Jump to content

Wolfman (2009)


DinoHajiyorgi
 Share

Recommended Posts

post-1004-1234464464_thumb.jpg

Remake της κλασσικής ταινίας του 1941, το Wolfman έχει προγραμματιστεί να βγει στις αίθουσες τον Νοέμβριο του 2009. Στην αρχή το προόριζαν για την Παρασκευή και 13 αυτού του Φεβρουαρίου αλλά σπρώχνοντας την πρεμιέρα όλο και πιο πίσω κατέληξαν σχεδόν στο τέλος της χρονιάς. Δικαιολογία: Θέλανε περισσότερο χρόνο για να την προωθήσουν κατάλληλα.

post-1004-1234464502_thumb.jpg

Πρωταγωνιστούν οι Benicio del Toro, Anthony Hopkins, Emily Blunt και ο Hugo Weaving.

post-1004-1234464518_thumb.jpg

post-1004-1234464534_thumb.jpg

post-1004-1234464546_thumb.jpg

Η σκηνοθεσία είναι του Joe Johnston [Honey I Shrunk the Kids (1989), The Rocketeer (1991), Jumanji (1995), Jurassic Park III (2001), Hidalgo (2004)]

post-1004-1234464587_thumb.jpg

post-1004-1234464607_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το καστ με ψηνει, η σκηνοθεσια λιγο αμφιλεγομενη...Τελειες φωτογραφιες παντως!

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Η ταινία προβάλεται από χθες, και εδώ στη Χαλκίδα. Ήταν να πάω σήμερα να τη δω με τον αδελφό μου, αλλά εκείνος άλλαξε γνώμη και έτσι αναβλήθηκε. Γνωρίζει τον χειριστή της μηχανής προβολής του ντόπιου κινηματογράφου, και το άτομο είπε ότι η κόπια που τους ήρθε είναι... "πολλή σκοτεινή."

 

Αυτό με παραξένεψε. Είναι όντως αυτή η μία κόπια της ταινίας που ήρθε στη Χαλκίδα προβληματική ή αυτό είναι το στυλ της φωτογραφίας για το συγκεκριμένο έργο; Το σκέφτομαι, και αύριο ίσως διακινδυνέψω να δώσω οκτώ ευρόπουλα για να πάω να διαπιστώσω ο ίδιος. Ή αργότερα μέσα στην εβδομάδα.

 

Όποιος από σας δει το έργο, μαζί με τα σχόλια και τις εντυπώσεις, πείτε μου αν βρήκατε την εικόνα της ταινίας σκοτεινή. (Βέβαια "τρόμου" είναι, πολλές σκηνές θα διαδραματίζονται τη νύχτα, αλλά σίγουρα δεν εννοώ αυτό. Μιλάω από την άποψη που την αντιλαμβάνεται ένας επαγγελματίας της προβολής.)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Είδα την ταινία πριν απο δύο εβδομάδες περίπου και την βρήκα μέτρια.Η καλλιτεχνική διεύθυνση είναι ανμενόμενα εξαιρετική,η ατμόσφαιρα σκοτεινή και ευχάριστα γοτθική και έχει τονισμένο το gore στοιχείο κατά

τόπους.Τέλος και η σκηνοθεσία προσπαθεί να είναι κάπως παλιομοδίτικη και αυτό είναι ευχάριστο γιατί το σημερινό χόλυγουντ έιναι σκιά του παλιού του εαυτού.Δυστυχώς όμως το σενάριο είναι μετριότατο με διαλόγους ελαφρώς γελοίους και το χειρότερο όλων(και το σημαντικότερο) ο ρυθμός της ταινίας είναι αργός και κουραστικός.Μοιάζει σαν μια ενελώς επίπεδη γραμμή η οποία παρουσιάζει μιααπότομη κορύφωση στην σκηνή στο Λονδίνο(η διαδρομή του τέρατος απο στέγη σε στέγη είναι η καλύτερη στιγμή του φιλμ)για να ξαναγίνει εντελώς φλατ στην συνέχεια και μέχρι το τέλος της ταινίας.Άσε που η σκηνή που παλέυουν δύο λυκάνθρωποι μεταξύ τους είναι σχεδόν κωμική.Αλλά τι τα θέλεις άλλαξαν τρεις φορές σκηνοθέτη μέχρι να βγει η ταινία.

