Jump to content

Μεταφρασμένα SFF Βιβλία για το 2011


BladeRunner
 Share

Recommended Posts

Τη χρονιά που μας πέρασε, μεταφράστηκαν στα ελληνικά αρκετά κλασικά έργα, ανάμεσά τους τα: Κουρδιστό Πορτοκάλι, Ο Αιώνιος πόλεμος, Μάλλον Ακίνδυνος, Νεκρωταφίο ζώων, Οι Ρυθμιστές, Υδράργυρος και πολλά άλλα από 'δω και από 'κει, και στη κόψη του ξυραφιού το κλασικό Εμείς, του Γιεβγκένι Ζαμιάτιν, από δυο διαφορετικούς εκδοτικούς οίκους, μάλιστα! Να δούμε φέτος τι και πόσα βιβλία θα βγουν.

Η φόρμα έχει ως εξής:

 

Τίτλος: (ο τίτλος στα ελληνικά, αλλά θα λέμε και τον πρωτότυπο τίτλο)

Συγγραφέας: (Το όνομα του συγγραφέα)

Εκδόσεις: (ο εκδοτικός οίκος)

Μεταφραστής/μεταφράστρια: (Το όνομα του μεταφραστή, γιατί πρέπει να αναφέρεται και αυτός ο κακομοίρης ο μεταφραστής)

Σελίδες: (ο αριθμός των σελίδων)

Τιμή: (η τιμή, την αρχική και αυτή με την έκπτωση)

Είδος: (σε ποιά γενική κατηγορία ανήκει, π.χ. Τρόμος, Φαντασία ή Επιστημονική Φαντασία).

 

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Naroualis

    16

  • helena

    9

  • Δημήτρης

    9

  • BladeRunner

    93

9789605212247.jpg

 

Μεταφερθείτε σε μαγικούς τόπους λουσμένους από ήλιους χαμένων αστερισμών, περπατήστε στα σκοτεινά σοκάκια ενός Λονδίνου πέρα από τη διάστασή μας αναζητώντας το μυθικό κεφάλι της Μέδουσας, που απολιθώνει όποιον το αντικρίζει, ξεφυλλίστε τις σελίδες του αποτρόπαιου "Νεκρονομικού" που οι επωδές του ανασταίνουν τους νεκρούς, συναντήστε νεκροφάγα πλάσματα και ταξιδέψτε μαζί με τον βασιλιά Γιουβόραν στα νησιά της αυγής, κυνηγώντας το εξωτικό πουλί γκαζόλμπα. Θα συναντήσετε τον μάγο Μαλιγκρίς, αιώνια αναπαυόμενο στον θρόνο του από φίλντισι προϊστορικών μαστόδοντων, θα μεταφερθείτε στα νεκροταφεία του παλιού χαλιφάτου της Βαγδάτης και ένας μαγικός κολοσσός θα ακολουθήσει τα βήματά σας στη μεσαιωνική Αβερουάν.

Τίτλος:Το ταξίδι του Βασιλιά Γιουβόραν

Συγγραφέας:Κλαρκ Άστον Σμιθ

Εκδόσεις:Αίολος

Μεταφραστής:Θωμάς Μαστακούρης

Σελίδες:186

Τιμή:13,12-10%=11,81 ευρώ

Είναι μια συλλογή διηγημάτων.

Link to comment
Share on other sites

9789605212247.jpg

 

Μεταφερθείτε σε μαγικούς τόπους λουσμένους από ήλιους χαμένων αστερισμών, περπατήστε στα σκοτεινά σοκάκια ενός Λονδίνου πέρα από τη διάστασή μας αναζητώντας το μυθικό κεφάλι της Μέδουσας, που απολιθώνει όποιον το αντικρίζει, ξεφυλλίστε τις σελίδες του αποτρόπαιου "Νεκρονομικού" που οι επωδές του ανασταίνουν τους νεκρούς, συναντήστε νεκροφάγα πλάσματα και ταξιδέψτε μαζί με τον βασιλιά Γιουβόραν στα νησιά της αυγής, κυνηγώντας το εξωτικό πουλί γκαζόλμπα. Θα συναντήσετε τον μάγο Μαλιγκρίς, αιώνια αναπαυόμενο στον θρόνο του από φίλντισι προϊστορικών μαστόδοντων, θα μεταφερθείτε στα νεκροταφεία του παλιού χαλιφάτου της Βαγδάτης και ένας μαγικός κολοσσός θα ακολουθήσει τα βήματά σας στη μεσαιωνική Αβερουάν.

Τίτλος:Το ταξίδι του Βασιλιά Γιουβόραν

Συγγραφέας:Κλαρκ Άστον Σμιθ

Εκδόσεις:Αίολος

Μεταφραστής:Θωμάς Μαστακούρης

Σελίδες:186

Τιμή:13,12-10%=11,81 ευρώ

Είναι μια συλλογή διηγημάτων.

 

 

Κυκλοφόρησε όμως στα βιβλιοπωλεία ή όχι; Γιατί ο Αίολος στο site του αν και έχει ένα μήνα περίπου που το έχει βγάλει από την κατηγορία ''Υπό Έκδοση'' και το έχει βάλει στις ''Νέες Κυκλοφορίες'' παρ' όλα αυτά δεν το έχω δει πουθενά. Στην Θεσσαλονίκη τουλάχιστον που πήγα στην Πρωτοπορία 4-5 φορές αποκλειστικά και μόνο γι' αυτό το βιβλίο, δεν το είχαν παραλάβει ακόμα. Άντε με το καλό να βγει για να το ξεκοκαλίσω. Όσοι τον ξέρουν, ok. Όσοι όμως δεν τον ξέρετε, είναι μία πολύ καλή ευκαιρία να γνωρίσετε ποιος είναι αυτός ο απίστευτος τιτάνας της φανταστικής λογοτεχνίας που ακούει στο όνομα Κλαρκ Άστον Σμιθ. Σας τον συστήνω ανεπιφύλακτα.

