Jump to content

43ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Fantasy, Θέμα: Φυλαχτό


Ιρμάντα
 Share

Recommended Posts

  • Replies 598
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • elgalla

    44

  • Ballerond

    51

  • WILLIAM

    97

  • Ιρμάντα

    87

Ααα... επιτέλους. Πώς και πώς το περίμενα αυτό, μπας και μπορέσω να ξεκολλήσω απ' αυτό το συγγραφικό/αναγνωστικό μπλοκ που έχω φάει τελευταία.

 

Απ' ό,τι κατάλαβα, τα στοιχεία του γρίφου έχουν δοθεί ήδη, ε; Να διαβάσουμε καλά το κείμενο...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν το βρίσκεις με τίποτα. Και δεν έχουν δοθεί όλα. (Βρε, με τίποτα....)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα περιμένω και τα υπόλοιπα στοιχεία και θα το παλέψω, πάντως. :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους!! Είχα ξενερώσει περύσι που δεν μπήκα νωρίτερα στο φόρουμ κι έχασα τον fantasy διαγωνισμό :)

Το θέμα...το θέμα...να φωνάξουμε τον Myyst να το μαντέψει; :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω τι ικανότητες διαθέτει ο φίλτατος Myyst. Οφείλω να προειδοποιήσω ότι τα στοιχεία (έχουν ξεκινήσει να) δίνονται με πολύ ανορθόδοξο τρόπο. :D

Link to comment
Share on other sites

Αχ τέλεια!! Θα κοιτάξω να κάνω σχόλια στις βιβλιοθήκες ώστε να μπορέσω να συμμετάσχω!

Όσο για το θέμα, αυτά που μου έρχονται είναι: γρίφος

Μαγικό βιβλίο

Αναζήτηση

Μαγεμένο κάστρο.

Είναι κάτι από αυτά ή μπα;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αχ τέλεια!! Θα κοιτάξω να κάνω σχόλια στις βιβλιοθήκες ώστε να μπορέσω να συμμετάσχω!

Όσο για το θέμα, αυτά που μου έρχονται είναι: γρίφος

Μαγικό βιβλίο

Αναζήτηση

Μαγεμένο κάστρο.

Είναι κάτι από αυτά ή μπα;

Όχι, όχι και όχι!

Link to comment
Share on other sites

Ααααα! Τι ωραία εικόνα! Χωρίς να θέλω να σας τη σπάσω, μόλις αγόρασα μια παντελόνα με αυτά ακριβώς τα χρώματα (γκρι+πορτοκαλί).

 

Υπόσχεση έχει μπει σαν θέμα. Αναζήτηση είναι πολύ καλή ιδέα.

 

Δε με βλέπω να γράφω, αλλά θα δούμε.

Edited by wordsmith
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εύγε Ειρήνη για τη μουσική υπόκρουση! Όποιο και αν είναι το θέμα είναι fantasy διαγωνισμός! Άντε να διαβάσουμε καλές ιστορίες! 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εύγε Ειρήνη για τη μουσική υπόκρουση! Όποιο και αν είναι το θέμα είναι fantasy διαγωνισμός! Άντε να διαβάσουμε καλές ιστορίες! 

Αλλά να γράψετε και κάτι, ναι; Πώς το κόβεις;

Link to comment
Share on other sites

Χμμ θα έλεγα αφήγηση ή αφηγητής. Χμμ όχι. Α το βρήκα, δοκιμασία. Δοκιμασία.

Μπαίνεις σε αυτό το κάστρο εκεί πέρα και θα δούμε αν θα ξαναβγείς αφού αντιμετωπίσεις όλα όσα κρύβει.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Έχω - επιτέλους - δύο εβδομάδες ελεύθερες.

Αν μπορέσω που το εύχομαι θα λάβω μέρος έστω και σαν αναγνώστης.

 

Όσον αφορά το θέμα κρατώ προς το παρόν ότι και στις δύο εικόνες έχουμε ένα απόμακρο, δύσβατο μέρος.

Το βιντεο κλιπ δρν το είδα

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

 

Εύγε Ειρήνη για τη μουσική υπόκρουση! Όποιο και αν είναι το θέμα είναι fantasy διαγωνισμός! Άντε να διαβάσουμε καλές ιστορίες! 

Αλλά να γράψετε και κάτι, ναι; Πώς το κόβεις;

 

Θα δείξει από το χρόνο που έχω να αφιερώσω για την προετοιμασία του ΦantastiCon και την δυσκολία του θέματος.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεύτερη μέρα, δεύτερο στοιχείο. (Τι έγινε; Ψήνεστε για ένα την ημέρα;)

