Jump to content

Ερωτήσεις για τις Συγγραφικές Ασκήσεις (ΣΑ)


Ιρμάντα
 Share

Recommended Posts

Σε αυτό το τόπικ μπορείτε να καταθέτετε (άφοβα και ανερυθρίαστα) οποιαδήποτε απορία έχετε σχετικά με τη λειτουργία και τους σκοπούς των ΣΑ. (Τα περισσότερα υπάρχουν ήδη στη Γενική Συζήτηση εδώ: http://community.sff.gr/topic/16749-%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CE%B1-%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CF%85%CE%B6%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7/

Ζητάτε διευκρινήσεις, κάνετε προτάσεις, διατυπώνετε ενστάσεις, οτιδήποτε θεωρείτε ότι πρέπει να συζητηθεί περαιτέρω.

Edited by Ιρμάντα
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Κανονικά παράλληλα με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, έπρεπε να είναι έτοιμα και τα θρανία για να μας υποδεχτούν για την τρίτη συγγραφική άσκηση! Καταλαβαίνω ότι κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό αφού τρέχει ο φαντασοδιαγωνισμός, που διοργανώνει η καλή μας δασκάλα, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι έχει λείψει στους μαθητές τόσο η σοφή κουκουβάγια, όσο και τα μαθηματά της! Τουλάχιστον μας μαγειρεύεται κάτι νόστιμο κυρία;; :)

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Κανονικά παράλληλα με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, έπρεπε να είναι έτοιμα και τα θρανία για να μας υποδεχτούν για την τρίτη συγγραφική άσκηση! Καταλαβαίνω ότι κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό αφού τρέχει ο φαντασοδιαγωνισμός, που διοργανώνει η καλή μας δασκάλα, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι έχει λείψει στους μαθητές τόσο η σοφή κουκουβάγια, όσο και τα μαθηματά της! Τουλάχιστον μας μαγειρεύεται κάτι νόστιμο κυρία;; :)

Τα φαγάκια σας είναι έτοιμα καλό μου παιδί. Περιμένουν να έρθει η ώρα τους να σας τα ζεστάνω. Αλλά είναι ο διαγωνισμός στη μέση. Μην νομίζουν κάποιοι, θα βαθμολογηθούν και για αυτόν....(Πόσο με χαροποιεί το ενδιαφέρον σας!)

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..