Jump to content

Τρεκικός Καναπές


DinoHajiyorgi
 Share

Recommended Posts

[Το παρακάτω κείμενο είναι εμπνευσμένο/ κλεμμένο, από το «Συγγραφικοί Αγώνες Δρόμου» του DinMacXanthi]:

 

Κάθεστε μπροστά στην τηλεόραση. Έχετε ανά χείρας μια γαβάθα γεμάτη ζεστό, βουτυρωμένο ποπ-κορν, ένα μπουκάλι από την αγαπημένη σας δροσερή μπύρα, η πόρτα κλειστή, surround sound on, dvd-player on. Το επιλεγμένο επεισόδιο Star Trek έτοιμο. Το δάχτυλο αιωρείται πάνω από το κουμπί που θα τα ξεκινήσει όλα. Ξανά. Το συγκεκριμένο επεισόδιο το έχετε δει 158 φορές. Μόνος. Είναι από τα αγαπημένα σας. Σας αρέσει να το συζητάτε στο sff, το βλέπετε όμως συνήθως μόνος. Τα Τρεκικά συντρόφια σκόρπια και μακριά. Τι να κάνουν άραγε εκείνη την στιγμή;

 

Ας μπούμε μια σταλίτσα στο sff να δούμε τι γίνεται, αν υπάρχει κανα καινούργιο ποστ. Άντε να μπούμε και στο facebook. Λίγο youtube δεν έβλαψε κανέναν. Είναι κανένας στο skype; Τέλος πάντων, επιστροφή στο dvd. Αμάν; Πότε πέρασαν 2 ώρες; Ζεστάθηκε η μπύρα, κρύωσε το ποπ-κορν… άστο για αργότερα, αύριο, μεθαύριο... Ήθελα να καλύψω εκείνη τη σεζόν αυτές τις μέρες, αλλά δεν μπορώ να στρωθώ και τώρα πάει.

 

Κάθε χρόνο στο νανόριμο κάνουμε αγώνες δρόμου. Λέμε "η ώρα είναι Χ παρά δέκα, (ακόμα και σε διαφορετικά time zones) σε δέκα λεπτά ξεκινάμε να γράφουμε για την επόμενη μιάμιση ώρα, και τότε μπαίνουμε ξανά και βλέπουμε τι κάναμε."

 

Που κατέληγε αυτή η υγιής συντροφικότητα; Να στρώσουμε τα buns μας κάτω και να γράψουμε. Όταν θέλεις κάτι και το βάλεις σκοπό, ΚΑΘΕΣΑΙ και το κατορθώνεις! Απλά όταν έχεις ένα σωρό διαφορετικά ερεθίσματα τριγύρω να σου αποσ- hey look a butterfly....

 

... τι έλεγα; αν ναι. Όταν έχεις ένα σωρό διαφορετικά ερεθίσματα να σου αποσπούν την προσοχή, όλα υποκατάστατα της μοναξιάς που σε μαυρίζει, πρέπει να βρεις ένα λόγο για να τα κάνεις να δουλέψουν προς όφελος σου.

 

Αυτός είναι και ο σκοπός του εν λόγω τόπικ.

 

-Οποιοδήποτε μέλος μπορεί να πει "παιδιά, έχω όρεξη να δω το τάδε επεισόδιο, από τον Χ κύκλο της Τάδε σειράς Σταρ Τρεκ. πάμε για μια ομαδική θέαση;" Τσουπ, θα εμφανιστεί ένα άλλο μέλος και θα πει "κι εγώ θέλω να το δω, να πούμε σε μισή ώρα / 2 ώρες / το μεσημέρι / το απόγευμα;" Όσοι θέλουνε για την ακρίβεια. Λένε μια συγκεκριμένη ώρα, ένα συγκεκριμένο χρονικό όριο, 45 λεπτά συνήθως για ένα, ή περίπου 90 λεπτά για κανένα διπλό, και στο τέλος αυτού του ορίου, ξανανοίγουν το ίντερνετ (είναι πολύ πιο εύκολο αν το 'χετε κλειστό) μπαίνουν στο τόπικ και γράφουν κι ένα σκέτο «αχ, ωραίο ήτανε» βρε αδελφέ. Αυτό φτάνει. Αν θέλουν να πουν περισσότερα, μπαίνουν με συνεννόηση στο τόπικ «Συζήτηση για συγκεκριμένα επεισόδια Star Trek» του karatasiospa και λένε το κατιτίς τους παραπάνω.