Link to comment
Share on other sites

9789605212247.jpg

 

Μεταφερθείτε σε μαγικούς τόπους λουσμένους από ήλιους χαμένων αστερισμών, περπατήστε στα σκοτεινά σοκάκια ενός Λονδίνου πέρα από τη διάστασή μας αναζητώντας το μυθικό κεφάλι της Μέδουσας, που απολιθώνει όποιον το αντικρίζει, ξεφυλλίστε τις σελίδες του αποτρόπαιου "Νεκρονομικού" που οι επωδές του ανασταίνουν τους νεκρούς, συναντήστε νεκροφάγα πλάσματα και ταξιδέψτε μαζί με τον βασιλιά Γιουβόραν στα νησιά της αυγής, κυνηγώντας το εξωτικό πουλί γκαζόλμπα. Θα συναντήσετε τον μάγο Μαλιγκρίς, αιώνια αναπαυόμενο στον θρόνο του από φίλντισι προϊστορικών μαστόδοντων, θα μεταφερθείτε στα νεκροταφεία του παλιού χαλιφάτου της Βαγδάτης και ένας μαγικός κολοσσός θα ακολουθήσει τα βήματά σας στη μεσαιωνική Αβερουάν.

Τίτλος:Το ταξίδι του Βασιλιά Γιουβόραν

Συγγραφέας:Κλαρκ Άστον Σμιθ

Εκδόσεις:Αίολος

Μεταφραστής:Θωμάς Μαστακούρης

Σελίδες:186

Τιμή:13,12-10%=11,81 ευρώ

Είναι μια συλλογή διηγημάτων.

 

 

Κυκλοφόρησε όμως στα βιβλιοπωλεία ή όχι; Γιατί ο Αίολος στο site του αν και έχει ένα μήνα περίπου που το έχει βγάλει από την κατηγορία ''Υπό Έκδοση'' και το έχει βάλει στις ''Νέες Κυκλοφορίες'' παρ' όλα αυτά δεν το έχω δει πουθενά. Στην Θεσσαλονίκη τουλάχιστον που πήγα στην Πρωτοπορία 4-5 φορές αποκλειστικά και μόνο γι' αυτό το βιβλίο, δεν το είχαν παραλάβει ακόμα. Άντε με το καλό να βγει για να το ξεκοκαλίσω. Όσοι τον ξέρουν, ok. Όσοι όμως δεν τον ξέρετε, είναι μία πολύ καλή ευκαιρία να γνωρίσετε ποιος είναι αυτός ο απίστευτος τιτάνας της φανταστικής λογοτεχνίας που ακούει στο όνομα Κλαρκ Άστον Σμιθ. Σας τον συστήνω ανεπιφύλακτα.

 

Το είδα χθες. Πρώτα βγάζουν την ανακοίνωση ότι κυκλοφόρησε και μετά το στέλνουν στα βιβλιοπωλεία. Μεγάλος μπελάς σας λέω! Να σε ρωτάνε για βιβλία που δεν έχεις ματακούσει!!!

Link to comment
Share on other sites

Το είδα χθες. Πρώτα βγάζουν την ανακοίνωση ότι κυκλοφόρησε και μετά το στέλνουν στα βιβλιοπωλεία. Μεγάλος μπελάς σας λέω! Να σε ρωτάνε για βιβλία που δεν έχεις ματακούσει!!!

 

Ναι, για 'σένα που δουλεύεις σε βιβλιοπωλείο ( ή μήπως κάνω λάθος; ) είναι όντως πρόβλημα. Κουραστικό αν μη τι άλλο. Λοιπόν αυτό ήθελα να ακούσω. Ότι βγήκε δηλαδή, όχι πως είναι μπελάς :D Υπομονή λοιπόν μέχρι την Παρασκευή που θα κατέβω κέντρο για να το χτυπήσω μαζί με τον ''Θόλο'' του βασιλιά που βγαίνει τότε.

Edited by Δημήτρης
Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη κοίταξα στο site των εκδόσεων Bell, και άλλαξαν την ημερομηνία κυκλοφορίας του Θόλου. Θα κυκλοφορήσει στις 28/1, τελικά...

Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη κοίταξα στο site των εκδόσεων Bell, και άλλαξαν την ημερομηνία κυκλοφορίας του Θόλου. Θα κυκλοφορήσει στις 28/1, τελικά...

 

Δεν εκπλήσσομαι καθόλου. Για την ακρίβεια θα ένιωθα έκπληξη αν όντως κυκλοφορούσε στην αρχική ημερομηνία που έδωσαν. Ανέκαθεν τα Bell είχαν πρόβλημα με την διανομή τους, θυμήσου απλώς τι είχε γίνει με τον έβδομο τόμο του Μαύρου Πύργου. Λοιπόν, υπομονή. Μπορεί κανείς να κάνει τίποτα άλλο εκτός από αυτό;

Link to comment
Share on other sites

9789606868351.jpg

 

Το Γυρίστε το Γαλαξία με Ωτοστόπ, σ αυτό που χάριν αστεϊσμού καλούμε παρελθόν, είχε πολλά να πει για το θέμα των Παράλληλων Κόσμων. Ελάχιστα απ αυτά, όμως, είναι κατανοητά σε οποιονδήποτε κάτω από το επίπεδο του Προχωρημένου Θεού, και καθώς είναι πια γενικώς αποδεκτό ότι όλοι οι γνωστοί θεοί άρχισαν να υπάρχουν τρία χιλιοστά του δευτερολέπτου: αφότου άρχισε το Σύμπαν και όχι, όπως υποστήριζαν συνήθως, την προηγούμενη βδομάδα, έχουν ήδη να δώσουν εξηγήσεις για πάρα πολλά πράγματα κι επομένως δεν είναι διαθέσιμοι για να σχολιάσουν θέματα προχωρημένης φυσικής αυτή τη στιγμή.

