Jump to content

Earth: Final Conflict (1997-2002)


takisdk
 Share

Recommended Posts

 

EarthFinalConflict_S1_CAN-1.jpg
 

Created by
Gene Roddenberry
Directed by
David Winning
Starring
Kevin Kilner as William Boone (season 1; recurring season 5)
Robert Leeshock as Liam Kincaid (seasons 2–4; recurring season 5)
Lisa Howard as Lili Marquette (seasons 1–4)
Richard Chevolleau as Marcus "Augur" Deveraux (seasons 1–4)
Von Flores as Ronald Sandoval (seasons 1–5)
Leni Parker as Da'an (seasons 1–4)
David Hemblen as Jonathan Doors (seasons 1–3; recurring season 4)
Kari Matchett as Siobhan Beckett (seasons 1–2)
Anita La Selva as Zo'or (seasons 2–4; recurring season 1,5)
Jayne Heitmeyer as Renee Palmer (seasons 3–5)
Melinda Deines as Juliet Street (seasons 4–5)
No. of seasons 5
No. of episodes 110
Running time 41 minutes
Original run
October 6, 1997 – May 20, 2002

 

Αρχές του 21ου αιώνα. Μια φυλή εξωγήινων με το όνομα Taelons φτάνουν στη Γη. Ζητώντας καταφύγιο, μας δίνουν ως αντάλλαγμα πρόσβαση στην υπερεξελιγμένη τεχνολογία τους. Αποτέλεσμα; Πόλεμοι, αρρώστιες, μόλυνση σχεδόν εξαφανίζονται. Όμως υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που υποψιάζονται πως οι εξωγήινοι έχουν μια κρυφή ατζέντα και σχέδια όχι τόσο καλόβουλα για το ανθρώπινο είδος...

51agjBko8OL-1.jpg

Το Earth: Final Conflict είμαι μια εξαιρετική σειρά επιστημονικής φαντασίας δημιουργημένη και αυτή από το μυαλό του great bird of the galaxy Gene Roddenberry. Φυσικά ποτέ δεν υλοποιήθηκε κατά την διάρκεια της ζωής του, όμως πήρε σάρκα και οστά από την γυναίκα του Majel Barrett αρκετά χρόνια αργότερα όπως και το Andromeda. Προβλήθηκε μεταξύ 1997 και 2002, κράτησε 110 επεισόδια και απέκτησε φανατικούς οπαδούς και cult status. Μάλιστα είχε κάνει μεγάλη αίσθηση όταν ξεκίνησε λόγω της ωριμότητας των σεναρίων και του σκοτεινού, μυστηριώδους υπόβαθρου. Οι 3 πρώτες σαιζόν είχαν τεράστια επιτυχία στη sci-fi community αν και από την 4η και μετά ξεκίνησε σταδιακά η κατιούσα. Παρ'όλα αυτά μιλάμε για μια καταπληκτική σειρά στο σύνολο της, σχετικά άγνωστη στην Ελλάδα. Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους βρίσκονται ο Kevin Kilner για την 1η σεζόν, η θεά Lisa Howard πριν αρχίσει να κραδαίνει το σπαθί στο Highlander: The Series, ο έχω-ένα-εξωγήινο-παράσιτο-στο-κεφάλι-μου-και-μ'αρέσει Von Flores και η Leni Parker που δίνει ρέστα στο ρόλο του ερμαφρόδιτου εξωγήινου Da'an. Σε κάποια επεισόδια εμφανίζεται και η χήρα Majel Barrett γνωστή για τους ρόλους της σε όλα τα Star Trek καθώς και στο θρυλικό επεισόδιο Point of No Return του Babylon 5 ανάμεσα σε άλλα. Όταν την είχα πρωτοδεί με είχε πραγματικά εντυπωσιάσει η πολυπλοκότητα της καθώς και τα άγνωστα μονοπάτια που κατευθυνόταν η ιστορία. Βέβαια υποθέτω πως τα κείμενα του Roddenberry έφταναν μέχρι ένα σημείο και από εκεί και πέρα ξεκίναγαν αχαρτογράφητες περιοχές για τους σεναριογράφους. Όπως και να'χει οι 2 πρώτες σεζόν είναι από τις πιο καλές σεζόν ever σε οποιαδήποτε σειρά επιστημονικής φαντασίας.

EarthFinalConflict-1x01-Decisionavi_snap
EarthFinalConflict-1x01-Decisionavi_snap
EarthFinalConflict-1x01-Decisionavi_snap
EarthFinalConflict-1x01-Decisionavi_snap
 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..