Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Omikron_Mi

    Οι εκδόσεις μας

    Λοιπόν τα σχετικά με τη θεματολογία του φόρουμ που έχω δημοσιεύσει κατόπιν σχετικών διαγωνισμών/ καλεσμάτων είναι τα εξής: Cyborg X στην ανθολογία 1ος Διαγωνισμός Sci-Fi των Εκδόσεων Ανάτυπο. Ιπτάμενος Ναυτίλος στην ανθολογία Από τη Γη στο Φεγγάρι : Ιστορίες εμπνευσμένες από το έργο του Ιούλιου Βερν των εκδόσεων Συμπαντικές Διαδρομές. Η μάγισσα από το μέλλον στην ανθολογία Μαγικοί χοροί : Η πρώτη ανθολογία ελληνικού διηγήματος με μάγισσες των εκδόσεων Συμπαντικές Διαδρομές. Νόμος ΑΖ 099 στην ανθολογία Έπος της Φαντασίας ΙΙ, Ανάσταση των Εκδόσεων iWrite. Υπάρχουν ακόμη στη σελίδα τα διηγήματα μου Επιστροφή στη Γη, και το Ο κλώνος του έρωτα. Επίσης έχω γράψει το σενάριο για δυο κόμικ που έχουν εκδοθεί ως αυτοέκδοση το 2015: Το Σκήπτρο της Επιλογής #1 : Αναδυόμενος Φοίνικας / Θεράποντας Ήλιος Το Σκήπτρο της Επιλογής #2 : Εχθροί και Εφιάλτες / Σε Υδάτινο Κλοιό
  3. Mictantecutli

    Graham Masterton

    Τα πηγάδια της κολάσεως Το βιβλίο είναι σαν να διαβάζεις ένα άκρως διασκεδαστικό b-movie. Έχει μέσα τρόμο, αίμα, και χιούμορ. Θεωρώ ότι είναι ένα βιβλίο το οποίο θα αρέσει σε όλους όσους είναι εξοικειωμένοι με τον τρόμο και τα b-movies. Πέρασα πάρα πολύ καλά διαβάζοντάς το. Διαφέρει λίγο από τα υπόλοιπα "κλασικά" βιβλία του Μάστερτον, αλλά δεν απογοητεύει. Επίσης, είναι βασισμένο/επηρεασμένο στην μυθολογία του Λάβκραφτ. Νομίζω δύσκολα θα απογοητευτεί κάποιος που θέλει να διαβάσει ένα πιο "ανάλαφρο" βιβλίο τρόμου. Ελπίζω να βγούν κι άλλα "ξεχασμένα" βιβλία τρόμου του Μάστερτον. 8/10
  4. BladeRunner

    Τι διαβάζετε;

    Μετά τη συλλογή διηγημάτων "Πριν το ξημέρωμα" του Σελαχαττίν Ντεμίρτας, που διάβασα εν ριπή οφθαλμού, συνεχίζω με το Γενική θεωρία της λήθης, του Ζοζέ Εντουάρντο Αγκουαλούζα.
  5. Yesterday
  6. Mictantecutli

    50 Βιβλία για το 2018

    ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 55. Κρύο χώμα- Adrian McKinty (Οξυ, σελ. 397) 9,5/10 56. Κάτω από το κρεβάτι- Γιώργος Γιώτσας (Λυκόφως, σελ. 317) 8,5/10 57. Τραμ 1852- Edward Lee (Jemma press, σελ. 157) 9,5/10 58. Little girl blue- Γιώργος Γιαλούρης (Λυκόφως, σελ. 230) 9/10 59. Αγαλήνευτα πάθη- Μιχάλης Δαγκλής (Ωκεανίδα, σελ. 351) 8/10 60. Το κοριτσάκι με τα γυάλινα μάτια- Ιωάννης Π. Μητσιος (Ιβίσκος, σελ. 310) 3/10 61. Ο δολοφόνος με το σημάδι του σταυρού- Chris Carter (Bell, σελ. 429) 8/10 62. Ερασιτέχνες δολοφόνοι, 8 ιστορίες μυστηρίου- Λευτέρης Μπούρος (Πηγή, σελ. 215) 9/10 63. Το σκοτεινό δάσος- Αλεξάνδρα Μπελεγράτη (Πηγή, σελ. 229) 5/10 64. Ο τέταρτος καβαλάρης- Μανώλης Παλαβούζης (Πηγή, σελ. 513) 8/10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 65. Μαύρη Στίλβη- Φίλιππος Μορρίς (Λυκόφως, σελ. 354) 7/10 66. Ο εθισμός του Κριστιάν Αμπρόζ: Όπου οι άγιοι δεν τολμούνε να κοιτάξουν Μέρος Ά (Nightread, σελ. 89) 8/10 67. Μία περιπέτεια του Κάλντριγκ, του μισοξωτικού- Μπάμπης Δρουκόπουλος (σελ. 101) 9,5/10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 68. Χορεύοντας με τον εχθρό- Rob Sinclair (Bell, σελ. 392) 7/10 69. TBA ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 70. Τα πηγάδια της κολάσεως- Graham Masterton (ΟΞΥ, σελ. 299) 8/10
  7. Nargathrod

    52η συνάντηση ΛΑΦ

    Η πεντηκοστή δεύτερη συνάντηση της Λέσχης Ανάγνωσης Φανταστικού του sff.gr (μήνας τρόμου) όπου θα συζητηθεί το βιβλίο " Ο ζητιάνος" του Ανδρέα Καρκαβίτσα Η συνάντηση θα λάβει χώρα στο καφέ Αλντεμπαράν Σόλωνος και Σουλίου 5 το Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2019 στις 18:30. Η επιλογή του βιβλίου έγινε από τα μέλη της λέσχης στην 51η συνάντηση. Η συζήτηση για το βιβλίο γίνεται εδώ.
  8. WILLIAM

    50 Βιβλία για το 2018

    1. Ο Κύριος Μερσέντες (509) 2. Η Αλήθεια Για Τα Ίμια (96) 3. Γνωμικά Της Ελληνικής Γλώσσας (364) 4. Τα Απόκρυφα Της Παλαιάς Διαθήκης Β' Τόμος (128) 5. Τα Απόκρυφα Της Παλαιάς Διαθήκης Γ' Τόμος (128) 6. Το Λεξικό Του Απόλυτου Κυνισμού (128) 7. Τα Απόκρυφα Της Παλαιάς Διαθήκης ΣΤ'' Τόμος (96) 8. Τα Απόκρυφα Της Παλαιάς Διαθήκης Ζ' Τόμος (128) 9. Τα Απόκρυφα Της Παλαιάς Διαθήκης Η' Τόμος (96) 10. Ιωάννης Καποδίστριας - Ο Θεμελιωτής Του Ελληνικού Κράτους 11. Η Κληρονομιά του Στόουνχετζ (459) 12. Τα Απόκρυφα Της Παλαιάς Διαθήκης Θ' Τόμος (80) 13. Έβρος: Το Ισοζύγιο Δυνάμεων Ελλάδας - Τουρκίας (80) 14. Τα Φοβερά Αρχαία Όπλα (64) 15. Οι Δώδεκα Αιώνιοι (776) 16. Πως Φτάσαμε Στο Όχι (96) 17. Το Γεγονός Της Αναστάσεως Του Χριστού (60) 18. Νέμεσις (586) 19. Τα Απόκρυφα Της Παλαιάς Διαθήκης E' Τόμος (128) 20. Η Συνθήκη Της Λωζάννης (96) 21. Η Πόλη Των Κατόπτρων (869) 22. Ο Κήπος Των Πειραμάτων - Βιβλίο Πρώτο (350) 23. Ο Κήπος Των Πειραμάτων - Βιβλίο Δεύτερο (349) 24. Ταξιδιώτες Στο Χρόνο (318) 25. Η Ομολογία (464) 26. Το Μικρό Ρυμουλκό (70) 27. Το Τρομερό Δίδυμο (212) 28. Ο Υιός Του Νείλου (336) 29. Το Τρομερό Δίδυμο 2 (223) 30. Η Κόρη Του Χρόνου (276) ,31. Ματωμένος Έρωτας (247) 32.Το Τρομερό Δίδυμο 3 (233) 33. Η Δέκατη Υπόθεση (376) 34. Εκστρατεία Στην Ουκρανία - Η Ελληνική Ανάμειξη Στην Οκτωβριανή Επανάσταση (80) 35. Θάνατος Από Το Πουθενά (245) 36. Γεύση Από Θάνατο (466) 37. Ο Δικηγόρος Με Τη Λίνκολν (438) 38. Πεθαίνοντας στο Βόσπορο (253) 39. Εclipse Of The Kai (159) 40. The Dark Door Opens (179) 41. Titanic Survivor (235) 42. Οι Φύλακες Του Μυστικού (567) 43. Το Κορίτσι Που Εξαφανίστηκε (566) 44. Μεγάλα Γεγονότα Της Παγκόσμιας Ιστορίας (317) 45. Το Συναξάρι Των Λακώνων Αγίων (183) 46. SAS In Action (95) 47. Πανάγιον Ορθοδόξων Αγίων Β’ Έκδοση (556) 48. Συναξάριον Πάντων Των Αγίων των Εν Κρήτη Διαλαμψάντων (155)
  9. BladeRunner

