Jump to content

Stufffromallovertheplace.blog

Sign in to follow this  
  • entries
    19
  • comments
    108
  • views
    2,525

Πραγματικά δεν ξέρω γατί το ανέβασα αυτό.. :P

Eugenia Rose

180 views

Εσεις τι λέτε;   

10 members have voted

  1. 1. Πως σας αρέσουν οι γυναικείες μασχάλες;

    • Τριχωτές και παιχνιδιαρες.
      0
    • Ξυρισμένες και γυαλισμένες.
      8
    • Έχουν μασχάλες οι γυναίκες; Εγω τις κοιτάω στα μάτια. Δεν έχω φτάσει παραπέρα.
      2

Η Emer O’ Toole ήταν καλεσμένη στην βρετανική εκπομπή «This Morning» για

να μιλήσει για το γεγονός ότι δεν έχει ξυριστεί εδώ και 18 μήνες.

 

Η 28χρονη αποφάσισε να εγκαταλείψει το ξύρισμα, για να δει αν θα

μπορούσε να μάθει να αγαπάει το σώμα της με τις τρίχες, αλλά και για να

καταγράψει την αντίδραση του κόσμου.

 

Η Emer άφησε άφωνους το κοινό και τους παρουσιαστές, όταν τους έδειξε

περήφανα τις τρίχες στις μασχάλες και στα πόδια της. Συνειδητοποίησε ότι

η πίεση είναι μεγάλη για τις γυναίκες και ελπίζει ότι με την

πρωτοβουλία της αυτή θα αλλάξει τις απαιτήσεις των ανδρών.

 

article-2139473-12EBCC51000005DC-747_634x507.jpg

 

article-2139473-12EBAB58000005DC-761_634x355.jpg

 

article-2139473-12EBAB84000005DC-337_634x356.jpg

 

article-2139473-12EBAB90000005DC-878_634x390.jpg

 

 

 

 



35 Comments


Recommended Comments



α, δε το ήξερα ότι οι γυναίκες κάνουμε αποτρίχωση λόγω των απαιτήσεων των αντρών.... Τώρα το έμαθα :p

Share this comment


Link to comment

Πραγματικά κι εγώ δεν ξέρω γιατί το ανέβασες :dazzled:

Share this comment


Link to comment

μπεχ... δεν παλεύεται όλη αυτή η τρίχα wacko.gif

 

 

:rofl:

 

Εγώ δεν ξέρω γιατί ασχολείται ο κόσμος με κάτι τέτοια. Εκτός και αν τους (τις)χτύπησε τόσο η κρίση που θέλουν να κάνουν οικονομία και στα προϊόντα αποτρίχωσης:tease:.

Share this comment


Link to comment

Είμαι υπέρ της αποτρίχωσης, πλην της πιο σημαντικής περιοχής. Γουστάρω τους πλούσιους τριγωνικούς θάμνους, όπως ζούσαν και στα εφηβικά μου όνειρα. Φτάνει πια με τα βραζιλιάνικα χαλάουα.

Share this comment


Link to comment

Όταν λες γυαλισμένες, εννοείς με γυαλόχαρτο; mf_sherlock.gif

Share this comment


Link to comment

Γυαλισμένες σαν τη φαλάκρα του Patrick Stewart :lol:

 

 

 

PatrickStewartHeadshot_Retouchedreduced.jpg

 

 

Share this comment


Link to comment

Δε με πειράζει να μην είναι ξυρισμένη η μασχάλη, αλλά αν δεν φεύγει η πολλή η τρίχα πού και πού μετά από λίγο η μασχάλη βρωμάει από την ιδρωτίλα.

Share this comment


Link to comment

Yikes! Wax and silk epil are my best friends. If I could keep only hair, eyebrows, eyelashes and be permanently rid of every other little, disgusting hair, I would be a happy woman. Unfortunately, even laser isn't permanent... :(

Share this comment


Link to comment

Δεν είδα την εκπομπή, αλλά γνωρίζοντας την Ίμερ και τις πεποιθήσεις της, πολύ αμφιβάλλω ότι το κάνει για ν' αλλάξει της απαιτήσεις των αντρών. Το θέμα είναι οι λόγοι για τους οποίους η τριχωτή γυναικεία μασχάλη σε (με, μας) σοκάρει/αηδιάζει/γουατέβερ και το πώς οι γυναίκες αντιμετωπίζουν το σώμα τους.

