Jump to content

FFL #4 (Naroualis vs Nova vs dinosxanthi vs mariposa vs Nienor vs Adinol vs Electroscribe vs DinoHajiyorgi vs kitsos vs heiron vs Dain)


Oberon
 Share

Recommended Posts

Update: To Poll του Flash Fiction Live είναι ανοιχτό και μπορούν να ψηφίσουν όλα τα μέλη του φόρουμ. Διαβάστε τις ιστορίες που υπάρχουν στο τόπικ και ψηφίστε αυτή που σας άρεσε περισσότερο.

Το poll θα παραμείνει ανοιχτό για 3 μέρες και κάτι (λόγω μεγάλης συμμετοχής), μέχρι και την Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου στις 8 το πρωί. Good luck στους διαγωνιζόμενους, καλή ανάγνωση και καλή ψήφο!

 

Ακολουθούν τα λινκς των 11 ιστοριών:

 

Ο Δράκος και το Άστρο - Naroualis

Η Συνάντηση - Νοva

Συνάντηση στο Ηλιόγερμα - Dinosxanthi

H Συνάντηση - Mariposa

Νυχτερινή συνάντηση... - Nienor

Τo Σαράκι - Adinol

Επισκεπτήριο - Electroscribe

Η Άλλη Μητέρα - DinoHajiyorgi

Το Νυφικό - Kitsos

Συνάντηση στη Γη - Heiron

Το Πηγάδι της Πανδίας - Dain

 

Flash Fiction Live. Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου στις 10 το βράδι! Be here!

 

 

Και το θέμα είναι: H Συνάντηση!

 

Βάζω και εδώ όσα έγραψα για το διαγωνισμό σε άλλο ποστ, για όσους τυχόν δουν το τόπικ τώρα!

 

Να υπενθυμίσω πως σήμερα είναι η μέρα του Flash Fiction Live!!

 

Στις δέκα παρά το βράδυ να είμαστε όλοι εδώ. Το θέμα θα ανακοινώσει ο Νίκοσαλ στις 10 και θα έχουμε ακριβώς ΜΙΑ ΩΡΑ να γράψουμε μια ιστορία πάνω στο θέμα.

 

Οι ιστορίες πρέπει να είναι αποκλειστικά φαντασίας/παραμύθια/μυθοπλασίας, επιστημονικής φαντασίας ή τρόμου.

 

Δεν υπάρχει ανώτατο όριο λέξεων, αλλά η ιστορία πρέπει να είναι ολοκληρωμένη!

 

Κατώτατο όριο οι 400 λέξεις. (ΟΚ, αν είναι 370 δεν τρέχει τίποτα).

 

Οι ιστορίες θα μπουν στο παρόν τόπικ για τη διάρκεια του διαγωνισμού και ΟΧΙ στις ειδικές Βιβλιοθήκες! Δηλαδή θα τις ποστάρετε εδώ, να είναι μαζεμένες! (Αργότερα μπορείτε αν θέλετε να τις διορθώσετε, επεκτείνετε κλπ και να τις βάλετε στις Βιβλιοθήκες. It's up to you).

 

Όταν τελειώσει η μία ώρα, το τόπικ θα κλείσει για λίγο μέχρι να ανοίξουμε ένα πολλ εδώ. Ο καθένας θα ψηφίσει 1 ιστορία, αυτή που του άρεσε περισσότερο. Θεωρείται θέμα "τιμής" να μην ψηφίσει κάποιος τη δική του ιστορία (ή του κολλητού του κλπ επειδή είναι κολλητός του κλπ) αλλά αυτό δεν ελέγχεται, εξ ού και το θέμα "τιμής"!

 

Το πολλ θα παραμείνει ανοιχτό για 48 ώρες (οι ιστορίες είναι πάντα μικρές, οπότε δεν θα κουραστεί κάποιος να τις διαβάσει), οπότε και θα ανακοινωθεί η νικήτρια ιστορία. Ο/η συγγραφέας της νικήτριας ιστορίας έχει το δικαίωμα να θέσει το θέμα σε επόμενο Flash Fiction Live.