Τίτλος:Μάλλον ακίνδυνος (Mostly Harmless)

Συγγραφέας:Ντάγκλας Άνταμς

Εκδόσεις:Φανταστικός Κόσμος

Μεταφραστής:Δημήτρης Αρβανίτης

Σελίδες:262

Τιμή:13,90-10%=12,51 ευρώ

Πρόκειται για επανέκδοση του 5ου και τελευταία μέρους της... τριλογίας του Ντάγκλας Άνταμς.

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

9789609911528.jpg

 

Είναι το έτος 2650 και έχουν περάσει 500 χρόνια από τότε που οι Πολίτες, αυτά τα παρανοϊκά πλάσματα με τα δύο κεφάλια που είναι γνωστοί ως οι Μαριονετίστες από τον "Στόλο των Κόσμων", έχουν καταλάβει το γήινο αποικιακό πλοίο "Μακρινό Πέρασμα".

Οι πολίτες του Συμφώνου έχουν αναθρέψει επιτυχημένα ολόκληρες γενιές γήινων χρησιμοποιώντας το πλήρωμα του "Μακρινού Περάσματος" και τις τράπεζες εμβρύων του σκάφους, λέγοντας τους ψέματα για την καταγωγή τους. Λέγοντας ιστορίες για ένα εγκαταλειμμένο αποικιακό σκάφος που παράδερνε στο διάστημα...

Τίτλος:Ο Στόλος των Κόσμων (Fleet Of Worlds)

Συγγραφείς:Λάρυ Νίβεν, Έντουαρντ Λέρνερ

Εκδόσεις:Συμπαντικές Διαδρομές

Μεταφράστρια:Ανθίππη Φιαμού

Σελίδες:424

Τιμή:18,52-10%=16,67 ευρώ

Τίτλος πρωτοτύπου:Fleet of Worlds

Νομίζω ότι ανήκει σε μια σειρά, γιατί υπάρχουν και άλλα τρία βιβλία γραμμένα από τους ίδιους συγγραφείς που έχουν σχέση με αυτό το βιβλίο. Προφανώς, είναι το πρώτο της σειράς, και μπορεί να είναι και αυτοτελές, π.χ. σαν το πρώτο DUNE.

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

b162254.jpg

 

Από τον αναγνωρισμένο συγγραφέα του θρίλερ "Ιός" έρχεται η επική και συναρπαστική συνέχεια για τη μυστική μάχη της ανθρωπότητας απέναντι σε έναν τερατώδη εχθρό.

 

Ένα μυστηριώδες μικρόβιο μετατρέπει απλούς ανθρώπους σε μανιακούς δολοφόνους, σε ψυχοπαθείς που καθοδηγούνται από τρομακτικές, εξωγήινες προθέσεις. Η ανθρώπινη φυλή αντεπιτίθεται, ωστόσο μετά από κάθε μάχη, η ασθένεια ανταποκρίνεται, προσαρμόζεται χρησιμοποιώντας εξελιγμένες στρατηγικές και ευφυή τεχνάσματα για να ξεγελά τους διώκτες της. Η μόνη πιθανή εξήγηση: την επιδημία δεν κατευθύνει η εξέλιξη, αλλά κάποια μοχθηρή νοημοσύνη.

 

Απέναντι σε αυτή την αφάνταστη απειλή ορθώνει το ανάστημά της μια μικρή ομάδα, συγκεντρωμένη κάτω από απόλυτη μυστικότητα. Ατού της ομάδας, ο μεγαλόσωμος, πρώην ποδοσφαιρικός σταρ, Πέρι Ντόσεϊ, που προσπαθεί και ο ίδιος να συνέλθει μετά από τη δική του μάχη με αυτόν το φρικτό εχθρό, και που έχει την ανεξήγητη ικανότητα να εντοπίζει τους ξενιστές της ασθένειας. Βίαιος και απρόβλεπτος, ο Πέρι είναι συγχρόνως ελπίδα αλλά και τρομακτική ευθύνη. Ο σκληροτράχηλος βετεράνος της ΣΙΑ, Ντιου Φίλιπς, πρέπει να βρει κάποιο τρόπο να συνεργαστούν, αν θέλουν να έχουν μια πιθανότητα απέναντι σε αυτό τον εξωφρενικά ευπροσάρμοστο αντίπαλο. Μαζί τους η Μάργκαρετ Μοντόγια, λαμπρή επιδημιολόγος, παλεύει να βρει θεραπεία ενώ ταυτόχρονα λυγίζει από το βάρος των αδιάκοπων φρικιαστικών γεγονότων.

 

Η ομάδα έχει καταφέρει να κρατήσει την ανθρωπότητα στο παιχνίδι, αλλά αυτό δεν είναι πλέον αρκετό, αφού η ασθένεια γίνεται μεταδοτική, πυροδοτώντας την αντίστροφη μέτρηση προς τον όλεθρο. Στο μεταξύ, νέοι εχθροί μπαίνουν στη μάχη, και μια νέα απειλή -προερχόμενη από μία εντελώς απροσδόκητη πηγή- μπορεί τελικά να αποδειχθεί η πιο επικίνδυνη από όλες.

 

Εκσφενδονίζοντας τον αναγνώστη σε ένα κόσμο όπου η διάρκεια ζωής του ανθρώπινου είδους μετριέται σε ώρες, ο Scott Sigler μας παίρνει σε μια φρενήρη διαδρομή που κόβει την ανάσα, γεμάτη αδρεναλίνη, τρόμο και δράση που σοκάρει. Η Επιδημία είναι ένα πραγματικά μεγαλεπήβολο έργο σασπένς, επιστημονικής φαντασίας και τρόμου από ένα νέο μετρ.

