ο ένας μπορούσε να διαφημίσει το έργο (σε περιοδικό του ίδιου συγκροτήματος) οπότε διάλεξα αυτόν. Ήταν οι εκδόσεις Αρχέτυπο.

Έμεινα ικανοποιημένος απο το γεγονός οτι πολλά μεγάλα βιβλιοπωλεία δέχτηκαν το βιβλίο.

Το κόστος ήταν δυστυχώς μεγάλο, αλλά μόνο μια φορά γίνεται αυτό, ή έστω αυτό σκέφτηκα εγώ. Ήταν 1000 ευρώ για 300 αντίτυπα.

 

Ελπίζω οτι βοήθησα. Δυστυχώς δεν ξέρω αν το Αρχέτυπο εκδίδει ό,τι του στείλουν, ή αν κρίνει καθόλου τί γράφεται. Ξέρω μόνο οτι υπάρχει επιμέλεια της παραγωγής.

Στα αρνητικά πρέπει οπωσδήποτε να λεχθεί οτι δεν υπήρχε καθόλου το σήμα του εκδοτικού οίκου στο βιβλίο. Ωστόσο στα θετικά είναι πως τα δικαιώματα του έργου παρέμειναν εξ ολοκλήρου σε εμένα.

Εμένα με βόλευε η ιδιωτική έκδοση (παρόλο που φυσικά θα προτιμούσα να είχα δημοσιευθεί αλλιώς) διότι σκέφτηκα πως θα ήταν ίσως καλύτερο να στείλω στους οίκους διάφορα κείμενα και το βιβλίο μου, ώστε να μπορούν και να εξετάσουν πώς πήγε αυτό στην αγορά.

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Guest Anime_Overlord
Ήταν 1000 ευρώ για 300 αντίτυπα.

3,3 το κομμάτι. Και η πώληση ήταν...;

Link to comment
Share on other sites

Η πώληση είναι προς πολλά περισσότερα ευρώ, και παίρνει κανείς απο αυτήν ένα ποσοστό.

Για περισσότερες πληροφορίες: http://www.metaekdotiki.gr/ Έχουν επιλογή επικοινωνίας, και μπορούν να ενημερώσουν για τις τρέχουσες τιμές/ποσοστά ;)

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσε ίσως κάποιος απο εσάς που αυτοεκδόσατε να κάνει ένα νήμα με τα κόστη καθώς και την προωθηση μιας αυτοέκδοσης;

Θα ήταν καλό να μάθουμε ορισμένα πράγματα παραπάνω για αυτόν τον τρόπο έκδοσης για τον οποίο κανείς απο όσους τον έχουν χρησιμοποιήσει δεν δείχνει την διάθεση να δώσει κάποιες περισσότερες πληροφορίες.

 

 

Δεν είναι τίποτα το σπουδαίο σαν κόστος η αυτοέκδοση. Το μόνο κακό που έχει είναι ότι για μια παραγωγή (της προκοπής) πρέπει να πληρώσεις κάποια κρυφά κόστη που ισως πριν μπεις στη διαδικασία, θεωρούσες ότι δεν υπήρχαν.

Ας τα πάρουμε όμως απ' την αρχή. Για ένα τιράζ των χιλίων αντιτύπων, οι τιμες κυμαίνονται για offset εκτύπωση, απο 3000-3500€ για την ασπρόμαυρη και 4500 -5800€ για έγχρωμη. Το εξώφυλλο είναι μαλακό και στις δυο περιπτώσεις. Για σκληρά εξώφυλλα υπολόγισε 1000€ πάνω και στις δυο περιπτώσεις. Γι αυτο και στα βιβλία με σκληρό εξώφυλλο συναντάς πάντα τιράζ των 2000 κομματιών και πάνω.

Τώρα, το κόστος στησιματος και γραφιστικής επιμέλειας μπορεί να είναι απο 150 έως Χ€ ανάλογα με το ποιος στο κάνει και φυσικά ανάλογα με το τί κάνει.