dark-souls-iii-dark-souls-3.jpg

Τα βήματά του τον έχουν φέρει στη μεγάλη πύλη, κατόπιν στην αίθουσα τη λαμπρή που θα ’ταν κάποτε αίθουσα χορού μα που τώρα μένει άδεια. Υπάρχει ζωή στο κάστρο, ωστόσο. Κρυμμένη, μα που τη νιώθεις, και ένα αίσθημα που γεμίζει τους άδειους χώρους με μια πρόγευση θαυμάτων. Ο νέος άντρας σηκώνει το βλέμμα να κοιτάξει τον τρούλο της αίθουσας, που υψώνεται σκοτεινός κι αθέατος πάνωθέ του, κάνοντάς τον να νιώθει χαμένος σε μήτρα τεράστια. Εκείνη θα κάθεται στα επάνω πατώματα, σίγουρα. Εκείνη και η όποια αλλοπρόσαλλη συντροφιά της. Μία σκάλα στριφογυριστή ξεκινά από το ρημαγμένο πάτωμα, δεν έχει παρά να ανεβεί. Κι όπως ανεβαίνει, το φως αυξάνει, μαζί με την έξαψή του. Τα ρούχα του νέου είναι ρούχα μισθοφόρου, το σπαθί του παλιό, μα καλοακονισμένο. Η Κυρά στοιχειώνει τα όνειρά του από τότε που πρωτάκουσε την ιστορία της, σε κείνο το λερό πανδοχείο της Καλής Ακτής. Έχουν μια μυρωδιά τα λιμάνια, σαν ταγκιασμένου λαδιού, σαν αλμύρας. Ό,τι αγγίζεις δεν το νιώθεις ποτέ ολότελα καθαρό. Τα κύματα σκάγαν στα βράχια, έξω από το θαμπό, το ντυμένο μεταλλικό διχτυωτό, παράθυρο. Καλή Ακτή, μα την αλήθεια. Μόνο καλή δεν ήταν. Σε κείνο το σημείο ειδικά. Η θάλασσα χτυπούσε τη γη με μανία, σαν να ‘χαν οι δυο τους ανοίξει πόλεμο μυστικό. Μέσα η φωτιά τριζοβολούσε, οι καπνοί έκαναν τα μάτια να τσούζουν κι ο πανδοχέας πετούσε που και που δαφνόφυλλα στο τζάκι, να φρεσκάρει ο αέρας. Κάποιος άνθρωπος που ο νέος δεν είχε ξαναδεί μίλησε τότε για την Κυρά. Είπε πως είχε κυνηγήσει κι είχε σκοτώσει έναν κέρβερο για το χατίρι της και πως εκείνη τον είχε ανταμείψει με την εύνοια ενός βραδιού. «Αυτό ζήτησα, αυτό πήρα. Αν ζητούσα περισσότερα θα τα έπαιρνα, δεν τόλμησα όμως. Αυτό είναι το θέμα». Μακάρι να μην είχε ζητήσει εκείνο το βράδυ. Μακάρι να τον είχε ξεκοιλιάσει ο κέρβερος, έλεγε. Ή εκείνη να του αρνιόταν την αγκαλιά της. Τώρα γυρνούσε καταραμένος, επιθυμώντας εκείνο που ήξερε πως υπήρχε και που δεν θα το απολάμβανε ποτέ ξανά. Είχε γεράσει κι ακόμη ο πόθος τον θέριζε. Ο νέος άντρας άκουγε τον ηλικιωμένο, έπινε το κρασί του σιωπηλά, άφηνε τους άλλους να ρωτάνε. «Έπρεπε να την είχα ζητήσει ολόκληρη. Να είναι τώρα δικιά μου». Ο νέος άντρας άκουγε νύχια τραχιά να γδέρνουν τους τοίχους. Δεν ήταν το ουρλιαχτό των κυμάτων. Ήταν νυχιές, και αν έδινε προσοχή, ξεχώριζε γαβγίσματα, λαχανιάσματα ζώων, υλακές…

911332cb79cc43e1aae63e786363e4a9.jpg

 

 

Κι επειδή χωρίς μουσική η ζωή είναι πιο άχρωμη, κι επειδή εισάγαμε σιγά- σιγά και το θαλασσινό στοιχείο (όχι που δεν), ιδού και το ost της ημέρας:

 

...have a nice and creative day!

Edited by Ιρμάντα
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Το ζητούμενο είναι: τολμάτε να μπείτε;

 

Ε... Ναι!!!

Φέρτε δύσκολα θέματα, φέρτε μικρό όριο λέξεων, φέρτε βροχές και κεραυνούς, ηφαίστεια και κατακλυσμούς, μασάω σίδερο, λυγίζω ατσάλι, φέρτε βρυκόλακες, στοιχειά και αντι-Σαπκοφσκικούς, όλα τα σφάζω με τον σουγιάααα όλα τα τσεκουρώνωωωααργκχ!!! :dwarf:

(Θα παίξω)

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Χμμ πολύ κάστρο βλέπω άρα να ετοιμαζόμαστε για κάστρα και κρύπτες με θησαυρούς και τέρατα και όμορφες επικίνδυνες δεσποσύνες;

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Χμμ πολύ κάστρο βλέπω άρα να ετοιμαζόμαστε για κάστρα και κρύπτες με θησαυρούς και τέρατα και όμορφες επικίνδυνες δεσποσύνες;

Αυτό υπάρχει στο πλαίσιο της εκφώνησης. Δεν είναι όμως το θέμα. :D

Link to comment
Share on other sites

Καθώς το θέμα θα είναι μια λέξη αλλά κάτι που θα οδηγεί πιθανώς σε αυτά. Χμμ για να δούμε.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..