Jump to content

Ελληνικό fantasy που βασίζεται στην Ελληνική μυθολογία


subdee
 Share

Recommended Posts

Όπως λέει και ο τίτλος, και επειδή δε βρήκα ανάλογο topic,

 

θα ήθελα να μου προτείνετε κάποιο fantasy Ελληνικό, σειρά ή αυτοτελές βιβλίο, που να βασίζεται και να χρησιμοποιεί την Ελληνική μυθολογία.

 

Θα μου πείτε, γιατί δεν παίρνω να διαβάσω την Ελληνική μυθολογία. Θα το κάνω, εν καιρώ, αλλά με συνεπαίρνει η ιδέα μιας περιπέτειας ενός αγνώστου στον κόσμο αυτό.

 

Κατα προτίμηση, να είναι high fantasy.

Edited by subdee
Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται να αναφερθώ στο Κοράκι σε Άλικο Φόντο του Λευτέρη ε;

Edited by Διγέλαδος
Link to comment
Share on other sites

Η Αναγέννηση των Ηρώων - ΥΔΩΡ

 

 

Το έχεις και τσάμπα στην βιβλιοθήκη φαντασίας (μέχρι το δέκατο κεφάλαιο. Κάθε εβδομάδα και από ένα.)

 

Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει... χαχαχα :yahoo: :rofl:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω να έχουμε και τόσες επιλογές πια, σχετικά μα το ότι προτιμάς το high fantasy δηλαδή.

 

Προσωπικά έχω διαβάσει το "Τάλως, ο Τρόμος που Ήρθε από το Χτες" του Στυλιανού Μωυσείδη και το σήκουέλ του "Όταν Ξυπνήσουν οι Τιτάνες". Αν και δεν είναι ακριβώς φάντασυ, ρέπει προς την επιστημονική.

 

Επίσης κάποια από τα βιβλία του Σταύρου Μουντουφάρη, όπως το "Αιώνων Όνειρα", βαζίζονται στον ίδιο μύθο. Κι αυτά άπτονται της επιστημονικής φαντασίας περισσότερο.

 

Από πιο πρόσφατες εκδόσεις, θυμάμαι αυτή τη στιγμή το Μινώκερο της Αλκμήνης Ψιλοπούλου (δεν το έχω διαβάσει), τις Λεπίδες της Λησμονιάς του Βασίλειου Ι. Μέγα (αυτό είναι high fantasy, αλλά δε θα στο συστήσω, δεν είναι ό,τι καλύτερο έχεις διαβάσει ποτέ) και τον Τελευταίο Χρησμό του Βασίλη Μπούρα (έναν παππούλη που νομίζει ότι γράφει σαν τον Νταν Μπράουν, επίσης όχι high fantasy κι επίσης δεν το συστήνω).

 

Τώρα, να κάνω και μια κίνηση ελεεινή, αν θες αλήθεια κάτι σε fantasy με ελληνική μυθολογία, σε πειράζει αν δεν έχει εκδοθεί ακόμη; Λέω 'γω τώρα, αν όχι, κάτι μπορώ να κάνω για σένα, να σου στείλω ένα πμ ας πούμε... :chinese:

 

 

 

Το "Κοράκι" δεν το πρότινα, γιατί βασίζεται στην ελληνική παράδοση κι όχι στην ελληνική μυθολογία.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επίσης τα βιβλία του Στυλιανού Μωυσείδη http://www.biblionet...personsid=39190 αν και είναι επ. φαντασία αξίζουν να διαβαστούν:

 

(1999) Όταν ξυπνήσουν οι τιτάνες, Εκάτη (1998) Τάλως, Εκάτη

 

(χαχα Naroualis πιάσε κόκκινο και συμφωνώ για το Κοράκι τελικά)

Edited by Διγέλαδος
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις προτάσεις. Θα ψάξω τις δημιουργίες σας, θα αφήσω και εντυπώσεις αν/όταν τα τελειώσω.