Το κόστος της γλωσσικής και λογοτεχνικής επιμέλειας του βιβλίου πάει με το τυπογραφικό (δλδ το 16σέλιδο) Άρα για 30 τυπογραφικά, -περίπου 480 σελίδες- το κόστος της επιμέλειας μπορεί να είναι ανάλογα με το ποιος στην κάνει, απο 8--25 €/τυπογραφικό. Άρα γύρω στα 240 έως 750€

Το κόστος της εικονογράφησης, πάλι ανάλογα με το ποιος την κάνει, ποικίλει απο 35-250 ευρώ η εικόνα. Ας πάρουμε μια μέση τιμή των 120€ ωστόσο.

 

Άρα πάμε να δούμε ένα παράδειγμα. Ας πούμε ότι θέλω να εκδόσω ένα παιδικό βιβλίο 3 τυπογραφικά με εικονογράφηση σε 15 σαλόνια και σκληρό εξώφυλλο. Θέλω να βγάλω 800 αντίτυπα.

Τα κόστη έχουν ως εξής:

 

Επιμέλεια κειμένου - 50€

Στήσιμο - 300€ (τα παιδικά είναι απαιτητικά)

Αμοιβές εικονογράφου - 1750€

Κόστος εκτύπωσης - 5000€ (δεν υπάρχει διαφορά απ' τα 800 στα 1000 αντίτυπα για την offset εκτύπωση μιας και οι τσίγγοι χαράζονται όπως και να χει. Το καλό είναι ότι μπορείς να βγάλεις ξανά όσα αντίτυπα θες με ελάχιστο κόστος. Βασικά με το κόστος του χαρτιού και του μελανιού, συν κάτι λιγα ακόμα.)

 

Οπότε έχουμε ένα σύνολο 7.100€. Όχι ευκαταφρόνητο, αλλά όχι και τραγικό για ένα πολύ καλο βιβλίο με full color εικόνα και σκληρό εξώφυλλο. Μαζί με κάποια ακομα κόστη που μπορεί να προκύψουν, όπως οδοιπορικά και λοιπά, φτάνουμε στα 7500€/800τμ. = 9.375€ κόστος/αντίτυπο.

Για να βγάλεις κέρδος σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να τιμολογήσεις το βιβλίο λίγο πάνω απο 15€ το αντίτυπο, ώστε 15Χ800 = 12000 - 7500 = 4500€ κέρδος.

Για να πεις ότι ζεις απ' τη φάση θα πρέπει να βγεις να το πουλάς και να το προωθείς μόνος σου και να βγάζεις 2-3 βιβλία τον χρόνο. Άρα με 50€ κάνεις μια έναρξη στην εφορία και ανοίγεις έναν εκδοτικό οίκο μονοπρόσωπο και αυτοεκδίδεσαι με δικό σου logo. Περνάς και τα έξοδα στην εφορία και είσαι κομπλέ.

 

Συγγνώμη για το σχολικό φορμάτ του παραδείγματος, αλλά είναι αναγκαίο να σκέφτεσαι με παρόμοιο τρόπο κάθε φορά που πρόκειται να αυτοεκδόσεις, αλλιώς μπορεί να ξεφύγεις πάρα πολύ και να μην το πάρει χαμπάρι.

 

Τέλος καλό είναι πριν ξεκινήσεις να αυτοεκδόσεις, να έχεις υπόψιν σου απο πριν, έναν καλό διανομέα, και να πάρεις όσο το δυνατόν περισσότερες προσφορές για όλα τα κόστη του βιβλιου. Ακόμα και οι μικρές διαφορές στις τιμές μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά το σύνολο του κόστους της παραγωγης. Σαν γενικός κανόνας πάντως θα δεις ότι ισχύει περίπου το εξής, απλό βιβλίο 200 σελίδων ασπρόμαυρο περίπου 3€/αντίτυπο. Έγχρωμο βιβλίο με εικόνες και σκληρό εξώφυλλο περίπου 7-9€/αντίτυπο.

 

Αυτά σε γενικές γραμμές για την αυτοέκδοση.

Link to comment
Share on other sites

Guest Anime_Overlord

Πάλι καλά που είμαι γραφίστας και γλυτώνω τα μισά από αυτά τα έξοδα δηλαδή. Κατέχω τα βασικά αλλά δεν έχω κανένα πάρε-δώσε με εκδοτικούς οίκους.

 

Είναι λάθος να τους στείλεις ένα κομμάτι του τι έχεις γράψει από μια μισο-τελειωμένη ιστορία και να τους ρωτήσεις αν είναι εκδόσιμο υλικό από μέρους τους;

Link to comment
Share on other sites

Σε εμένα ζήτησαν όλο το βιβλίο, και νομίζω οτι αυτό είναι απαραίτητο διότι πρέπει να ξέρουν το σύνολο του έργου για να κρίνουν αν θα το εκδόσουν.

 

@Demiraval: Εκτιμώ πως στην περίπτωσή σου υπήρχε ο οίκος αναγραμμένος στο βιβλίο;

Μπράβο σου που το έκανες. Εγώ απο την πλευρά μου δε θα μπορούσα να διαθέσω τόσα χρήματα γι αυτό, όμως αφού σε βοήθησε ήταν σίγουρα η σωστή επιλογή :)

Edited by Iwannhs
Link to comment
Share on other sites

Αν κατάλαβα καλά ο Iwannhs και ο demiraval μιλούν για διαφορετικούς τρόπους αυτοέκδοσης.

Ο Ιωάννης μιλάει για περιορισμένα αντίτυπα και διανομή μέσω εκδοτικού οίκου (με επιμέλεια), που όμως δίνει μόνο ένα ποσοστό των κερδών πίσω στον συγγραφέα και ο demiraval για πλήρη αυτοέκδοση και προώθηση απο τον ίδιο τον συγγραφέα (με όλα τα κόστη φορτωμένα στην πλάτη του).

 

Και οι δύο περιπτώσεις μου φαίνονται πολύ δύσκολες για κάποιον που θα ήθελε να ζήσει απο αυτό, αλλά εξαιρετικά ενδιαφέρουσες για κάποιον που θέλει να κάνει το κομμάτι του και οτι προκύψει.

 

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες παιδιά!thmbup.gif

Link to comment
Share on other sites

Ναι, έχεις δίκιο :)

 

Στην περίπτωσή μου ο εκδοτικός οίκος παίρνει το 80% των κερδών απο τις πωλήσεις. Αλλά είναι πιο εύκολο κανείς νομίζω να αυτοεκδόσει έτσι, λόγω του μικρότερου κόστους.

 

Για μία ιδέα για το εξώφυλλο μπορείτε να πάτε στο link που υπάρχει στο πρώτο post :)

Link to comment
Share on other sites

Τελικά, τι είναι αυτό που συμφέρει περισσότερο όταν περιμένεις να ζήσεις απ' αυτό;

Αν μπορείς να βγάλεις κάθε 9-10 μήνες από ένα μυθιστορήματα των 400 περίπου σελίδων, τι σε συμφέρει να κάνεις από 'κει κι έπειτα;

 

Και κάτι άλλο: αν το πάρει ένας εκδοτικός οίκος το βιβλίο σου και το εκδώσει στην Ελλάδα, και εσύ (ως συγγραφέας) θες να μεταφραστεί και στα αγγλικά για να δοκιμάσεις την τύχη του στο εξωτερικό, μπορείς να έρθεις σε μια συμφωνία με τον εκδοτικό οίκο γι' αυτό το βήμα ή είναι αποκλειστικό δικαίωμα του εκδοτικού οίκου το τι θα κάνει; Έχεις δηλαδή κανένα δικαίωμα πάνω στο βιβλίο σου ή είναι όλα τα δικαιώματα του εκδοτικού οίκου;

 

 

Link to comment
Share on other sites

Τελικά, τι είναι αυτό που συμφέρει περισσότερο όταν περιμένεις να ζήσεις απ' αυτό;

 

 

 

Νομίζω οτι όλα αυτά λειτουργούν επικουρικά. Αν υπάρχει το ταλέντο κάποια στιγμή θα σε προσέξουν. Μπορεί να έχεις κάνει αυτοέκδοση ή απλά να έστειλες χειρόγραφο σε κάποιον εκδοτικό οίκο.

 

Απο όσα έχω δει κατα καιρούς, διαπιστώνω οτι αν είσαι καλός θα ανακαλυφθείς αργά ή γρήγορα.

