Jump to content

The Avengers (2012)


Zaratoth
 Share

Recommended Posts

Καλά, καιρό το περίμενα αυτό. Προσωπικά, θεωρώ τον Iron Man και τον Hulk πολύ ενδιαφέροντες χαρακτήρες, πέρα από το προφανές ( εντυπωσιακοί ).

 

Πιστεύω πως κανονικά θα έπρεπε να είναι ο Θωρ πρώτη μούρη, αλλά λόγω Ντάουνι μάλλον αυτόν βλέπω να κάνει τον μπροστάρη.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Όμορφη, διασκεδαστική ταινία. Like στον Whedon. Love στην Cobie Smulders!

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά, όπως πρέπει να είναι ένα καλό action movie. Και απόλυτη μορφή της ταινίας ο Hulk

Link to comment
Share on other sites

-I have an army.

-We have a Hulk.

 

 

devil2.gifdevil2.gifrofl.gifrofl.gifrofl.gif

 

Δυστυχώς δεν την έχω δει ακόμη αλλά μετά από αυτό δεν παίζει να τη χάσω.

Link to comment
Share on other sites

Ταινιάρα είναι ρε σεις! Και εχει στιγμές τρελού γέλιου. Χουλκ/Αιρον Μαν όλα τα λεφτα!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Το είδα κι εγώ τις προάλλες και ήταν ΠΟΛΥ καλύτερο απ' όσο περίμενα. Τόσο καλύτερο που το τελευταίο πράγμα που δεν με ενδιέφερε από ένα σημείο και μετά ήταν η Scarlett και τα δερμάτινά της. Βέβαια χωρίς τα εφέ και το cast, το σενάριο ήταν υπερ-απλοϊκό, και γι αυτό κατά βάθος μου τη δίνει που έγινε τόσο μεγαλύτερος ντόρος από τότε με τους Watchmen, ας πούμε. Όμως τι, να κρυφτώ πίσω από το δάχτυλό μου; Γούσταρα εφέ και cast και αποδείχτηκαν υπεραρκετά.

Link to comment
Share on other sites

Το watchmen δεν ηταν απλα μια ταινια με σουπερ ηρωες και γι'αυτο απευθυνόταν σε άλλο target group.Αρκετά πιο βαριά ταινία, άσε που δεν ειναι ιδιαιτερα γνωστη η σειρα των κομικς.

Link to comment
Share on other sites

15' λεπτά μετά την ταινία, δεν σου έχει μείνει τίποτα. Βέβαια αυτός είναι και ο ρόλος της ταινίας και γενικά όλης σχεδόν της παραγωγής του Hollywood. Καταναλώστε και ξεχάστε.

Λίγο βάθος ρε παιδιά, ένα πρωτότυπο σενάριο, κάτι βρε αδερφέ για να ξεχωρίσεις. Λες και απευθύνονται μόνο σε παιδιά μέχρι 12 ετών.

 

Διασκέδαση ναι, ψυχαγωγία όχι.

Link to comment
Share on other sites

Θα διαφωνήσω.

 

Αφενός γιατί η μεγάλη επιτυχία της σειράς ταινιών είναι το πως μετέφεραν το κλίμα των κόμιξ στη μεγάλη οθόνη (ειδικά αυτό και το πρώτο Iron Man), με τους χαρακτήρες να είναι πιστά δοσμένοι και αποδίδονται πολύ πετυχημένα αφετέρου επειδή ο Wheddon έκανε καταπληκτική δουλειά στο να πάρει όλα εκείνα τα κλισέ των ταινιών δράσης και να τα ξαναδώσει με τρόπο φρέσκο (πχ θυμάστε τη σκηνή που η Black Widow και ο Hawkeye πλακώνονται στο ξύλο;).

Όποιος πήγε για να δει ένα ακόμα Νταρκ Νάιτ μάλλον θα έφευγε απογοητευμένος.

 

ΥΓ: Είχε Χουλκ.-

Link to comment
Share on other sites

Στην ουσία δεν διαφωνείς Νιχ, μιλάς και εσύ για διασκέδαση.

Όχι, μιλάω για ψυχαγωγία. Διασκέδαση είναι πχ το Expendables

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή τι σου άφησε αυτή η ταινία; σε τι έγινες καλύτερος αφού την είδες; Τι τροφή σου έδωσε για σκέψη;

 

Δεν νομίζω ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά από το Expendables.

Edited by abuno
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή τι σου άφησε αυτή η ταινία; σε τι έγινες καλύτερος αφού την είδες; Τι τροφή σου έδωσε για σκέψη;

 

5 πράγματα που έμαθα σαν δημιουργός βλέποντας το The Avengers:

