Jump to content

Ready Player One (2018)


Mesmer
 Share

Recommended Posts

Ε, ε, έρχεται!

Ωραίο το τρέιλερ. Κάποιες σκηνές είναι σαν να βλέπεις το βιβλίο, ειδικά αυτή με τα στοιβαγμένα τροχόσπιτα. Αναμένουμε.

 

Edited by Dreamer
Προστέθηκε το έτος που θα κυκλοφορήσει η ταινία στον τίτλο του topic
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Ready Player One (2018)
  • 4 months later...

Παιδιά αυτή η ταινία είναι διασκευή από το βιβλίο "Αν είσαι έτοιμος πάτα enter"; 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Nargathrod said:

Παιδιά αυτή η ταινία είναι διασκευή από το βιβλίο "Αν είσαι έτοιμος πάτα enter"; 

Προφανώς ναι. Αν και δεν την είδα οπότε δεν ξέρω πόσα έχουν αλλάξει. Πάντως η ιδέα και το βασικό στόρι είναι ίδια. Βέβαια βλέπω στα τρέιλερ αντί για 80ιλα έχει μέσα αναφορές πιο πρόσφατης ποπ κουλτούρας.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Την είχα δει κι εγώ πριν κάτι μέρες. Καλούτσικη είναι. Κρατάει τη φόρμα και το χαρακτήρα του βιβλίου, αλλά διαφοροποιείται στους γρίφους και τις αποστολές, έτσι ώστε να ταιριάζουν στην οθόνη. Φυσικά, δεν θα μπορούσε να υπάρχει το πλήθος των αναφορών και των πληροφοριών που υπάρχουν στο βιβλίο, αλλά στα πλαίσια της ταινία ήταν αρκετά καλά. Και ναι, οι αναφορές είναι σχετικά πιο πρόσφατες, επειδή προορίζεται για νεότερο κοινό. Να τη δείτε για να περάσετε καλά, χωρίς να περιμένετε κανένα αριστούργημα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Είχε πλάκα, δυστυχώς έκοψαν πάρα πολλά από το πόσο δυστοπικός είναι ο κόσμος του βιβλίου. Και κατάφεραν έτσι να κάνουν τα stakes των πρωταγωνιστών χαμηλότερα, ενώ και οι φρίφοι ήταν κάπως αστείοι.

Αλλα το ξύλο στο τέλος ήταν χορταστικότατο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Χωρίς να έχω διαβάσει το βιβλίο, την ταινία την βρήκα αρκετά απολαυστική παρ' όλο που είχε έναν αρκετά πιο νεανικό προσανατολισμό.

Πέρα από αυτό, ωστόσο, ο εικονικός κόσμος, τα στοιχεία και οι αμέτρητες αναφορές σε βιντεοπαιχνίδια, ταινίες κλπ σε συνδυασμό με τον γρήγορο σε ρυθμό δράση και τους "μικρούς" πρωταγωνιστές καταφέρνει να δώσει ένα μεγαλύτερο τόνο στην ταινία, αποφεύγοντας έτσι να γίνει υπερβολικά γενική, και πολύ πιο διασκεδαστική.

8/10

Edited by Blacksword
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Την είδα και εγώ την ταινία και έμεινα απολύτως ικανοποιημένος με το σενάριο. Θεωρώ ότι έγινε αντάξια δουλειά. Σίγουρα έχει διαφορές από το βιβλίο και σίγουρα στοιχεία της ήταν αλλαγμένα ως προς το βιβλίο, αλλά η ουσία του βιβλίου έμεινε. Διαβάζοντάς το στη ΛΑΦ μας είχε κάνει πολύ εντύπωση η αναφορά στα 80ς που στην ταινία δεν υπήρχε με τόσο ζήλο ο αντίστοιχος βαθμός αναφοράς σε αυτή τη δεκαετία.

Αξίζει να την δείτε, και αν τη δείτε και έχετε χρόνο διαβάστε και το βιβλίο!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..