Jump to content

Παλιά κινούμενα σχέδια


Pilgrimage
 Share

Recommended Posts

Όλοι μας πιστεύω βλέπαμε cartoons.Παλιά ή καινούρια δεν έχει σημασία.Αλλά αυτό το τόπικ είναι γιά τα παλιά όπως

 

Lupin

http://www.youtube.com/watch?v=cinJoFOUeHk&feature=related

DragonBall

http://www.youtube.com/watch?v=BT1Dp69D7q0

She-ra

Thundercats

 

Τα καινούρια είναι οκ αλλά τα παλιά έχω δει κάθε επισόδιο 5-6 φορές και ακόμα δεν το βαριέμαι.....εσείς?:lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Sonya

    5

  • KELAINO

    12

  • wordsmith

    6

  • Pilgrimage

    6

:eek:

Αυτά είναι παλιά;!!!

 

Και τα Mighty Mouse, Popeye και Merry Melodies που έβλεπα εγώ ασπρόμαυρα στην ΥΕΝΕΔ τι είναι; :death:

Link to comment
Share on other sites

:eek:

Αυτά είναι παλιά;!!!

 

Και τα Mighty Mouse, Popeye και Merry Melodies που έβλεπα εγώ ασπρόμαυρα στην ΥΕΝΕΔ τι είναι; :death:

 

αρχαία?:lol:

ποιό πολύ αυτά είχα δει 80'ζ και βάλε...

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ...

 

Ποιός θυμάται ένα με κάτι πειρατές που είχαν το τραγουδάκι

 

"πιες πιες της ταραχής το κρασί

πιες πιες μέθα μια νύχτα κι εσύ

η ζωή σου θ' αλλά ξει μεμιάς

σαν πειρατήηηηηηηηηηηης

θα τριγυρνάααααααααααααας";

 

 

 

Και ένα άλλο μ' ένα τραίνο που είχε επιβάτες ένα αγοράκι με μαλλιά σαν αστέρι κι έναν γέρο κι έτρεχε στο διάστημα;

Link to comment
Share on other sites

Και ένα άλλο μ' ένα τραίνο που είχε επιβάτες ένα αγοράκι με μαλλιά σαν αστέρι κι έναν γέρο κι έτρεχε στο διάστημα;

 

Δεν είμαι σίγουρη αν έχει καμιά σχέση, αλλά το αγοράκι που έτρεχε στο διάστημα μού θύμισε ένα από τα αγαπημένα μου καρτούν γύρω στο '72, τον prince planet, ένα μικρό εξωγήινο που είχε ένα μενταγιόν που γέμιζε με ενέργεια κι έκανε ένα σωρό ηρωικά κατορθώματα.

 

Περίπου της ίδιας εποχής και εξίσου αγαπημένο το

Και τα δυο ε.φ. (φυσικά)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ποιός θυμάται ένα με κάτι πειρατές που είχαν το τραγουδάκι

 

"πιες πιες της ταραχής το κρασί

πιες πιες μέθα μια νύχτα κι εσύ

η ζωή σου θ' αλλά ξει μεμιάς

σαν πειρατήηηηηηηηηηηης

θα τριγυρνάααααααααααααας";

 

 

 

 

 

Εγώ, το θυμάμαι! "Σάγκμα" το έλεγαν. Με μια χοντρή κοκκινομάλλα πειρατίνα που τσίριζε "ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΟΟΟΟΟΣ!" και μια άλλη με άσπρα που την έλεγαν Αθηνά και δυο παιδιά, ένα αγόρι μελαχρινό και ένα κοριτσάκι πιο μικρό κοκκινομάλλικο. Σου φτάνει το όνομα για να το βρεις στο youtube; Γιατί εγώ εξακολουθώ να είμαι άσχετη από κομπιουτερικά.

 

Ε όχι και ΥΕΝΕΔ, κε Ντίνο μας! Αυτό πρώτη φορά το ακούω, ότι έδειχναν στην Ελλάδα Mighty Mouse! Εγώ γεννήθηκα το 1978 και μιλάμε για δεκαετία του '80 και μάλιστα όχι στις αρχές.

