Jump to content

Halloween και λογοτεχνεία


Nihilio
 Share

Recommended Posts

Απλό το θέμα.

Κατ' εμέ, χαρακτηρηστικότερη ιστορία είναι το Something Wicked this way comes του Ray Brudbury. Για εσάς;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Something wicked this way comes είναι και για μένα το μόνο που έρχεται στο μυαλό...Τώρα αν ήθελες ταινίες, κάτι γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Something wicked this way comes είναι και για μένα το μόνο που έρχεται στο μυαλό...Τώρα αν ήθελες ταινίες, κάτι γίνεται.

 

 

Και ο Ανθρωπος του Χαλογουιν ειναι αρκετα τρομακτικο βιβλιο....Απο ταινιες περα απο το οριτζιναλ Haloween και λιγακι το Pumkinhead (το νο1 γιατι τα σικουελ ειναι ΓΤΠΚ)...το χαος!

Link to comment
Share on other sites

Αυτόν τον καιρό διαβάζω το Something wicked this way comes που αναφέρθηκε ήδη.Άλλο δεν μου έρχεται τώρα.Βέβαια ακόμη και σε αυτό δεν έχω φτάσει στο σημείο να καταλάβω πόσο ρόλο παίζει το Χάλογουιν.Πάντως έχει φάση που αν και εδώ στην Ελλάδα θυμίζει καρναβάλι το Χάλογουιν έχει πιο τρομακτική ατμόσφαιρα(και καλά)και συνδέεται με παρόμοια έθιμα εδώ στην Ελλάδα με τρομαχτικές μασκαρεμένες μορφές.Νομίζω είναι μια καλή περίοδος για να τοποθετήσεις μια ιστορία τρόμου,κάτι που γίνεται εξάλλου και στις ταινίες,όπως η ομώνυμη.

Link to comment
Share on other sites

Και ο Ανθρωπος του Χαλογουιν ειναι αρκετα τρομακτικο βιβλιο....

Το είχα διαβάσει το καλοκαίρι και δε μου έκανε εντύπωση. Το βρήκα λίγο φλατ να πω την αλήθεια, και από τα μετριότερα βιβλία που έχω διαβάσει από Οξύ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Τώρα που πλησιάζει το ΧάλοουΪν σκεφτόμουν ότι θα ήταν πολυ ωραίο ένα βιβλίο τρόμου τοποθετημένο στο ΧάλοουΪν και σε μια τυχαία αναζήτηση βρήκα το τόπικ αυτό.

Έψαξα για το "Κάτι κολασμένο έρχεται προς τα δώ" του Brudbury, αλλά το εξώφυλλο και η περίληψη δε με εντυπωσίασαν..Εσάς ποια είναι η γνώμη σας;Αξίζει;

Edited by Μιχάλης
Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει αναλυση για το βιβλιο στο thread για τον Μπραντμπερυ. Το βιβλιο αξιζει, ειναι πολυ ποιητικο και ρομαντικο, οπως συνηθιζει ο συγγραφεας αυτος, ενω ο τρομος του θα σου θυμισει το στυλ του Κινγκ.

Link to comment
Share on other sites

Carnival of fear- J. Robert King (Ravenloft)

Δεν έχει σχέση με Halloween, αλλά έχει καρναβάλι!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..