Jump to content

Λογοτεχνικά περιοδικά


Kafka
 Share

Recommended Posts

Γνωρίζω οτι στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν δύο λογοτεχνικά περιοδικά γενικής ύλης. Τα περιοδικά ειδικά του χώρου του φανταστικού δε τα ξέρω.

 

Θα ήταν πολύ χρήσιμο για εμένα, και σίγουρα και για άλλους, να σημειωθούν εδώ τα περιοδικά που υπάρχουν στην Ελλάδα είτε που ασχολούνται ειδικά με θεματολογία της κοινότητας, είτε με κάθε μορφής υλικό.

 

Οπότε αν ξέρετε κανένα, γράψτε το :)

Link to comment
Share on other sites

Κανείς δεν ξέρει κάτι; Αυτά που εγώ έχω υπ όψη μου είναι το Εντευκτήριο και η Νέα Πορεία. Το Εντευκτήριο σίγουρα δημοσιεύει και κείμενα νέων συγγραφέων.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Δες εδώ: http://www.elogos.gr/links/alinks_perio.htm

εδώ: http://www.24grammata.com/?page_id=104

κι εδώ: http://www.peri-grafis.com/

 

Δες επίσης και τα Λογοτεχνικά επίκαιρα (http://logotexnika-epikaira.blogspot.com/). Κυρίως ποιητικό.

Τέλος, γκούγκλαρε "λογοτεχνικά περιοδικά".

 

Για τα αμιγώς Φανταστικού θα σε συμβουλέψουν άλλοι, αρμοδιότεροι.

Edited by odesseo
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Βρήκα ορισμένα. Έστειλα μερικά κείμενα στο Διαβάζω, το (Δε)κατα και τη Νέα Εστία. Δεν ξέρω κατά πόσο δημοσιεύουν νέους συγγραφείς όμως...

 

 

 

 

Έχεις κανείς υπ όψη του κανένα άλλο; Έψαξα αλλά τα περισσότερα είναι Online μόνο, όχι τυπωμένα. :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Βρήκα ορισμένα. Έστειλα μερικά κείμενα στο Διαβάζω, το (Δε)κατα και τη Νέα Εστία. Δεν ξέρω κατά πόσο δημοσιεύουν νέους συγγραφείς όμως...

 

 

 

 

Έχεις κανείς υπ όψη του κανένα άλλο; Έψαξα αλλά τα περισσότερα είναι Online μόνο, όχι τυπωμένα. :)

 

 

 

Μπορείς να στείλεις και στην Βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας, αλλά ξέχασα, την κάψανε οι Άραβεςtongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Λογοτεχνικό free press, Αντί x Λόγου. Δημοσιεύει κυρίως διηγήματα, οποιουδήποτε είδους και με σχετική έμφαση στο φανταστικό.

http://www.antiepilogou.gr/

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ Arachnida :)

 

 

 

 

Το αντί επί λόγου το βρήκα και εγώ μόλις σήμερα, αν και ακόμα δεν τους έστειλα τίποτα. Φαίνεται καλή περίπτωση.

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή δεν υπάρχει καμιά μεγαλοεφημερίδα, ας πούμε, που να δέχεται διηγήματα; Ή έστω flash;

Μόνο σε online και μικρότερα περιοδικά γίνεται η δουλειά πλέον;

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν και μεγάλα, ή "μεγάλα" περιοδικά, έντυπα. Αλλά νομίζω οτι τα περισσότερα περιμένουν πρώτα να έχεις δημοσιεύσεις αλλού, σε μικρότερα.

 

 

 

 

Πάντως ένα που έστειλα δέχτηκε κάποιο κείμενό μου, θα σας ανακοινώσω ποιό όταν θα δημοσιευθεί (φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά, ποτέ δεν ξέρεις τί γίνεται με τις πρώτες δημοσιεύσεις! ) :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..