    50 Βιβλία για το 2018

    Πριν το ξημέρωμα. Ο Σελαχαττίν Ντεμίρτας είναι σημαντικός Τούρκος πολιτικός, κουρδικής καταγωγής, ο οποίος από τον Νοέμβριο του 2016 βρίσκεται στη φυλακή. Όντας φυλακισμένος, ο Ντεμίρτας έγραψε την παρούσα συλλογή διηγημάτων, το πρώτο βιβλίο που εκδίδει, θέλοντας έτσι να πει κάποια πράγματα. Τα διηγήματα ασχολούνται με διάφορα σημαντικά ζητήματα που άπτονται της πολιτικής, της κοινωνίας και της θρησκείας στη σύγχρονη Τουρκία, και είναι γραμμένα με απλό και προσιτό τρόπο, με τον συγγραφέα να καταφέρνει να περάσει αρκετά μηνύματα που απασχολούν την Τουρκική κοινωνία. Βασικοί πρωταγωνιστές των διηγημάτων είναι απλοί άνθρωποι, συνήθως φτωχοί και αδύναμοι, οι οποίοι καλούνται να αντιμετωπίσουν την καθημερινότητα. Κάποια διηγήματα είναι πιο στενάχωρα και πιο έντονα, κάποια άλλα με λεπτό χιούμορ, όλα όμως εξίσου καλογραμμένα. Γενικά πρόκειται για μια ωραία συλλογή διηγημάτων, η οποία διαβάζεται σε λίγη ώρα λόγω του μεγέθους, αλλά δεν ξεχνιέται πολύ εύκολα. -Δεκέμβριος 168. Τζέιμς Σάνεπ - "Μολύνθηκες" (Οξύ, 2018, σελ. 520). 8/10 169. Φέργκους Χιουμ - "Φόνος στην άμαξα" (Gutenberg, 2018, σελ. 412). 8/10 170. Χεσούς Καράσκο - "Άγρια ερημιά" (Αντίποδες, 2018, σελ. 201). 9/10 171. Τόμι Κίνουνεν - "Το σταυροδρόμι" (Utopia, 2018, σελ. 411). 8.5/10 172. Αλεχάντρο Παλόμας - "Ένας γιος" (Opera, 2018, σελ. 217). 8/10 173. Σελαχαττίν Ντεμίρτας - "Πριν το ξημέρωμα" (Πατάκης, 2018, σελ. 172). 8/10
  10. Σκέφτηκα να ανοίξω ένα θρεντ για τον συγκεκριμένο συγγραφέα με μια που έχει αποκτήσει αρκετό hype τελευταία και υπάρχουν κι αρκετούτσικα βιβλία του μεταφρασμένα στα Ελληνικά. Ο Horowitz είναι Άγγλος συγγραφέας-σεναριογράφος. Έχει εργαστεί στην Βρετανική τηλεόραση δημιουργώντας μία αρκετά πετυχημένη σειρά (Foyle's War) και άλλα πράματα. Έχει επίσης γράψει δύο βιβλία στο σύμπαν του Σέρλοκ Χολμς, τα οποία έχουν μεταφραστεί από τις εκδόσεις Anubis. Είναι επίσης δημιουργός μίας πετυχημένης σειράς παιδικών βιβλίων με πρωταγωνιστή κάποιον έφηβο κατάσκοπο με τίτλο Άλεξ Ράιντερ, που μπορεί να τα βρει κανείς από τον Ψυχογιό. Γενικά δεν θα έλεγε κανείς ότι έχει άσχημη καριέρα. Όπως είπα υπάρχει hype γύρω από το όνομα του και γι' αυτό χθες που ήμουν στο εμπορικό κέντρο για να πάρω το πολυπόθητο εισιτήριο για την συναυλία ενσιφέρουμ σκέφτηκα να μπω σ' ένα βιβλίοπωλείο κι αγόρασα το The Word Is Murder το οποίο θα κυκλοφορήσει το 2019 και στην Ελλάδα από τις εκδόσεις Διόπτρα που κυκλοφόρησαν τους Φόνους της Κίσσας φέτος. Είναι το πρώτο βιβλίο μίας νέας σειράς(το δεύτερο βιβλίο κυκλοφόρησε πριν ένα μήνα), το οποίο έχει ένα ομολογουμένς αρκετά παράξενο premise. O Horowitz εισάγει τον εαυτό του στο βιβλίο και αναλαμβάνει τον ρόλο του βοηθού για τον Hawthorne, έναν πρώην μπάτσο που παρ' αυτά τον χρησιμοποιούν ακόμη απ' τα κεντρικά όταν πέφτουν επάνω σε δύσκολες υποθέσεις. O Hawthorne πλησιάζει τον Horowitz και του λέει ότι θέλει να γράψει ένα βιβλίο για την υπόθεση που ερευνά αυτό τον καιρό: Μία γηραία κυρία πηγαίνει σε ένα γραφείο κηδειών καθορίζει τα της κηδείας της και το ίδιο βράδυ κάποιος μπαίνει σπίτι της και την στραγγαλίζει. Ουσιαστικά το βιβλίο που κρατάω εγώ στα χέρια μου είναι το βιβλίο που υποτίθεται ότι γράφει ο Horowitz του σύμπαντος του βιβλίου. Αυτή η meta διάσταση στην πλοκή προφανώς δεν είναι πρωτοποριακή και την έχω ξανασυναντήσει και αλλού. Θα μπορούσα να διαβάσω το βιβλίο και χωρίς να υπάρχει αυτή, αν και μου άρεσε το τρίτο κεφάλαιο του βιβλίου όπου ο Horowitz δείχνει το πρώτο του κεφάλαιο στο βιβλίο (αυτό που έχουμε ήδη διαβάσει δηλαδή) στον Hawthorne και ο δεύτερος του ρίχνει ένα ξέχεσμα επειδή έχει αλλάξει κάποια πράγματα λόγω "ποιητικής αδείας". Κάτα τα άλλα πέρα από κάνα δύο τρεις εξυπνακίστικες ατάκες δεν προσφέρει κάτι άλλο πέρα από δωρεάν διαφήμηση για τα άλλα δημιουργήματα του Horowitz (αν και προς τιμήν του δεν το παρακάνει). Η γραφή είναι σπιρτόζικη και το βιβλίο εκτός από μερικά σημεία ρέει καλώς . Είναι κοντά ~400 σελίδες αλλά το διάβασα σε τρεις αναγνώσεις. Οι χαρακτήρες δεν έχουν ιδιαίτερο βάθος, αλλά είναι λειτουργικοί. Φαίνεται να υπάρχει και κάποιο στόρι πίσω από τον Hawthorne, αλλά δεν πολυαγγίζεται σε αυτό το βιβλίο(αλίμονο!). Λίγο κουραστικός καταντάει ο Horowitz που αναφέρει πολλές φορές μες το βιβλίο ότι ο Hawthorne είανι παλιοχαρακτήρας, ομοφοβικός, κτλπ. Το είπε μια φορά, το καταλάβαμε, δεν χρειάζεται να το επαναλαμβάνει συνεχώς. Η πλοκή εξελίσσεται αρμονικά και είναι ένας συνδιασμένος σε procedural και πιο κλασικό αστυνομικό και μου άρεσε. Στο τέλος ο Hawthorne εξηγεί την υπόθεση με όλα της τα clues και όλα βαίνουν καλώς. Δεν μου άρεσε πάντως η φάση του κλιμάξ όπου ο δολοφόνος φαίνεται να παθαίνει 'αμοκ' Αυτά σε γενικές γραμμές. Ήταν ένα ωραίο ανάγνωσμα αν μη τι άλλο. Δεν μου άφησε την εντύπωση ότι ο Horowtiz είναι ο σωτήρας του είδους, αλλά πέρασα καλά. Έλειπε αυτό το κάτι που θα με έκανε να ενθουσιαστώ παραπάνω, αλλά θα φροντίσω να προμηθευτώ κάποια στιγμή και το δεύτερο της σειράς. 8/10
  11. Last week
  12. Ακολουθεί ένα παράδειγμα για το νέο σύστημα βαθμολόγησης. Στα παραπάνω παράδειγμα βλέπουμε ότι ενώ η Ιρμάντα είναι η τελική νικήτρια του διαγωνισμού, την καλύτερη βαθμολογία στο τεχνικό κομμάτι την έχει η elgalla, ενώ ο Mesmer την καλύτερη βαθμολογία στην προσωπική άποψη των αναγνωστών.
  13. Σ’ αυτό το topic υπάρχουν συγκεντρωμένοι οι γενικοί Κανονισμοί των Διαγωνισμών του φόρουμ, ώστε να μην χρειάζεται να επαναλαμβάνονται σε κάθε νέο διαγωνισμό. Οι διοργανωτές μπορούν να απευθύνονται σ’ αυτούς με ένα link, στο πρώτο post του διαγωνισμού. Σκοπός: Οι διαγωνισμοί του φόρουμ αποτελούν κίνητρο ώστε να ασχοληθούν οι συγγραφείς με τη συγγραφή κάποιας ιστορίας. Επίσης, δίνουν την ευκαιρία σε νέους συγγραφείς να δείξουν τη δουλειά και τις ικανότητές τους. Μέσω αυτής της διαδικασίας οι Βιβλιοθήκες ανανεώνονται συνεχώς και μας δίνεται η δυνατότητα να διαβάσουμε πολλές, νέες, ολοκληρωμένες ιστορίες. Ωστόσο, οι διαγωνισμοί θέτουν και κάποιους περιορισμούς: το θέμα και το όριο των λέξεων. Κάθε συγγραφέας είναι υπεύθυνος απέναντι στο έργο του και δεν πρέπει να δεσμεύεται από τους περιορισμούς των διαγωνισμών αν αισθάνεται πως αυτό θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στην ιστορία του. Δεν υπάρχει λόγος να στερούμε την ποιότητα που θα θέλαμε για μια ιστορία μας μόνο και μόνο για μία συμμετοχή. Νέοι διαγωνισμοί θα υπάρχουν συνέχεια. Ο σχολιασμός των ιστοριών από τους συμμετέχοντες κι από άλλα μέλη έχει καθιερωθεί στα πλαίσια της ευγενούς άμιλλας, χωρίς να είναι κανόνας. Αποτελεί, όμως, ένα ενδιαφέρον κομμάτι των διαγωνισμών, αφού μέσω αυτού οι διαγωνιζόμενοι δέχονται χρήσιμες παρατηρήσεις για τις ιστορίες τους. Για το λόγο αυτό, ο εκπαιδευτικός χαρακτήρας των διαγωνισμών είναι δεδομένος, χωρίς να αποτελεί αυτοσκοπό τους. Διοργάνωση: Η διοργάνωση