Jump to content

Write off #85 (Ballerond vs elgalla)


Morfeas
 Share

Write-off #85 (Ballerond vs elgalla)  

11 members have voted

  1. 1. Μου άρεσε περισσότερο το διήγημα:

    • Λήθαργος (Ballerond)
      5
    • Η Μεγάλη Νύχτα (elgalla)
      6

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Ο πωλητής Shadwell κάθισε αναπαυτικά στην καρέκλα του, καπνίζοντας την πίπα του. Κοίταξε την οθόνη του υπολογιστή και χαμογέλασε χαιρέκακα. Το σακάκι στο οποίο φυλούσε όλα τα αντικείμενα που έκαναν τους ανθρώπους υποχείρια του, ήταν διπλωμένο πλάι του.

Έσκυψε μπροστά στην οθόνη και φύσηξε κύματα καπνού πάνω της δημιουργώντας μία ταραχώδη ομίχλη.

"Έλα πυργοδέσποινα...σε περιμένω...gimme your best shot"

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Προεξοφλώ ότι κερδισμέν...οι (και) αυτού του write off, θα είναι οι αναγνώστες. Εγώ προσωπικά από τις πένες που θα διασταυρωθούν, έχω διαβάσει απολαυστικές ιστορίες! Ανυπομονώ!

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Σε λίγες ωρίτσες θα δοθεί ο χώρος της μονομαχίας των δυο νυχτόφιλων πλασμάτων. Στο μεταξύ ο πανούγος θεός των Ονείρων μπήκε στον ύπνο των δυο μονομάχων και έκλεψε ένα αντικείμενο από τον καθένα, ώστε ο αγώνας να αποκτήσει περισσότερο ενδιαφέρον: το σακάκι πλάι στο γραφείο του πωλητή και τα ονειρόφυλλα της πυργοδέσποινας -όλα, ακόμη κι εκείνα που ήταν κρυμμένα κάτω από τα εσώρουχα και μέσα στις γαλότσες. Για να δούμε τώρα πώς θα ανταποκριθούν οι δυο μονομάχοι χωρίς τα πολυτιμότερά τους όπλα... Έχουν άραγε κι άλλους άσους στο μανίκι τους;

 

Κι ένα μικρό teaser για την εισαγωγή, η οποία έχει κάποια δύσκολα σημεία κι είναι αρκετά περιοριστική σε ορισμένους τομείς. Ανυπομονώ να δω πώς θα διαφοροποιηθείτε:creepy_village_by_selim_miles-d4uc5od.jp

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Tα Σεβαστέικα δεν τα ξέρω, αλλά η εικόνα σε συνδιασμό με την εισαγωγή, μου έφεραν αμέσως στο μυαλό το... Silent Hill... Μπρρ...ωραία πράγματα αναμένονται!

Link to comment
Share on other sites

Ο πωλητής διάβασε και ξαναδιάβασε το κείμενο του Θεού των ονείρων και χαίδεψε το κάτω μέρος από το πηγούνι του.

Άπλωσε το δεξί χέρι να πιάσει το σακάκι και έκπληκτος διαπίστωσε ότι δεν ήταν εκεί!

Εκνευρισμένος έκλεισε την οθόνη και βγήκε στο μπαλκόνι. Η αγαπημένη του Ιμακολάτα ρέμβαζε στον κήπο περιμένοντας τον. Ο Shadwell άφησε το βλέμμα του να απλωθεί στον ορίζοντα, να χαθεί στα άδυτα της νοητής γραμμής που χώριζε την θάλασσα με τον ουρανό.

Η ιστορία ήδη είχε ξεκινήσει να ξετυλίγεται στο μυαλό του.

Η Ιμακολάτα τον κοίταξε με λάγνο βλέμμα.

Ο πωλητής χαμογέλασε.

"Υπομονή αγάπη μου...πρέπει να ισοπεδώσω ένα άμαθο κοριτσάκι πρώτα..."

 

Και μπήκε με αποφασιστικό βήμα μέσα, άνοιξε πάλι την οθόνη και ξεκίνησε να γράφει...

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Η πυργοδέσποινα συνειδητοποίησε πως έλειπαν τα ονειρόφυλλά της όταν ετοιμάστηκε να φτιάξει το καθιερωμένο, μεταμεσονύκτιο τσάι της. Ανασήκωσε τους ώμους κι έφτιαξε, αντ'αυτού, την αγαπημένη της λευκή σοκολάτα με το ρόδι. Για ποιο λόγο μπορεί κάποιος να έκλεβε τα ονειρόφυλλα, δεν ήξερε να πει. Οι υποψίες της στρέφονταν προς τον υποχθόνιο πωλητή. Λες και χρειαζόταν τα ονειρόφυλλα για να τον εξολοθρεύσει. Χαμογέλασε γαλήνια. Δύσκολα θα την τάραζε κάτι πια, είχε ήδη μπει στη νοοτροπία της μάχης.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου θυμίζει "νύχτα της λευκής παπαρούνας" η εισαγωγή.


