Jump to content

2011 Upcoming Movies - Posters and Trailers


Eric Draven
 Share

Recommended Posts

Με βλέπω να κανω αιματηρες οικονομιες (εκτος από το Ρόδα Τσαντα και Κοπανα)

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

O NEOΣ SPIDERMAN

 

post-1610-0-55313000-1294963008_thumb.jpg

 

TO NEO KOΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΤΑΤΟΥΑΖ

 

post-1610-0-71829700-1294962983_thumb.jpg post-1610-0-13173300-1294962992_thumb.jpg

post-1610-0-26375500-1294963001_thumb.jpg

 

ΚΑΙ Ο ΚΑΠΤΑΙΝ ΑΜΕΡΙΚΑ

 

post-1610-0-42991600-1294963019_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

 

Διαφωνώ με τις εξής επιλογές:

 

1. Hangover II: θα είναι άλλη μία ηλίθια αμερικάνικη κωμωδία. Δεν ξαναβλέπω αμερικάνικη κωμωδία (μάλλον ηλιθιότητα) στο σινεμά, ιδίως αυτού του τύπου, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα κλαίω τα λεφτά μου.

2. The Tree of Life: Terence Malik, ένας από τους χειρότερους σκηνοθέτες κατά την γνώμη μου. Η Λεπτή Κόκκινη Γραμμή ήταν ένα συνοθλοίεμα από διάφορες σκηνές χωρίς καμμία συνοχή, η δε Ποκαχόντας ήταν τόσο βαρετό, που αν ήμουνα μόνη μου, θα είχα σηκωθεί και θα είχα φύγει από νωρίς. Κάθε λίγο και λιγάκι έλεγα άντε πότε θα τελειώσει αυτό το πράγμα! Δεν ξαναβλέπω ταινία του Μάλικ, ο άνθρωπος είναι στην κατηγορία Αγγελόπουλος. Βαρετός και ανούσιος.

3. Scream 4: WTF? ΜΑς πρήξανε! Φτάνει πιά με τα τόσα Sequel. Okay, το πρώτο καλό ήτανε, το δεύτερο κάτι έλεγε, άντε βλεπόταν και το τρίτο, αλλά από κει και πέρα, έλεος! Βρείτε κάτι καλύτερο Pls.

4. Remake του Ρόδα, Τσάντα και Κοπάνα: δεν νομίζω ότι χρειάζεται να το σχολιάσω αυτό...

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω πάνω-κάτω. Το 'Ρόδα, Τσάντα αποδείχθηκε άθλιο και το Scream ισως δεν χρειαζόταν. Τώρα το Hangover και ο Terence Maliκ έχουν φανατικούς οπαδούς από πίσω. Η ποκαχόντας και εμένα με κούρασε αλλα το Tree of Life φαινεται υποσχόμενο υπαρξιακό δράμα. cheers ;)

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω πάνω-κάτω. Το 'Ρόδα, Τσάντα αποδείχθηκε άθλιο και το Scream ισως δεν χρειαζόταν. Τώρα το Hangover και ο Terence Maliκ έχουν φανατικούς οπαδούς από πίσω. Η ποκαχόντας και εμένα με κούρασε αλλα το Tree of Life φαινεται υποσχόμενο υπαρξιακό δράμα. cheers ;)

 

Μπορεί το Tree of Life να φαίνεται υποσχόμενο, αλλά το έχει σκηνοθετήσει ο Malik. Οπότε ακόμα και ένα σενάριο της προκοπής να έχει, είναι σίγουρο ότι ο Malik θα το τραβήξει από τα μαλλιά και θα το κάνει βαρετό και τελείως ανούσιο. Δεν έχω καμμία εμπιστοσύνη στον συγκεκριμένο σκηνοθέτη, μετά από 2 κάκιστες ταινίες δεν πρόκειται να χαλάσω λεφτά στον συγκεκριμένο. Αν το δώ, θα το δώ κατεβασμένο από το Internet. Αλλά έχω πολύ πιο ενδιαφέροντα πράγματα να δώ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..