Jump to content

Write off #67


Nihilio
 Share

Write off #67  

  1. 1. Καλύτερη ιστορία του write off #67

    • Addicto
      0
    • Cassandra Gotha
      0
    • DinMacXanthi
      0

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

«Χωρίς συμμετοχές»

 

Δεν είχε και πολλές επιλογές. Ανακάτεψε προσεκτικά την τράπουλα και μοίρασε τα φύλλα.

"Πάμε," είπε στους συμπαίχτες του.

Ο δεξιά του σκούπισε τον ιδρώτα από το μέτωπό του. "Το φύλλο αυτό είναι σκάρτο," του είπε και πέταξε τα χαρτιά στο τραπέζι.

"Κότα," του είπε ο απέναντί του και ύστερα έκατσε πίσω στο κάθισμά του, με το πρόσωπό του κρυμμένο στο μισοσκόταδο.

"Το συνηθισμένο στοίχημα," είπε ο τέταρτος της παρέας.

"Ναι," απάντησαν εν χορώ όσοι είχαν παραμείνει στο παιχνίδι. Το ήξεραν ότι δεν ήταν ένα συνηθισμένο στοίχημα, αλλά δεν μπορούσαν να το αποφύγουν

---

Πρέπει να χρησιμοποιήσετε την παραπάνω εισαγωγή, για να γράψετε μια ιστορία έως 3500 λέξεις, ως την Κυριακή, 4/11/2012. Η ιστορία μπορεί να ανήκει σε οποιοδήποτε υποείδος του φανταστικού.

 

Καλή επιτυχία.

Edited by Ghost
Προστέθηκε το κείμενο «Χωρίς συμμετοχές».
Link to comment
Share on other sites

"Το συνηθισμένο στοίχημα," vs "Το ήξεραν ότι δεν ήταν ένα συνηθισμένο στοίχημα"

 

???

Link to comment
Share on other sites

"Το συνηθισμένο στοίχημα," vs "Το ήξεραν ότι δεν ήταν ένα συνηθισμένο στοίχημα"

 

???

 

1)Aγγλισμός, αν εννοείς αυτό έχεις δίκιο(όπως και το "κότα", btw).

2)Το χρησιμοποιεί τη 2η φορά με άλλη έννοια: την πρώτη σημαίνει "θα ποντάρουμε όσα ποντάρουμε συνήθως" και τη δεύτερη εννοούν "κάτι ασυνήθιστο πρόκειται να συμβεί και το φοβόμαστε, αλλά τώρα μπήκαμε στο χορό και θα χορέψουμε".

3)"Ομόφωνα" δε σημαίνει "όλοι μαζί ταυτόχρονα, εν χορώ". Σημαίνει "όλοι είχαν την ίδια γνώμη".

Link to comment
Share on other sites

"Το συνηθισμένο στοίχημα," vs "Το ήξεραν ότι δεν ήταν ένα συνηθισμένο στοίχημα"

 

???

Βάλε τη φαντασία σου να δουλέψει ;)

Link to comment
Share on other sites

Μια γρίπη μου προκαλεί απανωτούς πονοκεφάλους όποτε κάθομαι στο μηχάνημα για να γράψω. Όπως και να 'χει, περίπου στις 900 λέξεις βρίσκεται το κείμενο, ελπίζω να έχω κάτι ευπρεπές μέχρι το Σαββατοκύριακο.

Link to comment
Share on other sites

περίπου στις 900 λέξεις βρίσκεται το κείμενο

945. Σου ρίχνω. :p

 

Μια γρίπη μου προκαλεί απανωτούς πονοκεφάλους

Περαστικά. Και γρήγορα. Δεν μασάνε οι σουφουφίτες! :mace:

Link to comment
Share on other sites

Το doc κάτω-κάτω λέει 3046 λέξεις. Το ίδιο το διήγημα είναι στις 2436 και τα υπόλοιπα είναι σημειώσεις και λοιπά, αλλά είναι ακόμα στη μέση. Θέλει δουλειά, διορθώσεις και φυσικά μπόλικο πετσόκομμα. Το σαββατοκύριακο λοιπόν.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ το Σαββατοκύριακο θα το έχω έτοιμο, αν και με δυσκολεύει λίγο, σβήνω-ξαναγράφω... πανικός γίνεται. Είμαι αναποφάσιστη για πολλά πράγματα, και ανησυχώ λίγο ( :obsession: ) γιατί οι μέρες περνούν.

 

Adicto, είσαι μαζί μας;

Edited by Cassandra Gotha
Link to comment
Share on other sites

Εδώ είμαι Κας, ελπίζω το Σ/Κ να τελειώσει. Δεν έχω γράψει και πολλά πράγματα για να ειμαι ειλικριν'ης...

Link to comment
Share on other sites

Η ιστορία τέλειωσε, είναι μια απαισιότητα και μισή, και απορρίπτεται. Θα δω αν μπορώ να κατεβάσω καμιά άλλη ιδέα να γράψω μέσα στο σ/κ.

Link to comment
Share on other sites

Ελάτε τώρα... Γράφτε κι άλλες άμα θέλετε (πάντα καλύτερα πιο πολλές) αλλά δώστε και τις προηγούμενες να τις διαβάσουμε τώρα που ξέρουμε ότι υπάρχουνε. ε? Ε?

Link to comment
Share on other sites

Κιάρα, δεν μας έπιασαν οι ντροπές ξαφνικά. Απλά όταν κάτι δεν δουλεύει, δεν δουλεύει. Γιατί να χάσει ο αναγνώστης το χρόνο του;

Θα δω αν βγαίνει τίποτα άλλο. Προσωπικά, ήθελα να πάρω μέρος σε write-off (και να γράψω και κάτι σε διήγημα μετά από καιρό) αλλά καταλήγω πως δεν μου πάει το φορμάτ. Μια φορά μόνο έχω καταφέρει να γράψω με εισαγωγή άλλου (δικιά σου ήταν κιόλας :) ), κι αυτό πριν 4 χρόνια.

Μέχρι αύριο βλέπουμε, αλλά don't hold your breath.

Link to comment
Share on other sites

Δεν βλέπω προκοπή εδώ... Θα παλέψω ως το βράδυ, αλλά έχει χλωμιάσει η κατάσταση...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, άνοιξα να δω πώς τα πάτε για να τα παρατήσουμε σύντομα, άμα είναι.

 

Γιατί κι από 'δω τα ίδια. Δεν μου αρέσει ό,τι έχω γράψει ως τώρα, δεν μου βγαίνει με τίποτα, και επειδή χθες πέρασα μία υπέροχη, απίστευτα γεμάτη (αλλά και κουραστική) μέρα και σήμερα ξεκουραζόμουν τη μισή, λέω να μην τρελαθώ απόψε να τελειώσω.

Λέω να το αφήσω. Συγνώμη, ξέρω ότι εγώ το ζήτησα, αλλά απλά δεν πάει (και δεν είναι ότι δεν προσπάθησα, προσπαθησα πάρα πολύ).

Link to comment
Share on other sites

Μην ζητάς συγγνώμη βρε Άννα, στο ίδιο καζάνι και οι 3 μας! Αν κάτι δεν "βγαίνει", δεν έχει νόημα να το ζορίζουμε.

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Write off #67

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..