Jump to content

Babylon 5 (1994-1998)


OxAp0d0
 Share

Recommended Posts

Εξακολουθώ να πιστεύω πως οι φανατικοί του Babylon μετρούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού στην Ελλάδα. :angry:

 

Αφού είδα και το 4ο Season στο κανάλι Star :thumbdown: με όλα τα καρδιακά που κόντεψα τότε να πάθω (το κανάλι έκοβε τη σειρά απροειδοποίητα και αδικαιολόγητα και τη συνέχιζε μετά από κανα δίμηνο, χωρίς να τη διαφημίσει ιδιαίτερα), βρήκα επιτέλους σε DVD όλη τη σειρά και είδα και το 5o Season.

 

Ίσως να βλέπαμε και μια ταινία βασισμένη στη σειρά (θα λεγόταν B5: The Memory Of Shadows), αλλά ο θάνατος του Richard Biggs (Dr. Stephen Franklin) τους καθηστέρισε.

 

Θεωρώ πως η σειρά είναι κορυφαία, ίσως η καλύτερη Sci-Fi σειρά για τηλεόραση. Η μόνη που έχω δει να έχει σενάριο (συνολικό σενάριο, από το πρώτο, ως το τελευταίο επισόδιο).

 

Χαλάστηκα λίγο με τη 5η σαιζόν, γιατί περίμενα να δω τον πόλεμο των τηλεπαθητικών (απλά βλέπουμε την αφορμή του) και δυστυχώς η σειρά που αποτελούσε συνέχεια του Babylon 5, το Crusade κόπηκε γιατί το δύκτιο TNT ήθελε περισσότερο σεξ και βία.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ είμαι μια από τους φαν της σειράς.

Εχω δει τις πρώτες δύο σαιζόν και τη μισή τρίτη (σε dvd) και ευελπιστώ να δω και τα υπόλοιπα επεισόδια σύντομα. Πιστεύω κι εγώ πως είναι πάρα πολύ καλή σειρά και ότι την ξεπερνάει μόνο το πρόσφατο Firefly.

Δυστυχώς τις σειρές που αξίζουν τις κόβουν.....

Link to comment
Share on other sites

Επίσης αθεράπευτος οπαδός. Ξέρει κανείς που μπορώ να βρώ DVD με επεισόδια προς ενοικίαση;

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ οπαδός και μάλιστα σε λίγες μέρες θα έχω και τις 5 σαιζόν του Babylon. Προς το παρόν έχω μόνο την πρώτη σε DVD.

Link to comment
Share on other sites

Έχω όλα τα επεισόδια της σειράς σε DVD, έχω μεγάλο έρωτα με το Babylon 5! :wub:

Link to comment
Share on other sites

Επίσης αθεράπευτος οπαδός. Ξέρει κανείς που μπορώ να βρώ DVD με επεισόδια προς ενοικίαση;

 

 

ΠΟΥΘΕΝΑ!

 

Το πολύ που μπορείς να βρεις είναι κάποιες από τις τηλεταινίες που βγήκαν μετά τη σειρα. Δε ξέρω αν κάποια εταιρία διανομής αποφασίσει να φέρει τη σειρά στα Video-clubs στο μέλλον, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχω δει κάτι τέτοιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πληροφοριακα http://www.dvd.co.uk εχω ψαξει σε πολλα μερη και το συγκεκριμενο site εχει τα παντα και ειναι πολυ εμπιστο με τρομερα καλες τιμες εχει και το crusade και τις 5 ταινιες σε box set ολες μαζι

Link to comment
Share on other sites

Kαλή σειρά, πολύ καλή. Δεν την έχω δει ολόκληρη ομολογώ (αλλά θα τη δω πολύ σύντομα). Προτιμώ άλλες σειρές γιατί το B5 είχε αρκετά από "πολιτικές δολοπλοκίες" που με κουράζουν, αλλά είναι πραγματικά έπος.

