Jump to content

Horror A to Z: Συγγραφείς τρόμου


northerain
 Share

Recommended Posts

Horror A to Z: Συγγραφείς τρόμου

 

Θα ανοίξω ένα τοπικ το οποίο θα περιέχει πληροφορίες για γνωστούς συγγραφείς τρόμου, το έργο τους, ποια βιβλία έχουν μεταφραστεί στα Ελληνικά και μια γενική άποψη πάνω στο έργο τους.

Θα επικεντρωθώ αρχικά στα μεγάλα ονόματα και όταν καλύψουμε αυτά, προχωράμε και παραπέρα. Σημαντικός παράγοντας θα είναι πόσο γνωστοί είναι γενικότερα στον κόσμο, στην Ελλάδα συγκεκριμένα, πόσα έργα τους έχουν μεταφραστεί και γενικά πόσο ''προσβάσιμοι'' είναι.

 

Σκοπός του εγχειρήματος είναι να μπορεί κάποιος ''φρέσκος'' στον χώρο να βρει πληροφορίες για συγγραφείς και βιβλία που θα του αρέσουν και που βρίσκονται εύκολα. Επίσης να βοηθήσει τους παλιούς να βρουν νέους συγγραφείς. Βάρος θα δοθεί λοιπόν στο να περιγραφούν όσο γίνεται οι συγγραφείς (πολλές περιγραφές, απλή γραφή, μοιάζει με τον Κινγκ κτλ) και τα βιβλία, με μια μικρή αναφορά στο περιεχόμενο (το βιβλίο αυτό έχει να κάνει με ζόμπι αλλά οχι με αποκάλυψη π.χ).

 

Μια αρχική λίστα:

Stephen King

Clive Barker

Graham Masterton

Bentley Little

Dean Koontz

 

μετέπειτα:

H.P Lovecraft

Fritz Leiber

Arthur Machen

James Herbert

Richard Laymon

Poppy Z. Britte

 

Σε τι μπορείτε να βοηθήσετε:

Στο παρόν τόπικ, προτείνετε συγγραφείς, δώστε πληροφορίες για το ποια βιβλία τους έχουν μεταφραστεί, trivia, ακόμα και απόψεις για το έργο τους. Αυτά μετά θα ενωθούν σε ένα κείμενο, σε διαφορετικό τοπικ.

Link to comment
Share on other sites

Από τους προτεινόμενους της πρώτης λίστας, μπορώ να γράψω για

 

Clive Barker

Graham Masterton

Dean Koontz

 

αλλά υπάρχουν μέλη με σφαιρικότερη άποψη. Αν δεν προκύψει άλλος να το αναλάβει, θα ξεκινήσω με τον Koontz το Σαββατοκύριακο.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν βασικά, θα ανεβάσω εγώ τα περι Κινγκ, ώστε να έχουμε ένα template που θα ακολουθήσουμε όλοι.

Από εκεί και πέρα, κάθε entry θα είναι ανοικτό σε σχόλια. Ώστε αν πχ ο Electroscribe πεί ''εγώ θεωρώ ότι ο Κινγκ γράφει μαλακίες'', θα το προσθέσω στο entry σε στυλ:

 

Απόψεις

Electroscribe: εγώ θεωρώ ότι ο Κινγκ γράφει μαλακίες

 

Απλά ας ελπίσουμε οτι θα έχουμε πιο σοβαρά πράγματα να πούμε :p

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Λοιπόν παιδιά εγώ απόψε θα ποστάρω τον Κινγκ. Εσείς που είπατε οτι θα αναλάβετε κάποιον συγγραφέα θα κάνετε τίποτε για να ξεκινήσουμε?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..