  1. Δώσε ένα μικρό twist κλισέ σε κάθε ευκαιρία. Κάπου στη μέση ο θεατής/αναγνώστης θα ξαφνιαστεί ευχάριστα όταν θα ξέρει ότι αυτό που θα περίμενε να δει ίσως και να μη γίνει
  2. Δε χρειάζεσαι μονολόγους και εκτενή flashback για να αποδώσεις τους χαρακτήρες σου. Βρες τη φωνή τους και άσε τους να αλληλεπιδράσουν. Αν το κάνεις σωστά, ακόμα και μία απλή ιστορία αποκτάει ενδιαφέρον
  3. Δεν πρέπει όλοι οι χαρακτήρες να είναι πολύπλοκοι. Ορισμένοι (βλέπε Hulk) λειτουργούν πολύ καλύτερα σε απλούς ρόλους
  4. Δεν είναι απαραίτητο να γράψεις μία σοβαρή ιστορία, αλλά γράψε την σοβαρά
  5. Αν έχεις μία ιστορία που σου φαίνεται υπερβολική, ακολούθησε τα 1-4 και μη χάσεις στιγμή με μεταμοντέρνες απολογίες, ειρωνικά κλεισίματα του ματιού και άλλους ενοχικούς χιπστερισμούς. Carpe Diem.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εμένα, πάντως, μου άφησε ένα σκασμό ατάκες και τη θεϊκή σκηνή με Χαλκ και Λόκε. Πέθανα. Γενικά, ήταν πάρα πολύ καλογυρισμένη και θα συμφωνήσω 100% με τον Μιχάλη από πάνω.

Link to comment
Share on other sites

Δεν περίμενα να δω κανένα αριστούργημα, ούτε κανένα βαθυστόχαστο πόνημα.

 

Αλλά επιμένω ότι αυτό δεν είναι ψυχαγωγία. Ίσως έχουμε διαφορετική αντίληψη περί αυτής.

Μου έκανε εντύπωση πάντως, που περίμενες το 2012 και μάλιστα το Avengers για να μάθεις όλα αυτά τα ενδιαφέροντα πράγματα που έγραψες.

Δηλαδή αν σου ζητήσω να μου πεις τι ''κέρδισες'' από το Blade Runner π.χ., να περιμένω καμιά δεκαριά σελίδες;;

 

Sonya, αυτό ακριβώς που λες. ''Πέθανα, ατάκες...'' = διασκέδαση.

Edited by abuno
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή τι σου άφησε αυτή η ταινία; σε τι έγινες καλύτερος αφού την είδες; Τι τροφή σου έδωσε για σκέψη;

Τι μου θύμισες abuno. Ξύπνησες δαίμονες που με ταλαιπώρησαν στην εφηβεία μου.

 

Στα late seventies και early eighties αυτή ήταν η ερώτηση από τους Αγγελοπουλικούς κουλτουριάρηδες, σοβαρούς κριτικούς και "στρατευμένους" σινεφίλ όσον αφορά το Star Wars. Μούσπαγαν τα νεύρα μέχρι να μάθω να τους αγνοώ. Ήταν διασκέδαση, ήταν δραπέτευση, ήταν κάτι που με ενθουσίαζε χωρίς να μπορώ και καλά να το υπερασπιστώ με την ίδια ευγλωτία που εκείνη το απαξίωναν. Αν πιστεύεις ότι ένα κόμικ με σούπερ ήρωες δίνει "τροφή" σε αυτόν που το διαβάζει, τότε σέβομαι κατά ένα τρόπο την απογοήτευση σου για την ταινία. Αν όως η ταινία έδωσε ακριβώς αυτό που δίνει και το κόμικ της, τότε λέω "cool" και δεν έχω καμία άλλη επεξήγηση.

 

Και μην μου αναφέρεις το Watchmen. Είδα κάποτε στην τηλεόραση τον Μάνο Χατζιδάκη να κάνει πρόβες στο πιάνο. Μάσαγε τσίχλα. Ο Χατζιδάκης σίγουρα θα ήταν εκτιμητής της καλής κουζίνας. Υπάρχει ώρα για μπον-φιλέ, αλλά ώρα και για τσίχλες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μου έκανε εντύπωση πάντως, που περίμενες το 2012 και μάλιστα το Avengers για να μάθεις όλα αυτά τα ενδιαφέροντα πράγματα που έγραψες.

Δηλαδή αν σου ζητήσω να μου πεις τι ''κέρδισες'' από το Blade Runner π.χ., να περιμένω καμιά δεκαριά σελίδες;;

Όσο κι αν μου άρεσε το Blade Runner σαν ταινία, σαν "σχολείο" το θεωρώ πραγματικά κακό παράδειγμα. Εκτός κι αν το δημιουργικό όραμα κάποιου είναι να κατεβάσει καταπληκτικές ιδέες, έντονες σκηνές, μερικές δυνατές ατάκες και να τα βάλει κάπως στο χώρο που έχει και ας μην κολλάνε ακριβώς. Από τεχνική άποψη δεν είχα και πολλά να μάθω, πέρα από το ότι αρκεί να έχεις τα υπόλοιπα για να αγνοήσεις το storytelling σου.

 

ΥΓ: Θες να σου πω μήπως πόσο χειρότερη ταινία ήταν το watchmen; Ναι, και ας "μου άφησε" κάτι...

Edited by Nihilio
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά πραγματικά δε νομίζω ότι διαφωνούμε κάπου.

Ακριβώς όπως το έγραψε ο Χατζηγιώργης .(Λίγο παρεφρασμένο) Υπάρχει ώρα για γεμιστά, υπάρχει ώρα και για τσίχλες. Το Avengers ήταν η τσίχλα. Ευχάριστο και ανούσιο.

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to The Avengers (2012)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..