Jump to content

Όταν έρθει η νύχτα ~ Μάκης Πανώριος


Recommended Posts

b207371.jpg

 

Σε ένα δυστοπικό μέλλον, πιθανή φουτουριστική αντανάκλαση του σημερινού παρακμιακού παρόντος, τα πρόσωπα του προσκήνιου αλλά και του παρασκήνιού του είναι οι προβολές της ανθρώπινης αποτυχίας. Ο Αλέξανδρος, ως σύμβολο και μάρτυράς της, μέσω της οδοιπορίας του, και της σχέσης του με το συνοδοιπόρο στο σύγχρονο γήινο τοπίο, διαπιστώνει: Όταν παρακμάζει ο κόσμος παρακμάζουν και τα σύμβολά του. Στα ιντερμέτζα του μυθιστορήματος, το αρχετυπικό διαστημόπλοιο-άρμα του θεού Ήλιου, το επίσης αρχετυπικό ρομπότ Τάλως, ο Ιππότης και ο Δράκος του παγκόσμιου παραμυθιού, το Μαγικό Χαλί, το βαμπίρ Ντράκουλα, χάνονται στη Νύχτα, την έλευση και επικράτηση της οποίας έχουν ήδη προαναγγείλει τα Σύννεφα. Στη ρεαλιστική πραγματικότητα η Παγκόσμια Μητρόπολη καταρρέει, ο Οίκος Πνεύματος κλείνει, εκδίδεται το τελευταίο βιβλίο, ένας απόγονος μεταναστών επιστρέφει στη Νεφελοκοκκυγία, ορδές νεαρών τεράτων και μεταλλαγμένα όντα λυμαίνονται την καθημερινότητα, ο Αλέξανδρος σκορπίζει την τέφρα της νεκρής Μητέρας του στα όρη... Η Νύχτα και τα Σύννεφα κυριαρχούν. Ένα μυθιστόρημα φαντασίας, τρόμου και επιστημονικής φαντασίας, παραληρηματικού λόγου, για την ανθρώπινη μοίρα, τη ζωή, το θάνατο, την αγάπη, την πτώση, την απώλεια.

 

Εκδόσεις Γρηγόρη, 2015
248 σελ.
ISBN 978-960-333-905-2

 

----------------------

 

Η πιο πρόσφατη δουλειά του κ. Πανώριου απ'τις εκδόσεις Γρηγόρη. Υπάρχει μία κριτική εδώ.

Βασιζόμενος στην οπισθόφυλλη περιγραφή του ~που διαβάζετε παραπάνω~, μάλλον ανήκει στην ΕΦ περισσότερο.

Edited by Rincewind
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..