Jump to content

Πλοτς! (Πληροφορίες - Συμμετοχές)


aScannerDarkly
 Share

Recommended Posts

Τι "πλοτς", ρε παιδιά; Δεν το κάναμε "πλιτς πλοτς" καλύτερα; Δεν μου αρέσει καθόλου το όνομα, αλλά ας είναι, καλη επιτυχία στον νέο διαγωνισμό.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το αποφάσισε το poll. Και, όπως λέγαμε, αφού υπήρχε ψηφοφορία, δε γινόταν να κάνουμε σαν κάποιον που όλοι γνωρίζουμε.

Link to comment
Share on other sites

Αλίμονο, εγώ την προσωπική μου γνώμη είπα, δεν είπα να αλάξει το όνομα επειδή δεν αρέσει σε εμένα. Όπως και να έχει, θα ήθελα να συμμετάσχω, αλλά από τον επόμενο, γιατί έχουμε κι έναν γενικό να έρχεται.

 

ΥΓ: Μπλοφάρω, για όποοιν δεν καταλαβαίνει...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μα ναι, κι εγώ αυτό λέω, κι εγώ δεν προτιμούσα αυτό το όνομα. Μην αρχίσετε όμως κι εδώ τα "μπορεί να συμμετάσχω" και τις ανώνυμες τσαχπινιές;-)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα ήθελα πάντως να παίξω εδώ.

Κανένας άλλος νιώθει αρκετά γενναίος;

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω μια ερώτηση: τα βήματα που δίνονται, σε ποιο στάδιο θα πρέπει να τηρούνται; Θα μπορώ π.χ εγώ να τα απλώσω σε όλο το κείμενο, να τα συγκεντρώσω στην εισαγωγή, ή οτιδήποτε;

 

Μόλις τώρα πρόσεξα ότι η πρώτη εκδοχή στο παράδειγμα του Scanner κάαατι μου θυμίζει αμυδρά!

Edited by Stanley
Link to comment
Share on other sites

Κοκοκο όλοι;

 

 

 

Εγώ θα έπαιζα, αλλά επειδή είδα οτι είσασταν ακόμη στις συζητήσεις είπα να δωσω χρόνο να στηθεί και να οριστούν οι κανόνες, μιας και όπως μου τονίστηκε δεν μπαίνουν όλοι κάθε μέρα και αργούν να διαβάσουν πολλά ποστ και προτάσεις. Ετσι ξεκίνησα το άλλο παιχνίδι με την Σόνια δίπλα.

 

Θα πάρω μέρος σε κάποιο επόμενο.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Αν ακι έχω μπει στην τελική ευθεία της τριλογίας που γράφω τώρα, έχω μια λιγούρα για κάτι φρέσκο, να ξελαμπικάρω. Μέσα.

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω μια ερώτηση: τα βήματα που δίνονται, σε ποιο στάδιο θα πρέπει να τηρούνται; Θα μπορώ π.χ εγώ να τα απλώσω σε όλο το κείμενο, να τα συγκεντρώσω στην εισαγωγή, ή οτιδήποτε;

 

Μόλις τώρα πρόσεξα ότι η πρώτη εκδοχή στο παράδειγμα του Scanner κάαατι μου θυμίζει αμυδρά!

 

Κοίταξε, το παράδειγμα που έδωσα είναι πάρα πολύ συνοπτικό. Λογικά, εκτός κι αν αποτύχω τελείως, αυτό που θα δοθεί σ' έναν διαγωνισμό θα καλύπτει μεγαλύτερο μέρος της έκτασης ενός κειμένου. Αλλά το φινάλε μένει ανοιχτό, και φαντάζομαι πως δεν υπάρχει πρόβλημα αν το γράψεις έτσι ώστε το μέρος αυτό να πιάνει το μισό διήγημα.

Επίσης, ναι ρε γαμώτο, κάτι θυμίζει. Όχι μόνο αυτό όμως.

 

Έχουμε ήδη δύο συμμετοχές. Θα περιμένω μέχρι αύριο το βράδυ, να δω αν υπάρχει και κανείς άλλος.

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλη μου τιμή το όνομα του παιχνιδιού, και για να πω την αλήθεια δεν περίμενα να βρει τέτοια αποδοχή η πρότασή μου (επειδή ήταν λίγο ξεκάρφωτη και χιουμοριστική :p)

 

Ως νονός, λοιπόν, θα φροντίσω να λάβω μέρος όσο το δυνατό συντομότερα μπορώ. Μόλις βρω ελεύθερο χρόνο θα έχετε τη συμμετοχή μου.

Link to comment
Share on other sites

Ως είδος διαγωνισμού μου φαίνεται κάπως πιο εύκολο (χωρίς να θέλω να μειώσω την ιδέα) και θα ήθελα να δοκιμάσω κι εγώ.

 

Το πρόβλημά μου είναι ότι δεν έχω δοκιμάσει ποτέ να γράψω κατά παραγγελία. Όσες φορές κάθισα να γράψω μια ιστορία, η ιδέα απλώς μου ερχόταν και ξεκινούσα. Διαβάζοντας και τα θέματα παλαιότερων διαγωνισμών, μου έκανε τρομερή εντύπωση το πως τόσα μέλη ξεκινούν να γράψουν με τόση ευκολία (συγκρίνοντάς τους πάντοτε μ' εμένα που μου φαίνεται ότι θα έφτανε η ημερομηνία λήξης του διαγωνισμού και ακόμα θα έστυβα το μυαλό μου για να κατεβάσει την πρώτη πρόταση).

