Jump to content

Ταινίες 2005 (Poll)


distaros
 Share

Ποιά θα ήταν και η πρώτη σας επιλογή?  

28 members have voted

  1. 1. Ποιά θα ήταν και η πρώτη σας επιλογή?

    • Star Wars 3
      7
    • Batman Begins
      0
    • War of the Worlds
      1
    • Kingdom of Heaven
      6
    • Hitchhikers Guide to the Galaxy
      4
    • King Kong
      0
    • Sin Sity
      8
    • Harry Potter and the Goblet of Fire
      2
    • Fantastic Four
      0


Recommended Posts

Batman BeginsΕίδα το τρέιλερ,και μου φάνηκε ψιλοάθλιο.Μετά τις εκπληκτικές 1 και 2 δια χειρός Τιμ Μπάρτον,καλό θα ήταν να έμενε στο χαρτί και να μην ξαναεμφανίζοταν στην μεγάλη οθόνη.Από εφέ πάντως καλά τα πάει...

 

Star Wars 3Ο καλός μας Τζόρτζ Λούκας δήλωσε πως γύρισε κάτι σε Τιτανικό στο διάστημα.Δεν μου ακούγεται καλό,αλλά θα πάω να το δω από περιέργεια.Στο κάτω κάτω,είναι το τελευταίο Star Wars...

 

War of the WorldsΒασισμένο στο πολύ καλό μυθιστόρημα του G.H.Wells.Επίσης απίστευτα εφέ,αλλά δεν ξέρω αν θα αντέξω να ξαναδώ το σκηνικό με τους εξωγήινους να την πέφτουν στην Γη για 305η φορά.

 

Hitchhikers guide to the galaxyΩ,ναι,αλήθεια είναι.Το γυρίστε τον γαλαξία με ωτοστόπ βγαίνει σε ταινία μέσα στους επόμενους μήνες.Πολύ καλό καστ,αρκετά φράγκα στα εφέ και απ'όσο είδα στα treilers του χιούμορ κυλάει στα εκπληκτικά επίπεδα του βιβλίου.

 

King KongΔια χειρός Peter Jakson(ξέρετε,ένας τυπάς που γύρισε εκείνο το πως-το-λένε με τους άρχοντες και τα δαχτυλίδια).Δεν ξέρω αν θα πάω(έχω δει όλες τις παλίες εκδοχές του γορίλα και δεν νομίζω το σενάριο να πρωτοτυπήσει ιδιαίτερα),αλλά μπορεί και να αξίζει σαν προσπάθεια.

 

Sin SityΤΕΛΕΙΟ ΤΕΛΕΙΟ ΤΕΛΕΙΟ.Ο Φρανκ Μίλερ στην καρέκλα του σκηνοθέτη,ασπρόμαυρο,φίλμ νουάρ ατμόσφαιρα,τζάζ και πολύ υποκοσμικές και βρώμικες καταστάσεις.Όποιος δεν έχει διαβάσει το κόμιξ,δεν μπορεί να καταλάβει...

 

Harry Poter 4Όσοι διαβάζουν την σειρά θα ξέρουν πως το 4ο βιβλίο είναι και το πιο πλούσιο-γεμάτο-εφετζίδικο-κλπ κλπ.Αν το ηθοποιηλίκι και η σκηνοθεσία διατηρηθούν στα πολύ καλά επίπεδα του 3,τότε μιλάμε για αριστούργμα.

 

Fantastic FourΚαιρός ήταν...Γιατί άργησαν τόσο?Δεν ξέρω για εσάς,αλλά εμένα είναι οι πιο ισητοί ήρωες μου από το σύμπαν της Marvel.Το πολύ πολύ να το πάρω σε dvd.

 

Kingdom of HeavenΔεν μπορώ να πω,φαίνεται εντυπωσιακό.Σταυροφορίες,χριστιανοί και μωαμεθανοί,μάχες,μάχες και πάλι μάχες.Καλοί ηθοποιοί,πολλά φράγκα στην παραγωγή,Ridley Scott στην σκηνοθεσιά και δεν το χάνω με τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Αν και το έχω δει ήδη, ψηφίζω Sin City. Αμέσως επόμενη επιλογή είναι το Revenge of the Sith.