 

Αλλά το μεγάλο μου κόλλημα ήταν οι Thundercats. Πρωτοπαίχτηκαν το 1986, από την ΕΡΤ2, κάποια Δευτέρα βράδυ στις 11(σίγουρο αυτό, το θυμάμαι καλά), και το πρόγραμμα έγραφε "κινούμενα σχέδια για μεγάλους". Τα εχω δει σχεδόν όλα και το παράτησα όταν άρχισε να το δείχνει το MEGA μεταγλωττισμένο. Αργότερα μου κατέβασε ο αδερφός μου καμιά 200ριά επεισόδια από το internet... Μήπως ξέρει κανείς από ποια χώρα ήταν; Γιατί έχω διαβάσει στο "9" ότι ήταν βραζιλιάνικο, μιλάει αγγλικά με αμερικάνικη προφορά και τα ονόματα των συντελεστών στους τίτλους φαίνονται κινέζικα/γιαπωνέζικα/κορεάτικα/κάτι τέτοιο, τέλος πάντων.

Link to comment
Share on other sites

 

Ε όχι και ΥΕΝΕΔ, κε Ντίνο μας! Αυτό πρώτη φορά το ακούω, ότι έδειχναν στην Ελλάδα Mighty Mouse! Εγώ γεννήθηκα το 1978 και μιλάμε για δεκαετία του '80 και μάλιστα όχι στις αρχές.

 

 

Βεβαίως και έδειχναν Mighty Mouse στην Ελλάδα. Έχω δει αμέτρητα επεισόδια κάτι καλοκαιρινά μεσημέρια με τον αδελφό μου.

Αλλά πρέπει να ήταν πριν το 80. (Δε θυμάμαι χρονολογία, αλλά εχμ, κρίνοντας από την ηλικία μου, αποκλείεται να έβλεπα Mighty Mouse μετά το '80 :))

Link to comment
Share on other sites

ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!

 

Κέλλυ, είσαι αστέρι:

 

Νάτο:

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Επίσης αυτά:

 

 

 

 

 

Η αρχή και το τέλος από τα "Γιαπωνέζικα παραμύθια". Τα έβλεπα μετά μανίας.

Δεν είναι υπέροχα τα τραγουδάκια;

Link to comment
Share on other sites

ΝΑΙΙΙΙΙΙ! Μα τι ωραία! Τα έβλεπα κι εγώ τα γιαπωνέζικα παραμύθια και είναι όντως εξαιρετικά τα τραγουδάκια, έχουν κάτι το ρετρό...! Για το "Σάγκμα" πρέπει να υπάρχει και άλλο ένα τραγουδάκι, με τα δύο εκείνα κίτρινα ζωάκια που χοροπηδάνε, αλλά δεν ήταν στους τίτλους και δεν το έβαζαν σε όλα τα επεισόδια. Μπικ και Μπακ, κάπως έτσι.

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ...

 

Ποιός θυμάται ένα με κάτι πειρατές που είχαν το τραγουδάκι

 

"πιες πιες της ταραχής το κρασί

πιες πιες μέθα μια νύχτα κι εσύ

η ζωή σου θ' αλλά ξει μεμιάς

σαν πειρατήηηηηηηηηηηης

θα τριγυρνάααααααααααααας";

 

 

 

Και ένα άλλο μ' ένα τραίνο που είχε επιβάτες ένα αγοράκι με μαλλιά σαν αστέρι κι έναν γέρο κι έτρεχε στο διάστημα;

Αν και θυμάμαι την σειρά με τους πειρατές δεν μπορώ να θυμηθώ τον τίτλο.Το τραγούδι πάντως μου έχει μείνει αλησμόνητο.Σε ότι αφορά την δεύτερη σειρά που αναφέρεις τα πράγματα είναι πιο εύκολα.Αναφέρεσαι στον αγαπημένο μου μυστικό σιδηρόδρομο,και οι επιβάτες του ήταν ένα αγόρι και ένας γέρος όπως σωστά αναφέρεις αλλά τα μαλλιά σαν αστέρι ανήκαν σε έναν τρίτο επιβάτη,μια αρκετά ιδιόρυθμη νεράιδα την Στέλα η οποία αν θυμάμαι καλά ήθελε να γίνει σταρ του σινεμά.Γενικά στην σειρά υπήρχαν αρκετές κινηματογραφικές αναφορές.Σε κάποια επεισόδια στο διάστημα για παράδειγμα εμφανιζόταν και κάποιος ντυμένος σαν τον νταρθ βαίηντερ και φωτόσπαθα.Δυστυχώς δεν μπορώ να θυμηθώ τα ονόματα του γέρου και του παιδιού το οποίο πρέπει να έιχε και ένα σκύλο αλλά δεν παίρνω όρκο.

