Jump to content

7 καρδιές - Λέττα Βασιλείου


Naroualis
 Share

Recommended Posts

7 καρδιές

 

Συγγραφέας: Λέττα Βασιλείου

 

Εκδόσεις Κέδρος, 2014

 

Σελ.: 272

 

ISBN 978-960-04-4450-6

 

post-532-0-96273600-1427639104.jpg

 

 

"Ποτέ δεν θα αναγνωρίσεις την αγάπη. Θα αγαπιέσαι, μα δεν θα αγαπάς. Θα βασανίζεσαι ακόμη κι όταν ο άλλος σε αγαπά και σ' το δείχνει. Δεν θα το βλέπεις. Θα ζεις με την αμφιβολία και την ανασφάλεια ότι δεν είσαι αρκετός ό,τι και να κάνεις. Κι αυτό θα σε κάνει πολύ δυστυχισμένο. Γιατί θα νιώθεις λίγος, μικρός και μόνος. Κάθε μέρα και πιο μόνος. Γιατί δεν αγαπά εκείνος που πιστεύει πως δεν αγαπήθηκε". 
"Και η ελπίδα που λες πως θα του δώσεις;" 
"Η ελπίδα, όπως είναι γνωστό, μένει πάντα τελευταία. Την ελπίδα θα τη φτιάξει μόνος του, με την επιλογή του". 

Ένας χαρισματικός νέος άνθρωπος ζει με την κατάρα να μην αγαπήσει ποτέ. 

Μια ιστορία που ταυτίζει το μύθο με την πραγματικότητα, το πεπρωμένο με την επιλογή, 
τον αναγνώστη με τον ήρωα. 

Ένα μυθιστόρημα που διαβάζεται σαν παραμύθι, ένα παραμύθι που διαβάζεται σαν μυθιστόρημα. 

Τελικά η αγάπη ή η έλλειψη της αγάπης είναι κατάρα, τύχη ή επιλογή; 
Πόσο μπορούμε να αλλάξουμε το πεπρωμένο μας αν αυτό υπάρχει; 
Γραμμένο σε μια εποχή που κυριαρχεί το ρομάντζο και η ροζ λογοτεχνία του lifestyle, το βιβλίο "7 Καρδιές" έρχεται να επαναπροσδιορίσει το ρομαντικό, με την κλασική του έννοια, στοιχείο και τους συμβολισμούς. 
Ένα βιβλίο διαφορετικό, που θα αγαπηθεί πολύ.

 

 

=========

 

 

Πρόκειται για ένα μακρύ, αλλά εξαιρετικά καλογραμμένο παραμύθι, που μέσα από το κλασσικό, λαϊκό παραμυθιακό μοτίβο, καταφέρνει να περιγράψει πράγματα και προβλήματα τόσο σύγχρονα που καταντούν διαχρονικά. Πολύ καλή γραφή, το ξαναλέω, συνέπεια στην ιστορία της και την αφήγησή της, καλά σκιαγραφημένοι χαρακτήρες και ευχάριστο στην ανάγνωση από όλες τις ηλικίες. Δεν πρόλαβα να το χορτάσω, τόσο εύκολα και γρήγορα το διάβασα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για την κριτική. Χαίρομαι πραγματικά που σας άρεσε το βιβλίο. Λέττα Βασιλείου 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Να λοιπόν κάτι που οπωσδήποτε θα διαβάσω. Είναι τουλάχιστον ενθαρρυντικό να υπάρχουν ακόμη παραμύθια γραμμένα με καθαρή καρδιά- και καθαρή ματιά-.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..