Link to comment
Share on other sites

Μέτρια θα την χαρακτήριζα και εγώ αυτήν την ταινία. Δεν κατάφερε να απογειωθεί , παρά το καλό καστ.

Σχετικά με την "σκοτεινιά" της θα έλεγα πως συμφωνώ με τον φίλο του αδερφού του Ντίνου. Απλά θα επέλεγα την λέξη "μουντή". Ίσως ήταν προσπάθεια του σκηνοθέτη για να δημιουργήσει ατμόσφαιρά.

Γενικώς έπασχε στην πλοκή νομίζω, και στο νεύρο που χρειάζεται μια ταινία τέτοιου είδους.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε υπόψη ότι πρόκειται ουσιαστικά για remake μίας ταινίας του 40! Είναι κλασική ταινία τρόμου και στερείται του σύγχρονου "ντυσίματος" που δίνει πολλές σούπερ ουάου δυνατότητες στα πλάσματα της νύχτας! Η ατμόσφαιρα ήταν πολύ καλή, όπως έπρεπε να είναι στο συγκεκριμένο χωριό, αλλά και οι ερμηνείες. Δεν έχει φοβερές ανατροπές, δεν έχει πολύπλοκο σασπένς και εναλλακτικές πλοκές, ούτε ιδιαίτερες σκηνοθετικές μαγκιές. Είναι γνήσια κλασική ταινία τρόμου, σαν το ασήμι που σκοτώνει τους λυκάνθρωπους. Αν σας αρέσει ο μεταμοντέρνος τρόμος δεν θα την απολάυσετε ιδιαίτερα, θα σας φανεί σκουριασμένη, άνοστη, κλισαρισμένη. Αν, όμως, ανήκετε σε εκείνους που εκτιμούν παλιές ταινίες τρόμου και ιστορίες, σε εκείνους που λατρεύουν τον κλασικό τρόμο, σίγουρα θα σας αρέσει η ταινία.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Λάβετε υπόψη ότι πρόκειται ουσιαστικά για remake μίας ταινίας του 40! Είναι κλασική ταινία τρόμου και στερείται του σύγχρονου "ντυσίματος" που δίνει πολλές σούπερ ουάου δυνατότητες στα πλάσματα της νύχτας! Η ατμόσφαιρα ήταν πολύ καλή, όπως έπρεπε να είναι στο συγκεκριμένο χωριό, αλλά και οι ερμηνείες. Δεν έχει φοβερές ανατροπές, δεν έχει πολύπλοκο σασπένς και εναλλακτικές πλοκές, ούτε ιδιαίτερες σκηνοθετικές μαγκιές. Είναι γνήσια κλασική ταινία τρόμου, σαν το ασήμι που σκοτώνει τους λυκάνθρωπους. Αν σας αρέσει ο μεταμοντέρνος τρόμος δεν θα την απολάυσετε ιδιαίτερα, θα σας φανεί σκουριασμένη, άνοστη, κλισαρισμένη. Αν, όμως, ανήκετε σε εκείνους που εκτιμούν παλιές ταινίες τρόμου και ιστορίες, σε εκείνους που λατρεύουν τον κλασικό τρόμο, σίγουρα θα σας αρέσει η ταινία.

 

Σωστός;)

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε υπόψη ...

Μου άρεσε πολύ για όλους τους λόγους που λέει ο greenmist. Ήταν μεγάλη η χαρά μου να δω μια ταινία από αυτές "που δεν γυρίζονται πια." Έχω σκυλοβαρεθεί όλες αυτές τις μοντέρνες "σκηνοθετικές μαγκιές" και τους αντίστοιχους μάγκες σκηνοθέτες (που μας ξεφυτρώνουν από τις διαφημήσεις και τα μουσικά βίντεο.)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..