Μάλιστα ο Straczynski (που λέγεται πως ίσως δημιουργήσει τη νέα σειρά Σταρ Τρεκ, αν υπάρξει νέα σειρά) έχει δείξει πόσο αγαπά τον Τόλκιεν, βάζοντας puns ή μικρά στοιχεία από το LotR σε διάφορα επεισόδια του B5.

Link to comment
Share on other sites

Κοίταξα λίγο το site, είναι πιο φτηνό από το amazon, αλλά δεν ξέρω τι γίνεται με τιμες postage and packing, και αν εντέλει σου βγαίνει πιο φτηνά από εκεί.

 

Εχω ακούσει κι εγώ για τον Straczynski και ότι ίσως δημιουργήσει το καινούριο Star Trek, και πιστεύω πως αυτό θα είναι το καλύτερο πράγμα που έχει τύχει ποτέ στη συγκεκριμένη σειρά.

Link to comment
Share on other sites

Μπορώ από κάπου να κατεβάσω επείσόδια; Όταν το έπαιζε μια φορά και ε΄ναν καιρό στο Star δεν το παρκαολουθούσα πάντα, αλλά μου άρεσε αρκετά...

Link to comment
Share on other sites

για ρίξε μια ματιά εδώ

και εδώ

Αν χρειαστείς βοήθεια στείλε ένα PM.

Edited by Sitronella
Link to comment
Share on other sites

Μαζι με τα μεταφορικα βγαινει πολυ φτινοτερα, checked.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αυτήν την εποχή διαβάζω την τριλογία "Legions of Fire" που ασχολείται με την ιστορία του Centauri. Πως οι Drakh ελέγχουν τον Londo Mollari, το κίνημα της αντίστασης που ξεκινά ο Vir Cotto και στο τρίτο βιβλίο την ιστορία που ο JMS δεν ασχολήθηκε να ξεκαθαρίσει στη σειρά: Τι έγινε με το γιο του Sheridan και της Delenn.

 

Eίναι αρκετά καλογραμμένα βιβλία και αυτό που με εντυπωσίασε είναι πως μένουν πιστά στο πνεύμα των διαλόγων του Babylon 5.

 

...

 

Αλλά, μου δημιουργήθηκαν μερικές απορίες...

 

ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ CRUSADE ??????????????????????????

 

ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΠΟΥ ΚΟΠΗΚΕ;;;;;;;;;;;

 

ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΟΥΚΛΑ ΣΤΗ ΓΗ;;;;;;;;;;;;;;

 

ουφ!

Link to comment
Share on other sites

Ομολογώ πως δεν ξέρω για αυτά που ρωτάς Οξαποδώ, λυπάμαι. Πάντως το B5 ήταν από τις πιο επιτυχημένες σειρές που παίχτηκαν ποτέ στην Ελληνική τηλεόραση και οι θαυμαστές της σίγουρα δεν είναι λίγοι. :)

Link to comment
Share on other sites

Το crusade δεν κοπηκε. Θα την εχω τα χριστουγεννα ειναι απο τις πρωτες αγορες που θα κανω οταν γυρισω αγγλια.

 

Δεν ηξερα για τις νουβελες. ευχαριστω πολυ btw.

Link to comment
Share on other sites

Το crusade δεν κοπηκε.

 

Για τη σειρά Crusade, η κύρια ιστορία της οποίας ήταν η αναζήτηση ενός αντιδότου για τη δηλητηριασμένη Γη, γυρίστηκαν 13 επισόδεια. Η εταιρία παραγωγής TNT ζήτησε από τον JMS περισσότερο sex και βία στη σειρά. Έφτασε στο άθλιο σημείο να του ζητήσει να αλλάξει ολόκληρο το σενάριο γι' αυτό το λόγο. Να βάλει ας πούμε μια θηλυκή χαρακτήρα στο σκάφος, η οποία έχει σαν σκοπό της ζωής της να πηδηχτεί με όλα τα species που υπάρχουν. Μια άλλη ιδέα που είχαν ήταν να πεθάνουν όλοι οι κάτοικοι της Γης, οπότε το πλήρωμα του σκάφους έπρεπε να πηδιέται συνεχώς για να διαιωνίσουν το είδος.