Ο πωλητής Shadwell κάθισε αναπαυτικά στην καρέκλα του, καπνίζοντας την πίπα του. Κοίταξε την οθόνη του υπολογιστή και χαμογέλασε χαιρέκακα. Το σακάκι στο οποίο φυλούσε όλα τα αντικείμενα που έκαναν τους ανθρώπους υποχείρια του, ήταν διπλωμένο πλάι του.
Έσκυψε μπροστά στην οθόνη και φύσηξε κύματα καπνού πάνω της δημιουργώντας μία ταραχώδη ομίχλη.
"Έλα πυργοδέσποινα...σε περιμένω...gimme your best shot"

Κάτσε να το ψάξω αν όντως καπνίζει πίπα ο Shadwell..

Link to comment
Share on other sites

Tα Σεβαστέικα δεν τα ξέρω, αλλά η εικόνα σε συνδιασμό με την εισαγωγή, μου έφεραν αμέσως στο μυαλό το... Silent Hill... Μπρρ...ωραία πράγματα αναμένονται!

 

Τα Σεβαστέικα είναι ένα χωριό στη Σάμο που είναι όπως η εικόνα, είναι ακατοίκητο από το 1977. Είναι χωριό φάντασμα, σε ένα σπίτι υπάρχει μέχρι και ένα τραπέζι στρωμένο με πιάτα και ποτήρια. 

 

Να μια φωτογραφία που κατάφερα να βρω, (άλλες παρότι λένε Σεβαστέικα δεν είναι από εκεί):

http://www.greece.com/photos/destinations/north_aegean/samos/Settlement/Sevasteika/%CE%BA%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B5/20911717

Edited by WILLIAM
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

Tα Σεβαστέικα δεν τα ξέρω, αλλά η εικόνα σε συνδιασμό με την εισαγωγή, μου έφεραν αμέσως στο μυαλό το... Silent Hill... Μπρρ...ωραία πράγματα αναμένονται!

 

 

Τα Σεβαστέικα είναι ένα χωριό στη Σάμο που είναι όπως η εικόνα, είναι ακατοίκητο από το 1977. Είναι χωριό φάντασμα, σε ένα σπίτι υπάρχει μέχρι και ένα τραπέζι στρωμένο με πιάτα και ποτήρια. 

 

Να μια φωτογραφία που κατάφερα να βρω, (άλλες παρότι λένε Σεβαστέικα δεν είναι από εκεί):

http://www.greece.com/photos/destinations/north_aegean/samos/Settlement/Sevasteika/καπου-καποιοι-καποτε/20911717

Τότε Will, η αίσθηση που μας μετέδωσε η φωτογραφία, ήταν σχεδόν η ίδια. Χωριό φάντασμα τα Σεβαστέικα, πιο στοιχειωμένο χωριό ( έστω και φανταστικό ) από το Silent Hill, δύσκολο να βρεις! Το μόνο σίγουρο είναι, ότι η εισαγωγή μπορεί να οδηγήσει τους συγγραφείς (και) σε τρομακτικά μονοπάτια. Σε αυτά τουλάχιστον θα ήθελα να τους δω να κατευθύνονται, σαν τρομολάγνος που είμαι! :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ο πωλητής έπλεξε τα δάκτυλα των χεριών του μεταξύ τους και τέντωσε αφήνοντας πολλά "κρακ" να ποτίσουν την ατμόσφαιρα.
Είχε ήδη γράψει...δύο ολόκληρες σειρές. Κοίταξε το ρολόι του. Είχαν περάσει τέσσερις ώρες
Σκατά.
Ο χρόνος ήταν εναντίον του και ήξερε ότι η πυργοδέσποινα δεν αστειεύεται σε τέτοια πράγματα. Σε μίαμιση ώρα είχε γράψει 1500+ λέξεις, σε μία βδομάδα μπορούσε να βγάλει τριλογία αν ήθελε. Σηκώθηκε από την καρέκλα για να βάλει ένα μπέρμπον να χαλαρώσει. Το μπουκάλι ήταν ήδη μισογεμάτο και ο ήχος που έβγαζε το παχύρευστο ποτό καθώς τύλιγε το εσωτερικό του ποτηριού, τον ηρεμούσε. Το μυαλό του κύλησε μακριά γεμίζοντας εικόνες και αναμνήσεις, σαν χιονόμπαλα που κατέβαινε την πλαγιά ενός βουνού. Όσο ανέπτυσσε ταχύτητα τόσο μεγάλωνε. 
Λέξεις αναδύθηκαν από τα βάθη του μυαλού του, εικόνες που περιτυλίχθηκαν γύρω τους υφαίνοντας τις απαρχές μίας υποτυπώδους ιστορίας.
Σαν τον υφαντόκοσμο της αγαπημένης μου Ιμακολ...