του κάθε διαγωνισμού δίνεται στο νικητή του προηγούμενου αντίστοιχου διαγωνισμού. Αν αυτός για κάποιο λόγο δεν μπορεί να την αναλάβει, τότε γίνεται πρόταση στο δεύτερο και τον τρίτο νικητή του προηγούμενου διαγωνισμού. Στην περίπτωση που και πάλι δεν βρεθεί διοργανωτής, η διοργάνωση θα αναλαμβάνεται από κάποιον moderator. Αυτός που θα αναλάβει τη διοργάνωση έχει την ευθύνη τού να βρει το θέμα του διαγωνισμού, να ανοίξει έγκαιρα το topic και να κάνει την τελική καταμέτρηση των ψήφων. Επίσης, ο διοργανωτής είναι αυτός που θα ελέγξει αν οι συμμετέχουσες ιστορίες ανταποκρίνονται στους περιορισμούς του διαγωνισμού (θέμα, είδος, όρια λέξεων κτλ) και σε αντίθετη περίπτωση (σε συνεννόηση με τον υπεύθυνο moderator) να ακυρώσει τη συμμετοχή της παράτυπης ιστορίας. RSVP: Για καλύτερη διαχείριση και διοργάνωση των διαγωνισμών όσοι επιθυμούν να συμμετέχουν σε κάποιον διαγωνισμό, καλό θα είναι να πατάνε το RSVP του event του διαγωνισμού, που θα βρίσκεται στο Ημερολόγιο του forum. Σημείωση: Αν ο εκάστοτε διοργανωτής επιθυμεί να αλλάξει κάποιος από τους κανονισμούς των διαγωνισμών ή να γίνει μια αλλαγή στον τρόπο διεξαγωγής του διαγωνισμού που έχει αναλάβει, να επικοινωνεί πρώτα με τους υπεύθυνους moderators, για να τους ενημερώσει και να συζητηθούν τυχόν ανεπιθύμητες επιπτώσεις. Κανονισμοί Διαγωνισμών 1. Διάρκεια Διαγωνισμών: α. Η διάρκεια συγγραφής των διηγημάτων είναι 30 ημέρες, χωρίς τη δυνατότητα παράτασης. β. Η διάρκεια ψηφοφορίας είναι από 3 έως 4 εβδομάδες, ανάλογα με το πλήθος των διηγημάτων. 2. Είδη: Οι διαγωνισμοί είναι Γενικοί, που σημαίνει ότι γίνονται δεκτά διηγήματα από όλες τις κατηγορίες του φανταστικού. Όλες οι ιστορίες των διαγωνισμών θα πρέπει να ανήκουν σε κάποιο είδος του Φανταστικού, δηλαδή να περιέχουν κάποιο φανταστικό στοιχείο. Πχ, για τις ιστορίες Φάντασυ: dark fantasy, urban fantasy κλπ, για τις ιστορίες ΕΦ: cyberpunk, space opera κλπ, για τις ιστορίες Τρόμου: supernatural horror, science horror κλπ. 3. Συμμετοχές: Δικαίωμα συμμετοχής έχει κάθε μέλος του φόρουμ (εκτός από τον διοργανωτή του διαγωνισμού και τον βοηθό). 4. Μέγεθος: Το ελάχιστο όριο των ιστοριών είναι οι 500 λέξεις και το μέγιστο οι 3.850 λέξεις. (Θεωρείται αποδεκτό ότι ενδέχεται να υπάρχουν μικρές διακυμάνσεις μεταξύ διαφορετικών word counters, κάτι το οποίο μπορεί εύκολα να διαπιστωθεί). 5. Γλώσσα: Οι ιστορίες θα πρέπει να είναι γραμμένες μόνο στα Ελληνικά. 6. Ανέβασμα ιστοριών α. Οι συγγραφείς ανεβάζουν την ιστορία τους στην αντίστοιχη του διαγωνισμού Βιβλιοθήκη, με την ένδειξη του διαγωνισμού στον οποίο συμμετέχουν, πχ για τον 24ο Διαγωνισμό Σύντομης Ιστορίας. β. Στη συνέχεια βάζουν το link της ιστορίας τους στο topic του εκάστοτε διαγωνισμού. γ. Καλό θα ήταν να αποφεύγονται τα edit των ιστοριών, μετά το ανέβασμα, ως δείγμα ευγενούς συναγωνισμού. Για να αποφευχθεί αυτό, ακολουθείστε το ε. δ. Οι ιστορίες θα κλειδώνονται από τους υπεύθυνους moderators και θα ανοίγονται μετά τη λήξη της διορίας συμμετοχής για την έναρξη των σχολιασμών. ε. Γενική συμβουλή είναι να μην βιάζονται οι συγγραφείς να ανεβάσουν την ιστορία τους. Μερικά παραπάνω ξαναπεράσματα και ξαναχτενίσματα βοηθούν στο να βρεθούν κάποια λάθη που ξέφυγαν αρχικά. 7. Ψηφοφορία α. Δικαίωμα ψήφου έχει κάθε μέλος του φόρουμ που διάβασε τις ιστορίες. β. Οι συγγραφείς είναι υποχρεωμένοι να ψηφίσουν, αλλιώς η ιστορία τους θα αποκλείεται από το διαγωνισμό και θα μηδενίζεται η βαθμολογία τους. Οι συγγραφείς δεν θα βαθμολογούν τη δική τους ιστορία. γ. Η ψηφοφορία είναι μυστική. Διαδικασία ψηφοφορίας α. Η ψήφος θα αποτελείται από δύο διαφορετικές βαθμολογίες για κάθε διήγημα, μία για το τεχνικό κομμάτι του κειμένου και μία για την προσωπική άποψη του αναγνώστη. Οι βαθμολογίες θα είναι με άριστα το 10, με βήματα μισής μονάδας, πχ 6,5, 9, αλλά όχι 6,8 ή 8,05. β. Η τελική βαθμολογία κάθε διηγήματος θα βγαίνει από τον μέσο όρο όλων των βαθμολογιών, με στρογγυλοποίηση στο πρώτο δεκαδικό. (Παράδειγμα). γ. Η ψήφος θα αποστέλλεται με pm στο διοργανωτή, με ταυτόχρονη κοινοποίηση στο βοηθό του (τα nicknames των οποίων θα αναφέρονται στο αρχικό topic του διαγωνισμού). [Για ταυτόχρονη αποστολή μηνύματος pm πηγαίνετε στον Messenger του προφίλ σας, επιλέγετε "Compose New" πάνω δεξιά και στη συνέχεια βάζετε στο "Recipient's Name" το nickname του διοργανωτή και στο "Other Recipients" το nickname του βοηθού. Στο "Send to others as" θα πρέπει να είναι επιλεγμένο το "Invitation". Εναλλακτικά, στέλνετε την ψήφο σας στο διοργανωτή, τοποθετώντας το nickname του στο "Recipient's Name" και μετά πηγαίνετε στα αριστερά, εκεί που γράφει "Invite Participants", πατάτε "Add" κι εκεί βάζετε το nickname του βοηθού.] δ. ΠΡΟΣΟΧΗ! Αν γίνει αντιληπτό ότι κάποιος προσπαθεί να αλλοιώσει τα αποτελέσματα ενός διαγωνισμού (κατ' επέκταση και Παιχνιδιού), με οποιονδήποτε τρόπο, θα τιμωρείται αυστηρά. 8. Σχολιασμός α. Ας μην ξεχνάμε ότι οι διαγωνισμοί έχουν και εκπαιδευτικό χαρακτήρα, γι’ αυτό τα σχόλια, αν και δεν είναι υποχρεωτικά, είναι το σημαντικότερο κομμάτι των διαγωνισμών. Καλό θα είναι, λοιπόν, τα σχόλια να περιέχουν παρατηρήσεις, για το τι μας άρεσε και τι όχι, που θα φανούν χρήσιμες στους συγγραφείς. β. Προσπαθήστε να κάνετε τα σχόλιά σας πριν από τη λήξη της ψηφοφορίας. γ. Αν οι ιστορίες του διαγωνισμού είναι αρκετές, για δική σας ευκολία, ξεκινήστε το διάβασμα πριν από την έναρξη των σχολιασμών. Αποθηκεύστε τα σχόλιά σας σε ένα έγγραφο και ανεβάστε τα όταν ξεκλειδωθούν οι ιστορίες. δ. Μην κάνετε σχόλια στις ιστορίες προτού την έναρξη των σχολιασμών, ακόμη κι αν τις βρείτε ξεκλείδωτες. ε. Αποτελεί άγραφο κανόνα αβρότητας μεταξύ των συμμετεχόντων, να μην σχολιάζουν οι συγγραφείς τις ιστορίες τους μέχρι τη λήξη του διαγωνισμού. στ. Σε κάθε περίπτωση, είτε σαν σχολιαστές είτε σαν σχολιαζόμενοι, προσπαθούμε να είμαστε όσο το δυνατόν πιο ευγενικοί σ’ αυτά που γράφουμε. ζ. Παραινούμε όσους ψηφίζουν να αφήνουν από ένα σχόλιο σε κάθε ιστορία, έστω και κάτι μικρό. Είναι κάτι που βοηθάει και τους συγγραφείς, αλλά και τον έλεγχο των διαγωνισμών. η. Λαμβάνοντας υπόψη το νέο τρόπο βαθμολόγησης των διηγημάτων γίνεται κατανοητό ότι πρέπει να υπάρχει μια πιο συνεπής αντίληψη των επιμέρους στοιχείων κάθε διηγήματος, έτσι ώστε να είναι πιο δίκαιη η βαθμολογία που θα δοθεί. Έχοντας αυτά κατά νου, σας προτείνουμε να μελετήσετε αυτό το τόπικ, όπου θα βρείτε πληροφορίες για το ποια στοιχεία θα πρέπει να συμπεριλάβετε στην κριτική σας για να είναι πιο ολοκληρωμένη. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε είτε σαν φόρμα, είτε σαν οδηγό για το πώς γίνεται μια σωστή κριτική. Εδώ μπορείτε και ένα παράδειγμα χρήσης της συγκεκριμένης φόρμας. Οι παρόντες κανονισμοί δύνανται να τροποποιηθούν ή να συμπληρωθούν μετά από σχόλια και παρατηρήσεις μελών, για την καλύτερη κατανόηση και εξυπηρέτηση όλων.
  14. vaggelis

