Jump to content

Arthurian movies (Poll)


heiron
 Share

Η καλυτερη ταινια σχετικη με τον αρθουριανο μυθο  

31 members have voted

  1. 1. Εσεις,ποια προτιματε;

    • Εξκαλιμπερ
      16
    • Ο πρωτος ιπποτης
      0
    • Βασιλιας Αρθουρος
      3
    • Μερλιν
      10
    • Οι ομιχλες του Αβαλον
      2
    • (αλλη-πειτε ποια)
      0


Recommended Posts

Με αφορμη την προβολη της ταινιας "Πρωτος ιπποτης" μολις χτες,για αλλη μια φορα,στην τηλεοραση ειπα να δω τι ψηφιζει ο λαος του σουφουφου!

Υποθετω οτι οι ταινιες που δεν εχουν και πολυ φανταστικο μεσα δε θα διακριθουν.Και πραγματι,παρα το γεγονος οτι ηταν ακριβες παραγωγες με γνωστους ηθοποιους δεν εφταναν τη μαγεια(!) των πιο μαγικων ταινιων(!!!).Τι να τον κανεις τον Κοννερυ οταν δεν εχεις μαγικο σπαθι και μαγους...

Την ταινια που βασιστηκε στο βιβλιο της Μπραντλει δεν την εχω δει.Παντως εχω ακουσει καλα σχολια...

Εγω ακομη δεν ψηφιζω αν και κλινω προς το Εξκαλιμπερ...Και μονο το "Ο φορτουνα" ειναι ολα τα λεφτα...

Link to comment
Share on other sites

Ήμουνα μεταξύ Excalibur και Merlin αλλά τελικά προτίμησα το Excalibur.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι η καλύτερη ταινία με θέμα τον Αρθουριανό κύκλο είναι το Excalibur. Είναι άδικο κατά την γνώμη μου να το συγκρίνουμε με το Merlin γιατί αυτό ως τηλεοπτική παραγωγή είχε την ευχέρεια να μην νοιάζεται για την χρονική διάρκεια κι έτσι να συμπεριλάβει αρκετά plotlines και χαρακτηρές που δεν χωρούν σε μια ταινία, κερδίζοντας αρκετούς fans. Καλλιτεχνικά όμως ως ταινία, το Excalibur είναι κλάσεις ανώτερο.

Edited by Tauntaun13
Link to comment
Share on other sites

Merlin σίγουρα, τα υπόλοιπα ή είναι εντελώς κιτσαρίες, χάνοντας παντελώς το πνεύμα του Αρθουριανού θρύλου, ή δίνουν κάτι εντελώς διαφορετικό, το οποίο απλά με ξενίζει όταν περιμένω να δω ιππότες με τιμή, δόξα, επικές μάχες και αρετή, αντί για κάθε εκδοχή που του κατεβαίνει κάποιοι τύπου στο κεφάλι (ειδικά στο Mists of Avalon αν δεν κάνω λάθος η φάση με την παγανιστική - και καλά - sex ritual είναι για γέλια).

Link to comment
Share on other sites

Το Beltine (sp?) υποτίθεται ότι γινόταν κάποτε, Sab...

 

Και εννοείται πως ψήφισα Μέρλιν. :Ρ

Link to comment
Share on other sites

Όχι στον Αρθουριανό μύθο, Βάρδε. Χριστιανισμός, Courtly Love and stuff like that, remember?

Edited by Sabrathan
Link to comment
Share on other sites

Ψήφισα κι εγώ το Εξκάλιμπερ , αν και ο Μέρλιν με έκανε να διστάσω. Ισως βέβαια φταίει και η πλύση εγκεφάλου, το Εξκάλιμπερ το παίζει κάθε τέσσερις μήνες κι εγώ το βλέπω κάθε φορά.

 

Η παντελής έλλειψη μαγείας στο King Arthur με απογοήτευσε, ενώ στο Ομίχλες πάνω κλπ, η προσπάθεια να δείξουν ότι η Μοργκάνα ήταν μια γλυκιά ύπαρξη, μια παρεξηγημένη ψυχή, θύμα των περιστάσεων μου έσπασε εντελώς τα νεύρα. Βέβαια γι αυτό φταίει και το βιβλίο.

 

Πάντα ωραίος ο Σων, εγώ αυτόν θα διάλεγα από τον Γκιρ , αλλά κομμάτι σιτεμένος για Αρθούρος.

Link to comment
Share on other sites

Merlin φυσικά! Την έβλεπα από μικρό παιδάκι κάθε φορά που την έδειχνε στην τηλεόραση και μάλιστα την είχα και σε video και την είδα 8-9 φορές με την ξαδέρφη μου.. μιλάμε για απίστευτη πόρωση!

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κι ο Λάνσελοτ (με το Ρίτσαρντ Γκιρ :p :P :p ) ή μήπως είναι Ο πρώτος ιππότης και τα έχω μπλέξει?

 

Τελοσπάντων, κι εγώ με το Μέρλιν είμαι, αλλά δε θεωρώ πως είναι η καλυτερη απόδοση του Αρθουριανού μύθου απλά μ'αρέσει περισσότερο από τα άλλα. Η αλήθεια είναι πως υπάρχει μια σκηνή στις ομίχλες της Άβαλον, για την οποία θα ψήφιζα ολόκληρη την ταινία, αλλά της αντιστάθηκα.

Link to comment
Share on other sites

Μέρλιν και πάλι Μέρλιν. Το Εξκάλιμπουρ(!) ήταν πιο επικό σίγουρα, αλλά ο Μέρλιν ήταν πιο καλοστημένη.

 

 

Ο Βασιλιάς Αρθούρος ήταν καλός σε μερικές σκηνές. Αλλά ένας Owen δε φέρνει την άνοιξη.

 

 

 

Οι ομίχλες ήταν.....ήταν.....μπλιεεεεεεεεεεεεεε

Link to comment
Share on other sites

Ναι,Νιενορ,η ταινια με τον Γκιρ ειναι η "Ο πρωτος ιπποτης".

Τελικα ψηφισα το Εξκαλιμπερ,παντως και το Μερλιν ηταν πολυ καλη ταινια.Μονο που εδειχνε μια προχειροτητα που δεν εχουν οι κινηματογραφικες ταινιες.Βεβαια εδινε μια αλλη διασταση στον κοσμο της μαγειας.Ωραιο τελος!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Κατα τη γνώμη μου το ΕΞΚΑΛΙΜΠΕΡ είναι με διαφορά η καλύτερη ταινία που ασχολείται με το θέμα του συγκεκριμένου μύθου.Δεν μπορεί να συγκριθεί με καμία άλλη,ειδικά με τις τηλεταινίες που έχουν βγει,όπως ο ΜΕΡΛΙΝ ή το ΑΒΑΛΟΝ,παρότι είναι πολύ καλές παραγωγές κι αυτές.Το ΕΞΚΑΛΙΜΠΕΡ έχει μια πολύ περίεργη ατμόσφαιρα που σε βάζει μέσα στο έργο.Απο τις ελάχιστες ταινίες που καταφέρνουν να είναι τόσο πετυχημένα ατμοσφαιρικές.Επίσης παρότι έχει ονειρικές σκηνές φαντασίας και το όλο σκηνικό είναι αρκετά παραμυθένιο,καταφέρνει να είναι και ωμά ρεαλιστικό,ταυτόχρονα.Ο Αρθούρος-αλλά και οι λοιποί ιππότες-δεν αγιοποιούνται ούτε ηρωοποιούνται σε καμία περίπτωση.Η ταινία βέβαια δεν είναι γυαλιστερή και εμπορικά φτιαγμένη.Είναι άλλωστε βρετανική παραγωγή.Αυτό της κόστισε σε εισητήρια,αλλά θεωρείται ήδη κλασσική στο είδος της.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Για εμένα το καλύτερο είναι το King Arthur. Απο τα πιο underrated έργα της τελευταίας εικοσαετίας . O Stelan Skarsgard είναι απίστευτος στον ρόλο του Cerdic . Μικρός μου άρεσε πολύ το excalibur , αλλά το είδα παλι πρόσφατα και μπορώ να πω οτι απογοητεύτικα. Με κούρασε πολύ. Το μέρλιν που έχετε βάλει ποίο είναι? Η καινούργια σειρά του bbc ή το mini series με τον Sam Neil ? Η μήπως το παλίο με την candice bergen και τον malcom mc dowell? Αν και νομίζω οτι εκείνο είχε διαφορετικό τίτλο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Merlin εννοω τη mini series με τον Σαμ Νιλ.