"SHADWELL! Τι θα γίνει θα κατέβεις;;"
Ο πωλητής ξύπνησε απότομα από το ονειρικό του παραλήρημα. Κατάπιε μία γερή γουλιά ουίσκυ και στρώθηκε πάλι στο γράψιμο.
Όχι. Δε θα άφηνε μία ονειροπαρμένη κηπουρό να του πάρει το παιχνίδι μέσα από τα χέρια.
Μία κοπέλα...μία γιαγιά με όνομα Αθανασία...ένας Άγγελος..και ένα μπιτόνι βενζίνη...χμμ...μήπως να..

 

Χαμογέλασε.

Ήξερε ακριβώς τι θα έκανε.

 

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Εχει γίνει παράδοση βλέπω η παράλληλη "ιστορία" των συγγραφέων ενώ γράφουν για κάποιο διαγωνισμό ή παιχνίδι.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Η πυργοδέσποινα τρύπησε τα δάχτυλά της στα αγκάθια του φρεσκοκομμένου τριαντάφυλλου. Όλα γύρω της μύρισαν, ξαφνικά, όπως η μαγεία της: αίμα και άγρια ρόδα. Κοίταξε προς τον ουρανό. Είχε πάρει να νυχτώνει και το φεγγάρι, μια αχνή φλούδα από λεμόνι, ήδη διακρινόταν ανάμεσα στα σύννεφα. Ονειροπαρμένη κηπουρός, ε; σκέφτηκε, καθώς ο αέρας κι η μαγεία έφερναν στη γλώσσα της τη γεύση των τελευταίων σκέψεων του πωλητή. Είχε υποσχεθεί πως θα έπαιζε δίκαια. Αλλά υπήρχαν πολλοί τρόποι να παίξει κανείς δίκαια κι η πυργοδέσποινα τους γνώριζε όλους. Χωρίς ονειρόφυλλα και χωρίς μαγεία, αποφάσισε. Τίναξε τα χέρια της από τα χώματα και σηκώθηκε όρθια. Χλεύασέ με, πωλητή, αν σε βοηθάει. Θα δούμε ποιος θα στέκεται στο τέλος αυτής της μονομαχίας. Εγώ ξέρω καλά. Το έχω δει. Εσύ;

Edited by elgalla
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Ο τελευταίος μήνας του θέρους μπήκε κι οι μονομάχοι δεν έχουν άλλα κεράσματα προς τους αναγνώστες πέρα από τη σιωπή τους. Ετοιμάζουν κάτι; Κι αν ναι, τι: γράφουν τα διηγήματά τους ή υφαίνουν λευκή σημαία;

 

Σοβαρά, μονομάχοι, πώς τα βλέπετε τα πράγματα;

Link to comment
Share on other sites

Η πυργοδέσποινα κλωθογυρνάει μια πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα. Θα ξεκινήσει το γράψιμο αύριο και θα επανέλθει με τηζέριον.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ο πωλητής σήκωσε το βλέμμα του από την οθόμη και αντίκρισε τον Θεό των ονείρων. Τα μάτια του θύμιζαν ξεραμένα σύκα και οι μαύρες σακούλες από κάτω θα μπορούσαν να γεμίσουν μέχρι και πτώματα.

"Όλα καλά αφεντικό. Κάτι πόκεμον κυνηγούσα αλλά τώρα το χω...είμαι στην 20η λέξη!"

 

(on a serious note, πέσαν αρκετά πράγματα μαζί αλλά θα το γράψω. Ίσως με μία μικρή παρατασούλα)

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Αυτός μοιάζει με βουτηχτή Ειρήνη μου κι όχι με πωλητή :Ρ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κι αφού βομβαρδίστηκα με μηνύματα, μέιλ, SMS, MMS, ηχητικά μηνύματα, αναπάντητες κλήσεις, ταχυδρομικά περιστέρια και κουκουβάγιες, ιπτάμενα χαλιά, γράμματα, απειλητικά πακέτα από κούριερ, δυο μαχαίρια καρφωμένα στην είσοδο του σπιτιού μου, skype calls, facebook posts, sffμηνύματα, εκβιασμούς για εκείνο το ρημαδοκαλοκαίρι στην Αντίπαρο, αναγκάστηκα τελικά να υποκύψω στις πιέσεις και να δώσω έξτρα παράταση σχεδόν μια βδομάδα ακόμη.

 

Υποβολή ιστοριών: μέχρι 12/8/2016 στις 24:00

 

Υ.Γ. Ξέρω: είμαι ο καλύτερος :p

Edited by Morfeas
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..