Jump to content

Guardians of the Galaxy (2014)


Oberon
 Share

Recommended Posts

Δεν είδα τόπικ για αυτή την ταινία και μου έκανε εντύπωση, οπότε είπα να ανοίξω εγώ ένα, κι ας είναι περσινή πια. Πώς την είδατε, όσοι την είδατε, παίδες; Είναι ήδη από τις πιο επιτυχείς ταινίες και τις πιο βραβευμένες.

 

Προσωπικά την είδα πέρισυ μαζί με την αρραβωνιαστικιά μου και τον ξάδελφό της (Αμερικανοί αμφότεροι). Ήταν αρκετά καλή γενικώς. Φυσικά ήταν εντυπωσιακότατη οπτικά, γεμάτη δράση και αρκετά πιστή στο αντίστοιχο κόμικ.

Μου έκανε εντύπωση ωστόσο πώς τόσοι θεατές που την είδαν δεν μπερδεύτηκαν με όλους αυτούς τους χαρακτήρες που φαντάζομαι πως τους ήταν εντελώς άγνωστοι, και σε ένα εξ ίσου άγνωστό τους σύμπαν.

Οι κομιξάδες βέβαια, ειδικά όσοι διαβάζουμε και Marvel, δεν μπερδευτήκαμε. Οι χαρακτήρες μου είναι γνωστοί και αγαπητοί, αν και προτιμώ τους παλιούς Guardians of the Galaxy με τα πολύ πιο science fictional concepts.

 

Ωστόσο η ταινία δεν άρεσε ούτε στην αρραβωνιάρα μου ούτε στον ξάδελφό της και φίλο μου. Όχι γιατί δεν συμπαθούν τα κόμικς, όχι. Κάθε άλλο από αυτό. Αλλά γιατί από τη μία δεν μπόρεσαν να νιώσουν τίποτα για όλο αυτό το συρφετό χαρακτήρων που δεν τους έλεγαν τίποτα, και από την άλλη γιατί θεώρησαν πως η ταινία δεν ήταν τίποτα άλλο εκτός από εφφέ, expositional dialogue, action, expositional dialogue, action και πάει λέγοντας.

 

Σ'αυτό το σημείο συμφωνώ και γω μαζί τους. Πράγματι υπήρχε σχετικά λίγο στόρυ, λίγο πραγματικό characterization που να μην βασίζεται σε ατάκες (αν και αρκετές ήταν ξεκαρδιστικές) και οι διάλογοι μερικές φορές ήταν έως και χαζοί. Μερικές φορές, όχι πάντα.

Όμως πιστεύω πως ως ένα βαθμό το είδαν έτσι γιατί δεν γνώριζαν τίποτα για τους χαρακτήρες σε αντίθεση με εμένα που μέχρι πέρισυ (που είχα χρήματα για κόμικς τουλάχιστον) διάβαζα το κόμικ ανελειπώς. 

Από την άλλη, η επιτυχία της ταινίας δεν μπορεί να βασίζεται μόνο στους κομικς φανς. Δεν είμαστε και τόοοοσο πολλοί πια ανά τον κόσμο. Ήταν άραγε hype; Δεν ξέρω.

 

Εμένα γενικά μου άρεσε πολύ η ταινία, την ευχαριστήθηκα all in all, και οπτικά ήταν ίσως η εντυπωσιακότερη ταινία των τελευταίων ετών. Αν ήταν και πιο.... πώς να το πω.... όχι πιο intelligent, μάλλον να είχε λίγο πιο "sparkling dialogues" και λίγο περισσότερο characterization, θα ήταν, κτγμ, εκπληκτική.

 

Τώρα αναμένουμε το Guardians 2 βέβαια,

που μαζί με το "easter egg" του Howard the Duck που είχαμε στο τέλος της πρώτης ταινίας, από ό,τι διαβάζω θα εμφανιστεί και ένας από τους πιο αγαπημένους μου ήρωες της Marvel, ο Adam Warlock που στα κόμικς ήταν και το αμόρε της Γκαμόρα!

 

 

post-59-0-91971900-1444892741_thumb.jpeg

Edited by Oberon
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Την έχω δει, πολύ ωραία ταινία με το χιούμορ να ξεχωρίζει εδώ αλλά και το κομμάτι της δράσης να είναι αρκετά καλό. Επίσης ο Bautista με εξέπλιξε μιας και δεν είναι ηθοποιός αλλά παλαιστής και έπεξε καλά το ρόλο του, όπως φυσικά και ο Chris Pratt που μετά από αυτή την ταινία έχει ανέβει πολύ η φήμη του.

Προσωπικά πάντως προτιμώ περισσότερο την ομάδα των Guardians από των Avengers, ίσως φταίει που βλέπω κάτι διαφορετικό ενώ τους άλλους τους έχω ψιλοβαρεθεί.

Όπως και να χει περιμένω την δεύτερη, I Am Groot!!

Edited by Blacksword
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Την έχω δει, πολύ ωραία ταινία με το χιούμορ να ξεχωρίζει εδώ αλλά και το κομμάτι της δράσης να είναι αρκετά καλό. Επίσης ο Bautista με εξέπλιξε μιας και δεν είναι ηθοποιός αλλά παλαιστής και έπεξε καλά το ρόλο του, όπως φυσικά και ο Chris Pratt που μετά από αυτή την ταινία έχει ανέβει πολύ η φήμη του.

Προσωπικά πάντως προτιμώ περισσότερο την ομάδα των Guardians από των Avengers, ίσως φταίει που βλέπω κάτι διαφορετικό ενώ τους άλλους τους έχω ψιλοβαρεθεί.

Όπως και να χει περιμένω την δεύτερη, I Am Groot!!

