Jump to content

Εικόνα κι επί τόπου #12


Drake Ramore
 Share

Recommended Posts

«Χωρίς συμμετοχές»
 
 
Όριο λέξεων:1000  -  5000 
Είδη: Φανταστικό 
Χρόνος συγγραφής: Από σήμερα μέχρι Παρασκευή 6/6
Χρόνος ψηφοφορίας: -
 
Η εικόνα που έβαλα για να σας εμπνεύσει είναι η παρακάτω.
 
post-2254-0-37869800-1401392674_thumb.jpg
 
Θυμηθείτε ότι δεν χρειάζεται να είναι γραμμένη η ιστορία εντελώς πάνω στην φωτογραφία, αλλά καλό είναι να έχει κάποια εμφανή σχέση. 
 
Let the game begin!
Edited by Ghost
Προστέθηκε το κείμενο «Χωρίς συμμετοχές».
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Προχωράτε ή να στείλω τον Yog Sothoth για μια επισκεψούλα; :whip:

Link to comment
Share on other sites

Δύο μέρες έχουν μείνει για την λήξη. Δώστε σημεία ζωής!

Link to comment
Share on other sites

Εμμμμ... ναι! Λοιπόν, μετά από εφημερίες (κρατηθείτε) Σαββάτο, Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, προσωπικά είδα την εικόνα μόλις χτες.

 

Ή προχτές.

 

Νομίζω.

 

Μια ομορφιά, αλλά, όπως είπα από πριν, είναι ζόρικη βδομάδα.

 

Θα στείλω ένα pm στο Σταμάτη και εφόσον μπορεί, θα ανεβάσουμε και οι δυο κάτι, φαντάζομαι μετά την απαραίτητη παράταση. Αλλιώς, αν δε μπορεί ούτε ο Σταμάτης, next time... 

Link to comment
Share on other sites

Το φαντάστηκα από την απουσία σχολίων ότι κάτι δεν πήγαινε σωστά...

 

Για τέτοιες ιδιάζουσες περιπτώσεις ανωτέρας βίας, η παράταση μπορεί να είναι αρκετά μεγάλη. Αν συνεννοηθείτε και συμφωνείτε θα δοθεί παράταση 4 επιπλέον ημερών μέχρι 10/6 τα μεσάνυχτα της Τρίτης. Ενημερώστε με.

Link to comment
Share on other sites

Τα ίδια και από εδώ, δεν είχα υπολογίσει τον αστάθμητο παράγοντα Ποσειδώνια...

Link to comment
Share on other sites

Από ότι πληροφορήθηκα και οι δύο διαγωνιζόμενοι δεν μπορούν να λάβουν μέρος στον διαγωνισμό τελικά. Οπότε η συμμετοχή τους, σε αυτόν εδώ τουλάχιστον, ματαιώνεται.

 

Παρόλα αυτά, πριν ζητήσω να κλείσει το νήμα θα το αφήσω ανοικτό για δύο ή παραπάνω διεκδικητές ως το βράδυ για να μην πάει χαμένη η εικόνα. Αν βρεθούν ας αλλάξει κάποιος συντονιστής τα ονόματα στον τίτλο. Αν όχι, το κλείνει το νήμα τα μεσάνυχτα. Η περίοδος συγγραφής θα είναι μια βδομάδα από αύριο και οι κανόνες παραμένουν οι ίδιοι.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Εικόνα κι επί τόπου #12

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..