Μόνο τότε θα μπορείς να ζήσεις απο αυτό. Μέσω αυτοέκδοσης και αυτοπροώθησης είναι δύσκολη η επιβίωση μόνο απο αυτό.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Τελικά, τι είναι αυτό που συμφέρει περισσότερο όταν περιμένεις να ζήσεις απ' αυτό;

Αν μπορείς να βγάλεις κάθε 9-10 μήνες από ένα μυθιστορήματα των 400 περίπου σελίδων, τι σε συμφέρει να κάνεις από 'κει κι έπειτα;

 

Και κάτι άλλο: αν το πάρει ένας εκδοτικός οίκος το βιβλίο σου και το εκδώσει στην Ελλάδα, και εσύ (ως συγγραφέας) θες να μεταφραστεί και στα αγγλικά για να δοκιμάσεις την τύχη του στο εξωτερικό, μπορείς να έρθεις σε μια συμφωνία με τον εκδοτικό οίκο γι' αυτό το βήμα ή είναι αποκλειστικό δικαίωμα του εκδοτικού οίκου το τι θα κάνει; Έχεις δηλαδή κανένα δικαίωμα πάνω στο βιβλίο σου ή είναι όλα τα δικαιώματα του εκδοτικού οίκου;

 

 

 

 

Δε νομίζω πως υπάρχει η δυνατότητα να γίνει μετάφραση στα αγγλικά και κυκλοφορία στο εξωτερικό όταν είναι αυτοέκδοση, διότι ο οίκος πρέπει να έχει διασυνδέσεις με ξένους οίκους, και επίσης πρέπει εκείνοι να δεχτούν να το δημοσιεύσουν. Όμως δεν παίρνω και όρκο.

 

Όσον αφορά τα δικαιώματα μπορώ να σου είμαι πιο χρήσιμος: σε αυτοέκδοση τα δικαιώματα είναι αποκλειστικά δικά σου, τουλάχιστον αν είναι όπως η δική μου όπου ο οίκος μονάχα αναλαμβάνει τη διαφήμιση/διακίνηση/δημιουργία του βιβλίου, και δε συνδέεται με κανέναν άλλο τρόπο με το έργο. Για παράδειγμα στο συμβόλαιο που έκανα εγώ με το Αρχέτυπο αναγράφεται καθαρά οτι τα δικαιώματα είναι δικά μου :)

Link to comment
Share on other sites

@Anime overlord. Ναι είσαι πολύ τυχερός που είσαι γραφίστας. Και όχι, μην στείλεις δουλειά σου σε εκδότη με αυτό το query. Αν δεν είναι ολόκληρο το βιβλίο, για εκείνους δεν υπάρχει.

 

@Ιwannhs. Στο πρώτο μου βιβλίο δεν υπήρχε επίσημος εκδότης. Απλώς έκανα μια ιδιωτική αυτοέκδοση, πολλά χρόνια πριν. Τώρα επειδή έχω έναν μικρό δικό μου εκδοτικό, ξέρω πολύ καλά τα κόστη και τις τιμές. Αυτο είναι όλο. Ως συγγραφέας πλέον δουλεύω για μεγάλους εκδότες όπως ο Μίνωας, ο Καλέντης, ο Κέδρος κτλ. Οι οποίοι βέβαια διασφαλίζουν ότι τα βιβλια μου θα πάνε σε χιλιάδες χέρια και διαφημίζουν καλύτερα το όνομα μου.

 

@Drake Ramore. Είναι μια συμφέρουσα λύση, αν εχεις ήδη τον κόσμο σου και θέλεις να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Δηλαδή είναι η λογική «βγάζω κάτι και το τρέχω εγώ, πάσει θυσία.» Ό,τι κι αν γίνει χάνεις λιγα χρήματα στην χειρότερη. Αν πάει καλά, συνεχίζεις όπως και όποτε θες. No strings attached! :)

 