    50 Βιβλία για το 2018

    Νοέμβριος 77. Αντίο κι ευχαριστώ για τα ψάρια - Ντάγκλας Άνταμς (175) 8/10 78. Μάλλον ακίνδυνος - Ντάγκλας Άνταμς (220) 7/10 79. 2001: Οδύσσεια του διαστήματος - Άρθουρ Κλαρκ (239) 10/10 80. 2010: Οδύσσεια δύο - Άρθουρ Κλαρκ (331) 9/10 81. 2061: Οδύσσεια τρία - Άρθουρ Κλαρκ (294) 8/10 82. 3001: Η τελική οδύσσεια - Άρθουρ Κλαρκ (309) 8/10 83. Η Πόλη και τ΄ 'Αστρα - Άρθουρ Κλαρκ (279) 9/10 84. Η λέξη για τον Κόσμο είναι Δάσος - Ούρσουλα Λε Γκεν (134) 10/10 85. Πιο πλατιά από Αυτοκρατορίες και πιο αργά - Ούρσουλα Λε Γκεν (40) 9/10 86. Ο πλανήτης της εξορίας - Ούρσουλα Λε Γκεν (173) 9/10 Δεκέμβριος 87. Το αριστερό χέρι του σκότους - Ούρσουλα Λε Γκεν (370) 10/10
  15. BladeRunner

    50 Βιβλία για το 2018

    Ένας γιος. Το "Ένας γιος" είναι ένα αρκετά ιδιαίτερο βιβλίο, οπωσδήποτε συγκινητικό και ανθρώπινο, και παρ' όλο που ανήκει σε μια κατηγορία που δεν συνηθίζω να διαβάζω συχνά, εντούτοις με κράτησε από την αρχή μέχρι το τέλος, και ουσιαστικά το διάβασα σε μια καθισιά, χθες το βράδυ. Είναι ένα βιβλίο πολύ καλογραμμένο και ευκολοδιάβαστο, με κοινωνικά μηνύματα και κάποιες συγκινητικές στιγμές, το οποίο είναι ικανό να αγγίξει ορισμένες ευαίσθητες χορδές. Αυτό που μου άρεσε ήταν η εναλλαγή των αφηγητών ανά κεφάλαιο, με αποτέλεσμα οι αναγνώστες να μπορούν να δουν το ξετύλιγμα της πλοκής μέσα από τα μάτια όλων των βασικών πρωταγωνιστών της. Ίσως να μην είναι για όλα τα γούστα ή/και για όλες τις στιγμές, ενώ μπορεί σε ορισμένα σημεία να γίνεται κάπως μελοδραματικό, συνολικά όμως πρόκειται για ένα ωραίο βιβλίο, το οποίο αξίζει να διαβάσετε. -Δεκέμβριος 168. Τζέιμς Σάνεπ - "Μολύνθηκες" (Οξύ, 2018, σελ. 520). 8/10 169. Φέργκους Χιουμ - "Φόνος στην άμαξα" (Gutenberg, 2018, σελ. 412). 8/10 170. Χεσούς Καράσκο - "Άγρια ερημιά" (Αντίποδες, 2018, σελ. 201). 9/10 171. Τόμι Κίνουνεν - "Το σταυροδρόμι" (Utopia, 2018, σελ. 411). 8.5/10 172. Αλεχάντρο Παλόμας - "Ένας γιος" (Opera, 2018, σελ. 217). 8/10
  16. BladeRunner

    Τι βιβλία αγοράσατε;

    Οχτώ νέες κυκλοφορίες από Ποθητό: 1. Στίβεν Κινγκ/Όουεν Κινγκ - Ωραίες κοιμωμένες (Κλειδάριθμος) 2. Στίβεν Κινγκ - The Outsider: Ο ξένος (Κλειδάριθμος) 3. Στίβεν Κινγκ - Εξύψωση (Κλειδάριθμος) 4. Αγκάθα Κρίστι - Η μυστηριώδης υπόθεση στο Στάιλς (Ψυχογιός) 5. Αγκάθα Κρίστι - Και δεν έμεινα κανένας (Ψυχογιός) 6. Στιούαρτ ΜακΜπράιντ - Το φως που χάνεται (Ελληνικά Γράμματα) 7. Σελαχαττίν Ντεμίρτας - Πριν το ξημέρωμα (Πατάκης) 8. Άλι Σμιθ - Φθινόπωρο (Καστανιώτης)
  17. 73. Ο Τζακ Μπαρον και αιωνιότητα - Norman Spinrad (315) Δεν θα το χαρακτηριζα επιστημονικής φαντασίας, αν και για την εποχή που γράφτηκε είχε πρωτοποριακές ιδέες. Παραμένει κοινωνικό και επίκαιρο οσο ποτέ, ασκώντας οξύτατη κριτική στους πολιτικούς και στα μέσα ενημέρωσης, την εξουσία γενικότερα. Καυστική και απολαυστική ή γραφή του συγγραφέα. Άψογο!
  18. Δημήτρης

    Ταινίες γουέστερν

    Νέα παρτίδα, οι περισσότερες σε βιντεοκασέτες: - ''Το τελευταίο τρένο για τη Γιούμα'': Ένας σακατεμένος βετεράνος του εμφύλιου δουλεύει σκληρά στη γη του προσπαθώντας να απαλλαγεί από τα χρέη. Όντας σε δύσκολη θέση, θα συμμετάσχει στο απόσπασμα που θα οδηγήσει ένα διαβόητο παράνομο ως τον σιδηροδρομικό σταθμό. Και από εκεί στο δικαστήριο και στη κρεμάλα. Πρόκειται για ριμέικ, δεν το ήξερα την πρώτη φορά που το είδα. Καλούτσικο ήταν. - ''Η εκδίκηση είναι δική μου'': Ακολουθεί μοτίβο που υποθέτω ότι παίζει πολύ. Παράνομος που εγκαταλείφθηκε από τους συντρόφους του, επιστρέφει για εκδίκηση. Αν ήταν καμία περιπέτεια μάλλον θα με κούραζε, το western φόντο όμως μου αρέσει πολύ. Ίσως επειδή δεν έχω δει πολλά και δεν τα έχω βαρεθεί. Παίζει ο πολύς Μάρλον Μπράντο. - ''The ox- bow incident'': Α, αυτή ήταν ωραία. Θυμάμαι χαρακτηριστικά πριν από πολλά χρόνια ότι την είχα δει σε αφιέρωμα περιοδικού σε top λίστα. Μου είχε μείνει ο χαρακτηριστικός της τίτλος και πάντα είχα στο νου μου να τη δω κάποια στιγμή. Όταν λοιπόν έπεσε στα χέρια μου δεν έχασα την ευκαιρία. Άντονι Κουίν, Χένρι Φόντα, χιούμορ και κυνισμός, συνθέτουν ένα απολαυστικό αποτέλεσμα. Παλιάς κοπής, το ότι ήταν ασπρόμαυρη μετέφερε με επιτυχία το κλίμα εκείνης της μακρινής εποχής. - ''Η ταχυδρομική άμαξα'': Νέος Τζον Γουέιν που δεν μου άρεσε. Και μάλιστα απ' όσο μπόρεσα να καταλάβω, σε μία από τις πιο αντιπροσωπευτικές του. Πρέπει να το πάρω απόφαση ότι απλά δεν μου αρέσει και αυτό είναι όλο. - ''7 πιστόλια για τους Μακ Γκρέγκορ'': Μία πολυμελής οικογένεια σπεύδει σε μία μικρή πόλη να πουλήσει τα άλογα της. Η δουλειά όμως θα στραβώσει με τον εκεί νταή και τα τσιράκια του. Θα φυλακιστούν αλλά δεν θα κάτσουν με σταυρωμένα τα χέρια. Θα περάσουν στην αντεπίθεση και το πιστολίδι θα αρχίσει. Φάση είχε. - ''Major Dundee'': Βρισκόμαστε στα μέσα περίπου του 19ου αιώνα όπου οι συχνές επιδρομές των Απάτσι από το Μεξικό προς τα Αμερικάνικα εδάφη, αναγκάζουν την κυβέρνηση να στείλει στρατιωτικό ετερόκλητο απόσπασμα για να τελειώσει την δουλειά. Του Σαμ Πέκινπα, παίζει ο Τσάρλτον Ίστον. - ''Οι φυγάδες του Μισούρι'': Ένα μάτσο από αλογοκλέφτες προσεγγίζει ένα κτηματία με σκοπό να εκδικηθεί τον θάνατο ''συναδέρφου'' τους. Εκείνος όμως παλιά καραβάνα θα τους πάρει πρέφα και θα στείλει ειδικό να τους κάνει καλά. Μάρλον Μπράντο vs Τζακ Νίκολσον, ποιος άραγε θα επικρατήσει; - ''Τζερεμάια Τζόνσον'': Ένας μοναχικός τύπος τον οποίο υποδύεται ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ αποσύρεται σ' ένα βουνό για να ζήσει ως ερημίτης. Τα πράγματα όμως δεν είναι καθόλου ρόδινα μιας και η επιβίωση είναι δύσκολη, το μέρος αδυσώπητο και δεν συγχωρεί τις αδυναμίες. Πόσο μάλλον όταν έχει και μερικούς αγριωπούς Ινδιάνους να του κάνουν τη ζωή δύσκολη. Ωραία περιπέτεια επιβίωσης, δυνατή η σκηνή όπου πέρασαν μέσα από το Ινδιάνικο νεκροταφείο. Όχι κάποιο αριστούργημα αλλά πολύ καλή. - ''A man called Sledge'': Είναι δυνατόν ένας παράνομος να μπαίνει με την θέληση του στη φυλακή. Ναι, αν αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος να βάλει στο χέρι το χρυσάφι που υπάρχει εκεί. Το οποίο όμως έχει πολλούς μνηστήρες. Μάπα το καρπούζι.
  19. BladeRunner

