Jump to content

Τα σύνεργα της δουλειάς


Nihilio
 Share

Φονικά αντικείμενα  

54 members have voted

  1. 1. Τι προτιμάτε;

    • Αιχμηρά αντικείμενα (γάτζους, κατσαβίδια)
      3
    • Κοφτερά αντικείμενα (μαχαίρια, τσεκούρια)
      8
    • Βαριά αντικείμενα (ρόπαλα, σφυριά)
      3
    • Φυσικά όπλα (χέρια, νύχια, δόντια
      6
    • Υπερφυσικές δυνάμεις (ξόρκια, κατάρες)
      13
    • Απλά καθημερινά αντικείμενα
      12
    • Δηλητήρια
      6
    • Άλλα αντικείμενα
      3


Recommended Posts

Λογοτεχνια τρομου δεν εχω διαβασει πολυ...αλλα γενικα τα πιο απλα δεν με πολυτρομαζουν.Με κατσαβιδια,μαχαιρια κτλ επαιζα καμια φορα,αρα...

Μαλλον τα υπερφυσικα θα ψηφιζα καθως μπλεκουν πιο πολυ το φανταστικο.Ισως και τα "φυσικα οπλα" αφου δειχνει πιο αγριο,αν και λιγοτερο επικινδυνο εκ πρωτης οψης.

Link to comment
Share on other sites

Μαχαίρι, σπαθί, ή πνιγμος... Τέλος.

Το γιατί είναι προφανές.

Edited by Nienna
Link to comment
Share on other sites

Αιχμηρά αντικείμενα (έχω και φρέσκια τη σκηνή με τα καρφιά από τον "άρχοντα του Ψεύδους" του Μάστερτον)

Link to comment
Share on other sites

Νυχακια βρε παιδια,

Αργα αργαααααα, προσεχτικά, μεθοδικά και μπορείς και να ζωγραφίζεις παράλληλα ..

έστω με κόκκινο χρώμα !

Link to comment
Share on other sites

Κατάρες και μετά ξόρκια. Κάτι είχα με τις κατάρες πάντα. Και τα δηλητήρια μαρέσουνε πολύ αλλά όχι σαν τις κατάρες μιας γριάς τσιγγάνας, αυτές είναι σαφώς ανώτερες και μπορούν να λειτουργήσουν με πολλές διαφορετικές μορφές. Φαντασία να χει κανείς...

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά κατάρες-ξόρκια. Ο Κθούλου, το σκυλολόι του και όλοι οι master κακοί στην λογοτεχνία τρόμου αυτά χρησημοποιούν. Τα υπόλοιπα είναι κατα 90% για ταινίες...

Link to comment
Share on other sites

Δηλητήρια: κομψά, αποτελεσματικά και δεν αφήνουν λεκέδες στο χαλί.

 

Τι ακριβώς περιλαμβάνουν τα "καθημερινά αντικείμενα"? Ασφυξία με ψίχα ψωμιού ή ψαροκόκκαλο, ας πούμε?

Link to comment
Share on other sites

Δηλητήρια: κομψά, αποτελεσματικά και δεν αφήνουν λεκέδες στο χαλί.

 

Τι ακριβώς περιλαμβάνουν τα "καθημερινά αντικείμενα"? Ασφυξία με ψίχα ψωμιού ή ψαροκόκκαλο, ας πούμε?

Κάτι τέτοιο: αντικείμενα που δεν χρησιμοποιούνται συνήθως για φονικά, πχ ψηλοτάκουνες γόβες, καταψυγμένα κοτόπουλα, φυστίκια, cd (όποιος βρήκε από ποια ταινία είναι το κάθε τι κερδίζει τα συγχαρητήριά μου)

Link to comment
Share on other sites

Θραύσματα γυαλιού μέσα στο ποτό.

 

Αλλά, αν πρέπει να διαλέξω από τα άλλα, θα έβαζα πρώτα τα δηλητήρια και μετά τα φυσικά όπλα. Πχ, ένα γερό χτύπημα στο λαιμό μπορεί να τσακίσει το λαρύγγι οποιουδήποτε και να σκοτώσει πολύ εύκολα.

