Jump to content

Μοντελισμός (Warhammer Fantasy)


subdee
 Share

Recommended Posts

Πρόσφατα (πριν δυο μήνες) μου καρφώθηκε η ιδέα να χτίσω ένα στρατό Warhammer. Το είχα στο μυαλό μου σαν ιδέα απο καιρό τώρα αλλά δεν το έψαξα περισσότερο, κυρίως επειδή είναι ακριβό hobby.

 

Δεν έχω ασχοληθεί με τον μοντελισμό σε κανένα επίπεδο πέρα απο μια συλλογή απο περιοδικά αλλά το βρίσκω όμορφο. Σκέφτηκα να ανεβάζω φωτογραφίες απο την (αργή) προοδό μου, αν υπάρχει ενδιαφέρον.

 

Αν ασχολείται κάποιος, θα ήθελα πολύ να δω δουλειά και να μάθω τεχνικές απο άλλους. Είδωμεν...

 

 

Ο πρώτος απο τους High Elves:

 

IMG_20140729_074458.jpg

 

Σορρυ για την ποιότητα, με την επόμενη δε θα χρησιμοποιήσω το κινητό...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ωραίο! Εμένα τα χέρια μου δεν πιάνουν σε τέτοιες μικροδουλειές. Είχα προσπαθήσει να βάψω μινιατούρες άρχοντα, αλλά δεν τα κατάφερα. Έβγαιναν χάλια.

Link to comment
Share on other sites

Ναι και εγώ στην αρχή μόλις πρωτοάνοιξα το κουτί και είδα πόσο μικροσκοπικά είναι, είπα δεν υπάρχει περίπτωση να το καταφέρω. Αλλά βρήκα σύστημα και τελικά τα χέρια μου δεν τρέμουν όσο νόμιζα, και καταφέρνω να βάψω ακόμα και τις αγκράφες στις ζώνες τους χωρίς πρόβλημα!

 

Το κάθε ένα απο αυτά είναι max 8 πόντους μαζί με το σπαθί. Η διαδικασία είναι μεγάλη ακόμα και πριν το βάψιμο αφού πρώτα πρέπει να τα κόψεις απο το πλέγμα, να τα συναρμολογήσεις και να τα περάσεις με αστάρι πριν αρχίσεις καν το βάψιμο!

 

Έχω ακόμα καμια πενηνταριά να τελειώσω.

Edited by subdee
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

High Elves ε? Κι εγώ High Elves ξεκίνησα, κλασικά από το WFB, αλλά μετά πήδησα στο 40K, στους Blood Angels, και τις Sisters of Battle <3 . Βλέπω τον έκανες και Lothern Sea-Guard, καλή επιλογή. Θα ήθελα να δω κι άλλα, αν και λίγο καθυστερημένα το λέω. :p

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..