Jump to content

Write off #65 (Διγέλαδος vs joidv)


Cassandra Gotha
 Share

  

9 members have voted

  1. 1. Μου άρεσε περισσότερο η ιστορία του

    • joidv
      0
    • Διγέλαδου
      9

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Ήταν η τρίτη μέρα, όπως διακρινόταν εκεί ψηλά. Μικρά παραθυράκια ελπίδας, μικρές τρύπες που άφηναν κορδέλες ήλιου να περνούν, λεπτές στην αρχή, συμπυκνωμένο φως, που άνοιγαν όσο κατέβαιναν, και εξασθενούσαν χωρίς να προλαβαίνουν να πατήσουν καλά στο έδαφος. Πού να φτάσει μια τόση δα ηλιαχτίδα να φωτίσει το χάος; Γύρισε το βλέμμα της πάλι μπροστά. Με το στόμα στεγνό από σάλιο πήγε να πει μια κουβέντα παρηγοριάς στους άντρες, αλλά το μετάνιωσε. Δεν είχαν νερό για κουβέντες, κάθε σταγόνα ήταν πολύτιμη. Εξάλλου, η ευθύνη της ήταν να τους περάσει στην άλλη άκρη, όχι να τους κάνει να νιώθουν καλά γι' αυτό.

 

* * *

 

 

Συγνώμη παιδιά για την καθυστέρηση!

Λοιπόν, το ξέρω ότι είναι λίγο περιορισμένο, αλλά είναι τελείως ελεύθερο ως προς το setting.

Ανεβάζετε από αύριο τα μεσάνυχτα (και ούτε λεπτό πριν! σκεφτείτε το και λίγο) μέχρι την άλλη Κυριακή. Εντάξει; Καλή έμπνευση!

edit: Εμ, αν καταφέρνατε να μην ξεπεράσετε τις 3500 λέξεις θα ήταν πολύ καλό. :8):

Edited by Mesmer
Link to comment
Share on other sites

Ουόου, δεν νομίζω να έχω γράψει από γυναικεία οπτική γωνία. Πρόκληση δεκτή!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι δυστυχώς έχω γράψει ... :p

 

Αντε καλή μας επιτυχία!

Link to comment
Share on other sites

Οκ,τελείωσα 2900~ λέξεις μαζί με την εισαγωγή ,οπότε σίγουρα το 3000ρό δεν το γλυτώνετε(σατανικό γέλιο) .

 

Πάντως, Άννα μες στο μυαλό μου ήσουν.

Τον καιρό αυτό γράφω τη σύνοψη για ένα βιβλίο και στο τέταρτο κεφάλαιο εμφανίζετια μία deus ex machine-κοπελίτσα και λύνει το υπαρξιακό του πρωταγωνιστή.

Ήθελα κάποια στιγμή να κάτσω και να της γράψω μια μικρή ιστορία τύπο background και εσύ πας και δίνεις μία τέτοια εισαγωγή!

 

Η Ιστορία λέγεται "H Ιστορία της Άλια"

(ξέρω,ξέρω ο τίτλος είναι για τα μπάζα, αλλά δεν μπορώ να βρω καταλληλότερον)

 

Τώρα ποστάρισμα μετά την Παρασκεύη

Αυτά από το δικό μου "στρατόπεδο"

 

α είναι φάντασυ

Edited by joidv
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω φτιάξει το σχεδιάγραμμα προς το παρόν. Δεν ξέρω σε τι κατηγορία μπαίνει. Πάντως γενικά δεν γράφω πολλές λέξεις. Άρα οι αναγνώστες θα είναι τυχεροί ως προς αυτό ;)

Link to comment
Share on other sites

Ωραία, χαίρομαι που η Άλια βρήκε τον χώρο της. :good:(Και φοβήθηκα μην δεν σας άρεσε η εισαγωγή).

 

Διγέλαδε, λίγα και καλά, μια χαρά!

Link to comment
Share on other sites

Έλλειψη νερού & Άλια .... δεν γράφετε το Dune, έτσι;

Ας απαντήσει κάποιος που το έχει διαβάσει... :whistling:

 

Στο θέμα μας: Διγέλαδε, πώς πάει το σχεδιάγραμμα; Δεν θέλω να σε πιέζω, αλλά είναι Πέμπτη, ξέρεις. Η μέρα μετά την Τετάρτη; Και αύριο είναι Παρασκευή. Αλλιώς: έχεις ακόμα τέσσερις (4!) μέρες! Κυριακή μεσάνυχτα κλείνουμε! Γράφε!

 

Δι-Δι-Διγέεελαδος, Δι-Δι-Διγέεελαδος!

 

:cheer:

 

Εσύ Γιάννη ας πρόσεχες, πήγες και την έγραψες στο πι και φι, και τώρα δεν έχει τσιρ λίντερ για 'σένα. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Επειδή είμαι large,πάρτε την ιστορία μία μέρα πιο πριν από το προβλεπόμενο

και κατάφερα και την έριξα κάτω από το 3,000αρό ( αν και αναγκαστικά έπρεπε να αποκόψω σημαντικά κομμάτια της ιστορίας, όπως ότι η Άλια ήταν κάποτε λίγο χοντρούλα!)

Η πατάτα μου

Edited by joidv
Link to comment
Share on other sites

:dwarf:Έχω βγάλει το τσεκούρι του πολέμου κι έχω γράψει 600 λέξεις μέχρι τώρα. Η συνέχεια έπεται..
Link to comment
Share on other sites

@joidv

Επειδή είμαι large,πάρτε την ιστορία μία μέρα πιο πριν από το προβλεπόμενο

 

Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας! (Γιατί μωρέ το πετσόκοψες το καημένο; Εγώ πρότεινα απλώς να μην ξεφύγετε στις 4000+ ).