 

Και η θέαση όλων των αγαπημένων μας σειρών και επεισοδίων παύει πλέον να μοιάζει με μοναχική εμπειρία. Στα συν, καλύπτουμε γόνιμο έδαφος που απλά στεγνώνει τώρα άσκαφτο, ποτίζουμε ξεχασμένους σπόρους, και ανθίζει μαζί και το subforum. Πιθανό να έχουμε μαζί μας και μέλη που βλέπουν αυτά τα επεισόδια για πρώτη φορά! Δεν θα σας άρεσε να τους συντροφέψουμε σε μια τέτοια πρώτη θέαση;

 

Το τόπικ είναι ανοιχτό για όλους από'δω και πέρα, να ζητάνε μια συνθέαση από κάποιον και κάποιους, όσο περισσότεροι τόσο το καλύτερο (και είθε τόσοι να είναι οι χαρούμενοι ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων δισκακίων), να κλείνεται το ραντεβού, και μετά να κάνουν μια μικροκουβέντα αν το γουστάρουν, χωρίς να είναι υποχρεωτικό.

 

Οπότε, πριν σηκώσω το γάντι πρώτος, (και θα το κάνω απρόοπτα κάποια στιγμή – εκτός αν με προλάβει άλλος) μια και το όλο concept έχει να κάνει με την “συνθέαση”, και επειδή δεν έχουν όλοι το Star Trek σπίτι τους, να δώσετε μια ιδέα για το ποιες ώρες σας ευνοούν, πότε συνήθως χαλαρώνετε και σκέπτεστε «τι να δω – τι να δω». Και βλέπουμε πως πάει.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ βρίσκομαι στη μέση της 4ης σεζόν του TNG και προχωράω αυστηρά και μόνο με τη σειρά.

Βλέπουμε με τον άντρα μου ένα με δυο επεισόδια την εβδομάδα (συνήθως γύρω στις 10 μ.μ.) το βράδυ, όταν συμμαζευτούμε αποό τις υπόλοιπες.

Αν θέλεις να βλέπουμε παρέα, Ντίνο, και να τα συζητάμε, πολύ ευχαρίστως. Αλλά, δεν θα μπορώ να κάνω άλματα μπρος-πίσω, επειδή α) δεν έχω δει σχεδόν τίποτα άλλο από κει και πέρα και β) δεν διαθέτω τα DVD στο σπίτι. Είναι ενός φίλου που έχει την καλοσύνη και την υπομονή να μας δανείζει ένα πακέτο με τη σεζόν τη φορά και να περιμένει να τελειώσουμε πριν μας δώσει το επόμενο.

Επόμενη πιθανή ημερομηνία θέασης: Αύριο βράδυ. Επεισόδιο: TNG: Clues.

Link to comment
Share on other sites

Επόμενη πιθανή ημερομηνία θέασης: Αύριο βράδυ. Επεισόδιο: TNG: Clues.

Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να βλέπω μαζί σας TNG Βάσω. Απλά όταν και αν μπορέσεις, αύριο νωρίς δηλώνεις ποια περίπου ώρα θα το δείτε, και θα σας κάνω παρέα.:)

Link to comment
Share on other sites

Επόμενη πιθανή ημερομηνία θέασης: Αύριο βράδυ. Επεισόδιο: TNG: Clues.

Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να βλέπω μαζί σας TNG Βάσω. Απλά όταν και αν μπορέσεις, αύριο νωρίς δηλώνεις ποια περίπου ώρα θα το δείτε, και θα σας κάνω παρέα.:)

 

Sorry, τώρα κατάφερα να βρω χρόνο να μπω στο φόρουμ.

Συνήθως βλέπουμε γύρω στις 10.00 μ.μ. με συν/πλην ένα τέταρτο διαφορά.

