Jump to content

Write off #73 (Asgaroth vs gismofbi)


elgalla
 Share

  

6 members have voted

  1. 1. Μου άρεσε περισσότερο το διήγημα...

    • Η μπαλάντα του κουρδιστού άντρα (gismofbi)
    • Ο μοιροκράτης (Asgaroth)

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Πολύ καλησπέρα σας  για ένα καλοκαιρινό, παραλιακό write-off. O Asgaroth και ο gismofbi θα αφήσουν για λίγο στην άκρη ρακέτες, μπρατσάκια και πετσέτες θαλάσσης και θα πιάσουν τα πληκτρολόγια. Το έπαθλο θα είναι ένα δείπνο με τον George Martin όπου δεσμεύεται να σας αποκαλύψει πώς θα σκοτώσει τον αγαπημένο σας χαρακτήρα στο Game of Thrones. 

 

Ακολουθεί η εισαγωγή.

 

Τα νέα ταξίδεψαν γρήγορα σ' όλα τα μήκη και τα πλάτη της Αυτοκρατορίας. Έφτασαν μέχρι και σ' ένα κάστρο στην κορυφή ενός βράχου που βρισκόταν κατά μεσής του πιο απομακρυσμένου νησιού, που βρισκόταν στη μέση του πιο άγριου ποταμού, που περνούσε από τον πάτο του πιο απόκρημνου γκεμού. Το κάστρο δεν είχε κάποια εμφανή είσοδο, μόνο ένα μπαλκόνι στην πανύψηλη κορυφή του. Σ' αυτό το μπαλκόνι, στεκόταν ένας άντρας. Ήταν αφύσικα ψηλός και σχεδόν εξίσου λεπτός με μακριά, λευκά μαλλιά που χύνονταν στους ώμους και τη μέση του. Έμοιαζε γέρος και νέος την ίδια στιγμή˙ τόσο δύσκολο ήταν να διακρίνει κάποιος την πραγματική του ηλικία. Τα γαλάζια του μάτια ήταν καλυμμένα από ένα λεπτό, λευκό πέπλο. Αφουγκραζόταν προσεκτικά τον αέρα και το ορμητικό μουρμούρισμα του ποταμού, μαθαίνοντας έτσι ό,τι συνέβαινε στην Αυτοκρατορία. Έμαθε για τους χωρικούς και τους ευγενείς, έμαθε για θανάτους και γάμους κι έμαθε και κάτι που καιρό περίμενε ν’ ακούσει. Ικανοποιημένος, απομακρύνθηκε από το μπαλκόνι. Το εσωτερικό του δωματίου ήταν σκοτεινό και γεμάτο από παράξενα αντικείμενα, εργαλεία μέτρησης και κάθε είδους βαζάκια γεμάτα από οτιδήποτε μπορούσε κανείς να βάλει με το νου του. Μυρωδιά σκόνης και κλεισούρας επικρατούσε στο χώρο, αλλά ο άντρας δεν έμοιαζε να ενοχλείται. Με τη σιγουριά κάποιου που γνώριζε πολύ καλά τα κατατόπια, τράβηξε από ένα ράφι μια μεγάλη, κυλινδρική θήκη κι έβγαλε από το εσωτερικό της μια περγαμηνή. Την άπλωσε στο τραπέζι όπου εργαζόταν συνήθως και την παρατήρησε για λίγο. Έπιασε την πένα του και τη βούτηξε στο μελάνι. Συμπλήρωσε κάτι σε όσα ήταν ήδη γραμμένα εκεί και χαμογέλασε αχνά. Αιώνες μελέτης είχαν μόλις φτάσει στο τέλος τους. Το μόνο πράγμα που είχε να κάνει τώρα ήταν να παρατηρεί και να περιμένει να δει τα αποτελέσματα της δουλειάς του.

