Jump to content

Παζάρι ιδεών


Cassandra Gotha
 Share

Recommended Posts

Ώσπου ένα δειλινό, πήγα και κάθισα σε μια γωνιά. Και ήταν τότε, που έγραψα αυτό το ποίημα...

 

 

 

 

Χρόνια την έβλεπα στο ράφι, σκονισμένη όπως ήταν και χλωμή,

μια κούκλα από παλιά κοπή, μέσα σε άγνωστο σινάφι.

 

Το ένιωθα πως δεν ταιριάζει, με τα παιχνίδια μου τα άλλα,

τα μάτια της ήταν μεγάλα και άρχισε να με τρομάζει.

 

Το παίρνω απόφαση μια νύχτα, αφού έχουν όλοι κοιμηθεί,

ή εγώ θα μείνω ή αυτή, και κλείνω ήσυχα τη σίτα.

 

Θα της ξεριζώσω το κεφάλι, να μάθει να μη με κοιτά,

γιατί εγώ δεν φοβάμαι πια, αφού τώρα είμαι μεγάλη.

 

Αύριο θα γελούν μαζί της, και ο Πινόκιο και ο Σαρλό μου,

ακέφαλο θα ειν' το μικρό μου, μέσα στο άψυχο κορμί της.

 

Της πιάνω τώρα τον λαιμό, και της τον στρίβω με μανία,

διάολε! δεν είναι φαντασία, τρέχει το αίμα της ζεστό!

 

 

Υ.Γ. πολύ καλή ιδέα το ''παζάρι ιδεών''. Κατά την γνώμη μου, δεν πρέπει να περιοριστεί μόνο στη συγγραφή.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ συμφωνώ, είναι πολύ καλή η ιδέα σου Άννα. Ελπίζω να την εκμεταλλευτούμε και στο πάρε και στο δώσε. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Μου κατέβηκε μια ιδέα για τον επετειακό διαγωνισμό που τρέχει τώρα, http://community.sff.gr/topic/15263-34%CE%BF%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CF%83%CF%8D%CE%BD%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%B7%CF%82-%CF%83%CE%BF%CF%85%CF%86%CE%BF%CF%85%CF%86%CE%AF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7%CF%82-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF/ αλλά δεν μπορώ να τη χειριστώ:

 

Πριν από αιώνες, οι πρώτοι του κράτους; του υπάρχοντος πολιτισμού; κάπου ήταν πρώτοι τέλος πάντων, έκλεισαν μια ολόκληρη (μεγάλη) περιοχή με απόρθητα τείχη και μία και μοναδική πύλη. Ο λόγος; Κάτι που απειλούσε να ξεκάνει το ανθρώπινο είδος. Ένα είδος τεράτων;

Πάντως, στο τώρα υπάρχει ένας μεγαλύτερος κίνδυνος: ένας ιός που εξαφανίζει με ραγδαίους ρυθμούς τα δέντρα και κατά συνέπεια όλη τη χλωρίδα και πανίδα του πλανήτη. Οι επιστήμονες; μάγοι; ό,τι θέλετε, αποφασίζουν ότι η λύση βρίσκεται στο μόνο παρθένο μέρος στον πλανήτη: εντός των τειχών.

 

Μετά από τόσους αιώνες, η πύλη πρέπει να ανοίξει ξανά.

 

Ίσως όχι και το πιο πρωτότυπο πράγμα, αλλά μου ήρθε, τι να κάνουμε;

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

bumb στο πολύ ωραίο  αυτό τόπικ!

 

Όταν  ακόμη επεξεργαζόμουνα ιδέες για τον διαγωνισμό, βρέθηκα αντιμέτωπος με την παρακάτω ιδέα.

Μιας και η  συγγραφική φάση πλέον τελείωσε,  σκέφτηκα  να την ποστάρω εδω

---

  • Είναι ένα χωριό  όπου  ένας δαίμονας έχει καταραστει τους κατοίκους του να σκοτώνουν κάθε επισκέπτη της πόλης.
  • Ο λόγος της κατάρας είναι  πως  ένας επισκέπτης κάποτε  έκλεψε κάτι  σημαντικό από την πόλη.
  • Κάθε φορα που έρχεται νέος επισκέπτης, τον κατηγορούν ότι  αυτός το έκλεψε και τον  πηγαίνουν στην γκιλοτίνα.

