Jump to content

12 ελαττώματα στο χαρακτήρα ενός συγγραφέα


Naroualis
 Share

Recommended Posts

Εγώ που τα έχω σεδόν όλα είμαι σοβαρά γιατρέ μου;

Φυσικά για άλλη μια φορά έγραψες, μήπως να διδάξεις δημιουργική γραφή;

 

Το 9 και' γω το θεωρώ κάκιστο. Μετά με σκοτώνουν τα τρανταχρά ορθογραφικά. Δεν είναι ό,τι θα το αφήσω, αλλά με κουράζει. Στα ελληνικά ο αυτόματος διορθωτής έχει μεγάλο περιθώριο λάθους λόγω πολλών λέξεων ομόηχων αλλά με άλλη ορθογραφία. Πχ τοίχος και τείχος...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γράφεις αρπαχτά, χωρίς να διορθώσεις ποτέ, αν εντοπίσεις κάποιο πρόβλημα το μπαλώνεις όπως-όπως και γενικά «ξεφορτώνεις» κι ύστερα έχεις και την απαίτηση να σε διαβάσουμε. Γιατί; Αν εσύ δε σέβεσαι αυτό που κάνεις, την ιστορία που λες, τα θέματα που θες να θίξεις, εμείς γιατί να το κάνουμε; 

 

[...]

 

Ακόμη κι αν δεν απευθύνεσαι σε επαγγελματίες αναγνώστες, αλλά σε «ερασιτέχνες», η αδιαφορία είναι ένα από τα πράγματα που δε θα σε βγάλουν πουθενά. Παράδειγμα τρανταχτό η βιβλιοθήκη μας εδώ στο sff. Ένα κείμενο που είναι ατημέλητο ή θα πάρει σχόλια τύπου ορθογραφικά/τυπογραφικά ή δε θα πάρει καθόλου σχόλια. Πάει να πει, και ο αναγνώστης σου έχασε την ώρα και την υπομονή του –και σε κακοχαρακτήρισε κιόλας– και εσύ δεν κέρδισες κάτι ουσιαστικό, δεν άκουσες τίποτε σχετικά με την ιδέα σου ή την πλοκή σου ή τους χαρακτήρες σου, κάτι, βρε παιδί μου, που να σε κάνει καλύτερο συγγραφέα.

 

Ε, ναι. Αυτό. Τα έχουμε ξαναπεί, αλλά καλό είναι να καταγράφονται και πιο "επίσημα".

+1000

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites