Jump to content

Tim Burton (Poll)


Drunk Elf
 Share

Ποιά είναι η αγαπημένη σας ταινία αυτού του μεγάλου σκηνοθέτη;  

66 members have voted

  1. 1. Ποιά είναι η αγαπημένη σας ταινία αυτού του μεγάλου σκηνοθέτη;

    • Beetlejuice
      9
    • Batman
      5
    • Batman Returns
      2
    • Mars Attacks!
      4
    • Sleepy Hollow
      14
    • Edward Scissorhands
      16
    • Big Fish
      10
    • Άλλη
      6


Recommended Posts

Απαντήστε, όχι μόνο αν έχετε δει όλες αυτές τις ταινίες.

Κάποιες ταινίες όπως το Ed Wood και το Planet of the Apes δε τις έβαλα γιατί δε νομίζω να πάρουν και πολλές ψήφους. Ελπίζω να μη κάνω λάθος B)

 

Υ.Γ. Όχι το Nightmare Before Christmas δεν το έχει σκηνοθετήσει ο Burton :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Drunk Elf

    4

  • D'Ailleurs

    7

  • araquel

    5

  • DinoHajiyorgi

    3

Τις έχω δει όλες εκτός από το Big Fish.

Αλλά ψήφισα. :whistling:

Το Sleepy hollow γιατι έχει γαμάτη ατμόσφαιρα.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ μόνο το Big Fish δεν έχω δει (άντε να βγει σε DVD :ph34r: ). Ψήφισα τον Ψαλιδοχέρη γιατί το αγόρασα πρόσφατα και έχω χαρεί B)

 

Απο ταινίες που έχει "ανακατευτεί" ο Burton, το κορυφαίο είναι το A Nightmare Before Christmas. Hands down.

Link to comment
Share on other sites

Αρχοντας ο Burton! Θεωρώ ότι είναι από τους κορυφαίους. Το Slleepy Hollow ίσως το καλύτερο (το big fish δυστυχώς δεν το είδα ακόμη). Όλες οι δουλειές του είναι φανταστικές και με μοναδική ατμόσφαιρα κι έτσι δύσκολα μπορεί κανείς να ξεχωρίσει μόνο μία. Πάντως εγώ βρήκα και τον πλανήτη των πιθήκων πολύ ενδιαφέρον, μου άρεσε αρκετά.

Link to comment
Share on other sites

ti le re file, den evales to Ed wood?Diladi ti 8es tora na r8o ekei na kopso fetes?Arnoumai na psifiso se stimeno poll!

 

 

edit:ego psifisa psalidoxeris, giati h taineia kololeei.Alla kai to sleepy hollow itan kalo.Alla to ed wood, paramenei to kalytero.

Edited by northerain
Link to comment
Share on other sites

ti le re file, den evales to Ed wood?Diladi ti 8es tora na r8o ekei na kopso fetes?Arnoumai na psifiso se stimeno poll!

 

Για αυτό υπάρχει η επιλογή Άλλο... :bangin:

Link to comment
Share on other sites

Φ-Ο-Β-Ε-Ρ-Ο-Σ Σκηνοθέτης! Πάντα δίνει την ατμόσφαιρα που πρέπει στην ταινία!

Link to comment
Share on other sites

Μα κανείς δεν έχει δει το Big Fish??? Έλεος.... :thumbdown:

Η ταινία μετράει τρελά... Είναι η καλύτερή του δουλειά... :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Το Big Fish ήταν, ομολογουμένως, πολύ καλή ταινία, από τις λίγες που ευχαριστήθηκα πραγματικά τελευταία. Στο τέλος, παραλίγο να με πάρουν τα ζουμιά. :worshippy:

 

 

Edit: Το Sleepy Hollow ήταν με τον Ακέφαλο Καβαλάρη, έτσι; Πολύ καλό κι αυτό. (Τον Ψαλιδοχέρη δεν το έχω δει. :o )

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν συμπεριλαμβάνεται και το Nightmare before X-mas ? Του Τim Burton δεν ειναι?

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν συμπεριλαμβάνεται και το Nightmare before X-mas ? Του Τim Burton δεν ειναι?

 

Την σκηνοθεσία της ταινίας είχε αναλάβει ο Henry Selick (ειδικός στις κούκλες που χρησιμοποιήθηκαν). Το όλο project ήταν όμως του Burton. Παρόλα αυτά εδώ λέμε μόνο για σκηνοθετικές δουλειές του Burton ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

eida kai to Big Fish tora, mporo na po oti htan yperbolika gamath tainia.Alla den ksero an einai h kalyterh tou...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

οκ, άμα το πάρουμε πολύ αυστηρά, και εγώ ψαλιδοχέρη θα φήφιζα, αλλά προτίμησα την αόριστη επιλογή "άλλη" (είναι πολύ δύσκολο να επιλέξεις, και παρόλο που δεν σκηνοθέτησε τον εφιάλτη, ήταν δικά του τα σχέδια κλπ. και είναι και στιγμές που το mars attacks! είναι η πιο άψογη, κ.ο.κ.)

 

ο μπάρτον είναι κουτί με ιστορίες, όποια και να βγάλεις, την σφηνώνεις (σπλατς!) απευθείας στην καρδιά σου. (γκουχ γκουχ, τον πλανήτη των πιθήκων όχι πολύ βαθιά, ντα? ντα)

 

χριστουγεννιάτικος εφιάλτης οπότε και ψαλιδοχέρης. και μερικές ακόμα...

