Jump to content

3ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Γενικός, Θέμα: Μια νυχτερινή ώρα


Nienor
 Share

Recommended Posts

Ο τρίτος διαγωνισμός σουφουφίτικης ιστορίας ξεκινάει σήμερα μετά τους εξαιρετικά πετυχημένους δύο του Nihilio. Επειδή η ιδέα του RaspK Fog να τρέχει τον επόμενο διαγωνισμό όποιος κερδίζει τον προηγούμενο μας άρεσε πολύ αυτόν τον διοργανώνουμε μαζί με την Trillian.

 

Λίγες μέρες πριν άλλαξε η ώρα. Αυτό συνεπάγεται εκείνου του γεγονότος που δε συμπαθούμε καθόλου: νυχτώνει νωρίτερα.

 

Το θέμα μας λοιπόν θα είναι για άλλη μια φορά σχετικό με την εποχή.

 

Θέμα:

Μία νυχτερινή ώρα. H ιστορία σας δηλαδή πρέπει να έχει θέμα κάτι σχετικό με το σκοτάδι, τις σκιές, τη νύχτα, *και* να διαδραματίζεται μέσα σε μια ώρα. Τα δύο αυτά στοιχεία θα πρέπει να είναι εμφανή στην ιστορία σας. :)

 

Όροι:

Οι ιστορίες πρέπει να ανήκουν, αυστηρά, σε μία από τις εξής κατηγορίες: εφ, φάντασυ, τρόμος.

 

Όταν τις ολοκληρώσετε τις ποστάρετε στην αντίστοιχη βιβλιοθήκη (με τον τίτλο τους και σημείωση στον υπότιτλο πως απευθύνονται στο διαγωνισμό) κι έπειτα κάνετε ένα ποστ εδώ με λινκ που να οδηγεί στην ιστορία.

 

Κάθε ξεχωριστός λογαριασμός μπορεί να συμμετέχει αυστηρά με μία ιστορία και μόνο, που θα έχει σηκωθεί σε μία από τις τρεις κατάλληλες βιβλιοθήκες, θα είναι μέσα στο θέμα και ο συγγραφέας θα είναι ο ίδιος άνθρωπος που χρησιμοποιεί το λογαριασμό.

 

Η ιστορία δεν πρέπει να ξεπερνά τις 2.000 λέξεις.

 

Ο διαγωνισμός λήγει την Τετάρτη 15 Νοεμβρίου στις 12:00 ακριβώς (ώρα Ελλάδας).

 

Η ψηφοφορία θα διεξαχθεί από Πέμπτη 16 Νοεμβρίου έως και την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου στις 12:00 το βράδυ. Τον τρόπο διεξαγωγής της ψηφοφορίας θα τον ανεβάσουμε εδώ αμέσως μετά τη λήξη του διαγωνισμού.

 

Για την ιστορία που θα κερδίσει προβλέπεται και κάποιο δωράκι.

Edited by Mesmer
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RaspK

    11

  • month

    11

  • Nienor

    9

  • Naurgul

    7

Top Posters In This Topic

Σας θυμίζω ότι έχετε άλλη μια βδομάδα όσοι ενδιαφέρεστε να γράψετε :). Σίγουρα προλαβαίνετε να γράψετε, προλαβαίνετε ακόμα και να ενδιαφερθείτε - 2.000 λέξεις τελικά δεν είναι πάρα πολλές όπως μπορώ να σας βεβαιώσω από ίδια πείρα ;).

Let's go people! Give us some stories :D.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόοοοον, σήμερα ο μήνας έχει 11. ΤηνΤετάρτη ως γνωστόν θα λήξει ο διαγωνισμός.

 

Με μία ιστορία διαγωνισμός δε γίνεται, γίνεται? Γράψτε και κάνας άλλος για να έχει φάση.

 

Αυτοί που έχετε ξεκινήσει ανασκουμπωθείτε και αυτοί που δεν έχετε ακόμη ξεκινήσει να ξεκινήσετε πάραυτα :p

Link to comment
Share on other sites

Έλα, μην ανησυχείς. Και στους δύο προηγούμενους διαγωνισμούς κάπως έτσι ήτανε τα πράγματα. Πλάκα-πλάκα, μπορεί να γράψω κι εγώ κάτι.

 

ΥΓ:Για να βάλεις το :p σε ζωγραφιστό emoticon, πρέπει να γράψεις

>:bleh:

...κάπως έτσι: :bleh:

Edited by Guardian of the RuneRing #1
Link to comment
Share on other sites

οκ, εδώ είναι η δική μου συμμετοχή στο διαγωνισμό νοεμβρίου, οριακά πριν τη λήξη. αν δεν βάλει κανένας άλλος, είναι μα**κία, γιατί με 2 ιστορίες διαγωνισμός δεν γίνεται...

http://community.sff.gr/index.php?showtopic=5410

:hi:

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια δε κανουμε 1 βδομαδουλα παραταση γιατι δε παιζει να προλαβω να γραψω ως αυριο ...

 

( εχω και αλλες 2 εργασιες γαμοτο...)

Link to comment
Share on other sites

Παράταση ζητήσατε, παράταση θα λάβετε :p

 

Μέχρι την Κυριακή λοιπόν, 19 Νοεμβρίου. Μεσάνυχτα ακριβώς λήγει. Ελπίζω πως θα προλάβετε. Καλή συγγραφή.

Link to comment
Share on other sites

Μα! τη δευτερα 20 παραδιδω τη 2η εργασια... :(

 

μουμπλε μουμπλε... :( καλα θα το βολεψω :p

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, έχουν μείνει 3,5 ώρες. Όσοι γράφετε ακόμα, βιαστείτε :)

 

(Θα ήθελα επίσης να σας πληροφορήσω ότι 3.5 ώρες είναι αρκετες για 2.000 λέξεις, if you get my point ;) )

Link to comment
Share on other sites

Τελικά παραιτούμαι, αφού δεν προλαβαίνω να γράψω και το 2ο μέρος της, κατά τ' άλλα, εντός των ορίων ιστορίας... :crybaby: Oh well, I tried, anyway.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, η ώρα πέρασε. Δε θα το κλείσουμε, όσοι γράφεται ήδη ποστάρετε μέχρι το πρωί ή ως το μεσημεράκι που θα ανεβάσει η Trillian τον τρόπο με τον οποίο θα ψηφίζετε.

 

Καλή συνέχεια σε όσους γράφουν (και καλές ιστορίες σε αυτούς που τυχόν ξεκινάνε τώρα :p)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..