Link to comment
Share on other sites

To Sin city htan poly kalo pragmatika. Basika leipoun kamposes tainies ap thn lista. Ego perimeno to Chocolate Factory(me ton Johnny Depp) kai thn nea tainia-animation tou Burton, to Corpse Bride.

Link to comment
Share on other sites

Χιτς Χάικερ'ς Γκάιντ του δε Γκάλαξυ! Χιτσχιτσχιτσχιτσχιτσχιτσχιτσχιτσχιτσχιτς!

Link to comment
Share on other sites

Καλά θέλει και ερώτημα... :starwars:

Α,και το Sin City . Άσχετο αλλά η Jessica Alba είναι όλα τα λεφτά!

Και που'στε...Όχι παλι 300-400 ψήφους σε μια ταινία όπως έγινε με τα παιχνίδια! Θα παρακολουθώ... :bag:

Link to comment
Share on other sites

Θέλει και ρώτημα? Star Wars The Revenge of the Sith φυσικά!!!!!!!!!!

Έχω ήδη πάρει τρείς φορές στα Village για να μάθω πότε αρχίζει η προπώληση... Μου είπανε να πάρω αρχές Μαϊου.

 

Α και κατεβάστε και δείτε τα Clone Wars animated. Είναι απίστευτα καλά και τελειώνουν ακριβώς όταν αρχίζει η ταινία.

Link to comment
Share on other sites

Καλά θέλει και ερώτημα... :starwars:

Α,και το Sin City . Άσχετο αλλά η Jessica Alba είναι όλα τα λεφτά!

Και που'στε...Όχι παλι 300-400 ψήφους σε μια ταινία όπως έγινε με τα παιχνίδια! Θα παρακολουθώ... :bag:

 

 

Εγώ είπα να παίξω λίγο με το poll -- relax. :Ρ

 

 

:lion:

Link to comment
Share on other sites

Bardos, παλι καλά που δεν είχα βάλει στοίχημα! Αλλού πήγε το λιγοστό μυαλό μου... Ριξε τώρα καμιά 1000αρα ψήφους στο STAR WARS να εξιλεωθείς! :) Πάντως ψάρωσαν τα μέλη :fish2:

Link to comment
Share on other sites

ΜΑΥ ΤΗΕ FORCE BE WITH US! (Τhe Force is NOT Magic), <----Dain pokes :starwars: Bardos.

Με εξαίρεση το Batman και το King Kong, περιμένω και τα άλλα, όπως και το Bewitched με τη Νicole Kidman που βασίζεται στην επιτυχημένη κωμική σειρά φαντασίας των 60s.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ περιμένω πως και πως το kingdom of heaven.Δεν ξέρω τι θα λέει τελικά αλλά η συγκεκριμένη εποχή και οι ’ραβες ιδιαίτερα πάντα με έξιτάραν. Ανυπομονώ να δώ τον ΣΑλαντίν και τους Τζιχάντ πολεμιστές του να σφάζουν Σταυροφόρους!

Link to comment
Share on other sites

Το Hitch Hiker's Guide to the Galaxy θα το δω αύριο οπότε δεν το ψηφίζω γιατί δεν το θεωρώ μελλοντικό. :p Είναι θεικόοοοοοοοοοο - είδα τα trailers και το απίστευτο site, έπαιξα τα παιχνίδια, και περιμένω να πάμε αύριοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!

 

Το Star Wars και ποιος δεν το περιμένει;;; Αχχ αχ αχ! Έρχεται!

 

Και φυσικά το Harry Potter. Οι προηγούμενες ταινίες ήταν όλες υπέροχες, θα είναι και αυτή πιστεύω.