@triantaduo. Πολύ ενδιαφέρουσα η ερώτηση σου. Προφανώς αν γράφεις ένα βιβλίο 400 σελίδων κάθε 10 μήνες, και είναι αξιόλογο, τότε θα πρέπει να ασχοληθείς επαγγελματικότερα με τη συγγραφή. Τώρα αν σε εκδώσουν εδώ, υπογράφεις ένα χαρτί, το οποίο λέει τι γίνεται σε περίπτωση που το έργο σου μεταφραστεί. Κάθε συμβολαιο διαφέρει βέβαια, αλλα σε γενικές γραμμές ισχύει το ότι αν μεταφραστεί το βιβλίο σου στο εξωτερικο με δική σου μέριμνα, δικαιούσαι απο 80-100% των δικαιωμάτων που θα πληρώσει ο ξένος εκδότης γι αυτό. Εάν γίνει με διαμεσολάβηση του εκδότη, τότε δικαιούσαι το 50%. Αντιλαμβάνεσαι ότι ο ορος είναι τόσο χαλαρός, επειδή είναι σχεδόν ανήκουστο να μεταφραστεί κάποιος Έλληνας στο εξωτερικό. Κατα κανόνα συμβαίνει το αντίθετο.

Edited by demiraval
Link to comment
Share on other sites

\ Οι οποίοι βέβαια διασφαλίζουν ότι τα βιβλια μου θα πάνε σε χιλιάδες χέρια και διαφημίζουν καλύτερα το όνομα μου.

\

 

...μάλλον το ψευδόνυμο σου!

 

Πολύ χρήσιμα όλα όσα γράφτηκαν στο παρών τόπικ. Θέλω να κάνω κι εγώ δυο ερωτήσεις:

 

α) σε περίπτωση που κάποιος, ακολουθώντας τα βήματα του Demiraval, ανοίγει έναν προσωπικό εκδοτικό οίκο, να εκδίδει δηλαδή μόνα τα δικά του έργα όποτε εκείνος θελήσει, τι άλλα έξοδα τον περιμένουν; Είναι αναγκασμένος να πληρώνει ΤΕΒΕ;

 

β) γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει στην περίπτωση της συνέκδοσης (Δωδώνη, Άπαρσις, Κήπος, Οσελότος κ.α.); Πόσο κοστίζει στο συγγραφέα;

 

και μια ερώτηση στον Ιωάννη

 

αφού στην ουσία έκανες αυτοέκδοση, γιατί ο οίκος (ο οποίος δεν φαίνεται και πουθενά) καρπώνεται το 80% των κερδών του βιβλίου σου;

Edited by Παρατηρητής
Link to comment
Share on other sites

\ Οι οποίοι βέβαια διασφαλίζουν ότι τα βιβλια μου θα πάνε σε χιλιάδες χέρια και διαφημίζουν καλύτερα το όνομα μου.

\

 

...μάλλον το ψευδόνυμο σου!

 

Πολύ χρήσιμα όλα όσα γράφτηκαν στο παρών τόπικ. Θέλω να κάνω κι εγώ δυο ερωτήσεις:

 

α) σε περίπτωση που κάποιος, ακολουθώντας τα βήματα του Demiraval, ανοίγει έναν προσωπικό εκδοτικό οίκο, να εκδίδει δηλαδή μόνα τα δικά του έργα όποτε εκείνος θελήσει, τι άλλα έξοδα τον περιμένουν; Είναι αναγκασμένος να πληρώνει ΤΕΒΕ;

 

β) γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει στην περίπτωση της συνέκδοσης (Δωδώνη, Άπαρσις, Κήπος, Οσελότος κ.α.); Πόσο κοστίζει στο συγγραφέα;

 

και μια ερώτηση στον Ιωάννη

 

αφού στην ουσία έκανες αυτοέκδοση, γιατί ο οίκος (ο οποίος δεν φαίνεται και πουθενά) καρπώνεται το 80% των κερδών του βιβλίου σου;

 

 

Εικάζω οτι αυτό γίνεται για μία σειρά απο λόγους:

 

1) Ο οίκος ανέλαβε τη διαφήμιση σε περιοδικό του

2) Ο οίκος ανέλαβε τη διακίνηση σε μεγάλα βιβλιοπωλεία

3) Η τιμή της αυτοέκδοσης ήταν μικρή, σε σύγκριση με μία διαφορετική εκδοχή της

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..