Jump to content

Αναλώσιμα σώματα ~ Μακρή Ασημίνα


Recommended Posts

image.jpg

 

Το έτος 2000 ο Άρθουρ Τσερκόφσκι, Ρωσοαμερικανός νευροεπιστήμονας του πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, είχε ξεκινήσει μια έρευνα επάνω σε νεκρούς ανθρώπους προσπαθώντας να προσδιορίσει την λειτουργία της κάθε σύναψης και του κάθε νευρώνα του εγκεφάλου. Σχέδιό του ήταν, έπειτα από την λεπτομερή χαρτογράφησή του, να μπορέσει να προσομοιώσει μέσω υπολογιστή έναν τέλεια διατηρημένο εγκέφαλο, τον οποίο εν συνεχεία θα τοποθετούσε σε ένα ρομποτοεϊδές σώμα. Έτσι ήλπιζε στην εύρεση της θεραπείας του θανάτου, δίνοντας τη δυνατότητα στον άνθρωπο να ζήσει για πάντα. 140 χρόνια αργότερα η έρευνά του έχει γίνει πραγματικότητα, και αθάνατα αυτόβουλα ρομπότ γίνονται ένα με τους θνητούς, μοιάζοντας ανθρώπινα και ζώντας φυσιολογικά μαζί τους. Όλα αυτά βέβαια όσο το επέτρεπε η εξουσία, έχοντας πρόσβαση μέσα στους εικονικούς εγκεφάλους τους, υποκινώντας τις σκέψεις και τις πράξεις σε κάθε ένα από αυτά. Η Αριάδνη, μητέρα και σύζυγος, γόνος πλούσιας οικογένειας, έπειτα από την αναγκαστική μετάβαση του άντρα της σε ρομπότ, έρχεται αντιμέτωπη με την πραγματικότητα που κρύβεται πίσω από τα πανέμορφα, αναλλοίωτα κατασκευάσματα, και ένα ατέρμονο κυνηγητό από την εξουσία, ξεκινά εναντίον της. Η γνωριμία της με τέσσερα ακόμη άτομα από διάφορες χώρες, έχοντας ανακαλύψει και εκείνοι την δυσωδία του συστήματος, καταλήγει σε μια μεγάλη περιπέτεια εκτός συνόρων, ξεπερνώντας όλοι τους τα εσκαμμένα της καθημερινότητας και των αντοχών τους. Κανενός το μυαλό όμως δεν μπορεί να φανταστεί ότι όλα αποτελούν ένα πέρα από κάθε λογική σατανικό σχέδιο, οργανωμένο από έναν και μόνο άνθρωπο…

 

Εκδότης Φυλάτος

Έτος Έκδοσης 2015

ISBN 9786185123505

Αριθμός Σελίδων 304

Είδος Εξωφύλλου Μαλακό εξώφυλλο

 

---------

 

Φαίνεται πως στις εκδόσεις Φυλάτος, το cyberpunk έχει την τιμητική του.

Edited by Rincewind
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..