Οπότε αν πούμε και σήμερα για τις 10.00 είναι μια καλή ώρα.

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως βλέπουμε γύρω στις 10.00 μ.μ. με συν/πλην ένα τέταρτο διαφορά.

Οπότε αν πούμε και σήμερα για τις 10.00 είναι μια καλή ώρα.

Τσεκ, 10 it is! (Θα προλάβω και το Ράδιο Αρβύλα μετά.)

 

Άλλος για TNG - "Clues"; [4ος κύκλος - 14ο επεισόδιο.]

Link to comment
Share on other sites

Το TNG - "Clues" στο Pause και πατώ Play στις 10 μ.μ. (Συνυπολογίζοναι και οι διάφορες, έκτακτες σπιτικές παρεμβολές.}

Link to comment
Share on other sites

TNG - "Clues"

 

Χάρηκα που το θυμήθηκα αυτό. Όχι από τα καλύτερα.

 

 

Δόθηκε μεγάλο βάρος στο μυστήριο "Γιατί ψεύδεται ο Ντάτα" που από μόνο του είναι κάπως χλιαρό. Οι εξηγήσεις πέφτουν μαζεμένες στο τέλος, και η λύση πέφτει ακόμα πιο αναληθοφανής και βεβιασμένη από τον Πικάρντ στο φινάλε. Θα είχαμε ένα πιο δυνατό επεισόδιο αν, χωρίς το μυστήριο, βλέπαμε την όλη ιστορία από την (αγωνιόδη) οπτική του Ντάτα.

 

 

Η καλύτερη στιγμή: Οι καλτσοδέτες της Γκάιναν!

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά επεισόδιο.;-)

Από εκείνα, όπου βλέπουμε τον Data να πασχίζει για την ανθρωπιά του.

Καλό και το μυστήριο με τους Paxans για όσο κράτησε και παρόλο, που κατέληξε όπως κατέληξε (συμφωνώ με τον Ντίνο).

Link to comment
Share on other sites

Ας δώσω το παρόν κι εγώ. Καλά κύλησε το επεισόδιο, αλλά στο τέλος όντως δεν με ικανοποίησε.

 

 

Άλλες φορές επικοινωνούν πέντε φορές την ώρα με τον Αστροστόλο. Τώρα έπρεπε μόνοι τους να ψάξουν να βρουν αν είχαν πειραχτεί τα ρολόγια τους;

Δε μιλάμε και για κανένα κλάσμα του δευτερολέπτου. Για μια ολόκληρη μέρα μιλάμε!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Απόψε, και πάλι γύρω στις 10 μ.μ. θα δούμε το επόμενο.

TNG: Season 4 - 15: First Contact.

Link to comment
Share on other sites

Απόψε, και πάλι γύρω στις 10 μ.μ. θα δούμε το επόμενο.

TNG: Season 4 - 15: First Contact.

 

Ελήφθη;-)

Link to comment
Share on other sites

Απόψε, και πάλι γύρω στις 10 μ.μ. θα δούμε το επόμενο.

TNG: Season 4 - 15: First Contact.

 

Ελήφθη;-)

Αν είμαι σπίτι, σίγουρα!

Link to comment
Share on other sites

TNG: Season 4 - 15: First Contact.

 

Ξεσκονίζω δισκάκι, dvd στο pause, και αναμένω την 10η ώρα. Οι υπόλοιποι;

Link to comment
Share on other sites

Τελικά μήπως το είδα μόνος; Όχι ο συγχρονισμός που έλπιζα. Δουλεύει καλύτερα στη συγγραφή απ'ότι στη θέαση.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά μήπως το είδα μόνος; Όχι ο συγχρονισμός που έλπιζα. Δουλεύει καλύτερα στη συγγραφή απ'ότι στη θέαση.

 

Το είδα κι εγώ. Απλώς εκείνη την ώρα που ξεκινούσε ήταν κατειλημμένος ο υπολογιστής και δεν κάθισα να γράψω.

