Jump to content

ΘΑ - Νικόλας Καραβάς


 Share

Recommended Posts

Τίτλος: ΘΑ

 

Συγγραφέας: Νικόλας Καραβάς

 

post-532-0-28857300-1411990577.jpg

 

Εκδόσεις Quercus, 2013

Σελ. 120

ISBN 978-618-80332-0-7

 

 

Από τη Βιβλιονέτ:

 

Το ταξίδι μιας μικρής παρέας, από την πόλη Θ στην πόλη Α με στάσεις στα ενδιάμεσα γράμματα της αλφαβήτου, σε απροσδιόριστο μελλοντικό χρόνο, με σκοπό τη δολιοφθορά. Οι οκτώ σταθμοί κατοικημένοι με διαφορετικό ο καθένας τρόπο από τους ανθρώπους, καθρεφτίζουν στην πραγματικότητα αντανακλάσεις - προσαρμογές του ίδιου πάντα τρόπου ζωής. Σε τρεις μόλις μέρες, οι συνεπιβάτες διανύουν μια μεγάλη παρένθεση στον τυποποιημένο καθημερινό τους χρόνο και φιλοδοξούν τα πράγματα να μην είναι ποτέ πια ίδια για κανένα.

 

 

 

=======

 

 

Είναι εφ; Ναι, σίγουρα. Είναι αλληγορικό; Πιθανόν. Τι θυμίζει; Σε μένα προσωπικά, το Κιβώτιο του Άρη Αλεξάνδρου και τις Αόρατες Πόλεις του Ίταλο Καλβίνο. Μου άρεσε; Ούτε και ξέρω. Πιθανόν; Πιθανόν.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

- το διάβασα και ήταν πράγματι μια μικρή έκπληξη.

- ένα ταξίδι που τρέχει αβίαστα με εκπλήξεις αστυνομικής επιστημονικής φαντασίας και road movie… 

 άνετα το έβλεπα μικρού μήκους ε.φ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..