---

Αν είχα τα skills να το γράψω θα το έκανα horror flashaki :

  •  Η αρχή θα ήταν με την άφιξη  ενός επισκέπτη
  • Και θα έκλεινε κυκλικά με την άφιξη άλλου επισκέπτη

----

Προφανώς, τίποτα ιδιαίτερα προτότυπο αλλά θα ήθελα να το δω  ολοκληρωμένο, από κάποιον που ξέρει να γράφει :p

Edited by jjohn
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Χόρρορ φλασάκι; Μα τι λες; Μα τι λες; Αυτό γίνεται λουκούμι στον φούρνο ηρωική φαντασία να πούμε. :loughbounce:

Πέσανε στον "λάθος" επισκέπτη μια φορά... Έλυσε την κατάρα, αλλά γίνανε και κάποια απαραίτητα "ατυχήματα" πάνω στη δουλειά...

 

Ευχαριστούμε, Τζον.

 

 

edit: Απάντηση στον Γουίλ, από κάτω: Άμα τη δείτε, θα τη δείτε. Τι να λέμε από τώρα;

Edited by Cassandra Gotha
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Εδώ έχουμε διαμαντάκια-πυρήνες.

Εξαιρετικό τόπικ, μπράβο Άννα.

Link to comment
Share on other sites

Είχα μια ιδέα για μεγάλο διήγημα, 15000-20000 λέξεις, αλλά δεν θα ασχοληθώ τελικά μαζί της, κι επειδή κι εμένα μου άρεσε αυτό το τόπικ είπα να σας την πω μήπως και εμπνεύσει κανέναν και την φτιάξει. Θα μου άρεσε να διαβάσω κάτι τέτοιο. :)

 

 Post apocalyptic με λυκάνθρωπους. Ένας μετεωρίτης ξέρω γω, ή κάτι τέτοιο, έπεσε στη Σελήνη και της πείραξε λίγο την τροχιά, την έφερε κατά τι πιο κοντά στη Γη, και οι λύκοι άρχισαν να επιτίθενται στους ανθρώπους και όποιον σκότωναν με τα δόντια τους μετατρεπόταν σε μόνιμο λυκάνθρωπο, άμυαλο αιμοβόρο τέρας που εξαιτίας της μικρότερης απόστασης της Σελήνης δεν χρειάζεται να περιμένει την πανσέληνο για να ξεμυτήσει, παρά κάθε βράδυ γίνεται χαμός. Σε συνδυασμό και με τις φυσικές καταστροφές, τσουνάμια, σεισμοί, ηφαίστεια, κλπ, πολύ σύντομα ο άνθρωπος έγινε είδος προς εξαφάνιση, και η Γη γέμισε ερείπια κι αγριεμένους λυκάνθρωπους. Οι ελάχιστοι επιζώντες προσπαθούν να κρυφτούν σε ερειπωμένα υπόγεια τα βράδυα, ενώ μια μικρή αντίσταση γίνεται με το φως της μέρας που οι λυκάνθρωποι αποδυναμώνονται και δεν μπορούν να αμυνθούν.  Ο πρωταγωνιστής έχει χάσει την οικογένειά του, τα παιδιά του, του αρπάζουν μέσα από τα χέρια την κόρη του οι λυκάνθρωποι και να την κάνουν φέτες μπροστά του, και στόχος του πια είναι να εξοντώσει τον Άλφα της τοπικής αγέλης για να πάρει εκδίκηση.

 

:)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πολύ όμορφες ιδέες διάβασα εδώ και χαίρομαι για αυτό! Φίλε Σπύρο (MadnJim) η ιδέα σου μου φαίνεται καταπληκτική!!! Με βάζεις σε σκέψεις έντονα...!!!


Βασικά... Πώωωωωωωωωωωωω!!!! Τι μου έκανες φίλε Σπύρο...! Το πήγα ακόμη ένα βήμα παραπέρα μέσα στο μυαλό μου. ΘΑ το γράψω και θα το ποστάρω για να το δείτε!!!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Πολύ όμορφες ιδέες διάβασα εδώ και χαίρομαι για αυτό! Φίλε Σπύρο (MadnJim) η ιδέα σου μου φαίνεται καταπληκτική!!! Με βάζεις σε σκέψεις έντονα...!!!