Να λοιπόν πού είχε πρωτοεμφανιστεί αυτή η ιδέα του First Contact, ότι πρέπει να έχεις αναπτύξει για warp drive για να έρθουν σε επαφή μαζί σου. Όταν το είχα πρωτοδεί στην ταινία ήταν βέβαια πολύ πιο εντυπωσιακές οι συνθήκες.

Link to comment
Share on other sites

Να λοιπόν πού είχε πρωτοεμφανιστεί αυτή η ιδέα του First Contact, ότι πρέπει να έχεις αναπτύξει για warp drive για να έρθουν σε επαφή μαζί σου. Όταν το είχα πρωτοδεί στην ταινία ήταν βέβαια πολύ πιο εντυπωσιακές οι συνθήκες.

Μόνο που τώρα οι εξωγήινοι ήμασταν εμείς. Ένα από τα πολύ καλά επεισόδια. Και από τα τυχερά του Ράικερ!

Link to comment
Share on other sites

1. Ένα από τα πολύ καλά επεισόδια.

2. Και από τα τυχερά του Ράικερ!

 

1. Ναι, καλό ήταν. Απ' αυτά που δείχνουν και έμπρακτα της φιλοσοφίας του σεβασμού των απόψεων των λιγότερο τεχνολογικά και κοινωνικά έτοιμων φυλών.

 

2. Τώρα γι αυτό, τι να πω; Την ώρα που το είδα, σκέφτκα ότι εκείνο το τυχερό που είχε στην πρώτη σεζόν, στο Angel One ήταν μάλλον τυχερότερο :).

Link to comment
Share on other sites

Είχα κόσμο σπίτι και άργησα να μπω, παίδες.:mellow:

Στα του επεισοδίου: ωραίο το στοιχείο περί Πρώτης Επαφής και τα περί "εισβολής" μας, αλλά με ξενέρωσε αρκετά έτσι όπως συνέβη το τυχερό του Riker (ατάκες του "I'll call you when I'm passing by your starsystem" δεν μου λένε κάτι πλέον). Φαίνεται έχω ξεσυνηθίσει την αισθητκή εκείνης της δεκαετίας.

Οι συνθήκες ήταν, όντως, διαφορετικές όταν το πρωτοέβλεπα.

Link to comment
Share on other sites

ατάκες του "I'll call you when I'm passing by your starsystem" δεν μου λένε κάτι πλέον).

Μα εδώ πέφτει ένα περίεργο, διπλό δούλεμα από τον Ράικερ. Της το λέει ειρωνικά, από την άποψη "ναι, είμαι ακριβώς ένας εξωγήινος όπως με φαντάζεσαι, με διαστημόπλοιο κι απ'όλα" ... ενώ είναι όντως έτσι!

Link to comment
Share on other sites

ατάκες του "I'll call you when I'm passing by your starsystem" δεν μου λένε κάτι πλέον).

Μα εδώ πέφτει ένα περίεργο, διπλό δούλεμα από τον Ράικερ. Της το λέει ειρωνικά, από την άποψη "ναι, είμαι ακριβώς ένας εξωγήινος όπως με φαντάζεσαι, με διαστημόπλοιο κι απ'όλα" ... ενώ είναι όντως έτσι!

 

Έτσι ακριβώς είναι. Δεν διαφωνώ.

Απλώς, η σκηνή εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο της αισθητικής των δεκαετιών του '80 και του πρώτου μισού του '90, την οποία δυσκολεύομαι πλεόν να ακολουθήσω.

Θα μου περάσει, όμως, διότι είχα πολύ καιρό να δω TNG. ;-)

Link to comment
Share on other sites

Απόψε το οικογενειακό μας πρόγραμμα έχει TNG 4-16: Galaxy's Child, κλασικά γύρω στις 10μ.μ.

Link to comment
Share on other sites

Θα το ξεκινήσω τώρα, διότι το βράδυ όλο κάτι τυγχάνει και αργώ χαρακτηριστικώς να απαντήσω.

Link to comment
Share on other sites

Απόψε το οικογενειακό μας πρόγραμμα έχει TNG 4-16: Galaxy's Child, κλασικά γύρω στις 10μ.μ.

Θα είμαι εκεί!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..