Jump to content

Beowulf (2007)


Nienor
 Share

Recommended Posts

Το πήρε κανείς χαμπάρι ότι το ξαναγυρίζουν? :D

 

 

 

Λοιπόν, θα είναι σε σκηνοθεσία του Robert Zemeckis ο οποίος είναι αυτός που έχει κάνει το Πολικό εχπρές (τώρα τελευταία και δεν το λέω προς τιμήν του φυσικά) αλλά και το Forrest Gump και δυο τρία επεισόδια από τις Ιστορίες από την κρύπτη (χεχε)

 

Τα ενδιαφέροντα της υπόθεσης (για μένα πάντα) είναι ότι ο Gaiman έχει βάλει το χεράκι του στη διασκευή του σεναρίου και ότι ο Άντονυ Χόπκινς θα παίξει το βασιλιά Ρόθγκαρ ( :D πράγμα για το οποίο είμαι ευτυχής).

 

Αν θέλετε να βρείτε τα δικά σας "γιατί" όσον αφορά τη θέαση της ταινίας μπορείτε να ρίξετε μια ματιά εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Εχώ την εντύπωση πως θα είναι σάν βιογραφική της ζωής του Beowolf και όχι απλα η ιστορία του με τον Grendel. Πάντως το οτι είναι σκηνοθεσία του Ζεμέκις δέν είναι απαραίτητα καλό. Το πρόσφατο σκανδιναβικό Beowolf μου άρεσε πολύ όπως και το κλασσικό (πια) Beowolf με τον Κριστόφ Λαμπέρ (αξεπέραστο). Ελπίζω και το καινούριο να είναι καλο.

Link to comment
Share on other sites

Το σκανδιναβικό είναι όντως αρκετά ενδιαφέρον, εγώ με το καινούργιο αινθουσιάστηκα περισσότερο με το Χόπκινς ως Βασιλέα, ενώ το ότι το κάνει ο Ζεμέκις, συμφωνώ, κι εμένα λίγο κακούλι μου φαίνεται εκ πρώτης, απλά προσπαθώ να θυμάμαι το φόρεστ γκαμπ κι όχι τα λοιπά του :p

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον καλύτερα το "Back to the future" και όχι τα υπόλοιπα (ούτε το Φόρεστ Γκαμπ)

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Beowulf (2007)
  • 4 years later...

Χτες την είδα και μπήκα εδώ να δω αν υπάρχει αντίστοιχο post για την απόλυτη επική animation ταινία!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..