Επίσης περιμένω το Lion, Witch and Wardrobe από τα Χρονικά της Νάρνια, με τρομερή, τρομερή επιθυμία και αγωνία...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το τελευταίο πότε έρχεται?Καλοκαίρι παντως δεν έχει ούτε σινεμά ουτε dvd.. Mόνο :boat: :fishing1: :flirt:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ περιμένω πως και πως το kingdom of heaven.Δεν ξέρω τι θα λέει τελικά αλλά η συγκεκριμένη εποχή και οι ’ραβες ιδιαίτερα πάντα με έξιτάραν. Ανυπομονώ να δώ τον ΣΑλαντίν και τους Τζιχάντ πολεμιστές του να σφάζουν Σταυροφόρους!

 

Κι εγώ κι εγώ!

 

:paladin: :death:

Edited by King_Volsung
Link to comment
Share on other sites

Εκείνο που δεν θα δώ παρά άμα βαριέμαι πάρα μα πάρα πολύ (εκτός βέβαια και αν με κουβαλήσουν) είναι το Kingdom of Heaven. Και αυτό γιατί οι ιστορικές εποχές του μεσαίωνα και των Σταυροφοριών δεν μου αρέσουνε καθόλου. Αν μου πείς για ιστορικές ταινίες, θα δώ οτιδήποτε για Αρχαίους Πολιτισμούς (πρίν την γέννηση του Χριστού σε ότι αφορά τον Ευρωπαϊκό πολιτισμό) και από την Αναγέννηση και μετά. ¨Οτι έχει σχέση με Χριστιανισμό δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Τα έχω βαρεθεί και είναι όλα παραποιημένα μέχρι αηδίας.

Link to comment
Share on other sites

Είδα το Βασίλειο των Ουρανών,(ελληνική μετάφραση,ε?)...Πολύ καλό,πολύ εντυπωσιακό+ρεαλιστικό,ωραίοι χαρακτήρες και απίστευτη φωτογραφία...

Link to comment
Share on other sites

Κingdom of heaven με χίλια! ...........Έχω λυσάξει να το δω!

Μην ξεχνάτε λατρεύω τους ιππότες! :wub:

Και το σκηνικό με τους άραβες και την σταυροφορία με φτιάχνει κανονικά!

Μόνο ο πρωταγωνιστής με χαλάει κάπως, μου την δίνει η μούρη του για ιππότης, αλλά αν παίζει καλά θα το αντέξω.

 

Και μετά όλα τα άλλα με τη σειρά ( με εξαίρεση τα πολύ άθλια) ... πεθαίνω για cinema... χειμώνα, καλοκαίρι, άνοιξη και φθινόπωρο...

Edited by laas7
Link to comment
Share on other sites

"πεθαίνω για cinema... χειμώνα, καλοκαίρι, άνοιξη και φθινόπωρο"

 

Κι εγω γουσταρω αλλα το καλοκαιρι το κοντινοτερο σινεμα ειναι πανω απο μια ωρα μακρια η αλλιως 62 χιλιομετρα ολο στροφες. Να κανω ολοκληρο ταξιδι για μια ταινια...Μπα...

Link to comment
Share on other sites

Hitch Hicker's Guide to the Galaxy!!!!!!!!!!

 

Ήμασταν στο village για να δούμε το Lemony Snicket(btw καλό ήταν, γλυκούλι.έχει διαβάσει κανείς τα βιβλία;) και ξεκινάει το trailer για το HHGttG. Οπότε και αρχίζουν τρία βλαμμένα(εγώ και δύο φίλοι μου που έχουμε διαβάσει τα βιβλία) να χωροπηδάνε στις θέσεις τους, να γελάνε ασυγκράτητα και να φωνάζουνε μπουμ!μπουμ! και "ήρθαν οι Βογκονς"! Καταλαβαίνετε φαντάζομαι πόσο χαίρομαι που γυρίστηκε ταινία. Αλήθεια πότε βγαίνει;

 

Σήμερα θα δω το Kingdom of Heaven αν και με το ζόρι. Αυτές οι επικο-ταινίες μου τη δίνουν.