    Τι διαβάζετε;

    Άρχισα το Ένας γιος, του Αλεχάντρο Παλόμας.
  20. Stuart MacBride - Το φως που χάνεται (Dying Light). Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα. Σελίδες: 512, Τιμή: 16,90-10%=15,21€ Η Ρόζι Γουίλιαµς πέθανε όπως ακριβώς έζησε: άσχηµα... Η µέρα ξεκινά µε ένα ιδιαίτερα φριχτό έγκληµα, έναν εµπρησµό που καταλήγει στον θάνατο έξι ανθρώπων, εγκλωβισµένων µέσα σε ένα διαµέρισµα το οποίο έχει σφραγίσει ο δολοφόνος· το ίδιο βράδυ, στην καρδιά της συνοικίας µε τα κόκκινα φανάρια στην πόλη του Αµπερντίν, ανακαλύπτεται το πτώµα µιας ιερόδουλης, η οποία έχει χτυπηθεί µέχρι θανάτου. Για τον αρχιφύλακα ντετέκτιβ Λόγκαν ΜακΡέι αυτό σηµατοδοτεί µια κακή αρχή σε µια ακόµη δύσκολη βάρδια. Ο πάλαι ποτέ ήρωας της Αστυνοµίας του Γκράµπιαν έχει ενταχθεί µε δυσµενή µετάθεση στην "Οµάδα των Χαµένων" της αστυνοµίας και περιµένει την καρατόµησή του ανά πάσα στιγµή. Μέρες καλοκαιριού στην Πόλη του Γρανίτη, µε το νεκροτοµείο να γεµίζει ασφυκτικά µε απανθρακωµένα πτώµατα, δολοφονηµένα πρεζόνια, διαµελισµένα λαµπραντόρ και ξυλοκοπηµένες µέχρι θανάτου ιερόδουλες. Και σαν να µην έφταναν όλα αυτά, ένας από τους αστυφύλακες χαροπαλεύει στα Επείγοντα, βαριά τραυµατισµένος από σοβαρή αµέλεια του Λόγκαν. Οι περισσότεροι από τους συναδέλφους του τον αποφεύγουν, ο επιθεωρητής Νάπιερ των Εσωτερικών Υποθέσεων είναι αποφασισµένος να πετύχει την απόλυσή του από το Σώµα, και η επιθεω­ρήτρια Στιλ παίρνει τα εύσηµα για οτιδήποτε κάνει σωστά ο Λόγκαν. Απ’ ό,τι φαίνεται, θα είναι µια από εκείνες τις ανάποδες εβδοµάδες... --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Kerry Wilkinson - Χθες τη νύχτα (Last Night). Εκδόσεις Μάτι. Σελίδες: 416, Τιμή: 15,50-10%=13,95€ Η Ρόουζ Ντέντον ξυπνάει στο αυτοκίνητό της. Δεν θυμάται πώς βρέθηκε εκεί. Αλλά ξέρει ότι κάτι άσχημο συνέβη… Υπάρχει αίμα στο παρμπρίζ και το καπό – αλλά δεν είναι δικό της, και δεν υπάρχει ένδειξη ότι μπορεί να χτύπησε κάποιον ή κάτι. Το τελευταίο πράγμα που θυμάται είναι να βρίσκεται σε ένα ξενοδοχείο κατά τη διάρκεια ενός επαγγελματικού ταξιδιού, αλλά τώρα είναι χιλιόμετρα μακριά. Έχει επιστρέψει σπίτι, και το αγόρι της κόρης της αγνοείται. Το τελευταίο πράγμα που έκανε ήταν να τσακωθεί με την Ρόουζ για τα χρήματα. Δεν άφησε σημείωμα, δεν άφησε μήνυμα, κανένα στοιχείο για το πού βρίσκεται. Η αστυνομία έχει ερωτήσεις – το ίδιο και η οικογένεια της Ρόουζ. Αλλά αυτές δεν είναι τίποτα μπροστά σε εκείνες που έχει η ίδια για τον εαυτό της. Τι συνέβη χθες τη νύχτα; Αν η Ρόουζ θέλει να μάθει την αλήθεια, ίσως αναγκαστεί τελικά να έρθει αντιμέτωπη με το τρομερό μυστικό από το παρελθόν της. Ένα απολύτως εθιστικό ψυχολογικό θρίλερ που θα σας κάνει να μην μπορείτε να το αφήσετε από τα χέρια σας μέχρι την τελική δραματική ανατροπή. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Bernice L. McFadden - Ματωμένη τζαζ (The Book of Harlan). Εκδόσεις Κλειδάριθμος. Σελίδες: 480, Τιμή: 16,60-10%=14,94€ Στη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, δύο Αμερικανοί μουσικοί της τζαζ συλλαμβάνονται από τους Ναζί στο Παρίσι… Όταν ο Χάρλαν Έλιοτ και ο καλύτερός του φίλος, ο τρομπετίστας Λίζαρντ Ρόμπινς, προσκαλούνται να παίξουν σ’ ένα δημοφιλές καμπαρέ στην παριζιάνικη γειτονιά της Μονμάρτης –το «Χάρλεμ του Παρισιού»– αρπάζουν την ευκαιρία από τα μαλλιά. Όμως σύντομα η Πόλη του Φωτός καταλαμβάνεται από τους Ναζί και ο Χάρλαν με τον Λίζαρντ καταλήγουν στο Μπούχενβαλντ, το περιβόητο στρατόπεδο συγκέντρωσης της Βαϊμάρης. Αυτό που θα ακολουθήσει είναι μια επική ιστορία επιβίωσης, φτιαγμένη από νότες της τζαζ… AMERICAN BOOK AWARD 2017 NAACP IMAGE AWARD (FICTION) ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΤΗΕ WASHINGTON POST
  21. Το Καστλ Ροκ είναι μικρή πόλη και τα νέα κυκλοφορούν γρήγορα. Έτσι, ο Σκοτ Κάρι εξομολογείται την αλλόκοτη κατάστασή του μόνο στον φίλο του, τον συνταξιούχο γιατρό Μπομπ Έλις: Χάνει διαρκώς βάρος αλλά η ζυγαριά δείχνει το ίδιο, είτε φοράει τα ρούχα του είτε όχι. Ο Σκοτ βρίσκεται επίσης σε διαμάχη με τις δύο νέες του γειτόνισσες, την Ντίρντρι και τη σύζυγό της Μίσι. Καθώς το ζευγάρι ετοιμάζεται να ανοίξει ένα νέο εστιατόριο, κάτι το οποίο οι κάτοικοι του Καστλ Ροκ δεν εγκρίνουν καθόλου, ο Σκοτ συνειδητοποιεί τις προκαταλήψεις που αντιμετωπίζουν –όπως και ο ίδιος άλλωστε, για το δικό του πρόβλημα– και αποφασίζει να τις υποστηρίξει. Η μυστηριώδης πάθηση του Σκοτ, σε συνδυασμό με απρόσμενες συμμαχίες, ωθούν τους κατοίκους που έως τώρα δηλητηρίαζαν με τη συμπεριφορά τους τη ζωή των άλλων –αλλά και τη δική τους– να αποκαλύψουν τον καλύτερο εαυτό τους. Τίτλος: Εξύψωση (Elevation) Συγγραφέας: Stephen King Εκδόσεις: Κλειδάριθμος Μεταφράστρια: Έφη Τσιρώνη Σελίδες: 176 Τιμή: 13,30-10%=11,97€ Είδος: Τρόμος --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ένα αποτρόπαιο έγκλημα. Ένας άλυτος γρίφος. Στο πάρκο της Φλιντ Σίτι ανακαλύπτεται το κακοποιημένο πτώμα ενός αγοριού. Καταθέσεις μαρτύρων και αποτυπώματα ενοχοποιούν έναν από τους πιο αγαπητούς κατοίκους της πόλης, τον Τέρι Μέιτλαντ, προπονητή μπέιζμπολ, δάσκαλο, σύζυγο και πατέρα δύο κοριτσιών. Ο ντετέκτιβ Ραλφ Άντερσον διατάζει να συλληφθεί άμεσα, σε δημόσιο χώρο: στο γήπεδο, κατά τη διάρκεια ενός αγώνα. Ο Μέιτλαντ έχει άλλοθι και υποστηρίζει την αθωότητά του, όμως ο Άντερσον και ο εισαγγελέας φέρνουν στο φως στοιχεία DNA που ισχυροποιούν την ενοχή του. Ο Μέιτλαντ δεν έχει φυσιογνωμία δολοφόνου. Μήπως όμως είναι… διπρόσωπος; Μήπως υπάρχει κάποιος… ξένος; Τίτλος: The Outsider - Ο ξένος (The Outsider) Συγγραφέας: Stephen King Εκδόσεις: Κλειδάριθμος Μεταφραστής: Γιώργος Μαραγκός Σελίδες: 672 Τιμή: 19,50-10%=17,55€ Είδος: Τρόμος/Αστυνομικό θρίλερ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Τι θα συνέβαινε αν οι γυναίκες εξαφανίζονταν; Σε ένα μέλλον τόσο αληθινό και κοντινό που θα μπορούσε να είναι το παρόν, αρχίζει να συμβαίνει το εξής παράδοξο: Όταν οι γυναίκες κοιμούνται, τυλίγονται σε κάτι που μοιάζει με κουκούλι και… δεν ξυπνούν ξανά. Αν κάποιος προσπαθήσει να σκίσει τον ιστό, αντιδρούν με αφάνταστη βιαιότητα. Στη μικρή πόλη του Ντούλινγκ, ο ιός εξαπλώνεται σε μια γυναικεία φυλακή προσβάλλοντας όλες τις τροφίμους εκτός από μία, την Ιβ Μπλακ. Είναι, άραγε, η Ιβ μια ιατρική ανωμαλία που πρέπει να μελετηθεί ή ένας δαίμονας που πρέπει να θανατωθεί; Έρμαια των αρχέγονων παρορμήσεών τους, οι άντρες χωρίζονται σε αντιμαχόμενες φατρίες. Κάποιοι θέλουν να σκοτώσουν την Ιβ, άλλοι να τη σώσουν. Αυτό που δεν γνωρίζουν όμως είναι πως οι γυναίκες, αφού αποκοιμηθούν, ανοίγουν τα μάτια τους σ’ έναν ολότελα νέο κόσμο… Μην τις ξυπνήσεις! Τίτλος: Ωραίες κοιμωμένες (Sleeping Beauties) Συγγραφείς: Stephen King/Owen King Εκδόσεις: Κλειδάριθμος Μεταφραστής: Μιχάλης Μακρόπουλος Σελίδες: 944 Τιμή: 18,80-10%=16,92€ Είδος: Τρόμος
  22. Μιας και θεωρώ τις πρώτες εντυπώσεις αρκετά σημαντικές σε ένα έργο (όχι ουσιαστικές πάραυτα) , αποφάσισα να τις μοιραστώ με την κοινότητα. Νομίζω πως εδώ θα κάνω μια μικρή εξαίρεση και θα μιλήσω με την ιδιότητα του (επίδοξου) συγγραφέα. Έχοντας κι ο ίδιος αφιερώσει 5,5 χρόνια πάνω στη συγγραφή ενός τρίτομου έργου, μπόρεσα να αντιληφθώ σε πλήρη έκταση τη δουλειά που έχει ρίξει ο συγγραφέας του βιβλίου. Ο Ελευθέριος Κεραμίδας δεν έγραψε απλώς το Κοράκι' έκατσε και μάτωσε από πάνω του. Σε μένα, το γεγονός αυτό, είναι πασιφανέστατο, κι ας είμαι μόλις στην 130 σελίδα. Κάπου το διάβασα, νομίζω ο Αντώνης (Solonor) το έγραψε: λεπτοδουλεμένο κείμενο, στιβαρό, πλούσιο, κάθε λέξη δεν βρίσκεται τυχαία εκεί που βρίσκεται. Αξιοζήλευτη προσπάθεια, φάρος για όλους εμάς που θέλουμε να αφήσουμε το λιθαράκι μας στον χώρο του φανταστικού. Ασχέτως γούστων και προτιμήσεων, και τελικώς, ασχέτως αν αγαπήσει κανείς το βιβλίο ή όχι, το Κοράκι είναι ένα βιβλίο που μπορείς να άνετα να το προτείνεις ως ένα μυθιστόρημα αξιώσεων. Η βασική του δύναμη, τώρα στην αρχή, είναι πως βασίζεται στο κίνητρο της περιέργειας. Στο θέλγητρο της εξερεύνησης. Άψογα τοποθετημένα τα acts, οχλούν τον αναγνώστη να συνεχίσει την ανάγνωση, ώστε να τοποθετήσει τα κομμάτια του παζλ ένα-ένα. Από την άλλη, η εναλλαγή των οπτικών γωνιών, αν και αξιοσημείωτη ως τακτική διήγησης, ίσως λειτουργεί ως δυνητικά αποτρεπτικός παράγοντας, όσον αφορά την ταύτιση του αναγνώστη με κάποιον από τους χαρακτήρες. Κι αυτό το αναφέρω, καθώς για μενα δεν υφίσταται έμφανώς ένα τέτοιο πρόβλημα, καθώς έχω αρκετή υπομονή να περιμένω την πλοκή να ξετυλιχτεί στα παράλληλα μονοπάτια, όμως έχω ακούσει να το αναφέρει τρίτο πρόσωπο, που διάβασε το βιβλίο πριν από μενα. Όπως και να 'χει, το ενδιαφέρον παραμένει αμείωτο, και ο θαυμασμός μου μεγαλώνει σε κάθε σελίδα που περνάει. Σύντομα - ευελπιστώ - θα επιστρέψω και με τις τελικές εντυπώσεις, όσον αφορά το 1ο μέρος! (Μόλις ξεπεράσω το αμόκ που με έχει πιάσει τώρα τελευταία με τα περιοδικά εκ λαϊκευμένης επιστήμης, που ξύπνησε έπειτα από έναν λήθαργο 5ετίας! )
  23. BladeRunner