 

@TwoCows

Μια χαρά σε βρίσκω.

Link to comment
Share on other sites

Πως φαίνεται ότι δεν το χεις διαβάσει ακόμα :p ....

 

Άλεξ Γερά

σε περιμένουμε να σκοράρεις:badgoalie:

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ! 1500 λέξεις! :showoff::heat:

Edited by Διγέλαδος
Link to comment
Share on other sites

Σχεδόν έτοιμο με 2000 λέξεις. Βάζω τις τελευταίες πινελιές και το ανεβάζω το βράδυ!:yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Σχεδόν έτοιμο με 2000 λέξεις. Βάζω τις τελευταίες πινελιές και το ανεβάζω το βράδυ!

 

:clock: Τώρα είναι βράδυ.

 

:cow: :cow:

Link to comment
Share on other sites

Έτοιμο και το poll.

 

Εγώ διάβασα τις ιστορίες και κάποια στιγμή θα πρέπει να ψηφίσω. :p

Link to comment
Share on other sites

Μουχαχα :p Ποτέ δεν ξέρεις!! Δεν είναι ακόμα αργά!

 

Ευχαριστούμε Μεσμερ!

Edited by Διγέλαδος
Link to comment
Share on other sites

Η δεύτερη ιστορία ανέβηκε, ο καλός μοντεράτορας έβαλε και το poll, όλα είναι έτοιμα! Το 65ο write-off άνοιξε και σας περιμένει.

Link to comment
Share on other sites

Και οι δυο ιστορίες μου άρεσαν πολύ. Η αλήθεια είναι ότι θα χαρίσω την ψήφο μου στον Διγέλαδο καθώς με κέρδισε η αυθεντικότητα της ιστορίας του και ο επίλογος. Μπράβο και στους δυο πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν... Διγέλαδε:

Πολύ "ψαγμένη" ιστορία. Τα ονόματα οι δεισιδαιμονίες ο τρόπος σκέψεις των ιθαγενών με ικανοποίησαν αν και υποψιάζομαι ότι ήταν δύσκολο να συνδυάσεις την εισαγωγή με το θέμα της ιστορίας (πχ. μία οδηγός θα είχε προβλέψει να προμηθευτεί απαραίτητη ποσότητα νερού. Ίσως να ήθελες να δείξεις ότι βιάζονταν τόσο που δεν είχαν χρόνο για να προετοιμαστούν κατάλληλα βέβαια.)

Θα ήθελα λίγη περισσότερη προσοχή στην αφήγηση γιατί σε κάποια σημεία με κούρασε, ή μου έκοψε τη ροή της ανάγνωσης, αλλά αυτό θα έλεγα ότι είναι θέμα γούστου.

Το τέλος της ηρωίδας μου άρεσε πολύ.

Ο επίλογος μου έδωσε πληροφορίες για ένα θέμα που δεν είχα παρά ελάχιστες γνώσεις.

Αυτά. :)

 

 

joidv:

Στην ιστορία σου μας δίνεις συνεχώς νέα στοιχεία με λίγο άσχημο τρόπο. Είναι σαν να τα σκεφτόσουν την στιγμή που τα έγραφες χωρίς να έχεις κάνει κανένα πλάνο για την εξέλιξη της ιστορίας. Αυτό, όταν δοθεί με ωραίο τρόπο εκπλήττει ευχάριστα τον αναγνώστη. Δούλεψε πάνω σε αυτό περισσότερο.

Να προσθέσω ότι μέχρι κάποιο σημείο δεν ήμουν σίγουρος για την εποχή. Στην αρχή νόμιζα ότι είναι σύγχρονη, μετά η λέξη "μαγικά" με πήγε σε μεσαίωνα, έπειτα η "καρδιακή προσβολή" σε post apocalyptic.

Οι τρόποι έκφρασης των χαρακτήρων θέλουν, επίσης, δουλειά.

Γιατί "Μέγα" Ιέρεια και όχι "Μεγάλη" Ιέρεια;

Οι διάλογοι ήταν λιγάκι εκτός κλίματος πιστεύω. Όχι τόσο τα λόγια όσο ο τρόπος των χαρακτήρων.

Το τέλος (οι εξηγήσεις που δίνονται και η ατάκα "Είχε δουλειά να κάνει") μου φάνηκε πολύ επιτηδευμένο. Μου θύμισε το μοτίβο του Χάρι Πότερ όπου στο τέλος κάθε βιβλίου ο "σοφός" καθηγητής έδινε εξηγήσεις στον αναγνώστη μέσω του ήρωα.

Αυτά. :)

 

Και οι δύο ιστορίες θα ήταν καλό να "σαρωθούν" για κάποια λάθη απροσεξίας και γραμματικής/σύνταξης.

 

Δεν είμαι σίγουρος σε ποιον θα δώσω την ψήφο μου, ακόμα. Θα διαβάσω τις ιστορίες άλλη μία φορά και υποθέτω ότι θα πάει σε αυτήν που μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.

 

Και η δική μου ψήφος στον Διγέλαδο πήγε τελικά.

Edited by Esteldor
Link to comment
Share on other sites

Τελικά, ψήφισα κι εγώ την ιστορία του Διγέλαδου.

 

Συγχαρητήρια και στους δύο για τις ιστορίες σας και καλή επιτυχία!

Link to comment
Share on other sites

Ψήφισα Διγέλαδο, αναμείνατε σχόλια.

Edited by northerain
Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Write off #65 (Διγέλαδος vs joidv)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..