Jump to content

Ιδιωτικό παιχνίδι, William & MadnJim


Recommended Posts

Πριν λίγο καιρό είπαμε με τον William να παίξουμε μεταξύ μας ανεπίσημα ένα παιχνίδι. Δώσαμε ο ένας στον άλλον μια εισαγωγή από ήδη υπάρχουσες ιστορίες μας που δεν έχουμε ανεβάσει στο φόρουμ, κι από κει συνεχίσαμε ο καθένας στον δρόμο του. Μου έδωσε δηλαδή ο William την αρχή από ένα διήγημά του, και του έδωσα κι εγώ την αρχή από μια ιστορία μου. Τώρα οι ιστορίες είναι έτοιμες, και τις ανεβάζουμε για να τις δείτε και να μας πείτε την γνώμη σας. Δεν είναι διαγωνισμός, δεν θα υπάρξει κάποια ψηφοφορία, δεν τίθεται θέμα νικητή. Και οι δύο είμαστε νικητές αφού γράψαμε άλλη μια ιστορία. :)

 

Εδώ θα είναι τα λινκ για τις ιστορίες μας, που θα υπάρχουν αναρτημένες στις αντίστοιχες κατηγορίες της βιβλιοθήκης. Τα σχόλιά σας θα είναι υπερπολύτιμα και για τους δυο μας... :)

 

MadnJim's "Σκιές από το παρελθόν"

Edited by MadnJim
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Ναι. Ναι. Σήμερα -αύριο θα τα σχολιάσω αυτά.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..