    Τι βιβλία αγοράσατε;

    Τα τέσσερα πρώτα από Pickabook και τα υπόλοιπα από διάφορα βιβλιοπωλεία/παλαιοβιβλιοπωλεία: 01. Ζ. Ε. Αγκουαλούζα - Γενική θεωρία της λήθης (Opera) 02. Χούλιο Κορτάσαρ - Κάποιος Λούκας (Opera) 03. Αλεχάντρο Παλόμας - Ένας γιος (Opera) 04. Άντριαν ΜακΚίντι - Ακούω τις σειρήνες στον δρόμο (Οξύ) 05. Μαριάνα Ενρίκες - Όσα χάσαμε στις φλόγες (Πατάκης). 10,98€ 06. Άρθουρ Κόναν Ντόιλ - Ο λευκός λόχος (Ζαχαρόπουλος). 10,60€ 07. Ρόαλντ Νταλ - Ο Τσάρλι και το εργοστάσιο σοκολάτας (Ψυχογιός). 6,16€ 08. Μαχί Μπινμπίν - Τα αστέρια του Σιντί Μουμέν (Άγρα). 9,03€ 09. Ρικάρντο Πίλια - Νυχτερινός στόχος (Καστανιώτης). 2,95€ 10. Ρόμπερτ Λιούις Στίβενσον - Το μαύρο βέλος (Ντέτσικα). 8€ 11. Α. Μπ. Γκάθρι - Ο δρόμος προς τη Δύση (Ατλαντίς). 4€ 12. Μπλεζ Σεντράρ - Ο χρυσός (Ερατώ). 5€
  24. Σε έναν κόσμο που κυριαρχούν οι Δαίμονες, τρεις ήρωες θα βρουν το πεπρωμένο τους… Από τον Best Selling συγγραφέα των New York Times Peter V. Brett Όταν πέφτει το σκοτάδι μετά τη δύση, αναδύονται τα πυρηνογεννήματα – δαίμονες με υπερφυσικές ικανότητες που καίνε τα πάντα εξαιτίας του άσβεστου μίσους τους για την ανθρωπότητα. Εδώ και εκατοντάδες χρόνια, οι δαίμονες τρομοκρατούν τη νύχτα, αποδεκατίζοντας τον πληθυσμό των ανθρώπων που κρύβονται πίσω από μαγικά φυλαχτά –σύμβολα δύναμης που η προέλευσή τους χάνεται στους μύθους με τρομακτικά εύθραυστη προστασία. Όμως, δεν γινόταν πάντα έτσι. Κάποτε, άνδρες και γυναίκες μάχονταν με τα πυρηνογεννήματα επί ίσοις όροις, όμως αυτή η εποχή έχει χαθεί προ πολλού. Κάθε νύχτα, οι δαίμονες δυναμώνουν και οι ανηλεείς επιθέσεις τους μειώνουν τον ανθρώπινο πληθυσμό. Πλέον, με την ελπίδα για το μέλλον να φαντάζει χαμένη, τρεις νεαροί που επιβίωσαν από τις βίαιες επιθέσεις των δαιμόνων θα τολμήσουν το ακατόρθωτο. Να περάσουν την εύθραυστη ασφάλεια των φυλαχτών και να διακινδυνεύσουν τα πάντα σε μια απελπισμένη προσπάθεια να ανασύρουν τα μυστικά του παρελθόντος. Ενωμένοι, θα σταθούν απέναντι στη νύχτα. «Ο Peter V. Brett είναι από τους αγαπημένους μου νέους συγγραφείς» - PATRICK ROTHFUSS, Βραβευμένος συγγραφέας των New York Times «Απόλαυσα τον ΣΗΜΑΔΕΜΕΝΟ Άνδρα. Η γραφή του Peter Brett είναι αξιοθαύμαστη και η ιδέα του ευφυέστατη. Δράση και αγωνία από την αρχή ως το τέλος.» - TERRY BROOKS Τίτλος: Ο σημαδεμένος άνδρας Α+Β Τόμοι (The Painted/Warded Man) Συγγραφείς: Peter V. Brett Εκδόσεις: Φανταστικός Κόσμος Μεταφραστής: Σελίδες: 480 (Α' Τόμος) - 344 (Β' Τόμος) Τιμή: 19.90€ (Α' Τόμος) - 18.90€ (Β' Τόμος) Είδος: Φαντασία *Πρώτο βιβλίο της σειράς Demon Cycle. Βραβείο Nebula Υποψήφιο για το Βραβείο Άρθουρ Κλαρκ Υποψήφιο για το Βραβείο Hugo Από τον πολυβραβευμένο συγγραφέα των New York Times Kim Stanley Robinson Άρης. Ο κόκκινος πλανήτης. Αφού είναι ο πλησιέστερος πλανήτης του ηλιακού συστήματος στη Γη, δεν θα έπρεπε να υπάρχει ζωή πάνω του; Ονειρευόμασταν τους κατα-σκευαστές των καναλιών τα οποία βλέπαμε με το τηλεσκόπιο, τις γκρεμισμένες πόλεις, τους χαμένους αρειανούς πολιτισμούς, τις πιθανότητες επαφής με εξωγήινους. Ύστερα πήγαν εκεί οι αποστολές Βίκινγκ και Μάρινερ, και δεν έστειλαν πίσω τίποτα. Ο Άρης ήταν ένας έρημος πλανήτης: δίχως ζωή, στέρφος, ακατοίκητος. Το 2019, ο πρώτος άνθρωπος πάτησε την επιφάνεια του Άρη· ο Τζον Μπουν, Αμερικανός ήρωας. Το 2027, εκατό από τους πιο λαμπρούς επιστήμονες και ερευνητές της Γης έκαναν την πρώτη μαζική προσεδάφιση. Αποστολή τους; Να δημιουργήσουν έναν καινούριο κόσμο, να γαιοποιήσουν έναν πλανήτη με αραιή ατμόσφαιρα, δίχως μαγνητόσφαιρα, με εξαιρετικά ψυχρές κλιματικές συνθήκες, μεταμορφώνοντάς τον σε μια Εδέμ γεμάτη ανθρώπους, φυτά και ζώα. «Συγκλονιστικό βιβλίο – το καλύτερο μυθιστόρημα για τον αποικισμό του Άρη που γράφτηκε ποτέ». - Άρθουρ Κλαρκ Τίτλος: Κόκκινος Άρης Α+Β Τόμοι (Red Mars) Συγγραφείς: Kim Stanley Robinson Εκδόσεις: Φανταστικός Κόσμος Μεταφραστής: Σελίδες: 384 (Α' Τόμος) - 392 (Β' Τόμος) Τιμή: 19.90€ (Α' Τόμος) - 19.90€ (Β' Τόμος) Είδος: Επιστημονική Φαντασία *Πρώτο βιβλίο της σειράς Mars. **Κυκλοφορούν 10/12.
  25. Βακχος

    50 Βιβλία για το 2018

    1. John Connolly - Οι Ψιθυριστές, (440) Bell 8/10 2. Ευριπίδης - Ηρακλής Μαινόμενος, (166) Κάκτος 3. Κυριάκος Κάσσης - Αντιεξουσιαστές και Ληστές Στα Βουνά της Ελλάδας (Α' 1821 - 1871) Ιχώρ (366) 8/10 - Βασίλης Μπαμπουρης - Μανουέλ ο Μικρός Μαύρος Μάγος, Οξύ 4. Στέφαν Τσβάιχ - Σκακιστική Νουβέλα, Κορόντζη (116) 10/10 5. John Steinbeck - Ο Δρόμος με τις Φάμπρικες, Ζαχαρόπουλος (207) 8/10 6. Stephen King - Το Πρόσωπο του Φόβου, Bell (505) 8,5/10 7. Gillian Flynn - Το Χέρι Που Κινεί Τα Νήματα, Μεταίχμιο (85) 6/10 8. George Pelecanos - Φλεγόμενη Πόλη, Οξύ (359) 8/10 9. Δημήτρης Βουτυράς - Το Τραγούδι του Κρεμασμένου και Άλλα Διηγήμαατα, Ανεξάρτητος (128) 7/10 10. Clive Barker - Το Ημερολόγιο Ενός Δαίμονα, Οξύ (217) 5/10 11. Graham Masterton - Πορφυρή Χήρα , Οξύ (419) 7/10 12. Χαρίτων Γιωτάκης - Εμαυτόν και Μετά Απάντων, Εκων (870) 9/10 13. Jesus Ignacio Aldapuerta - Μάτια, Οξύ (107) 5/10 14. Πλούταρχος - Βίοι Παράλληλοι Θεμιστοκλής-Κάμιλλος, Ζήτρος (454) 15. Joe Hill - Κουτί Σε Σχήμα Καρδιάς, Bell (392) 7/10 16. George Pelecanos - Η Προμήθεια, Πατάκης (325) 8,5/10 17. Malcolm Mackay - Όταν Η Βία Πλησιάζει, Πόλις (368) 9/10 18. Ramsey Campbell - Το Πρόσωπο Που Πρέπει Να Πεθάνει, Οξύ (359) 7/10 19. Sebastian Fitzek - Το Δέμα, Διόπτρα (392) 9/10 20. Χρήστος Τσιόλκας - Ο Άνθρωπος του Ιησού, Οξύ (402) 6/10 21. Stephen King - Νυχτερίτες (Α + Β Τόμος) , Bell (821) 7/10 22. Stephen King - Καρδίες στην Ατλαντίδα, Bell (629) 9/10 23. Ray Celestin - Η Τζαζ του Δολοφόνου, Διόπτρα (525) 7/10 24. Μιχάλης Περάνθης - Σουλιώτες, Εστία (545) 10/10 25. Στρατής Μυριβήλης - Η ζωή εν Τάφω, Εστία (358) 10/10 26. George Pelecanos - Γλυκιά Αιωνιότητα, Οξύ (382) 9/10 27. George Pelecanos - Το Δίδυμο, Πατάκη (335) 8/10 28. Laurell K. Hamilton - Ένοχες Απολαύσεις, Οξύ (318) 7/10
  26. Nargathrod

    Vikings (2013-2018)