Βασικά... Πώωωωωωωωωωωωω!!!! Τι μου έκανες φίλε Σπύρο...! Το πήγα ακόμη ένα βήμα παραπέρα μέσα στο μυαλό μου. ΘΑ το γράψω και θα το ποστάρω για να το δείτε!!!

 

Δεν φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι! Ανυπομονώ ήδη να το διαβάσω Κωνσταντίνε, είμαι σίγουρος πως από το δικό σου χέρι θα βγει υπέροχο. Σ' ευχαριστώ πολύ φίλε μου. :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να ρίξω και γω μια ιδέα που μου κατέβηκε βλέποντας στις ειδήσεις την Αμφίπολη..... Νομίζω μπορεί να εξελιχθεί σε κωμικό-φάντασι ή κάτι τέτοιο.

Ένας αρχαιολόγος καθώς βρίσκεται σε ανασκαφές σε κάποιο σημείο της Ελλάδας ανακαλύπτει ένα πηγάδι. Άθελα του πέφτει μέσα. Ξυπνάει στο ίδιο μέρος μόνο που αντί για τους υπόλοιπους αρχαιολόγους και τα εργαλεία ή ότι άλλο είχαν μαζί του βλέπει μερικούς έκπληκτους τύπους. Βρίσκεται στην αρχαία Ελλάδα. Οι κάτοικοι της περιοχής τον είδαν να πέφτει από τον ουρανό και δεν άργησαν να βγάλουν το συμπέρασμα πως είναι θεός. Η φήμη του εξαπλώνετε ώσπου τελικά φτάνει στα αφτιά του Δία. Ο αρχαιολόγος θέλοντας να επιστρέψει στην σύγχρονη εποχή θα κάνει τα πάντα όμως ο Δίας θεωρώντας τον σφετεριστή της θέσης του στον Όλυμπο θα θελήσει να τον καταστρέψει.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Να ρίξω και γω μια ιδέα που μου κατέβηκε βλέποντας στις ειδήσεις την Αμφίπολη..... Νομίζω μπορεί να εξελιχθεί σε κωμικό-φάντασι ή κάτι τέτοιο.

Ένας αρχαιολόγος καθώς βρίσκεται σε ανασκαφές σε κάποιο σημείο της Ελλάδας ανακαλύπτει ένα πηγάδι. Άθελα του πέφτει μέσα. Ξυπνάει στο ίδιο μέρος μόνο που αντί για τους υπόλοιπους αρχαιολόγους και τα εργαλεία ή ότι άλλο είχαν μαζί του βλέπει μερικούς έκπληκτους τύπους. Βρίσκεται στην αρχαία Ελλάδα. Οι κάτοικοι της περιοχής τον είδαν να πέφτει από τον ουρανό και δεν άργησαν να βγάλουν το συμπέρασμα πως είναι θεός. Η φήμη του εξαπλώνετε ώσπου τελικά φτάνει στα αφτιά του Δία. Ο αρχαιολόγος θέλοντας να επιστρέψει στην σύγχρονη εποχή θα κάνει τα πάντα όμως ο Δίας θεωρώντας τον σφετεριστή της θέσης του στον Όλυμπο θα θελήσει να τον καταστρέψει.

 

Ένας Γιάνκης του Κοννέκτικατ στην Αρχαία Ελλάδα, φάση.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως για funny με κέντρισε, αλλά δυστυχώς έχω πολύ πιεσμένο πρόγραμμα το τελευταίο διάστημα. Ίσως μόλις χαλαρώσω λίγο πάλι να το ξαναδώ, και ποτέ δεν ξέρεις... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Η πρώτη ιδέα που είχα ποτέ για μυθιστόρημα ήταν: "She was tenth in line for the throne, but she was to become queen... Queen Zara." Αφορούσε υπαρκτό πρόσωπο (guess who) κι έμαθα μετέπειτα ότι αυτή η ιδέα είχε ήδη χρησιμοποιηθεί ως background story για το "V for Vendetta" :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

bump διότι...είδα κάτι όνειρα.

Αυτό δεν ξέρω αν το έχω ξαναδεί και αλλού: παζάρι όπου οι άνθρωποι αγοράζουν συναισθήματα σε φιάλες. Δεν είναι μαγικά φίλτρα αλλά αισθήματα. Αλλιώς δεν νιώθουν τίποτα σε αυτόν τον κόσμο. Ούτε πόνο, σκεφτείτε το γιατί.