Τίτλος:Επιδημία (Contagious)

Συγγραφέας:Σκοτ Σίγκλερ

Εκδόσεις:Πλατύπους

Μεταφράστρια:Βίκυ Μυλωνοπούλου

Σελίδες:626

Τιμή:21-10%=18,90 ευρώ

Πρόκειται για τη συνέχεια του βιβλίου Ιός, το οποίο διάβασα πρόπερσι και ήταν καταπληκτικό. Η συνέχειά του αναμένεται συναρπαστική, και μόνο που διάβασα τη περιγραφή του και μερικά σχόλια στο διαδίκτυο. Παίρνει πάρα πολύ καλές κριτικές, και εννοείται θα το αγοράσω άμεσα. (και το εξώφυλλο πάρα πολύ καλό). Θα κυκλοφορήσει μέσα στην επόμενη βδομάδα.

edit: Κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία από σήμερα.

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

b161993.jpg

 

Είναι ένα ήσυχο φθινοπωρινό πρωινό στη μικρή πόλη του Τσέστερ'ς Μιλ. Η Κλοντέτ Σάντερς κάνει μάθημα αεροπλοΐας, η κυρία Έβανς φροντίζει το λαχανόκηπό της, ο Ντέιλ Μπάρμπαρα ετοιμάζεται να φύγει μακριά με οτοστόπ...

 

Ξαφνικά, ένα αόρατο φράγμα περικλείει την πόλη. Γίνεται τόσο απότομα, που το χέρι της κυρίας Έβανς κόβεται στα δύο ακριβώς πάνω στο όριό του. Το αεροπλάνο της Κλοντέτ συντρίβεται στα τοιχώματά του. Κι ο Ντέιλ δεν μπορεί πια να πάει πουθενά. Τίποτε δεν περνάει το Θόλο...

 

Κανείς στο Τσέστερ'ς Μιλ δεν ξέρει τι ακριβώς είναι αυτό που τους απέκοψε από τον υπόλοιπο κόσμο, από τι προήλθε, ούτε πώς μπορούν να το διαπεράσουν. Αλλά ένας φανατικός και αδίστακτος άνθρωπος, ο Τζιμ Ρένι, βλέπει στο Θόλο την τέλεια ευκαιρία για να υποτάξει την πόλη στην παρανοϊκή εξουσία του.

 

Ενώ όλες οι προσπάθειες του έξω κόσμου να σπάσουν το φράγμα αποτυγχάνουν, ο Ντέιλ και οι λιγοστοί σύμμαχοί του προσπαθούν να αντιταχθούν στο καθεστώς τρόμου που επιβάλλει ο Ρένι. Και στο μεταξύ, τα τρόφιμα μειώνονται, το νερό και ο αέρας λιγοστεύουν. Ο χρόνος λιγοστεύει για όσους βρίσκονται κάτω απ' το Θόλο...

 

Ένα θρίλερ υψηλής τάσης, αποκαλυπτικό όραμα και ταυτόχρονα μια γοητευτική πολιτική αλληγορία, από τον ασύγκριτο Stephen King.

Τίτλος:Ο Θόλος (Under The Dome)

Συγγραφέας:Στήβεν Κινγκ

Εκδόσεις:Bell

Μεταφραστής:Νίκος Σπυριδάκης

Σελίδες:1168

Τιμή:14-10%=12,60 ευρώ

Θα κυκλοφορήσει σε περίπτερα και βιβλιοπωλεία, την Παρασκευή 28/1/2011, δηλαδή σε 4 μέρες.

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

9789605212247.jpg

 

Μεταφερθείτε σε μαγικούς τόπους λουσμένους από ήλιους χαμένων αστερισμών, περπατήστε στα σκοτεινά σοκάκια ενός Λονδίνου πέρα από τη διάστασή μας αναζητώντας το μυθικό κεφάλι της Μέδουσας, που απολιθώνει όποιον το αντικρίζει, ξεφυλλίστε τις σελίδες του αποτρόπαιου "Νεκρονομικού" που οι επωδές του ανασταίνουν τους νεκρούς, συναντήστε νεκροφάγα πλάσματα και ταξιδέψτε μαζί με τον βασιλιά Γιουβόραν στα νησιά της αυγής, κυνηγώντας το εξωτικό πουλί γκαζόλμπα. Θα συναντήσετε τον μάγο Μαλιγκρίς, αιώνια αναπαυόμενο στον θρόνο του από φίλντισι προϊστορικών μαστόδοντων, θα μεταφερθείτε στα νεκροταφεία του παλιού χαλιφάτου της Βαγδάτης και ένας μαγικός κολοσσός θα ακολουθήσει τα βήματά σας στη μεσαιωνική Αβερουάν.

Τίτλος:Το ταξίδι του Βασιλιά Γιουβόραν

Συγγραφέας:Κλαρκ Άστον Σμιθ

Εκδόσεις:Αίολος

Μεταφραστής:Θωμάς Μαστακούρης

Σελίδες:186

Τιμή:13,12-10%=11,81 ευρώ

Είναι μια συλλογή διηγημάτων.

 

 

Κυκλοφόρησε όμως στα βιβλιοπωλεία ή όχι; Γιατί ο Αίολος στο site του αν και έχει ένα μήνα περίπου που το έχει βγάλει από την κατηγορία ''Υπό Έκδοση'' και το έχει βάλει στις ''Νέες Κυκλοφορίες'' παρ' όλα αυτά δεν το έχω δει πουθενά. Στην Θεσσαλονίκη τουλάχιστον που πήγα στην Πρωτοπορία 4-5 φορές αποκλειστικά και μόνο γι' αυτό το βιβλίο, δεν το είχαν παραλάβει ακόμα. Άντε με το καλό να βγει για να το ξεκοκαλίσω. Όσοι τον ξέρουν, ok. Όσοι όμως δεν τον ξέρετε, είναι μία πολύ καλή ευκαιρία να γνωρίσετε ποιος είναι αυτός ο απίστευτος τιτάνας της φανταστικής λογοτεχνίας που ακούει στο όνομα Κλαρκ Άστον Σμιθ. Σας τον συστήνω ανεπιφύλακτα.

Το ταξιδι του βασιλια Γιουβοραν εχει κυκλοφορησει πλεον,το εχω πετυχει σε βιβλιοπωλεια.Ειναι η κλασικη εκδοση Αιολου σαν τα βιβλια του Μουρκοκ,του Βανς κτλ.

Link to comment
Share on other sites

b161016.jpg

 

Στο μακρινό μέλλον η νανοτεχνολογία έχει γίνει μέρος της καθημερινότητας των ανθρώπων. Μηχανές σε μέγεθος μορίου ελέγχουν όλες τις λειτουργίες του σώματος, και μπορούν ακόμη και να επεξεργάζονται ή να τροποποιούν τις πληροφορίες που φτάνουν στον εγκέφαλο.

Ο Νατς είναι το ανερχόμενο αστέρι στη βιομηχανία του προγραμματισμού αυτών των συστημάτων. Ταυτόχρονα είναι ένας αδίστακτος επιχειρηματίας που εκμεταλλεύεται τις αδυναμίες των φίλων και των εχθρών του για να φτάσει στην κορυφή.

Είναι όμως ο κατάλληλος άνθρωπος για να φέρει στον κόσμο τη νέα τεχνολογική καινοτομία που μπορεί να ταράξει τα θεμέλια της κοινωνίας. Μια τεχνολογία που υπόσχεται την απόλυτη ελευθερία στον άνθρωπο, ακόμη και την αποδέσμευσή του από τις ευθύνες των πράξεων και των επιλογών του.

Η κυβέρνηση θεωρεί τη νέα αυτή τεχνολογία επικίνδυνη και προσπαθεί να την καταστρέψει πριν καν γεννηθεί, και οι υπόλοιπες εταιρίες προγραμματισμού προσπαθούν να την αποκτήσουν με κάθε μέσο.

 

Πρόκειται για το πρώτο βιβλίο της τριλογίας Jump 225 του Edelman, μια δυνατή περιπέτεια στον κόσμο των επιχειρήσεων, στημένη σε ένα καλά δομημένο - και καθόλου απίθανο - μέλλον.

Τίτλος:Infoquake

Συγγραφέας:Ντέιβιντ Λουίς Έντελμαν

Εκδόσεις:Δοκός

Μεταφραστής:Μιχάλης Λιόκαλος

Σελίδες:452

Τιμή:20,19-10%=18,17 ευρώ

Το βιβλίο αυτό κυκλοφόρησε τις τελευταίες μέρες του Δεκεμβρίου, ο εκδοτικός οίκος είναι μικρός και καινούργιος, ο οποίος προσπαθεί να βγάλει επιστημονική φαντασία, και έτσι μου ξέφυγε. Για να μην "χαθεί", το έβαλα στο παρόν τόπικ. Όσον αφορά το βιβλίο, είναι το πρώτο μέρος της τριλογίας Jump 225. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον βιβλίο, και γενικά όλη η σειρά πρέπει να είναι καλή. Ελπίζω να μεταφραστεί όλη η σειρά.

Link to comment
Share on other sites

b162609.jpg

 

Απειλητικά σύννεφα μαζεύονται πάνω από την παγωμένη πόλη της Πράαγκ, καθώς οι καταχθόνιες ορδές του Χάους κατεβαίνουν από τους Ερημότοπους και πολιορκούν τις βόρειες περιοχές του Κίσλεβ με καταστροφικά αποτελέσματα. Μετά την περιπέτειά τους με το δράκο Σκαλάντιρ στην Οροσειρά της Άκρης του Κόσμου, ο Γκότρεκ Γκάρνισον, ο Φέλιξ Τζάγκερ και τα υπόλοιπα μέλη της ηρωικής ομάδας τους ίσως είναι οι μόνοι που στέκονται ανάμεσα στην περήφανη πόλη και τις δυνάμεις του Σκότους...

Ακολουθήστε το συναρπαστικό χρονικό του θανάτου του Γκότρεκ Γκάρνισον, όπως το αφηγείται ο συνταξιδιώτης του, Φέλιξ Τζάγκερ. Τέρατα, δαίμονες, μάγοι, μεταλλαγμένοι, ορκ, κτηνάνθρωποι και άλλα, πιο απεχθή πλάσματα από το σκοτεινό κόσμο του Warhammer βρίσκονται στο δρόμο του Γκότρεκ, που επιζητά έναν ένδοξο θάνατο στο πεδίο της μάχης. Όσο για τον Φέλιξ, ο μόνος στόχος του είναι να επιζήσει για να διηγηθεί την ιστορία...

Τίτλος:Ο Εξολοθρευτής των Τεράτων (Beastslayer)

Συγγραφέας:Γουίλιαμ Κινγκ

Εκδόσεις:Anubis

Μεταφραστής:Χρήστος Βλάχος

Σελίδες:304

Τιμή:13,50-10%=12,15 ευρώ

Είναι το 5ο μέρος της σειράς Warhammer: Gotrek and Felix.

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

Αν είναι δυνατόν! Ήταν να κυκλοφορήσει αύριο το καινούργιο βιβλίο του King, και τελικά θα κυκλοφορήσει στις 4 Φεβρουαρίου. Έτσι βλέπω στο site των εκδόσεων Bell.

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι δυνατόν! Ήταν να κυκλοφορήσει αύριο το καινούργιο βιβλίο του King, και τελικά θα κυκλοφορήσει στις 4 Φεβρουαρίου. Έτσι βλέπω στο site των εκδόσεων Bell.

 

Πάνω που απορούσα πώς τα κατάφεραν και μετέφρασαν ένα τόσο τεράστιο βιβλίο σαν το Under the Dome τόσο γρήγορα... Και πάλι νωρίς είναι, μη γκρινιάζεις. Και χρόνια πολλά για τα γενέθλιά σου. Άντε, να μεγαλώσεις, να μάθεις καλύτερα αγγλικά και να τα διαβάζεις στο πρωτότυπο, να μην περιμένεις τους εκδοτικους να τα μεταφράσουν. Και μη μου πεις ότι βαριέσαι! Εγώ στην ηλικία σου έπαιρνα το proficiency.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ! smile.gif Αγγλικά ξέρω, έχω και το Lower, αλλά προτιμώ να διαβάζω στα ελληνικά. Πάντως, πέρυσι διάβασα δυο βιβλία στα αγγλικά, και το ένα ήταν το δύσκολο Behold the Man του Moorcock. Λίγο δύσκολο να διαβάσω 1100 σελίδες στα αγγλικά, από ένα συγγραφέα που μεταφράζεται στα ελληνικά και από καλούς μεταφραστές συνήθως. Φέτος θα διαβάσω τρία-τέσσερα βιβλία στα εγγλέζικα.