Σχετικό απόσπασμα από το άρθρο της Ίμερ (ολόκληρο βρίσκεται εδώ: Hair, not the musical):

"If you, like I, had never seen your own body hair in full before it can be pretty mind-blowing to look down at your legs or into the mirror at naked you. It’s just really – I don’t know – surprising and sensuous. And a bit trippy: are these my legs? Are these my legs?It itches when it’s growing out. Boo. But then it stops. Yay.[...]Communicate with the people in your life. If they get a bit aggro with you, ask them to question their own understanding of why women are required to shave and men are not. If nothing else, the answers you get can be good for a laugh (‘Boys are just a bit gross’ and ‘Because women don’t have hair’ are two of my personal favourites).Remember that you are doing the necessary and totes important work of challenging the stupid arbitrary gendered bullshit, and when you get to feminist heaven Judith Butler (who will probably be dead before you) and Simone de Beauvoir will be waiting to receive you with bubbly wine, narcotics of your choice, a corn-fed organic roast chicken, Bikini Kill and the entire cast of Monty Python. You don’t want to miss that party."

Share this comment


Link to comment

Μπα; Είναι γνωστή τηλεπερσόνα, δηλαδή, αυτή; Άρα να υποθέσουμε ότι το έκανε για να τραβήξει την προσοχή και τις κάμερες;

 

Yikes! Wax and silk epil are my best friends. If I could keep only hair, eyebrows, eyelashes and be permanently rid of every other little, disgusting hair, I would be a happy woman. Unfortunately, even laser isn't permanent... :(

 

Εννοείται. Δεν είναι τομέας αυτός για να επιδείξεις την ιδεολογική σου ανεξαρτησία. Υπάρχουν πιο σημαντικοί.

Share this comment


Link to comment

Όταν είπα ότι τη γνωρίζω, εννοούσα προσωπικά. Δεν είναι τηλεπερσόνα.

Τα πώς και τα γιατί προσπάθησα να τα εξηγήσω εν συντομία παραπάνω και τα εξηγεί και η ίδια πολύ καλά στο άρθρο της. Έκανα τη διευκρίνηση γιατί νομίζω πως το ελληνικό κείμενο που συνοδεύει τις φωτογραφίες είναι παραπλανητικό.

Share this comment


Link to comment

Oxi, re, o,ti thelei na kanei, diko ths einai to swma. Kai opoiasdhpote gynaikas (kai antra) dhladh. Ama goustarei trixa, ok. To "yikes" paei s' emena. :p An mporousa n' apotrixwsw KAI tous antres, tha to ekana. Se genikes grammes misw tis trixes, alla eidika panw mou tis sixainomai.

 

By the way, h trixa sthn amasxalh kai th gampa kagkelo, alla to frydaki bgalmeno tsiliko, to makigiaz sthn trixa (pun intended), nyxaki galliko, malli kommwthriou, skoulariki st' ayti kai to foremataki super... opote isws ta peri feminismou na ta syzhtousame ligo akoma (den eimai kai feminstria).

 

Sorry gia ta greeklish, eyelpistw mesa sthn hmera na exw ellhnika...

Share this comment


Link to comment

Να ξανακάνω quote από το άρθρο για το μακιγιάζ και τα φορέματα; Δεν θα ξανακάνω. Αλλά αν θέλεις να συζητήσουμε τα περί φεμινισμού της Ίμερ και του φεμινισμού γενικά, να τα συζητήσουμε. Ας μην την κρίνουμε από 4 φωτογραφίες από μια πρωινή εκπομπή όμως. Αν μη τι άλλο, ν' ακούγαμε πρώτα τι έχει να πει; chinese.gif

Share this comment


Link to comment

Πάντως χαίρομαι τελικά που το πόσταρα και για την Ayu που γνωρίζει την κοπέλα και για την συζήτηση που γίνεται. Η αλήθεια είναι ότι στο παρελθόν με έχει απασχολήσει πολύ η αντίληψη που έχουμε για το σώμα μας και το πως θα έπρεπε να είναι. Το τι θεωρείται τώρα όμορφο και το τί θεωρούταν στο παρελθόν. Έχω προσπαθήσει να σκεφτώ με άλλα κριτήρια και μου φαίνεται γενικά ενδιαφέρον. Ασχέτως φεμινισμού όλα τα παραπάνω.