επίσης: μία γυναίκα απατάει τον άντρα της με τον ίδιο τον άντρα της, αλλά σε μια παράλληλη διάσταση. Μιλάμε για παράλληλη σχέση δλδ! (Βάλτε με νου σας τι είδους ντετέκτιβ έχει προσλάβει ο καημένος για να την πιάσει σητν αγκαλιά του άλλου του εαυτού!)

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Πω, η πρώτη ιδέα έιναι και γαμώ πραγματικά!

Η δεύτερη δε ξέρω. Μου φαίνεται πολύ κουλή :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ειρήνη wtf! Τι σου συμβαίνει; Γκουχ γκουχ για το πρώτο, κι όσο για το δεύτερο όχι ακριβώς, αλλά είναι πολύ κοντινό σε κάτι που έχω γράψει ένα 5-χίλιαρο και περιμένω να βρω την κατάλλη στιγμή να το συνεχίσω. Έτσι ξεκίνησα και με τη σύζυγο (ενδοεγκεφαλική σύμπνοια), δεν θέλω να σκέφτομαι τι μπορεί να ακολουθήσει (όχι, αγαπημένη, αν διαβαζεις, δεν σ' αλλάζω με καμιά :p)

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Morfeas said:

Ειρήνη wtf! Τι σου συμβαίνει; Γκουχ γκουχ για το πρώτο, κι όσο για το δεύτερο όχι ακριβώς, αλλά είναι πολύ κοντινό σε κάτι που έχω γράψει ένα 5-χίλιαρο και περιμένω να βρω την κατάλλη στιγμή να το συνεχίσω. Έτσι ξεκίνησα και με τη σύζυγο (ενδοεγκεφαλική σύμπνοια), δεν θέλω να σκέφτομαι τι μπορεί να ακολουθήσει (όχι, αγαπημένη, αν διαβαζεις, δεν σ' αλλάζω με καμιά :p)

Μπου-χαχα δεν το θυμόμουν αλλά ίσως πρέπει να με ανησυχούν πλέον τα όνειρα που βλέπω. Όσον αφορά στις ιδέες, έχω και άλλες φορές διαπιστώσει creepy σύμπνοια με την σύζυγό σου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Υπέροχη ιδέα! Ξεκίνησα να γράφω κάτι που υποτίθεται θα ήταν σε μέγεθος ενός μικρού διηγήματος ή μιας μεγάλης short story. Ήθελα να έχει κυρίως το στοιχείο του τρόμου και της επιστημονικής φαντασίας. Νιώθω ότι δεν έχω (ακόμη τουλάχιστον) τις τεχνικές για να το δουλέψω και θα θελα να το προσφέρω σε όποιον ενδιαφέρεται. Η ιστορία έχει ως εξής: Μια καινούρια τεχνολογία δημιουργείται. Μπορούμε να δημιουργήσουμε πλέον, ρομπότ των μεγαλύτερων μας φόβων ( ίσως ενός αυταρχικού γονιού, ενός απαίσιους εργοδότη κτλ) και να "ζησουμε" μαζί τους προσπαθώντας με ασφάλεια να τους αντιμετωπίσουμε και να παυσουμε πια να τους φοβόμαστε(Αφού θα γνωρίζουμε ότι πρόκειται για ρομπότ). Το ίδιο ίσως μπορεί να γίνει κατασκευάζοντας "εμάς" με τους φόβους μας ή με τα ψυχιατρικά μας θέματα και να προσπαθούμε να μας αντέξουμε, να συμφιλιωθούμε και ζήσουμε μια πιο ικανοποιητική ζωή. Τα ρομπότ αρχικα θα προγραμματίζονται με τα δεδομένα που εμείς θα καθορίσουμε και  αλλά και βασισμένα στα γενικότερα ψυχολογικά προφίλ και θα ανταποκρίνονται στην δική μας συμπεριφορά περνώντας τα νέα δεδομένα στην μνήμη και τροποποιώντας την συμπεριφορά τους. Τα πράγματα φυσικά όπως καταλαβαίνετε, θα πάρουν μια διαφορετική τροπή από αυτό που περιμέναμε...

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..