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους κυκλοφόρησε το Θόλος, του Κινγκ. Και φυσικά το τσίμπησα πρωί-πρωί. Ένα μικρό τούβλο, στο κλασικό μέγεθος της σειράς Best Seller, αλλά το εξώφυλλο χρυσαφί και με ανάγλυφα γράμματα. Και πολύ ωραίο κόλπο αυτό με το εξώφυλλο. Θα το δείτε μόλις το αγοράσετε.

Link to comment
Share on other sites

b162915.jpg

 

Καθώς η Κλέρι ανακαλύπτει όλο και περισσότερα πράγματα για το παρελθόν της οικογένειάς της, αποκτά έναν αναπάντεχο σύμμαχο στο πρόσωπο του μυστηριώδη Κυνηγού, Σεμπάστιαν. Με τον Βάλενταϊν να συγκεντρώνει τις δυνάμεις του για να καταστρέψει όλους τους Κυνηγούς των Σκιών για πάντα, η μόνη ελπίδα των Κυνηγών για να τον νικήσουν είναι να συνεργαστούν με τους αιώνιους εχθρούς τους. Αλλά μπορούν τα Πλάσματα του Σκότους και οι Κυνηγοί των Σκιών να παραμερίσουν την έχθρα τους και να πολεμήσουν πλάι-πλάι; Και ενώ ο Τζέις συνειδητοποιεί πόσα πράγματα είναι τελικά διατεθειμένος να θυσιάσει για την Κλέρι, θα μπορέσει άραγε εκείνη να τιθασεύσει τις καινούριες της δυνάμεις προκειμένου να σωθεί η Γυάλινη Πόλη, όποιο κι αν είναι το τίμημα;

Η αγάπη είναι μια θανάσιμη δύναμη και τα μυστικά του παρελθόντος αποδεικνύονται εξίσου φονικά, καθώς η Κλέρι και ο Τζέις έρχονται αντιμέτωποι με τον Βάλενταϊν στο τρίτο βιβλίο της επιτυχημένης σειράς Θανάσιμα Εργαλεία.

Τίτλος:Γυάλινη Πόλη (City Of Glass)

Συγγραφέας:Κασσάνδρα Κλερ

Εκδόσεις:Πλατύπους

Μεταφράστρια:Φωτεινή Μοσχή

Σελίδες:648

Τιμή:23-10%=20,70 ευρώ

Είναι το τρίτο βιβλίο της σειράς Θανάσιμα Εργαλεία.

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

9789604500031.jpg

 

Ο χαρισματικός και δαιμόνιος Σπένσερ Μάλον ήταν ένας γκουρού των πανεπιστημιακών κάμπους του ’60 που μαγνήτιζε τους νεαρούς οπαδούς του. Ένα μοιραίο βράδυ, όμως, κάλεσε τους πιο ένθερμους θαυμαστές του σε μια μυστική ιεροτελεστία σ’ ένα λιβάδι. Τα πράγματα εξελίχθηκαν απρόβλεπτα και η βραδιά τέλειωσε μ’ ένα διαμελισμένο πτώμα και τις ψυχές όσων βρέθηκαν εκεί τσακισμένες.

Τόσα χρόνια μετά, η ασύλληπτη φρίκη εκείνης της νύχτας βασανίζει ακόμη όσους την έζησαν. Κανείς τους δε θέλει να θυμάται. Αλλά και κανείς τους δεν μπορεί να ξεχάσει…

Ο Λη Χάργουελ, συγγραφέας σήμερα, ήταν ο μόνος που δεν ακολούθησε τότε τον Μάλον. Τώρα επιχειρεί γράφοντας ένα βιβλίο να καταλάβει τι ακριβώς συνέβη εκείνη τη νύχτα στο κορίτσι του, που είναι πια σύζυγός του, και στους φίλους του. Με τη δική του επιμονή, ένας ένας αρχίζουν να μιλούν για τα γεγονότα που τους σημάδεψαν για πάντα. Και για το πώς, άθελά τους, άνοιξαν την πόρτα σ’ ένα Κακό που ήταν πέρα από τις δυνάμεις τους...

Τίτλος:Η Νύχτα του Κακού (A Dark Matter)

Συγγραφέας:Πήτερ Στράουμπ

Εκδόσεις:Bell

Μεταφραστής:Νίκος Σπυριδάκης

Σελίδες:432

Τιμή:7,80-10%=7,02 ευρώ

Δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα γι'αυτό το βιβλίο.

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

b163478.jpg

 

"Οι πρόγονοι είναι εκεί έξω... πρέπει να με πιστέψεις".

 

Κάθε πέντε λεπτά, ένας υποψήφιος για μεταμόσχευση πεθαίνει ενώ περιμένει για μια συμβατή καρδιά, για ένα συκώτι, για ένα νεφρό. Φανταστείτε μια τεχνολογία που θα μπορούσε να προσφέρει αυτά τα σωτήρια όργανα μεταμόσχευσης με αμελητέο κόστος... και φανταστείτε τι θα έκανε μια εταιρεία για να μονοπωλήσει αυτή την τεχνολογία.