Link to comment
Share on other sites

Ε όχι και ΥΕΝΕΔ, κε Ντίνο μας! Αυτό πρώτη φορά το ακούω, ότι έδειχναν στην Ελλάδα Mighty Mouse! Εγώ γεννήθηκα το 1978 και μιλάμε για δεκαετία του '80 και μάλιστα όχι στις αρχές.

 

 

Βεβαίως και έδειχναν Mighty Mouse στην Ελλάδα. Έχω δει αμέτρητα επεισόδια κάτι καλοκαιρινά μεσημέρια με τον αδελφό μου.

Αλλά πρέπει να ήταν πριν το 80. (Δε θυμάμαι χρονολογία, αλλά εχμ, κρίνοντας από την ηλικία μου, αποκλείεται να έβλεπα Mighty Mouse μετά το '80 :))

 

Δίκιο έχεις tiessa.Θυμάμαι και εγώ οτι είχα δείξει η ελληνική τηλεόραση mighty mouse,πολύ πριν τον ερχομό της ιδιωτικής αλλά ελάχιστα πράγματα θυμάμαι.Νομίζω είχε και μια κοπέλα αλα Λόις λέιν,μια ποντικίνα με κόμμωση εποχής μεσοπολέμου πουκάθε τοσο την πιάναν οι αντίπαλοι του ήρωα.ϊσως να είχε κυκλοφορήσει και κόμικς τότε αλλά πάνε τόσα χρόνια που μπορεί να με γελάει η μνήμη μου για το τελευταίο.

Link to comment
Share on other sites

Σαν αυτό, κανένα...

 

 

Καρδούλες ατελείωτες και παντοτινές, με πατέντες για να φτιάξουμε ένα σπαθί το οποίο θα άνοιγε, το μαστίγιο με τις τρεις μπάλες του Tygra, ένα σκουπόξυλο έκανε μια χαρά τη δουλειά του για την κοπελιά, και άπειρες στρακαστρούκες για τα πιτσιρίκια. Το ματσούκι του Panthro μας το βούτηξαν οι γονείς για να μην χτυπήσουμε. :Ρ Κλάμα κι οδυρμός που μας είχε βγει η πίστη να το φτιάξουμε! Προσεχώς (ελπίζω) και στην μεγάλη οθόνη. Τουλάχιστον το τρέιλερ είναι εδώ.

 

http://www.youtube.com/watch?v=lOrcRSNsnew&NR=1

Link to comment
Share on other sites

Αχ, η Cheetara! Μα τι τέλεια! Μόνο να μη φορούσε πορτοκαλιά...

Sonya, ανοίγουμε καμιά λέσχη-οπαδών-Thundercats; Πάντως έχω άπειρα επεισόδια, ακόμα και ένα four parter που δεν το έχω δει καν. Διάλεξε...

Τελικά είναι βραζιλιάνικο; Γιατί οι υπότιτλοι στο τρέιλερ της ταινίας είναι στα πορτογαλικά (ξέρω ισπανικά και ισπανικά δεν είναι).

Η ταινία με απογοητεύει λίγο. Δεν είναι κινούμενα σχέδια και παίζουν ηθοποιοί ψηφιοποιημένοι; Μήπως πήρε το μάτι μου Brad Pitt as Lion-O και Hugh Jackman as Tygra; Και της Cheetara της έκοψαν το μαλλί καρέ; Ιεροσυλία! Ξέρουμε πότε θα βγει η ταινία, μην τους θάβω και τζάμπα;

Link to comment
Share on other sites

Βασικά, το τρέιλερ είναι μια μουφιά με σκηνές από X-Men και Τροία (πάρε Lion-o Brad με ασπίδα, πώς σου φαίνεται; :Ρ), αλλά όντως η WB είχε ανακοινώσει πως θα κάνει το Thundercats κανονική ταινία με ηθοποιούς.