Γι' αυτό θα ήθελα να δοκιμάσω να συμμετάσχω στον 1ο διαγωνισμό πλοτς, μιας και μου φαίνεται ότι τουλάχιστον θα έχω ένα είδος τυφλοσούρτη για το πως να εξελίξω την ιστορία. Βέβαια, δεν αποκλείω το γεγονός να πέφτω τραγικά έξω και γι' αυτό θα ήθελα να με ανεχτείτε, τουλάχιστον γι' αυτήν την πρώτη φορά.

 

 

 

Και μια ερώτηση.

 

Πότε προβλέπετε να τοποθετείτε την έναρξη;

 

 

Link to comment
Share on other sites

Άμα είναι να γράψει ο Σταμάτης, ξεκινάς αύριο Ηφαιστίωνα!!!

Link to comment
Share on other sites

Άμα είναι να γράψει ο Σταμάτης, ξεκινάς αύριο Ηφαιστίωνα!!!

 

Συμφωνω. :book:

Link to comment
Share on other sites

Άμα είναι να γράψει ο Σταμάτης, ξεκινάς αύριο Ηφαιστίωνα!!!

 

Συμφωνω. :book:

 

Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα ενθαρρυντικά σας λόγια :blush: , αλλά να σας θυμίσω ότι μέχρι στιγμής έχετε δει μονάχα ένα δείγμα γραφής μου και αυτό το τυραννούσα περίπου ένα χρόνο.

Προσωπικά δεν νιώθω και πολύ άνετα στην ιδέα να γράψω ένα διήγημα με θέμα που δεν γνωρίζω (ακόμα) και εντός καθορισμένου χρόνου.

Η αλήθεια είναι ότι αυτή τη φορά θα νιώσω πολύ πιο εκτεθειμένος απ' ό,τι στο λογοτεχνικό εργαστήριο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν πειράζει για όλα υπάρχει πρώτη φορά (όπως γνωρίζει και η συνάδελφος Σόνυα:tease:) Που ξέρεις ίσως προσαρμοστείς γρήγορά και μας δίνεις τέτοια κείμενα πολυ συχνότερα :lol:

Link to comment
Share on other sites

Νιργκάλ, δεν ξέρω αν θα σε βοηθήσει, αλλά εμένα κάποτε με βοήθησε πολύ κάτι που μου είπε μια φίλη μου, καλή της ώρα. Είπε ότι έκθεση είναι ένα μέρος όπου πολλοί άνθρωποι ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ για να δουν κάτι. Αν λοιπόν κάποιος πληρώνει τότε η έκθεση είναι κάτι που αξίζει τον κόπο. Οπότε είναι μάλλον καλό να εκτίθεσαι, εφόσον όλοι αυτοί ο άνθρωποι που θα διαβάσουν το κείμενό σου, ό,τι κι αν είναι αυτό, θα ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ έστω με το χρόνο τους για να το δουν.

 

Λάβε θάρρος λοιπόν και ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να προκύψει. Εγώ δεν πίστευα ποτέ ότι θα έγραφα διηγήματα μεγαλύτερα από 10,000 λέξεις. Και μετά από έναν άτυπο διαγωνισμό, στον οποίο πήρα μέρος μετά φόβου και δέους, έφτασα να έχω γράψει (βλέπε ολοκληρώσει την πρώτη γραφή) ΕΞΙ νουβέλες των 75,000-100,000 λέξεων.

Link to comment
Share on other sites

Σταμάτη, we believe in you! Στην πρεμιέρα του διαγωνισμού θα κουβαλάμε πανώ, θα φοράμε κολλητά άσπρα βρεμένα μπλουζάκια με τ' όνομά σου, ξέρεις τωρα πώς είναι οι γκρούπις... :Ρ Ευγενία μου, έρωτα Νο3, κρύβε λόγια, μας διαβάζουν κι ανήλικα... :Ρ

Link to comment
Share on other sites

Αν υπάρχει χώρος για ακόμη έναν, λεω να ξεσκουριάσω λιγάκι!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, που είναι αυτή η ιστορία για την οποία μιλάτε;huh.gif

Δεν βρηκα τίποτα απο τον Σταμάτη (Nirgal) στις βιβλιοθήκες.

Link to comment
Share on other sites

Είναι από το εργαστήρι της ΑΛΕΦ και λέγεται ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. Την είχαμε διαβάσει για τότε (οκ εγώ λίγο αργότερα) και ήταν πολύ πρωτότυπη και καλογραμμένη. Εμένα μου την έστειλε η Βάσω τότε με μειλ.

Edited by Eugenia Rose
Link to comment
Share on other sites

Α οκ, γιατί έφαγα το φόρουμ για να την βρω.

Βλέπω υπάρχει μια γνωριμια με κάποια μέλη και γνώση για την ιστορία του, και λέω πως γίνεται να έχασα ιστορία με τόσο καλές κριτικές (απο τα συμφραζόμενα των μελών)!

Link to comment
Share on other sites

Άμα ψηνόσαστε να είναι τώρα κοντά (σε φάση πολύ κοντά :p να μπορώ να γράψω και σήμερα το βράδυ πχ) κι αν κι εφόσον χωράω γιατί δεν τα έχω διαβάσει ακόμα και τελείως αναλυτικά τα "πως" του πλοτς, θα ήθελα να παίξω κι εγώ.

 

καλημέρα σας :)

Link to comment
Share on other sites

Αμάν, πασά μου! Επιστροφή Κίτσου και Νίενορ; Βαρέστε τις καμπάνες, καλέ! :yahoo: :yahoo: :yahoo: Αλλέγκρο μα νον τρόπο, μην και μας τη φέρουνε στο τέλος και δε μας παίξουν τελικά!

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Πλοτς! (Πληροφορίες - Συμμετοχές)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..