 

Αλλά γιατί αυτό το τόπικ στον Τρόμο; Πιο πολύ σε Φαντασία μού κάνει. Δολοφόνοι, δολοπλόκοι κτλ κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Απλά καθημερινά αντικείμενα. Με ιδιαίτερη έφεση στο σκοινί!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προτιμώ τα πιο περίεργα αντικείμενα..

 

Αν εχετε διαβάσει βιβλία του Γκράχαμ Μάστερτον θα εντυπωσιαστείτε και θα αηδιάσετε απο την ποικιλία μέσων που χρησιμοποιεί.

 

Δρεπάνια, πρόκες σιδηροδρομικών γραμών, δαγκάνες που κόβουν σίδερα και all time classic κλύσμα με γατάκι τυλιγμένο σε συρματόπλεγμα..!!

Link to comment
Share on other sites

Iliosporos, τo γατάκι σε ποιο βιβλίο είναι;

Link to comment
Share on other sites

Ηλιόσπορε, έγραψες... Εγώ είμαι μεταξύ άλλων (τα πλοκάμια είναι σε αυτό ή μαζί με τα νύχια; :p) όταν θέλω γέλιο, και καταρών κλπ γιατί μου έχει μείνει από το ravenloft

Link to comment
Share on other sites

To γατάκι έκπληξη, μαζί και με ένα εκπληκτικό πρώτο κεφάλαιο με τη δαγκάνα-τανάλια που κόβει αλυσίδες και χοντρές λαμαρίνες, βρίσκονται στο αριστούργημα: Αυτοί που ποτέ δεν κοιμούνται.

 

Εκπληκτική ιδέα, ευφάνταστα βασανιστήρια, ωραία δυνατή γραφή, μέτριο τέλος (κλασσικού Μάστερτον)

 

Ελπίζω να σας κάλυψα

Link to comment
Share on other sites

Αρκετά ενδιαφέροντα τα όπλα απο το παιχνίδι Manhunt αλλά και η σκηνή στο τέλος απο το Audition...

Link to comment
Share on other sites

Ψήφισα καθημερινά αντικείμενα. Πρόσφατα ανακάλυψα πως μπορείς πανεύκολα να κρεμάσεις κάποιον στο λουρί ενός παντζουριού.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει σαφής προτίμηση για μένα, αφού τα μέσα που με κεντρίζουν δεν έγκειται στο είδος, αλλά στην εφαρμογή τους...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Εγώ ψήφισα τα καθημερινά αντικείμενα, αλλά τα θέλω και σε συνδυασμό με ξόρκια κατάρες και μαγικά φίλτρα (εδώ συμπεριλαμβάνονταικαι τα δηλητήρια ίσως...) και βέβαια με μουσική υπόκρουση κατά την εφαρμογή το "όλα σε θυμίζουν/μικρά κι αγαπημένα/πράγματα δικά σου καθημερινά..."

 

Κι επειδή ο εγκέφαλός μου κατακλύζεται από πληροφορίες πάω για σημειώσεις (ιστορία εκδίκησης μου μυρίζει... αυτό που λέγαμε για έμπνευση, από το πουθενά έρχεται, τελικά...)

Link to comment
Share on other sites

Και γω Ξόρκια κλπ ψήφισα αλλά και τα δηλητήρια "δε με χαλάνε". Έχουν μια άλλη αλλύρ! ;) Mάλιστα είχα δει σε μαγαζί κάποτε δαχτυλίδι μέσα στο οποίο μπορούσε να βάλει κανείς δηλητήριο (διακοσμητική reproduction ήταν, μην ψάχνετε για τιμές και καταλόγους) και μου είχε αρέσει πολύ! :tongue:

Edited by Dain
Link to comment
Share on other sites

Εγώ ψήφισα τα Απλά καθημερινά αντικείμενα γιατί απο τα άλλα αντικείμενα περιμένει κάποιος κά;τι τρομακτικό, άσχετα; άν σφάζουν βόδια ή κοτόπουλα έως τότε ή έστω εχθρους. Ομως ένα μολύβι καρφωμένο στο μάτι ας πούμε ή το σπάσιμο μιάς καρέκλας στο σβέρκο του άλλου (ή της άλλης λολ) όταν κοιμάται στο κρεββάτι με τρομάζει περισσότερο επειδή δεν το περιμένω. Επειτα ο φόνος με ένα καθημερινο αντικείμενο υποδηλώνει τοσο ότι του φονιά του ήρθε η λάμψη της τρέλας απότομα όσο και αβυσαλλεα λυσσα. Μπρρρρ....

 

Εντιτ: Μετά την ψήφο είδα ότι όπως φαίνεται τρομάζουν όντως τους περισσότερους αυτά τα αντικείμενα. Περίεργο. Δεν υπάρχουν άλλα πόστ για να δούμε γιατί, ίσως είναι οι λόγοι που προανέφερα, ότι ένπεριέχουν περισσότερη έκπληξη τελικά.

Edited by Dune
Link to comment
Share on other sites

Εγώ ψήφισα τα Απλά καθημερινά αντικείμενα γιατί απο τα άλλα αντικείμενα περιμένει κάποιος κά;τι τρομακτικό, άσχετα; άν σφάζουν βόδια ή κοτόπουλα έως τότε ή έστω εχθρους. Ομως ένα μολύβι καρφωμένο στο μάτι ας πούμε ή το σπάσιμο μιάς καρέκλας στο σβέρκο του άλλου (ή της άλλης λολ) όταν κοιμάται στο κρεββάτι με τρομάζει περισσότερο επειδή δεν το περιμένω. Επειτα ο φόνος με ένα καθημερινο αντικείμενο υποδηλώνει τοσο ότι του φονιά του ήρθε η λάμψη της τρέλας απότομα όσο και αβυσαλλεα λυσσα. Μπρρρρ....

 

Εγώ δεν τα ψήφισα γιατί με τρομάζουν περισσότερο από κάποια άλλα, αλλά γιατί όντας απλά, καθημερινά αντικείμενα δεν περνάει από το μυαλό σου πως μπορεί να χρησιμοποιηθούν ώς φονικά όπλα και θέλει φαντασία από μέρους του χρήστη. Και στην φαντασία εγώ βγάζω το ψάθινο καπέλο μου! Όσο για τα μάγια, ξόρκια και όλα τα σχετικα, δεν ξέρω... Απλά μου αρέσουν! Θυμάμαι ήμουν φαν εκεινης της σειράς (Friday the 13th) με το παλαιοπωλείο που όλα τα αντικειμενα ήταν στοιχειωμένα, από στέκες και παπούτσια μπαλέτου μέχρι σερβίτσια τσαγιού, κούλες, νομίσματα... Όλα σατανικά, επικίνδυνα και δολοφονικά...

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτόμουν κάνα τέταρτο τι θα ψηφίσω αλλά παρέμεινα στην αρχική μου σκέψη. Αν δεν είμαστε σε ένα φανταστικό κόσμο (και δηλαδή αποκλείουμε κατάρες και ξόρκια) μας μένουν αντικείμενα που έχουν φονικές ιδιότητες και άλλα που δεν έχουν. Αν ο "δολοφόνος" βρίσκεται στο ίδιο δωμάτιο με το "θύμα" και εκεί υπάρχει και ένα μαχαίρι, ένα σπαθί, ένα μπουκαλάκι αρσενικό, καταλαβαίνουμε οτι κάτι θα συμβεί και τον τρόπο που θα συμβεί. Αν όμως εκεί υπάρχει και ένα "Αθώο αντικείμενο" ο τρόμος και το ξάφνιασμα μας γίνεται μεγαλύτερο...

Πιστεύω οτι αιτολόγησα αρκετά την ψήφο μου....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..