Jump to content

Write off #75 (arjunk)


Drake Ramore
 Share

Recommended Posts

Με αυτό το ποστ ξεκινάει το 75ο write off μεταξύ arjunk και cleopasal.

 

Ζητήσατε θέμα με Ε.Φ στοιχεία και τέτοιο λάβατε. Ελπίζω να το αναπτύξετε στο μέγιστο και να διαβάσουμε δύο πολύ καλές ιστορίες.

 

Η εισαγωγή την οποία θα χρησιμοποιήσετε υποχρεωτικά, αυτούσια :

 

 

 

 

 

       Στην οδό Ανθέων, οι φθηνές νέον επιγραφές δίνουν τον ρυθμό του χρόνου. Το σκοτάδι διαλύεται στιγμιαία από το ζωντανό τους κόκκινο, βάφοντας ερυθρά τα στιγμιότυπα της ζωής των περιστασιακών ενοίκων. Είναι οι στιγμές όμως μεταξύ του απόλυτου μαύρου και των πορφυρών λάμψεων, που μετράνε τον χρόνο για «τα κορίτσια της Ανθέων».

        Η Αννέτα κάθισε μπροστά στην τουαλέτα, ανάβοντας το φως πάνω από τον μεγάλο καθρέφτη. Ένα βαθύ σκίσιμο ξεκινούσε από το αριστερό της μάτι και έφτανε λίγο πριν το πάνω χείλος της. Σημάδια από μια τεράστια παλάμη είχαν αποτυπωθεί στον λαιμό της, που στα σημεία επαφής είχε ξεκινήσει να μπλαβιάζει. Κοίταξε τα χέρια της πρώτα από την πάνω πλευρά και έπειτα στις παλάμες. Ήταν καλυμμένα με αίμα. Ανοιγόκλεισε τα μάτια της σχηματίζοντας τον συνδυασμό πρόσβασης στην τράπεζα μνήμης. Ήταν άδεια. Κενή όχι μόνο από την συνεύρεση της τελευταίας ώρας -όπως όφειλαν οι ίδιες να διαγράφουν μετά από κάθε ραντεβού- αλλά των τελευταίων 30 ετών, πριν ακόμη πουληθεί, από ένα κεντρικό στοκατζίδικο, ως μοντέλο ικανοποίησης στα μπουρδέλα της οδού Ανθέων . Έβγαλε το στικ επιδιόρθωσης ,περνώντας το από τα σημεία που μαρτυρούσαν τον πόνο που είχε υποστεί. Κάθε φορά που το έκανε ήταν σαν να ήταν η πρώτη της φορά, αλλά κατά έναν περίεργο τρόπο ήξερε ότι έπρεπε να ψάξει το στικ στην τσάντα της, αφού είχε τελειώσει με το ραντεβού. Ίσως ήταν γραμμένο στον κώδικα.

        Αφού έσβησε τα σημάδια των βασανισμών από πάνω της, ντύθηκε και χωρίς να ανοίξει το φως έσπρωξε την πόρτα του ξενοδοχείου αφήνοντας ένα μπλέ θαμπό φως να περάσει στο δωμάτιο. Πάνω στο κρεβάτι μια μικρή μαύρη λίμνη στα σεντόνια πότε φωτιζόμενη από το νέον του δρόμου, πότε από το φως του διαδρόμου, της έλεγε να φύγει όσο πιο μακριά μπορούσε

 

 

Διάρκεια διαγωνισμού: απο 30/08 εως 06/09 (12η νυκτερινή)
Διάρκεια ψηφοφορίας: εως 13/09 (12η νυκτερινή)
Όριο λέξεων: 3.500 λέξεις χωρίς την εισαγωγή, τίτλο και τυχόν σύμβολα μορφοποίησης
Είδος: Ε.Φ

 

Καλή σας επιτυχία! :thumbsup: 

 

Συμμετέχει μία ιστορία:

Εταιρικές Εταίρες - arjunk

Edited by Ghost
Προστέθηκε η μία ιστορία.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τέλεια, μ' αρέσει που το θέμα είναι πικάντικο και νταρκ. Μία ερώτηση μόνο, όταν τελειώσουμε την ιστορία, την ποστάρουμε εδώ ή ανοίγουμε καινούριο θρεντ ή τι κάνουμε τέλος πάντων;

 

Καλή επιτυχία στον συναγωνιζόμενο  :yessir:

Link to comment
Share on other sites

Καινούριο νήμα στην αντίστοιχη βιβλιοθήκη και λινκ εκείνου του νήματος εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Δύο μέρες για την λήξη του διαγωνιστικού μέρους.

 

..τικ τοκ, τικ τοκ, τικ τοκ...

Link to comment
Share on other sites

Τρεις ώρες για την λήξη προθεσμίας υποβολής,

 

Παράταση, μιας και δεν ζητήθηκε έως τώρα, δεν θα υπάρξει. 

Link to comment
Share on other sites

Νικητής του write off o arjunk, by default. 

Ας ξεκλειδώσει ένας συντονιστής την ιστορία του, για να μπορέσουν να σχολιάσουν όσοι επιθυμούν.

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Write off #75 (arjunk)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..