Jump to content

12 πράγματα που μπορείς να εκμεταλλευτείς για να κάνεις τη συγγραφική ζωή σου εύκολη


Naroualis
 Share

Recommended Posts

Συγχαρητήρια για το νέο άρθρο, ήταν όπως πάντα εξαιρετικά διαφωτιστικό και βοηθητικό.

Εμένα μόλις με ταρακούνησες με την πολύ απλή σκέψη πως το google δεν είναι χρήσιμο μόνο για τον πραγματικό κόσμο αλλά και για τον φανταστικό, για ένα βουνό ας πούμε ή ένα κάστρο ( αν και για το δεύτερο έχω ένα από εκείνα τα ακριβά βιβλία που έλεγες ).

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Naroualis, "ρούφηξα" την ανάρτησή σου με αληθινό ενθουσιασμό. Δεν θα μπορούσες να έχεις περισσότερο δίκιο σε αυτά που γράφεις, αν κι εγώ προτιμώ να βάζω τη δράση μου σε τοποθεσίες που γνωρίζω ο ίδιος με κάθε λεπτομέρεια. Επειδή το κάθε βιβλίο μας ξεκινά με πιθανότητες να κάνει τεράστια επιτυχία και να μεταφραστεί σε πολλές γλώσσες του κόσμου (λέμε τώρα...), προσωπικά αισθάνομαι τεράστια ανασφάλεια να περιγράφω μέρη στον πραγματικό κόσμο που δεν έχω δει με τα ίδια μου τα μάτια παρά μόνο στο διαδίκτυο, φοβούμενος μήπως γράψω κάποια χοντρή ανακρίβεια που θα είναι δύσκολο να πάρω πίσω στη συνέχεια (μετά την έκδοση και την παγκόσμια επιτυχία του βιβλίου μου, δηλαδή... :p ).

 

Συγχαρητήρια για την ανάρτηση!

Edited by shadow_play
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το Google Street View είναι καλο για τέτοια πράγματα. Το χρησιμοποίησα παλιότερα σε μια επαρχιακή πόλη για να περιγράψω την θέα, όπως λες.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..