Πως θα ήταν αν περιποιούμασταν τους εαυτούς μας, βαφόμασταν, αρωματιζόμασταν, χτενιζόμασταν, βάζαμε ωραία ρούχα αλλά απλά αφήναμε και τις τρίχες μας εκεί που βγαίνουν και απλά συμπεριφερόμασταν φυσιολογικά με αυτές.

 

:mf_sherlock:

Share this comment


Link to comment

Ρε παίδες, είτε μας αρέσει είτε όχι, ένα τεράστιο ποσοστό του τι κάνουμε, πώς φερόμαστε, πώς καλλωπιζόμαστε κλπ, έχει να κάνει με το αντίθετο φύλο. Λογικό και φυσιολογικό, ονομάζεται ένστικτο της αναπαραγωγής κι όλοι ξέρουμε τι κάνει. Είναι γύρω μας στη φύση, στο παγώνι που ανοίγει την ουρά του, στο αηδόνι που κελαηδάει, στο λιοντάρι με τη χαίτη και τη δύναμή του.

 

Επίσης, τα τελευταία κάτι δεκάδες χιλιάδες χρόνια, ο άνθρωπος είναι κοινωνικό ον. Το οποίο σημαίνει αυτόματα ότι η μονάδα, είτε ενσυνείδητα είτε ασυναίσθητα, προσαρμόζει τα γούστα και τα θέλω της σ' έναν πολύ μεγάλο βαθμό, στις επιταγές του άμεσου και έμμεσου κοινωνικού της περίγυρου. Οι Μινωίτισσες κυκλοφορούσαν με τα βυζά όξω, γιατί έτσι ήταν η μόδα. Οι Αιγύπτιες κάνανε χαλάουα μέχρι και στα κεφάλια τους, γιατί έτσι ήταν η μόδα. Εμείς βάζουμε τέσσερα στρώματα στόκου στα μούτρα, γιατί έτσι είναι η μόδα. Και το λέω εγώ που τα τελευταία 33 χρόνια έχω συνδεδεμένη τη μόδα με το Κάιρο.

 

Έχει μπει μέσα στο πετσί μας ότι η γυναίκα οφείλει να είναι κομψή, λεπτή, καλοφτιαγμένη, καλοντυμένη, περιποιημένη και αποτριχωμένη. Έτσι επιβάλλουν τα πρότυπα ομορφιάς της εποχής μας. Η καθεμιά, ανάλογα με τις "θυσίες" που είναι διατεθιμένη να κάνει, συμβιβάζεται σ' ένα ή περισσότερα σημεία. Εγώ δε γουστάρω να βάφομαι, π.χ. Η άλλη δε γουστάρει να λιμοκτονεί για να είναι 50 κιλά κι αυτή η παίχτρια αφήνει την τρίχα κάγκελο. Οκέι. Ως εκεί το δέχομαι, αν και η δική μου αισθητική διαφωνεί (όπως δέχομαι ότι τα άβαφα μούτρα μου και η κυτταρίτιδά μου μπορεί να διαφωνούν με την αισθητική κάποιων άλλων).

 

Αλλά!

 

α) (@ Ευγενία) πώς θα ήταν αν ντυνόμασταν, βαφόμασταν, χτενιζόμασταν, ξυριζόμασταν, αλλά αφήναμε το σώμα μας να αναδείξει τις φυσιολογικές οσμές του και συμπεριφερόμασταν φυσιολογικά με αυτές, αντί να παστωνόμαστε στα αρώματα και τα αποσμητικά; Ισχύει και για τα υπόλοιπα αυτό. Και θα ήταν οκέι για κάποιους, καλό για κάποιους άλλους και κακό για κάποιους τρίτους. Εμάς στον 17ο αιώνα στην κεντρική Ευρώπη θα μας έλεγαν λιμοκοντόρους και θα μας τάιζαν μέχρι να γίνουμε αγελάδες και να βρούμε γαμπρό, ανεξαρτήτως που αυτό θα έβλαπτε (όπως βλάπτει) την υγεία μας και θα μείωνε την ποσότητα και την ποιότητα της ζωής μας. Δεν εξετάζω κατά πόσο είναι καλό ή κακό, απλά οι τότε επιταγές της μοδός επέβαλλαν η γυναίκα να έχει τουλάχιστον δυο έξτρα πηγούνια για ν' αξίζει τον κόπο, ενώ δεν ενοχλούσε κανέναν ούτε η τρίχα, ούτε η μπόχα, ούτε τα χαλασμένα δόντια.

 

β) (@ Ναταλία) την κοπέλα δεν την κρίνω. Γούστο της και καπέλο της ν' αφήσει και μουστάκια σαν τον Κολοκοτρώνη. Αλλά η σύνδεση της τρίχας με τον φεμινισμό και η "επιβολή" αυτής σαν "φυσιολογική" κλπ, κάπου πάσχει. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η κοπέλα δεν είναι φεμινίστρια ή κάτι τέτοιο, πράγμα που ούτε ξέρω, ούτε με νοιάζει. Σαφώς και καλά κάνει και αμφισβητεί και δίνει προβληματισμούς, αλλά εγώ προσωπικά (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχω δίκιο), θα της έβγαζα το καπέλο, ακόμα και διαφωνώντας, μόνο στην περίπτωση που θα την έβλεπα την ίδια στάση ζωής (αναρωτηθείτε γιατί κάνετε αυτό και σταματήστε να το κάνετε), να την κρατάει σε όλους τους τομείς της εμφάνισης και όχι μόνο στις τρίχες. Ως έχει τώρα, είναι σεβαστή και η άποψη και η προσωπικότητά της στα πλαίσια που είναι οι απόψεις και οι προσωπικότητες όλων, αλλά δε με πείθει για την πρόσκληση στο μεταθανάτιο πάρτι με γκεστ σταρ τους Μόντυ Πάιθον.

Share this comment


Link to comment

Βρε Sonya μου, δεν είναι σύνδεση της τρίχας με το φεμινισμό. Ούτε της απεριποιησιάς με το φεμινισμό. Το συγκεκριμένο πείραμα (γιατί περί πειράματος πρόκειται, όπως λέει ξεκάθαρα και το άρθρο που έγινε η αφορμή και για την εκπομπή) εστιάζει στις τρίχες, γιατί η αποτρίχωση για τις γυναίκες στις περισσότερες δυτικές κοινωνίες είναι κάτι υποχρεωτικό. Δεν είναι θέμα επιλογής με τον ίδιο τρόπο που είναι το μακιγιάζ, το φρύδι, τα φορέματα, τα νύχια (ή τα μούσια, τα μαλλιά και το κοστούμι για τους άντρες, αν θέλεις να το πάμε κι εκεί). Όπως λέει και η Ίμερ, δεν ήρθε κανείς μ' ένα κραγιόν στο χέρι μόλις μπήκα στην εφηβεία να μου πει ότι πρέπει να το φοράω κάθε φορά που βγαίνω από το σπίτι γιατί αλλιώς είμαι αηδιαστική. Δεν σε δείχνουν με το δάχτυλο και γελάνε αν βγεις από το σπίτι σου άβαφη. Σε δείχνουν και γελάνε όμως αν βγεις από το σπίτι με αξύριστες μασχάλες και πόδια.