Ο JMS φυσικά αρνήθηκε, οπότε έκοψαν τη σειρά. :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Με τέτοιες καταστάσεις καλά έκανε και αρνήθηκε ο JMS. Κάτι τέτοια κάνουν διάφορες εταιρίες παραγωγής και διάφορα άσχετα "στελέχη" των τηλεοπτικών δικτύων και μετατρέπουν καλές σειρές σε καραπατάτες. Μου έρχεται στο νου η τρίτη σαιζόν του Seaquest DSV, μια τρομερή σειρά στις δύο πρώτες σαιζόν, ενώ στην τρίτη παίχτηκαν 6 επεισόδια προτού κοπεί!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Έχω πάρει όλες τις Season του B5 συν τις TV movies από το Amazon.

Δεν είναι ότι πιο φτηνό αλλά τουλάχιστον εκεί τα βρίσκεις.

ΠΧ τα Star Trek τα έχουν 60 λίρες ενώ σε ελληνικά καταστήματα τα βρίσκεις κάτω από 50 Euros.

 

To Crusade μου ήρθε πριν λίγο καιρό. Είναι πράγματι 13 επεισόδεια αλλά η ιστορία δεν τελειώνει.

 

Να ελπίζουμε ή να αρχίσουμε να αγοράζουμε τα βιβλία;

Edited by pargyrak
Link to comment
Share on other sites

Να μην ελπιζεις. Δεν υπαρχει καμοια πιθανοτητα. Ακομα και η τελευταια ταινια που ετοιμαζοταν, τελικα δεν θα γινει.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω δει αρκετό από το Β5 , έχασα όμως και κάποια επεισόδια γιατί το Star του άλλαζε συνέχεια την ώρα (και τα φώτα επίσης).

Οσο είδα μου άρεσε αλλά έχω κάτι κενά σαν το Γκραν Κάνυον.

 

Ο μόνος τρόπος ,όμως, για να το δω από την αρχή , με την ησυχία μου και οικονομικά, είναι να περιμένω να το βάλει το Star σε επανάληψη?

Και μιλάμε για το κανάλι που έχει σε ώρα υψηλής θεαματικότητας τον Τσακ Νόρρις?

 

Ετσι μου 'ρχεται να βάλω τις φωνές, μην πω τα κλάματα.

Link to comment
Share on other sites

Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία.

 

Πάντως να γυριστεί η συνέχεια έχει περισσότερες πιθανότητες από το να δούμε B5 ή Star Trek στην Ελλάδα σε σωστές ώρες, με τη σωστή σειρά. :(

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Παιδιά οσο απίστευτο και αν ακούγετε, στα Ιωάννινα ενα video club, το Broadcast έχει όλες τις season!!! Χμμμμ για να δούμε, είναι ενα από τα αγαπιμένα μου έργα και υπάρχει η σειρά στο video cliub.....

 

Επίσης ενας πολύ καλός space simulator με θέμα το babylon 5 φτιαγμένος απο οπαδούς και ειναι free!!!

 

Εδώ είναι το site:Babylon 5: I’ve Found Her

ifh_project_020.jpg

ifh_project_016.jpg

 

To game είναι φοβερό, εχει δικό του σενάριο και είναι πολύ ρεαλιστικό!

Link to comment
Share on other sites

Psy ευχαριστω για την πληροφορια για το παιχνιδι. Να πατε να δειτε και το Post του heiron για την παρωδια το Star Wreck

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έχω αρχήσει την πρώτη σεζόν του Crusade και με έχουν πιάσει τα νεύρα μου που κόπηκε wtf;;;; Δεν πάνε καθόλου καλά στα μυαλά τους οι υπεύθυνοι του TNT!!!!

 

Γιατιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιί να κοπεί; :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Babylon 5 (1994-1998)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..