 

Ευθυμία, δεν με ενδιαφέρει αν έχει εκδοθεί ή όχι. Αναμένω πμ!! :good:

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και σε έκδοση τρόμου η "Νύχτα της Λευκής Παπαρούνας" του Κωνσταντίνου Μίσσιου (δικό μας παιδί κι αυτό! :D)

Link to comment
Share on other sites

1) Προσωπικά έχω διαβάσει το "Τάλως, ο Τρόμος που Ήρθε από το Χτες" του Στυλιανού Μωυσείδη και το σήκουέλ του "Όταν Ξυπνήσουν οι Τιτάνες". Αν και δεν είναι ακριβώς φάντασυ, ρέπει προς την επιστημονική.

 

2) Τώρα, να κάνω και μια κίνηση ελεεινή, αν θες αλήθεια κάτι σε fantasy με ελληνική μυθολογία, σε πειράζει αν δεν έχει εκδοθεί ακόμη; Λέω 'γω τώρα, αν όχι, κάτι μπορώ να κάνω για σένα, να σου στείλω ένα πμ ας πούμε... :chinese:

 

3) Το "Κοράκι" δεν το πρότινα, γιατί βασίζεται στην ελληνική παράδοση κι όχι στην ελληνική μυθολογία.

1) Δεν συστήνω το "Τάλως".

 

2) Άντε, ρε Ευθυμία, άσε τα πολλά-πολλά και δώσε στον άνθρωπο αυτό που ζητάει! (Το οποίο, subdee, θέλεις να διαβάσεις!)

 

3) Όπου και να βασίζεται, συστήνεται ανεπιφύλακτα.

 

Edit: link

Edited by mman
Link to comment
Share on other sites

Η Λευκή Παπαρούνα είναι επίσης βασισμένη στην ελληνική παράδοση κι όχι στην ελληνική μυθολογία.

 

Βρήκα επίσης και αυτά:

 

Ίδας ο Μέγας, οι τελευταίες μέρες της μυθικής Ατλαντίδας, του Μιχαήλ Κοκινάρη

Οι Αργοναύτες του Χρόνου, της Άννας Κουππάνου (είναι παιδο-εφηβικό, αλλά δεν έχουμε πολλές επιλογές)

Ίμερος και Αστραία, το μυστικό της σιωπηλής χώρας, του Δημήτρη Βαρβαρήγου, (επίσης παιδο-εφηβικό, αλλά δεν το συστήνω καθόλου)

Ηλιοβασίλεμα στην Ατλαντίδα, του Μάριου Κουτσούκου (δεν το συστήνω)

Κάποια από τα βιβλία της Ανθίππης Φιαμού, όπως το "Λαμπρά Φεγγάρια στον Ποταμό της Λησμονιάς" και το "Κάτω από τον Ήλιο της Γκρόνταρ" (που βασίζονται σε μια παραποιημένη ελληνική μυθολογία)

 

 

Υποθέτω άμα πάω σπίτι θα βρω κι άλλα.

 

Για το πμ, που λέγαμε, σου 'ρχεται. :drinks:

 

Μανωλιέ, κρύβε λόγια. :chinese:

 

Edited by Naroualis
Link to comment
Share on other sites

Ο Μιχάλης είναι πάντα κάπως αυστηρός στις αναγνώσεις του. Γεγονός είναι ότι ο Τάλως γέρνει επικίνδυνα προς το Γιώργο Θαλάσση, το Μικρό Καουμπόι και τις εκδόσεις Καμπανάς, αν εννοείτε τι εννοώ. Ωστόσο οι Τιτάνες είναι λίγο καλύτεροι, λίγο πιο ενήλικοι.

 

Α, κι ένα disclaimer: όπου δεν αναφέρεται αν το συστήνω, σε σημαίνει κι ότι το συστήνω, έτσι; Απλά είναι πολύ κουραστικό και στο μάτι και στο ηθικό να λες ότι κι αυτό κι εκείνο και το άλλο απλά δε διαβάζονται και να καταλήγεις με ζερό στο πηλίκο.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και σε έκδοση τρόμου η "Νύχτα της Λευκής Παπαρούνας" του Κωνσταντίνου Μίσσιου (δικό μας παιδί κι αυτό! :D)

 

:dazzled:Από πού κι ως πού έχει σχέση με ελληνική μυθολογία "Η νύχτα της λευκής παπαρούνας"; Ελληνική μυθολογία=Δίας, Ήρα, Άρης, Άρτεμη, Απόλλων, Αφροδίτη, Μέδουσα, Κέρβερος, Κένταυροι κλπ. Νο?

