Jump to content

Νέο μυθιστόρημα ΕΦ/Φαντασίας διαθέσιμο δωρεάν


stoneforger
 Share

Recommended Posts

Εξ'αρχής θα ήθελα να πώ ότι εάν δεν είναι το κατάλληλο νήμα για το σκοπό, ζητώ συγνώμη και ας μεταφερθεί κατάλληλα σε άλλο σημείο του forum το post.

 

Πρόσφατα, εδώ και δύο μήνες, έκανα self-publish το μυθιστόρημα φαντασίας/ΕΦ "Forge of Stones".

Είναι γραμμένο στα Αγγλικά, και προσπαθώ να βρώ όσους περισσότερους αναγνώστες μπορώ. 'Εχω ήδη δημιουργήσει ένα site (http://www.stoneforger.com), σελίδα και group στο facebook (http://www.facebook.com/home.php?sk=group_115228028556012, http://www.facebook.com/pages/Stoneforgers-Den/100262583392557), twitter (@stoneforgerden). Είναι διαθέσιμο σε paperback από το Amazon.com, UK, DE καθώς και σε e-book και από το site και από το Smashwords.com (http://www.smashwords.com/books/view/50974), απ'οπου και είναι διαθέσιμο δωρεάν (η τιμή στο Amazon για το e-book δεν μπορεί να αλλαχθεί άμεσα, το προσπαθώ όμως).

 

Δυστυχώς ακόμα δεν έχει λάβει κάποιο review (μπορείτε να το δείτε και στο goodreads.com και στο shelfari.com - http://www.shelfari.com/books/22743503/Forge-of-Stones , http://www.shelfari.com/books/22743503/Forge-of-Stones). Επίσης προσπαθώ να το προωθήσω μέσω των φόρουμ kindleboards.com και mobileread.com (http://www.kindleboards.com/index.php/topic,63493.0.html , http://www.mobileread.com/forums/showthread.php?t=135418), καθώς και μέσω του Google Books.

 

Εν ολίγοις, θέλω (όπως φαντάζομαι κάθε συγγραφέας) ο κόσμος να διαβάσει το βιβλίο μού και να πεί την άποψη τού.

Εάν έκανα κατάχρηση του φόρουμ ζητώ και πάλι συγνώμη. Απλά είναι εξαιρετικά δύσκολο χωρίς να γίνεις μερος του εκδοτικού συστήματος (ατζέντης και εκδότης) να σου δοθεί έστω η ευκαιρία να γίνει γνωστό το έργο σού (αν και έχω μια αντιπάθεια προς ένα σύστημα "κλίκα" με πρωταρχικό σκοπό το εύκολο κέρδος, αναγνωρίζω ότι είναι εν μέρει ότι είναι αναγκαίο κακό).

 

Ίσως φαίνεται και άκαιρο το πόστ σε τέτοιες εποχές που ζούμε στην Ελλάδα, αλλά όσο ζούμε ελπίζουμε.

 

Ανυπομονώ για οποιαδήποτε σχόλια ή ερωτήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως θα προτιμήσω το e-book από Amazon

 

α) έχω kindle

β) ο συγγραφέας πρέπει να επιβραβεύεται ΚΑΙ χρηματικά, όσο "συμβολικό" κι αν είναι το ποσό σε σύγκριση με τον κόπο του.

 

Οπότε θα έχεις τουλάχιστον μια κριτική, αρκεί να μου δώσεις κάποιο χρόνο να τελειώσω το βιβλίο που διαβάζω τώρα για να πιάσω το δικό σου. :)

 

Την παραγγελία θα την κάνω σήμερα.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό θα ήταν θαυμάσιο, ειδικά η κριτική στο Amazon μιας και είναι αυτές κυρίως που ωθούν ένα βιβλίο.

Νομίζω θα ήταν πιο συμφέρον να γίνει η αγορά από το Amazon UK (έχω την εντύπωση ότι χρεώνει παραπάνω το US για το download - αυξάνοντας την τιμή από 0.99$ σε 3.44$).

 

Δε θα διαφωνήσω, άν και το ιδανικότερο θα ήταν να πληρώνει κανείς αφού διάβαζε κάτι και να το αξιολογούσε ανάλογα, όχι μόνο με την "αξία" του βιβλίου αλλά και με τις οικονομικές του δυνατότητες).

 

Ευχαριστώ για τη στήριξη και ελπίζω να μην απογοητεύσω

Link to comment
Share on other sites

Ούτως ή άλλως, απ' το amazon.uk ψωνίζω τα πάντα. :Ρ Αν θέλεις, ανοίγεις και τόπικ για το βιβλίο σου στο αντίστοιχο υποείδος που ανήκει (λογοτεχνία φαντασίας, ΕΦ ή τρόμου) για να λάβεις και μέσα στο φόρουμ κριτική. :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..