 

Περιμένω και το Goblet of Fire βεβαίως βεβαίως... :beerchug:

Link to comment
Share on other sites

Αληθεια στο Μπατμαν θα δειξει επιτελους πως εκανε ολες αυτες τις συσκευες και το καταφυγιο του ο Μπατ η θα το αφησει ετσι στο φλου(στο κατω κατω μιλαμε για κομικ).Για το Βασιλειο των ουρανων θελω σχολια απο οσους το ειδαν παρακαλω!Τελικα λεει?Ας δω και το χιτσχαικερς...αφου δεν αξιωθηκα να το διαβασω τοσα χρονια!

Link to comment
Share on other sites

Eγώ ψήφισα Sin City αλλά οι δυο ταινίες που ανέφερε ο νόρθος είναι στην κορυφή της λίστας επίσης. Όπως και στο Star Wars. Μετά από αυτά που έχω ακούσει για το HHGTTG από άτομα που έχουν διαβάσει το βιβλίο έχω απογοητευτεί αν και το περίμενα σαν τρελός :(

Link to comment
Share on other sites

Επίσης περιμένω το Lion, Witch and Wardrobe από τα Χρονικά της Νάρνια, με τρομερή, τρομερή επιθυμία και αγωνία...

Άντε, πότε πια!

 

Εγώ δεν περιμένω τίποτα ιδιαίτερο...προσωπικά το harry potter 3 με απογοήτευσε αρκετά και περίμενα κάτι πολύ καλύτερο...δεν είχε ούτε τη μαγική αίσθηση του 1 ούτε το μυστήριο του 2.... το βιβλίο αντιθέτως μου είχε αρέσει πολύ. Ας ελπίσουμε ότι το 4 θα είναι καλύτερο, και μάλλον θα είναι.

 

Πέρα από αυτά έχω περιέργεια για το king kong αλλά δε με τρελαίνει και το θέμα...

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν υπάρχει στη λίστα και το "Charlie and the Chocolate Factory"; Είναι remake από ταινία του '70, την οποία είδα σήμερα και ήταν καταπληκτική. Νομίζω ότι και η καινούρια θα'ναι ωραία, μετά το trailer που είδα.

 

Το "Kingdom of Heaven" παραδόξως ήταν ωραία ταινία και αρκετά ρεαλιστική. Ο Orlando Bloom(έτσι γράφεται;) δε μου άρεσε καθόλου, μου φάνηκε πολύ ψυχρός.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν υπάρχει στη λίστα και το "Charlie and the Chocolate Factory"; Είναι remake από ταινία του '70, την οποία είδα σήμερα και ήταν καταπληκτική. Νομίζω ότι και η καινούρια θα'ναι ωραία, μετά το trailer που είδα.

Εεε; Είναι από το βιβλίο του Roald Dahl? Ποπο τι μου θύμισες! Δεν το ξερα ότι θα την κάνουνε ταινία!

Link to comment
Share on other sites

Και τι ταινία.... Με τον Τζόνυ Ντεπ.

Είμαι σίγουρη πως θα είναι κάτι καλό.

Link to comment
Share on other sites

Το "Kingdom of Heaven" παραδόξως ήταν ωραία ταινία και αρκετά ρεαλιστική. Ο Orlando Bloom(έτσι γράφεται;) δε μου άρεσε καθόλου, μου φάνηκε πολύ ψυχρός.

 

Όντως ήταν πολύ ωραία ταινία, από τις καλύτερες στο είδος της, μόνο που είχε πολλά κλισέ και μερικές υπερβολές ή "σκηνοθετικές αδείες" (όπως λέμε "ποιητική αδεία"). Ο Orlandoς ήταν ωραίος αλλά ο χαρακτήρας που έπαιζε δεν μου φάνηκε και πολύ αληθινός. Φαινόταν σαν να είναι ο Εκλεκτός και μου τη σπάει μέχρι ένα σημείο αυτό.

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Ταινίες 2005 (Poll)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..