(Επίσης, αν το δούμε κι από την πλευρά της performance, μια που αυτό είναι το δικό μου και της Ίμερ το πεδίο, είναι πολύ μεγαλύτερο, νομίζω, το παραξένισμα που προκαλεί μια περιποιημένη και όμορφη νέα γυναίκα με αξύριστες μασχάλες από μια γυναίκα που την κατατάσσεις αυτόματα στην κατηγορία της "απεριποίητης φεμινίστριας" [ή και λεσβίας] και τελείωσε. Με αυτό το παραξένισμα προσπαθεί και η Ίμερ να προκαλέσει την επαναδιαπραγμάτευση των θεμάτων που συζητάμε. Εγώ, για παράδειγμα, όταν είδα την πρώτη φωτογραφία, κλώτσησα, γιατί ήταν σαν να βλέπω μια αντρική μασχάλη πάνω σ' ένα γυναικείο σώμα και δίπλα σ' ένα γυναικείο πρόσωπο. Τι σημαίνει αυτό για την αντίληψή μας για το φύλο;)

 

 

Από 'κει και πέρα, τα περί αισθητικής, "φυσικού" και "νορμάλ" και της πολιτικής και οικονομικής διαχείρισης του γυναικείου σώματος (γιατί αυτό είναι το θέμα κατά την ταπεινή μου γνώμη) είναι πολύ μεγάλη κουβέντα και λέω να την κάνουμε από κοντά, όταν με το καλό βρεθούμε όλοι στην ίδια χώρα στην ίδια μπυραρία. drinks.gif

Share this comment


Link to comment

Κοίτα, μπορώ να δω την οπτική της γωνία και σαν πείραμα σίγουρα παρουσιάζει ενδιαφέρον. Διαφωνώ στα περί υποχρεώσης, αν κι εγώ κλώτσησα (με την παλάμη τα μούτρα μου) όταν είδα την πρώτη φωτογραφία.

 

Αλλά ευελπιστώ ότι κάποια στιγμή θα μπορέσουμε να συναντηθούμε στην ίδια χώρα για να μπορέσουμε να κάνουμε αυτή την κουβέντα, αρκεί να προσθέσουμε και την πολιτική και οικονομική διαχείριση και του ανδρικού σώματος, που έχει μετατρέψει τους κάποτε τεστοστερονοφόρους πειρασμούς σε μετροσέξουαλ φλωράκια.

 

Και θα υπάρχει και μπύρα, σαφώς.

Share this comment


Link to comment

Η τάση για το άτριχο είναι τάση προς παιδοφιλία, που έτσι κι αλλιώς υπάρχει, μην μου πείτε ότι δεν είναι ολοφάνερο, ότι λέω κάτι καινούργιο: γιατί η γυναίκα πρέπει να δέιχνει νεότερη (ενώ κανείς δεν κάνει τέτοιο κομπλιμέντο σε άντρα; ας πούμε, γιατί η γυναίκα βάφει τρα γκρίζα της μαλλιά; ), γιατί οι περισσότερες γυναίκες έχουν την τάση να μιλάνε και να ντύνονται σαν υπερφυσικές μπέμπες; Γιατί είναι εντάξει να πηγαίνουμε με μεγαλύτερούς μας άντρες (και κατά πολύ μεγαλύτερους), ενώ όταν γίνεται το αντίθετο χαρακτηριζόμαστε τεκνατζούδες; Γιατί υπάρχει το στερεότυπο της έφηβης αθώας και απροστάτευτης που την κάνει γυναίκα ο σαραντάρης (και βάλε) ;

 

Τώρα, για την τάση προς το άτριχο που εξαπλώνεται και στους άντρες τελευταία, ε, απλά είναι ότι όλοι πρέπει να γίνουμε παιδιά, τέρμα οι ΑΝΤΡΕΣ και οι ΓΥΝΑΙΚΕΣ. Θα έχουμε και ψυχολογία παιδιού και θα είμαστε μια χαρά χειραγωγίσιμοι.

 

Γαμάτε γιατί χανόμαστε.