Το κοντινότερο που μπορώ να σκεφτώ σε αυτό που ζητάς, subdee, είναι η "Ελληνική Μυθολογία" του Τσιφόρου. Και αυτό το συνιστώ.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ είσαι: http://community.sff.gr/topic/13117-%ce%bf-%cf%80%cf%81%ce%af%ce%b3%ce%ba%ce%b7%cf%80%ce%b1%cf%82-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%b4%cf%81%ce%ac%ce%ba%cf%89%ce%bd-%cf%83%cf%84%cf%81%ce%ac%cf%84%ce%bf%cf%82-%ce%bc%ce%b5%ce%bb%ce%af%cf%84%ce%b7%cf%82/

 

Ο Πρίγκιπας των Δράκων του Στράτου Μελίτη. High Fantasy επιρεασμένο από ελληνική μυθολογία και μάλιστα από αυτά που θεωρώ must στο είδος. Ελληνικά μυθικά πλάσματα, ελληνικά ονόματα και ο βασικός ήρωας είναι βασισμένος όχι στο πρότυπο του Φρόντο ούτε του Κόναν, αλλά του Αχιλλέα.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ είσαι: http://community.sff...84%ce%b7%cf%82/

 

Ο Πρίγκιπας των Δράκων του Στράτου Μελίτη. High Fantasy επιρεασμένο από ελληνική μυθολογία και μάλιστα από αυτά που θεωρώ must στο είδος. Ελληνικά μυθικά πλάσματα, ελληνικά ονόματα και ο βασικός ήρωας είναι βασισμένος όχι στο πρότυπο του Φρόντο ούτε του Κόναν, αλλά του Αχιλλέα.

 

Θεός.

 

Να υποθέσω ότι μπορώ να το βρώ σε οποιδήποτε βιβλιοπωλείο;

Link to comment
Share on other sites

Εδώ είσαι: http://community.sff...84%ce%b7%cf%82/

 

Ο Πρίγκιπας των Δράκων του Στράτου Μελίτη. High Fantasy επιρεασμένο από ελληνική μυθολογία και μάλιστα από αυτά που θεωρώ must στο είδος. Ελληνικά μυθικά πλάσματα, ελληνικά ονόματα και ο βασικός ήρωας είναι βασισμένος όχι στο πρότυπο του Φρόντο ούτε του Κόναν, αλλά του Αχιλλέα.

 

Θεός.

 

Να υποθέσω ότι μπορώ να το βρώ σε οποιδήποτε βιβλιοπωλείο;

 

Ναι, μπορείς να το βρεις παντού. Ευελπιστώ πως κάποια στιγμή θα είναι διαθέσιμο και στο εξωτερικό. Από ότι έμαθα, το μεταφράζει στα Αγγλικά ο Μαστακούρης για να το σπρώξουν στη Δύση.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Υπάρχει και σε έκδοση τρόμου η "Νύχτα της Λευκής Παπαρούνας" του Κωνσταντίνου Μίσσιου (δικό μας παιδί κι αυτό! biggrin.gif)

 

:dazzled:Από πού κι ως πού έχει σχέση με ελληνική μυθολογία "Η νύχτα της λευκής παπαρούνας"; Ελληνική μυθολογία=Δίας, Ήρα, Άρης, Άρτεμη, Απόλλων, Αφροδίτη, Μέδουσα, Κέρβερος, Κένταυροι κλπ. Νο?

Το κοντινότερο που μπορώ να σκεφτώ σε αυτό που ζητάς, subdee, είναι η "Ελληνική Μυθολογία" του Τσιφόρου. Και αυτό το συνιστώ.

 

 

Δεν είναι καθόλου "φαντασυ", αλλά δε σου μένει άντερο από το γέλιο. Συστήνεται ανεπιφύλακτα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..