Α,να συμπληρωσω οτι εχω δει και την ταινια που βασιστηκε σε ιστορια της Μπραντλεη(Ομιχλες του Αβαλον).Συμπαθητικη,μας δινει μια αλλη οπτικη γωνια αλλα νομιζω οτι απλα χρησιμοποιει ενα διασημο-δημοφιλες θεμα για να περασει μια ψιλοασχετη θεωρια κι αυτο αφαιρει ποντους.

Link to comment
Share on other sites

"Excalibur", την ταινία με τον Σερ Γκουέην και τον Πράσινο Ιππότη (με τον Σών Κόνερι για πράσινο ιππότη) και την ταινία με τον πρίγκιπα Βάλιαντ. :thmbup: Η ταινία με τον Ρίτσαρντ Γκήρ ήταν μέτρια + κομμένη και ραμμένη για το γυναικείο κοινό (Ρίτσαρντ Γκίρ και Σόν Κόνερι), το "Βασιλιας Αρθούρος" ήταν τουλάχιστον αστείο, το "Ομίχλες της Αβαλον" κακογυρισμένο και κακοδιασκευασμένό και το "Μέρλιν" δεν είναι ταινία αλλα μίνι σειρά. :dazzled:

Edited by D'Ailleurs
Link to comment
Share on other sites

Excalibur γιατί οι ερμηνείες των ηθοποιών είναι αξεπέραστες - η Έλεν Μίρεν ως Μοργκάνα είναι έξοχη χωρίς να μειώνω στο ελάχιστο τους άλλους ηθοποιούς κι επειδή από όσες έχω δει αποδίδει τον μύθο του Κάμελοτ πολύ όμορφα και μαγικά

Ο Πράσινος Ιππότης γιατί έδωσε μια κάπως αλλιώτικη παραμυθένια διάσταση στο θέμα

Merlin με τον Sam Neill παρόλο που είναι μίνι σειρά απέδωσε πολύ καλά

νομίζω την ατμόσφαιρα και το πνεύμα του αρθουριανού μύθου

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

"Excalibur" και τέρμα. Το "Merlin" ήταν χαριτωμένο αλλά όχι κάτι το εξαιρετικό. Έχω και μια συμπάθεια και στο "Sword of Valiant"

 

swordofvaliant.jpg

 

αλλά και σε αυτό το μικρό αριστούργημα:

 

Sword+in+Stone+film+poster.jpg

 

 

το οποίο κακώς δεν υπάρχει στην λίστα. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To Sword of the Valiant μου είχε κολλήσει όταν ήμουν πιτσιρικάς χωρίς να με τρελάνει ως ταινία βέβαια αλλά χρόνια ολόκληρα είχα σαν μουσική υπόκρουση ήρωα το σάουντρακ του.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Βασιλιά Αρθούρο. Δεν έχει ιππότες σε απαστράπτουσες Μιλανέζικες πανοπλίες στην Βρεττανία του πρώιμου μεσαίωνα...

Link to comment
Share on other sites

Βασιλιά Αρθούρο. Δεν έχει ιππότες σε απαστράπτουσες Μιλανέζικες πανοπλίες στην Βρεττανία του πρώιμου μεσαίωνα...

 

έχει όμως την Κίρα Ναϊτλι με το πανίσχυρο δικέφαλο της να τεντώνει την τοξάρα...

 

 

 

 

επίσης να τονίσω την θεά Eva Green ώς η καλύτερη Morgana για μένα...κρίμα που το έκοψαν. 

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Arthurian movies (Poll)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..