Share this comment


Link to comment

Με πείθει η ερμηνεία σου, αλλά το πας μακριά. Πριν αρχίσει να υπάρχει αυτή η μόδα της παιδικής/νεανικής εμφάνισης και φορούσαν όλοι γραβάτες και κορσέδες από τα 15 τους ήταν λιγότερο χειραγωγήσιμοι; Τότε που οι γυναίκες έπρεπε να μοιάζουν όχι απλώς με παιδιά, αλλά με μωρά στο πρόσωπο και ταυτόχρονα να είναι νταρντάνες στο σώμα ήταν πιο ανεξάρτητες; Βέβαια αυτό δε σημαίνει ότι έχεις άδικο. Απλώς λέω ότι α)η μόδα δεν είναι απαραίτητο να σημαίνει κάτι, είναι περισσότερο συνέπεια παρά αίτιο κάποιων απόψεων και β)εποχή όπου οι γυναίκες και οι άντρες να ντύνονταν και να φέρονταν σαν ώριμοι και ανεξάρτητοι ενήλικοι, χωρίς κανένα στοιχείο παιδικότητας, και αυτό να είναι το μόνο αποδεκτό, δεν έχει υπάρξει ακόμα. Not that I know of, τέλος πάντων.

Share this comment


Link to comment

Φυσικά και ήταν χειραγωγήσιμοι οι άνθρωποι και όταν έμοιαζαν είκοσι χρόνια μεγαλύτεροι. Αλλά με άλλους τρόπους, αυτή είναι η διαφορά. Τώρα ο τρόπος είναι να νιώθουμε σαν παιδιά.

 

Χμ, στοιχείο παιδικότητας στους άντρες... δεν ξέρω τι εννοείς, αυτό πραγματικά είναι καινούργιο φρούτο. Πρόσεξε, δεν εννοώ να είναι γερασμένοι! Δηλαδή, να μην χαίρονται με ένα παιχνίδι, ας πούμε, γιατί πάντα έπαιζαν, από τάβλι/σκάκι μέχρι ποδόσφαιρα και άλλα. Και ήταν ΑΝΤΡΕΣ. Αυτό που λέω παιδιάρισμα αν θες, όχι παιδικότητα, είναι οι φάτσες που είναι της μόδας τώρα, που θυμίζουν λάγνο γιουσουφάκι, και το ανάλογο ντύσιμο/στήσιμο του σώματος. Αυτό είναι της τελευταίας δεκαπενταετίας το πολύ, κάνω λάθος; Λέω για το άτριχο του άντρα, λέω για άντρες που - το έχω δει μπροστά μου, δεν είναι υπερβολή - περπατάνε σαν γυναίκες. Όχι γιατί είναι θηλυπρεπείς εκ φύσεως, αλλά γιατί προσπαθούν να γίνουν, έτσι νομίζουν ότι θα αρέσουν στις γυναίκες (και ίσως να έχουν δίκιο, αυτό είναι που με προβληματίζει).

 

Και ναι, το πάω μακριά, και αυτές είναι κουβέντες που γίνονται από κοντά, το μόνιμο πρόβλημά μου εδώ, στα όρη στις σπηλιές της νότιας Αλβανίας.

Θα έρθω καμιά φορά να σε κεράσω ό,τι πίνεις τέλος πάντων (εγώ θα πάρω μια McFarland :drinks: ) και θα φροντίσω να έχω διαβάσει κάνα-δυο βιβλία περί ψυχολογίας των μαζών πρώτα. Εσύ διάβασε κοινωνιολογία να έχουμε κι από αλλού πληροφορίες. :mf_sherlock:

 

Ωραίο θέμα άνοιξες, Ευγενία!

Share this comment


Link to comment

Χμμ, μάλλον και η μόδα, μαζί με άλλα αυτής της εποχής, είναι σε σύγχυση.

Οντως πάνω σε αυτό το θέμα μπορούμε να πούμε πάρα πολλά, αλλά υποψιάζομαι ότι αρχίζουμε να μοιάζουμε με γυναικείο περιοδικό. Με την κακή έννοια - αυτά που απευθύνονται σε γυναίκες που ασχολούνται μόνο με κομμωτήρια, νύχια, ρούχα και βιβλία της Δημουλίδου.

Share this comment


Link to comment

Η τάση για το άτριχο είναι τάση προς παιδοφιλία, που έτσι κι αλλιώς υπάρχει, μην μου πείτε ότι δεν είναι ολοφάνερο, ότι λέω κάτι καινούργιο

 

 

ή απλά δεν θέλουμε τρίχες στο στόμα μας.

Share this comment


Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..