    Τι έγινε ρε παιδιά γιατί τόση σιγή; Δεν το βλέπει κανείς πια;
  27. Ali Smith - Φθινόπωρο (Autumn). Εκδόσεις Καστανιώτη. Σελίδες: 240, Τιμή: 15-10%=13,50€ ΕΚΔΟΣΗ ΜΕ ΣΚΛΗΡΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ Φθινόπωρο. Ομίχλη και μεστή καρποφορία. Έτσι το ένιωσε ο μελαγχολικός Κητς το 1819. Και το 2016; Ο Ντάνιελ έχει ηλικία ενός αιώνα. Η Ελίσαμπεθ, γεννημένη το 1984, έχει το βλέμμα στο μέλλον. Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι διχασμένο από τα κρίσιμα γεγονότα ενός καλοκαιριού, που συμβαίνουν μια φορά σε κάθε γενιά. Αγάπη κερδίζεται, αγάπη χάνεται. Η ελπίδα πηγαίνει χέρι χέρι με την απελπισία. Και οι εποχές εναλλάσσονται, όπως πάντα. Με αυτό το μυθιστόρημα, το πρώτο αυτοτελές μέρος στο δικό της Κουαρτέτο των Εποχών, η Άλι Σμιθ εξετάζει έναν κόσμο που περιχαρακώνεται όλο και περισσότερο, και στοχάζεται τι σημαίνει πλούτος, αξία, σοδειά. Ποιοι είμαστε; Από τι είμαστε φτιαγμένοι; Με το παιγνιώδες πνεύμα του Σαίξπηρ αλλά και τη φωτεινή ενέργεια της ποπ αρτ της δεκαετίας του 1960, η ίδια ακτινογραφεί τους δικούς μας δυσοίωνους καιρούς. Αυτός είναι ο τόπος που ζούμε. Αυτός είναι ο χρόνος στην πλέον κυκλική και πολύμορφη διάστασή του. Με την απαράμιλλη φαντασία της, η Σκoτσέζα συγγραφέας μεταμορφώνει καθετί που νομίζαμε γνωστό, μας αφηγείται πώς ζούμε, πώς μεγαλώνουμε και πώς λέμε τις ιστορίες μας. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Kamila Shamsie - Κρυφή φωτιά (Home Fire). Εκδόσεις Ψυχογιός. Η Ίσμα είναι ελεύθερη πια. Αφού αφιέρωσε χρόνια στη φροντίδα των νεαρότερων αδελφιών της μετά τον θάνατο της μητέρας τους, αποδέχεται μια πρόσκληση από τη Χίρα, μέντορά της που ζει στην Αμερική, η οποία της επιτρέπει να κάνει πραγματικότητα ένα άπιαστο όνειρό της. Ωστόσο, ο νους της είναι στο Λονδίνο και στην Ανίκα, την όμορφη και ξεροκέφαλη αδελφή της, αλλά και στον αδελφό της, τον Παρβίζ, που εξαφανίστηκε ακολουθώντας το δικό του όνειρο, δέσμιος της σκοτεινής κληρονομιάς του τζιχαντιστή πατέρα που δε γνώρισε ποτέ. Όταν επανεμφανίζεται στην άλλη άκρη της υφηλίου, οι χειρότεροι φόβοι της Ίσμα επιβεβαιώνονται. Και τότε ο Έιμον μπαίνει στη ζωή των αδελφών. Γιος πανίσχυρος πολιτικού, πρέπει να αποφασίσει αν θα ακολουθήσει το προδιαγεγραμμένο μέλλον του ή αν θα τολμήσει να το αψηφήσει. Οι μοίρες των δύο οικογενειών θα συνδεθούν καταλυτικά όταν οι πρωταγωνιστές κληθούν να επιλέξουν τις θυσίες που πρέπει να κάνουν στο όνομα της αγάπης. Μια συγκινητική ιστορία για την πάλη ανάμεσα στην αγάπη και την πίστη, που μεταφέρει την Αντιγόνη του Σοφοκλή στην πολύπλοκη σημερινή πραγματικότητα. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mariana Enríquez - Όσα χάσαμε στις φλόγες (Las cosas que perdimos en el fuego). Εκδόσεις Πατάκη. Σελίδες: 264, Τιμή: 12,20-10%=10,98€ Ο κόσμος της Μαριάνα Ενρίκες δεν είναι κατ’ ανάγκην ο δικός μας, αρκούν όμως μερικές φράσεις για ν’ αρχίσεις να τον βαδίζεις, να τον ανασαίνεις και να μην τον ξεχάσεις ποτέ χάρη σε μια μοναδική συνταρακτική ζωντάνια. Οι αυτοαποκαλούμενες «Φλεγόμενες Γυναίκες», που διαμαρτύρονται ενάντια σε μια ακραία μορφή οικογενειακής βίας· η μαθήτρια που ξεριζώνει τα νύχια και τις βλεφαρίδες της με τη βοήθεια της συμμαθήτριάς της· τρεις φίλες που κάνουν χρήση ουσιών δίνοντας όρκους αιώνιας φιλίας στα χρόνια των επιβεβλημένων από την κυβέρνηση της Αργεντινής διακοπών ρεύματος· ο κατ’ εξακολούθηση δολοφόνος Πετίσο Ορεχούδο, μόλις εννέα ετών· hikikomori, μαύρη μαγεία, ζήλια, συναισθηματική απάθεια, δεισιδαιμονίες της υπαίθρου, εγκαταλειμμένα ή στοιχειωμένα κτίρια… Στις δώδεκα ιστορίες του βιβλίου ο αναγνώστης ξεχνάει αυτά που γνωρίζει και παρακολουθεί από κοντά τις αιφνίδιες ανατροπές και τις έρευνες για πτώματα που εξαφανίζονται ή επανεμφανίζονται την πιο απρόσμενη στιγμή... Οι ήρωές της –η κοινωνική λειτουργός, η εισαγγελέας ή ο ξεναγός–, όλοι τους παλεύουν για να υπερασπιστούν πλάσματα κοινωνικώς αόρατα, διερευνώντας έτσι το βάρος της ενοχής, τη συμπόνια, την απανθρωπιά, τις δυσκολίες της συμβίωσης και έναν τρόμο βαθύ και αληθινό. Η Μαριάνα Ενρίκες είναι μια από τις πιο θαρραλέες και εντυπωσιακές αφηγηματικές φωνές της εποχής μας. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Rodolfo Walsh - Επιχείρηση Σφαγή (Operación Masacre). Εκδόσεις Ακυβέρνητες Πολιτείες. Σελίδες: 256, Τιμή: 15,90-10%=14,31€ 1955. Ο Χουάν Περόν ανατρέπεται από ένα στρατιωτικό πραξικόπημα και ο τρόμος βασιλεύει στη γη της Αργεντινής. Ιούνιος 1956. Το καθεστώς ανακοινώνει 18 εκτελέσεις, ως αποτέλεσμα μιας αποτυχημένης επαναστατικής απόπειρας. Δεκέμβριος 1956. Ο Ροδόλφο Ουόλς, περιστασιακός δημοσιογράφος, συγγραφέας αστυνομικών μυθιστορημάτων και ερασιτέχνης παίκτης σκακιού, μαθαίνει, κατά τύχη, πως ένας από τους εκτελεσθέντες πολίτες μιας άλλης, κρυφής, εκτέλεσης του Ιουνίου, είναι ζωντανός. Φήμες λένε πως οι επιζώντες είναι περισσότεροι. Ο Ουόλς αποφασίζει να πιστέψει τις φήμες και να αρχίσει μια εμμονική έρευνα. Κάπως έτσι το θρυλικό "Επιχείρηση Σφαγή" γεννιέται. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Adrian McKinty - Ακούω τις σειρήνες στον δρόμο (I Hear the Sirens in the Street). Εκδόσεις Οξύ. Σελίδες: 392, Τιμή: 16,65-10%=14,98€ Μπέλφαστ, Απρίλιος 1982. Η απεργία πείνας των μελών του ΙΡΑ έχει τελειώσει, όμως το κλίμα παραμένει ζοφερό και τα καινούρια προβλήματα του αντισυμβατικού αστυνόμου Σον Ντάφι παίρνουν τη μορφή ενός ακρωτηριασμένου πτώματος παρατημένου σε μια βαλίτσα. Το νήμα κόβεται πριν καλά καλά αρχίσει να ξετυλίγεται, αλλά στο κάδρο έχουν ήδη προλάβει να μπουν ξεπεσμένοι αριστοκράτες, αμφιλεγόμενοι επιχειρηματίες, όμορφες νεαρές χήρες και αινιγματικά ιδιόχειρα σημειώματα. Όσο κι αν σφίγγει ο κλοιός γύρω του, ο Ντάφι γνωρίζει καλά πως τέλειο έγκλημα δεν υπάρχει και η απάντηση μπορεί να βρίσκεται παντού. Ακόμα και κρυμμένη στο ένστικτό σου. Ο Έιντριαν ΜακΚίντι επιστρέφει στη ρημαγμένη Βόρεια Ιρλανδία των Ταραχών της δεκαετίας του ’80 και βάζει την υπογραφή του σ’ ένα ηλεκτρισμένο, καθηλωτικό αστυνομικό μυθιστόρημα έτοιμο ανά πάσα στιγμή να εκραγεί. Το 1ο βιβλίο της σειράς ΚΡΥΟ ΧΩΜΑ κυκλοφορεί επίσης από τις εκδόσεις ΟΞΥ. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- José Eduardo Agualusa - Γενική θεωρία της λήθης (Teoria Geral do Esquecimento). Εκδόσεις Opera. Σελίδες: 192, Τιμή: 13,78-10%=12,40€ "Από το παράθυρο του σαλονιού είδα έναν άντρα να τρέχει· έναν τύπο ψηλό, κάτισχνο, απίστευτα σβέλτο. Τρεις στρατιώτες τον κυνηγούσαν σε μικρή απόσταση. Πολίτες ξεχύνονταν σαν ποτάμι από τις γωνίες κι ενώνονταν με τους στρατιώτες. Σε ελάχιστα δευτερόλεπτα, ένα πλήθος έπαιρνε τον φυγά στο κατόπι. Τον είδα να συγκρούεται μ' ένα παιδί που βρέθηκε μπροστά του μ' ένα ποδήλατο, και να κατρακυλά αβοήθητος στο χώμα. Ο όχλος πλησίαζε και βρισκόταν σε απόσταση αναπνοής, όταν ο άντρας καβάλησε το ποδήλατο κι άρχισε ξανά να τρέχει σαν τρελός. Σ' εκείνο το σημείο είχε ήδη σχηματιστεί μια δεύτερη ομάδα, εκατό μέτρα μπροστά, κι άρχισαν να του πετάνε μια βροχή από πέτρες. Ο δύστυχος χώθηκε σ' ένα στενό δρομάκι. Αν είχε θέα από ψηλά, όπως εγώ, δεν θα το είχε κάνει: αδιέξοδο. Όταν κατάλαβε το λάθος του, εγκατέλειψε το ποδήλατο και προσπάθησε να πηδήξει τον τοίχο. Μια πετριά τον βρήκε στο σβέρκο, κι έπεσε κάτω". Ανγκόλα 1975, πορτογαλική αποικία. Τις παραμονές της Ανεξαρτησίας της αφρικανικής χώρας, μια πορτογαλίδα άποικος, η Λουντοβίκα Φερνάντες (Λούντο), τρομοκρατημένη από τις αναταραχές, χτίζει έναν τοίχο μπροστά στην πόρτα της και απομονώνεται στο διαμέρισμά της. Για τη Λούντο, η Ανγκόλα περιορίζεται σε όσα βλέπει από το παράθυρό της, σε όσα φτάνουν στ' αυτιά της από το ραδιόφωνο ή από τη διπλανή πόρτα και σ' ένα μήνυμα δεμένο στο πόδι ενός περιστεριού.
  1. Load more activity
×

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..