Link to comment
Share on other sites

Πολύ δύσκολη δουλειά η επιλογή αλλά είμαι ένας απο τους δύο που ψήφισαν τον Σκαθαροζούμη.

Μου είχε φανεί πολύ πρωτοποριακή ταινία, ιστορία, εφέ, σκηνικά και φυσικά ο Michael Keaton σε έναν απο τους πιο ενοχλητικούς χαρακτήρες όλων των εποχών!!

Link to comment
Share on other sites

Έβαλα το "Batman returns" γιατι είναι και γαμώ και γιατι το είχα δεί σινεμά πιτσιρίκι. Αμέσως μετά πάει το "Beetlejuice". Οι τελευταίες του ταινίες πάντως με κούρασαν. Θα ήθελα να αφήσει τα παραμυθάκια και να ξαναβγάλει κωμοδία.

Link to comment
Share on other sites

Κάποιες ταινίες όπως το Ed Wood και το Planet of the Apes δε τις έβαλα γιατί δε νομίζω να πάρουν και πολλές ψήφους. Ελπίζω να μη κάνω λάθος B)

 

Απο εναν σκηνοθετη που καθιερωθηκε πιο πολυ για την αισθητικη του (που ή σαρεσει ή οχι- εμενα οχι πλεον) παρα για τη σκηνοθετικη του ικανοτητα δεν περιμενα να δω ποτε μια τοσο βαθεια ανθρωπινη ταινια οπως το Ed Wood. Εδω, το μοτιβο "συμπαθηστε το τερας"- σημα κατατεθεν του σκηνοθετη, παραμενει αλλα εφαρμοζεται σε μια βιογραφια. Εδω το "τερας που συμπαθουμε" ειναι υπαρκτο προσωπο, ενας σκηνοθετης που ενω λατρευε το σινεμα δε μπορουσε να κολλησει σωστα 2 πλανα μεταξυ τους. Σε ολη την ταινια σκεφτομουν ποσο διστυχισμενος πρεπει να ηταν ενας τετοιος ανθρωπος για να ανακαλυψω στο τελος ποσο λαθος εκανα που πιστευα κατι τετοιο και τι τελικα ειναι η "ευτυχια".

Μια ψηφο απο μενα στο Ed Wood. Για μενα η καλυτερη ταινια του Burton.

Link to comment
Share on other sites

Χμμμ... πολύ χαίρομαι που το ξεθάψατε αυτό εδώ. Άλλη μια ψήφος από μένα στον Εντ Γουντ, είναι χαλαρά η αγαπημένη μου δικιά του ταινία. Ο ήρωας είναι πράγματι από τους καλύτερους κινηματογραφικούς ήρωες που έχω δει ποτέ, αξιολατρεύτος, αστείος και πολύ πολύ αληθινός. Δεν ξέρω αν ήταν ο Εντ Γουντ έτσι στ'αλήθεια, όμως υποψιάζομαι πως είναι μια αρκετά καλή μεταφορά του.

 

Βέβαια από τότε ο Μπάρτον έχει κάνει τον Τσάρλι και το εργοστάσιο σοκολάτας και τη Νεκρή Νύφη (ξεχνάω τίποτα) που βεβαίως (για μένα πάντα) δε μπαίνουν και στη λίστα με τις καλύτερες ταινίες του αυτόματα. Το Big Fish μου άρεσε κι εμένα πολύ, κυρίως για την αναγωγή της ιστορίας στην πραγματικότητα που κάνει και φυσικά για τις εξαιρετικές ερμηνείες των πρωταγωνιστών του. Μ'αρέσει πολύ επίσης ένα παλιό (του 85 μου φαίνεται) Χάνσελ και Γκρέτελ που είχε κάνει για την τηλεόραση όπως και ο ψαλιδοχέρης που φυσικά ήταν και τα δύο από τα πολύ αγαπημένα μου παραμύθια ως παιδί. Το πρώτο είναι λιγάκι ... μαύρο παραμύθι ας πούμε, η διασκευή σεναρίου του δηλαδή είναι λιγάκι πιο μαύρη από τι το παραμύθι κανονικά (που είναι αρκετά τρομαχτικό από μόνο του εδώ που τα λέμε).

 

Ο Τιμ Μπάρτον γενικότερα δε θα έλεγα πως είναι ένας μεγάλος σκηνοθέτης. Νομίζω πως είναι απλά ένας άνθρωπος που αγαπάει πολύ το φιλμ και ξέρει τον τρόπο να βάλει την κάμερά του στις σωστές γωνίες ώστε να το επιτύχει. Πάντως κι εγώ τον εκτιμώ ως προς το συνολικό μέχρι στιγμής έργο του και σίγουρα θα θελήσω να δω την επόμενη ταινία που θα βγάλει.

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να δείτε και ταινίες του ίδιου του Ed Wood. Δυστηχώς κάπου είχα το "Plan 9 from outer space" αλλα το έχω χάσει...

Link to comment
Share on other sites

Είναι αδύνατον να ψηφίσω μία ταινία του Burton. Ίσως τρεις στην χειρότερη... άρα παρακαλώ τον υπεύθυνο να το ξαναδεί το θέμα...

 

Τι ακριβώς εννοείτε με το "Δεν είναι του Burton το Nightmare Before Christmas"; Τεχνικά το πάμε το θέμα ή με την Μπαρτόνια οπτική; Το άτομο δεν είναι σκηνοθέτης είναι ένα μυστήριο μυαλό κι αυτό είναι όλα τα λεφτά, η οπτική του. Που είναι μοναδική...

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Tim Burton (Poll)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..