 

Σε ένα απομακρυσμένο νησί του αρκτικού Καναδά, ο Π. Τζ. Κόλντινγκ έχει υπό την εποπτεία του μια ομάδα γενετιστών οι οποίοι έχουν ανακαλύψει αυτό το ιερό δισκοπότηρο της ιατρικής. Με την αντίστροφη ανάπτυξη χιλιάδων γονιδιωμάτων ζώων, η ομάδα του Κόλντινγκ έχει γυρίσει πίσω το ρολόι της εξέλιξης και έχει αναδημιουργήσει τον πρόγονο όλων των θηλαστικών. Η μέθοδος; Παράνομη. Το αποτέλεσμα; Ένα κατασκευασμένο από υπολογιστή ζωντανό πλάσμα, ένα ζώο του οποίου τα όργανα μπορούν να μεταμοσχευθούν σε οποιοδήποτε άτομο, χωρίς την πιθανότητα απόρριψης.

 

Μόνο που υπάρχει ένα πρόβλημα: αυτοί οι πρόγονοι δεν είναι τα υπάκουα ζώα κοπαδιού που οραματίστηκε η ομάδα του Κόλντινγκ. Αντιθέτως, η δουλειά αυτής της ομάδας έχει δώσει ζωή σε κάτι μεγάλο, κάτι κακό... κάτι πολύ, πολύ πεινασμένο.

 

Ενώ δημιουργοί γίνονται θήραμα στην υπέρτατη μάχη για επιβίωση, ο Κόλντινγκ και η γυναίκα που αγαπάει πρέπει να παλέψουν για τη ζωή τους -ακόμα καθώς κυβερνητικοί πράκτορες βρίσκονται κοντά στο να κλείσουν το πρότζεκτ, και η οικονομικά εύρωστη εταιρεία που υποστηρίζει την έρευνα αποκαλύπτει τα δικά της αδίστακτα σχέδια.

 

Ο διάσημος συγγραφέας Scott Sigler, δημιουργός των μπεστ σέλερ των New York Times, "Επιδημία και Ιός", προσφέρει μια ανατριχιαστική ιστορία για το τι μπορεί να συμβεί όταν η ύβρις, η απληστία και η παραφροσύνη οδηγούν τους επιστημονικούς πειραματισμούς πέρα από το χείλος της λογικής.

Τίτλος:Πρόγονος (Anchestor)

Συγγραφέας:Σκοτ Σίγκλερ

Εκδόσεις:Πλατύπους

Μεταφραστής:Νικόλαος Βλαμάκης

Σελίδες:620

Τιμή:21-10%=18,90 ευρώ

Και εννοείται πως μπαίνει στη λίστα με τα βιβλία που θα αγοράσω τις επόμενες μέρες. Λογικά, από βδομάδα θα κυκλοφορεί και στα βιβλιοπωλεία.

edit: Κυκλοφορεί από αύριο, Παρασκευή, 18/2/2011.

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

9789601422978.jpg

 

Ο Κουέντιν Κολντγουότερ, μαθητής της τρίτης λυκείου με πολύ υψηλό δείκτη νοημοσύνης, ξεφεύγει από την ανία της πεζής ζωής του διαβάζοντας και ξαναδιαβάζοντας μια σειρά από μυθιστορήματα που εξελίσσονται στη μαγική χώρα Φίλορι. Όπως και όλοι οι άλλοι, θεωρεί ότι η μαγεία δεν υπάρχει - μέχρι που γίνεται απρόσμενα δεκτός σε ένα κρυφό και αποκλειστικό κολέγιο μαγείας στα βόρεια της πολιτείας της Νέας Υόρκης. Ψυχολογικά διεισδυτικό και υπέροχα πρωτότυπο, το βιβλίο αποτελεί ένα συναρπαστικό έπος για τη μαγεία. Ο Λεβ Γκρόσμαν δημιουργεί έναν εντελώς πρωτότυπο κόσμο, στον οποίο το καλό και το κακό δεν είναι μαύρο και άσπρο και όπου η δύναμη έχει ένα τρομερό τίμημα.

Τίτλος:Οι Μάγοι (The Magicians)

Συγγραφέας:Λεβ Γκρόσμαν

Εκδόσεις:Λιβάνη

Μεταφραστής:Γιώργος Μπαρουξής

Σελίδες:572

Τιμή:15-10%=13,50 ευρώ

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

NEIL GAIMAN

 

«Το βιβλίο του νεκροταφείου»

 

Εικονογράφηση: Dave McKean

 

Μετάφραση: Διονυσία Μαρίνου

Eκδόσεις Οξύ ΣΕΙΡΑ: ΚΟΛΑΣΗ

 

Βραβείο Hugo 2009 – «Καλύτερο μυθιστόρημα»

 

Βραβείο Locus 2009 – «Καλύτερο μυθιστόρημα για εφήβους»

 

Ο Neil Gaiman διασκευάζει το Βιβλίο της Ζούγκλας του Rudyard Kipling δημιουργώντας ένα μοναδικό μυθιστόρημα για τη ζωή και το θάνατο, την αγάπη, το πέρασμα στην ενηλικίωση και, πάνω απ’ όλα, για την οικογενειακή θαλπωρή που μπορεί να βρεθεί στα πιο απίθανα μέρη.

 

Ο Καν Όουενς είναι ένα φυσιολογικό αγόρι. Ή μάλλον, θα ήταν εντελώς φυσιολογικό, αν παραβλέπαμε ότι μένει σ’ ένα νεκροταφείο, ότι την ανατροφή του την έχουν αναλάβει φαντάσματα κι ότι ο Σίλας, ο αινιγματικός προστάτης του, ζει και κινείται στο μεταίχμιο του κόσμου των ζωντανών και του κόσμου των νεκρών, δίχως ν’ ανήκει σε κανέναν από τους δύο.

 

Στο νεκροταφείο, ο Καν θα ζήσει διάφορες περιπέτειες – θα συναντήσει τον αρχαίο Λουλακί Άντρα, θα ανακαλύψει την πύλη που οδηγεί στην εφιαλτική Νεκρόπολη και θα γνωρίσει τον παράξενο και τρομαχτικό Υπηρέτη. Μα κι έξω από το νεκροταφείο. Ο κίνδυνος καραδοκεί στο πρόσωπο ενός άντρα ονόματι Τζακ, του άντρα που δολοφόνησε την οικογένεια του Καν και που τώρα ψάχνει να βρει και τον ίδιο, για να αποτελειώσει το αποτρόπαιο έργο του.