 

Συμφωνώ και γω. Ο Pratt ήταν ίσως ο καλύτερος, μαζί με τη Saldana για μένα, αλλά και οι άλλοι δεν πάνε πίσω.

Και μένα μ'αρέσουν πολύ περισσότερο οι Guardians (και στα κόμικς) από τους Avengers αλλά είναι πως προτιμώ τα scifi comics και ταινίες μάλλον, και ειδικά αυτά που είναι στο διάστημα. :)

I AM GROOT!

Link to comment
Share on other sites

Όταν το είχα δει είχα περάσει καλά, ειδικά με το ποσό "κακομοιρηδες" είναι οι βασικοί χαρακτήρες.

Link to comment
Share on other sites

Όταν το είχα δει είχα περάσει καλά, ειδικά με το ποσό "κακομοιρηδες" είναι οι βασικοί χαρακτήρες.

 

Κακομοίρηδες; Μeaning? Δεν θα έλεγα τη Γκαμόρα "κακομοίρα" προσωπικά. :p

Link to comment
Share on other sites

 

Όταν το είχα δει είχα περάσει καλά, ειδικά με το ποσό "κακομοιρηδες" είναι οι βασικοί χαρακτήρες.

 

Κακομοίρηδες; Μeaning? Δεν θα έλεγα τη Γκαμόρα "κακομοίρα" προσωπικά. :p

 

Λογικά εννοεί για το πόσο εύκολα τους πέφτουν όλα στραβά και ανάποδα κάθε φορά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Όταν το είχα δει είχα περάσει καλά, ειδικά με το ποσό "κακομοιρηδες" είναι οι βασικοί χαρακτήρες.

 

Κακομοίρηδες; Μeaning? Δεν θα έλεγα τη Γκαμόρα "κακομοίρα" προσωπικά. :p

 

Λογικά εννοεί για το πόσο εύκολα τους πέφτουν όλα στραβά και ανάποδα κάθε φορά.

 

 

Nαι, τώρα που το λες, λογικό μου ακούγεται, γιατί ήταν όντως γκαντέμηδες γενικώς.  :D

Edited by Oberon
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ την είχα δει όταν είχε βγει και είναι γενικά από τις απολαυστικότερες (feel good) ταινίες που έχω δει στο σινεμά. Εμένα και οι χαρακτήρες μου άρεσαν, και οι ατάκες, και κάποια στιγμιότυπα που ήταν ξεκαρδιστικότατα (π.χ. η σκηνή με το πόδι).

 

Εγώ δεν έχω διαβάσει το κόμιξ (ούτε άλλα αντίστοιχα), αλλά δεν νομίζω ότι τόσο δύσκολο ήταν το να ξεχωρίσεις ποιος είναι ποιος: έχεις έναν άνθρωπο, μία γυναίκα, ένα δέντρο, ένα ρακούν (απίθανος ο κούπερ) κι έναν καράφλα παλαιστή, και μόνο η εμφάνισή τους αρκεί για να σου δώσει κάποιες πληροφορίες (αλλά και χωρίς αυτό ήταν περισσότεροι τύποι χαρακτήρων: ο γκαφατζής, ο έξυπνος, ο βλάκας, η πανούργα κλπ κλπ). Ακόμη κι οι κακοί έχουν ο καθένας διαφορετική μορφή, αν θυμάμαι καλά (άλλος μπλε, άλλος μωβ, λες και θέλανε να είναι εύκολο και για ένα μικρό παιδί να τα ξεχωρίζει :p). Νομίζω ότι δινόταν ό,τι χρειαζόσουν και γενικά ήταν αρκετά εύπεπτη (δηλαδή δεν με θυμόμουν να μένω με οποιουδήποτε τύπου απορία).

 

Δεν ήταν η ταινία που θα σε προβληματίσει, πόσο μάλλον θα σε συγκλονίσει, αλλά γι' αυτό που ήταν, ήταν μια χαρά, κι αυτό που ήθελε να κάνει, το κατάφερνε και με το παραπάνω. Σκάλες ανώτερο από ταινίες τύπου avengers (στο οποίο είχα βαρεθεί) και γενικώς από τις πιο ενδιαφέρουσες υπερηρωϊκές της Μάρβελ (εξαιρώντας τους X-Men που είναι κάπως πιο σοβαρές και δεν μένουν συνήθως μόνο στο υπερθέαμα)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον Morfea, άλλωστε αν κάποιος δει τους Avengers χωρίς να δει τις σκέτες δεν νομίζω να έχει κανένα θέμα για να καταλάβει ποιος είναι ποιος και τα σχετικά, το ίδιο είναι κι εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Nαι, φυσικά, δεν είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις τους βασικούς χαρακτήρες. Απλά είναι ένα ολόκληρο σύμπαν και δεν είναι μόνο οι βασικοί χαρακτήρες, είναι και οι του Nova Corps, η Nebula, ο Ronan, μέχρι και ο Thanos, oι δύο αυτοκρατορίες Kree και Xandar (μόνο οι Shi'ar έλειπαν) όπως και άλλοι χαρακτήρες και concepts που αποκτούν πλαίσιο και "σημασία" πολύ περισσότερο σε όσους γνωρίζουν το "κοσμικό" σύμπαν της Marvel. 

Μιά ταινία που έχει βαση της τη Γη είναι πιο εύκολο να γίνει.... πώς να το πω... πιστευτή από ότι μία space fantasy.

 

Eγώ πάντως την απόλαυσα γενικά και γιατί ήταν όπως είπατε "feel good" και χρειάζομαι και λίγο από αυτό μέσα στην όλη "μαύρη μαυρίλα πλάκωσε, μαύρη σαν καλιακούδα". 

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Guardians of the Galaxy (2014)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..