 

 

 

 

Διάρκεια διαγωνισμού: μέχρι 07/08

Διάρκεια ψηφοφορίας: μέχρι 14/08

Όριο λέξεων: 3.500 λέξεις, χωρίς την εισαγωγή και τον τίτλο

Είδος: ό,τι σας εμπνεύσει

 

 

Καλή επιτυχία στους διαγωνιζόμενους και καλή ανάγνωση σε όλους τους υπόλοιπους! 

 

 

 

Edit: Στην 8η γραμμή είχα γράψει κατά λάθος παράθυρο αντί μπαλκόνι. 

Edited by Myyst
poll :-)
Link to comment
Share on other sites

Θένκς για την εισαγωγή!

Καιρό είχα να περάσω από φαντασολημέρια (αν και δίνει περιθώριο και για άλλα είδη), για να δούμε...

Καλή επιτυχία στον συμπαίκτη μου και ελπίζω να βρούμε κανέναν αναγνώστη που ξέμεινε εκτός ξαπλώστρας ή κανέναν ταμπλετόβιο αναγνώστη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ωραία εισαγωγή. Μυστηριώδης. Καλη μας τύχη κ ευχομαι να γεννηθούν δυο όμορφες ιστορίες!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πιθανότητα μιας ημέρας παράτασης; Έκανα trash την προηγούμενη ιδέα που είχα.

Link to comment
Share on other sites

Αν συμφωνει κι ο ετερος παιχτης γιατι οχι, χαλαρα ειμαστε.

Link to comment
Share on other sites

Σας διάβασα και τους δύο και ομολογώ ότι είμαι εξαιρετικά μπερδεμένη σχετικά με το τι θα ψηφίσω. Και οι δύο ιστορίες μου άρεσαν, έχουν όμως τελείως διαφορετικά μεταξύ τους θετικά και αρνητικά στοιχεία και δυσκολεύομαι να συγκρίνω επιτυχώς. Συγχαρητήρια και στους δυο σας, πραγματικά χάρηκα που σας διάβασα! 

Link to comment
Share on other sites

Άνοιξε το poll, όσοι δεν έχετε πάει ακόμη παραλία, διαβάστε και ψηφίστε :)

Link to comment
Share on other sites

...μετά από αλλαγή του εσωτερικού κανονισμού των παιχνιδιών, πλέον γίνονται δεκτές αναγνώσεις/σχόλια/ψήφοι και από τις παραλίες.  :secret:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Και από βουνά και από δάση και από το εξωτερικό και από γιοτ, ακόμα και από το διάστημα δεχόμεθα ψήφους! :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ισχύει, τι τις έχετε τες ταμπλέτες; Δεν υπάρχει πια δικαιολογία για την παραλία!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ελατε παιδια μεχρι σημερα τα μεσανυχτα διορια!

Btw, αν μπορει καποιος μοντ να ανακοινωσει τα αποτελεσματα γιατι εγω δεν εχω αμεση προσβαση σε ιντερνετ? Ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

To 73o write-off φτάνει στο τέλος του...

 

Νικητής αναδεικνύεται ο gismofbi.  :winner_first_h4h:

 

Συγχαρητήρια όμως και στους δύο συμμετέχοντες.  :victory:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητηρια στο νικητη και στους δυο συμμετεχοντες για τις ωραιες ιστοριες!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε πολύ όσους σχολίασαν και ψήφισαν και φυσικά τη διοργανώτρια του διαγωνισμού. Συγχαρητήρια στον συμπαίχτη μου και στις μούσες που ενέπνευσαν δυο νεογεννητες ιστορίες.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ήρθα κι εγώ από το χωριό! Τα συγχαρητήριά μου στον άξιο συμπαίκτη μου και τα ευχαριστώ μου σε όσους έκατσαν μέσα στο κατακαλόκαιρο, μας διάβασαν και σχολίασαν και τις ιστορίες μας. Ευχαριστούμε Ergalla και Myυst για το τρέξιμο και την εισαγωγή. Ελπίζω και σε άλλα σύντομα!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Write off #73 (Asgaroth vs gismofbi)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..