 

Eπίσης, αν ο νικητής/νικήτρια ζει εκτός Αθήνας θα του αποσταλεί ταχυδρομικά το δώρο του ευγενούς, και ανώνυμου, δωρητή! To βιβλίο Centaur Isle του Piers Anthony από τη σειρά Xanth!

Edited by tetartos
Link to comment
Share on other sites

Εγώ-αν και αποφεύγω συνήθως διαγωνισμους- είμαι μέσα γιατί

1.Έχω χρόνο

2.Δεν γράφω τελευταία,ευκαιρία να ξεκολλήσω

3.Ούτως ή άλλως δε δουλεύω τα κείμενά μου οπότε το ίδιο μου κάνει 1 ώρα ή 1 χρονιά.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ είμαι μέσα, κυρίως γιατί

 

1. Δεν γράφω τελευταία,ευκαιρία να ξεκολλήσω :tongue:

 

Αν και θα με βόλευε περισσότερο σαββατοκύριακο, για προφανείς λόγους...

Link to comment
Share on other sites

Εκτός απροόπτου και εγώ μαζί σας.

Το Σ/Κ βολεύει και εμένα για περισσότερο χρόνο

Link to comment
Share on other sites

E, ναι. Προς παρασκευοσαββατοκύριακο το βραδάκι θα γίνει αν είναι. Οπότε πέστε πότε σας βολεύει να βρούμε την κατάλληλη μέρα και ώρα. Εμένα με βολεύουν όλες οι μέρες.

Συνήθως πάντως, 8, 9, ή 10 το βράδι είναι καλές ώρες ώστε να μπορούν όσο περισσότεροι γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

3.Ούτως ή άλλως δε δουλεύω τα κείμενά μου οπότε το ίδιο μου κάνει 1 ώρα ή 1 χρονιά.

ΟΚ, αυτό ήταν καλό! :thmbup: :lol:

Link to comment
Share on other sites

OK, τι θα λέγατε για την ερχόμενη Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου στις 9 το βράδι?

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω πρόβλημα προσωπικά. Πείτε όμως πότε σας βολεύει όλους περισσότερο και αποφασίζουμε. :)

Link to comment
Share on other sites

Ωραία. Οπότε ας πούμε στις 10 το βράδι την Παρασκευή. Δεν θυμάμαι ποιος ήταν ο νικητής του τελευταίου flash fiction live που είχαμε κάνει, κι αν θέλει να βάλει το θέμα εκείνος/η. Αλλιώς το βάζω εγώ (μια που ο θεματοθέτης δεν παίρνει μέρος). :)

Link to comment
Share on other sites

Στο Ντεμί Φλας Φίξιον το τελευταίο (νομίζω ήταν και το τελευταίο που γράψαμε) ήταν ο Αραχνίδας.

Link to comment
Share on other sites

E, το "ντεμί" ήταν άλλη φάση μεν, αλλά αν θέλει να βάλει ο Αραχνίδας κανένα πρόβλημα. Εξ άλλου προτιμώ να γράψω και γω. :)

Edited by Dain
Link to comment
Share on other sites

cesar, δεν γράφεις για το write off; :eek:

 

 

Και βέβαια γράφωα αλλά Παρασκευή νύχτα θα το έχω τελειώσει και θα το έχω δει καμιά δεκαριά φορές. Μέχρι τώρα έχω γράψει 1700 λέξεις.

 

Έτσι κι αλλιώς αφού θα χάσω στο write off δεν παίρνω μέρος και σε αυτόν τον διαγωνισμό

Link to comment
Share on other sites

Και βέβαια γράφωα αλλά Παρασκευή νύχτα θα το έχω τελειώσει και θα το έχω δει καμιά δεκαριά φορές. Μέχρι τώρα έχω γράψει 1700 λέξεις.

 

Έτσι κι αλλιώς αφού θα χάσω στο write off δεν παίρνω μέρος και σε αυτόν τον διαγωνισμό

 

Άστα τώρα αυτά. Μάλλον σε τσίμπησε η Ευθυμία να χαζεύεις στο τελευταίο θρανίο. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to FFL #4 (Naroualis vs Nova vs dinosxanthi vs mariposa vs Nienor vs Adinol vs Electroscribe vs DinoHajiyorgi vs kitsos vs heiron vs Dain)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..