 

Εγώ είμαι μέσα για φαν κλαμπ των κεραυνογατιών. Μεγάλωσα με δαύτες.

Link to comment
Share on other sites

Λάτρευα το παρακάτω (Saber Rider)

 

 

το ίντρο song πρέπει να ειναι από τα πιο τρου ροκ ξεσηκωτικό ιντρο για κινούμενο σχέδιο που έχουν βγει και τα σπάει.

Άσε που ως rider έχω και ένα λόγο παραπάνω :p

 

Είμαι μεγάλη φαν επίσης από

 

Looney Tunes

 

ΤΑ ΠΑΝΤΑ.

 

Pink Panther

 

http://www.youtube.c...h?v=45cio5-CBLM

 

Nils Holgersson

 

 

Παίζαμε το κοπάδι με τις χήνες στο σχολείο και ήμουνα πάντα η Άκα :p ( Έλεος τι βλακείες κάναμε όταν είμασταν μικρά :p)

 

Έβλεπα και μια σειρά με τον Πινόκιο που δεν μπορώ να την βρω πουθενά, αλλά αν κάποιος γνωρίζει κάτι πολύ ευχαρίστως δέχομαι πληροφορίες . :p

 

Γενικά είμαι των πολύ κλασσικών (και Θάντερκατς εννοείται) και δε μπορώ με τίποτα τα σημερινά μάνγκα - άνιμε.<_<

Link to comment
Share on other sites

ΦΟ-ΒΕ-ΡΟ το τραγουδάκι Saber Rider intro! Μπορώ να το κατεβάσω από πουθενά; Κάτι μου θυμίζει το βίντεο, αλλά σίγουρα δεν το έβλεπα.

 

Εννοείται Νιλς Χόλγκερσον έβλεπα. Γιατί τα λες βλακείες αυτά που κάνατε; Σε μας, για ένα φεγγάρι, όλο το σχολείο συζητούσε την Κάντι Κάντι σαν να ήταν κανονική σαπουνόπερα, τι-θα-γίνει-τώρα, εμένα-μ'αρέσει-ο-Τέρι, εμένα-δε-μ'αρέσουν-της-Κάντι-οι-κοτσίδες, και τέτοια.

 

Τη θυμάμαι τη σειρά με τον Πινόκιο, αλλά αν περιμένεις από μένα να σου τη βρω...

 

Του Ροζ Πάνθηρα το τραγούδι είναι κλασικό, το έχω σε CD με τραγούδια από ταινίες, μαζί με άλλα τύπου "Ο καλός, ο κακός και ο άσχημος", "Μαθήματα πιάνου" και τέτοια.

 

Παρεμπιπτόντως, Sonya, σπαθί τύπου Thundercats υπήρχε στο εμπόριο και το είχαμε αγοράσει με τον αδερφό μου. Πλαστικό ως και τη λεπίδα και χοντρό, απλώς του πατούσες ένα κουμπάκι και το "μάτι της Θαντέρα" άναβε σαν φωτάκι κόκκινο - έλεος, πόσο λιγότερη φαντασία από τα παιδιά έχουν οι μεγάλοι!:crybaby: Τίποτα άλλο δεν έκανε... :(Μπορούσαν να το κάνουν να μεγαλώνει κιόλας, έστω και πλαστικό. Μα τι φοβόντουσαν, αφού και στην τηλεόραση έκανε Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ εκτός από το να κόβει! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είμαι μέσα για φαν κλαμπ των κεραυνογατιών. Μεγάλωσα με δαύτες.

 

Κι εγώ κι εγώ! Πρόπερσυ βρήκα και κάτι επεισόδια σε βιντεοκασέτα στο συνοικιακό σουπερμάρκετ και τα βούτηξα πάραυτα, "για το παιδί, μωρέ".

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Παλιά κινούμενα σχέδια

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..