 

Ημερομηνία Έκδοσης: 21/02/2011

Link to comment
Share on other sites

EB-00-949.jpg

 

Από τη στιγμή που βρέθηκε μακριά από τη φωλιά του, αιχμάλωτος στην Ακαδημία του Αγίου Αιγωλιού για Ορφανές Κουκουβάγιες, ο Σόρεν ποθούσε απεγνωσμένα να ξαναδεί τη μικρή του αδελφή, την Έγκλαντιν. Τώρα πια η Έγκλαντιν έχει επιστρέψει στη ζωή του, αλλά έχει περάσει από τρομερές δοκιμασίες που δυσκολεύεται ακόμα και να περιγράψει... ενώ παράλληλα ο Ζίαλριμπ, ο μέντορας του Σόρεν, έχει μυστηριωδώς εξαφανιστεί δυο μήνες τώρα. Βαθιά στο στομάχι του, κάτι πιο δυνατό από προαίσθημα λέει στον Σόρεν πως υπάρχει μια σύνδεση ανάμεσα σε αυτά τα δύο μυστηριώδη γεγονότα.

 

Ο Σόρεν, η Γκίλφι, ο Αποσπερίτης και ο Λαγούμης ξεκινούν ένα ριψοκίνδυνο ταξίδι για να σώσουν τον Ζίαλριμπ. Ο Σόρεν θα έρθει πρόσωπο με πρόσωπο με μια δύναμη πολύ πιο επικίνδυνη από οτιδήποτε θα μπορούσαν να σχεδιάσουν ποτέ οι αρχηγοί του Αγίου Αιγωλιού - και με μια αλήθεια που απειλεί να καταστρέψει ολοκληρωτικά το βασίλειο των κουκουβαγιών...

 

Τα δημοφιλή και αγαπημένα βιβλία της Κάθριν Λάσκι μεταφέρονται στη μεγάλη οθόνη, στην οικογενειακή περιπέτεια φαντασίας "Ο Θρύλος των Ιπτάμενων Φρουρών", από τους δημιουργούς του Happy Feet και διά χειρός του καταξιωμένου σκηνοθέτη Ζακ Σνάιντερ.

 

Τίτλος:Η Διάσωση (The Rescue)

Συγγραφέας:Κάθριν Λάσκι

Εκδόσεις:Anubis

Μεταφράστρια:Ειρήνη Παϊδούση

Σελίδες:208

Τιμή:12,50-10%=11,25 ευρώ

Το βιβλίο αυτό ανήκει στη σειρά Ο Θρύλος των Ιπτάμενων Φρουρών, και είναι το τρίτο της σειράς. Τα άλλα δυο, είναι τα εξής: Η Αιχμαλωσία, Το Ταξίδι.

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

1)

b163108.jpg

 

Η αγάπη μπορεί να σκοτώσει.

Έλενα: με τον Ντέιμον στο πλευρό της, και ανήμπορη να κατανικήσει την ανάγκη της για αίμα, αγωνίζεται να ελέγξει τις επιθυμίες της.

Ντέιμον: το πάθος του για τη γοητευτική Έλενα γιγαντώνεται μαζί με τη λαχτάρα του να εκδικηθεί τον Στέφαν.

Στέφαν: μην μπορώντας να συμφιλιωθεί με την απουσία της Έλενας από τη ζωή του, είναι αποφασισμένος να κάνει τα πάντα για να την κερδίσει ξανά. Ακόμη κι αν αυτό σημαίνει ότι πρέπει να γίνει ένας άλλος.

Οι μοίρες τους είναι συνδεδεμένες για πάντα και η σύγκρουσή τους μπορεί να έχει θανάσιμα αποτελέσματα...

Το τρίτο βιβλίο της σειράς έρωτα και τρόμου Vampire Diaries θα σας συγκλονίσει για άλλη μια φορά.

Τίτλος:Η Οργή (The Fury)

Συγγραφέας:Λ.ΤΖ. Σμιθ

Εκδόσεις:Ψυχογιός

Μεταφράστρια:Ευηνέλλα Αλεξοπούλου

Σελίδες:224

Τιμή:13,30-10%=11,97 ευρώ

Είναι το τρίτο βιβλίο της σειράς Vampire Diaries.

 

 

2)

9789605012298.jpg

 

Μια έκδοση που δίνει μια όσο γίνεται πληρέστερη εικόνα του πολυσύνθετου και πολυώνυμου πεζογραφικού έργου του Έντγκαρ Άλαν Πόε, του μεγάλου παρεξηγημένου των αμερικανικών γραμμάτων. Συγκεκριμένα στην έκδοση περιλαμβάνονται πεζογραφήματα που εντάσσονται στις εξής θεματικές ενότητες:

1. Τρόμος (ενδεικτικά: Ο μαύρος γάτος, Η πτώση του οίκου των Άσερ)

2. Φανταστικό (Ελεονόρα, Λιγεία, Ερωτική συνάντηση)

3. Μυστήριο (Γουίλιαμ Γουίλσον, Οι δολοφονίες της οδού Μοργκ)

4. Περιπέτεια (Χειρόγραφο σε μπουκάλι)

5. Επιστημονική φαντασία (Μέλλοντα ταύτα)

6. Σάτιρα (Ο Άγγελος του Παραδόξου, Απώλεια αναπνοής)

7. Το κοράκι (το γνωστό ποίημα)

Τίτλος:21 ιστορίες και το Κοράκι

Συγγραφέας:Έντγκαρ Άλαν Πόε

Εκδόσεις:Μεταίχμιο

Μεταφράστρια:Κατερίνα Σχινά

Σελίδες:440

Τιμή:22-10%=19,80 ευρώ

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..