Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Yesterday
  3. WILLIAM

    50 Βιβλία για το 2019

    1. Ιστορία Της Μακεδονίας Τόμος 1 (283) 2. Οι Αδελφοί Απόστολοι Ιωάννης και Ιάκωβος (127) 3. Ιστορία Της Μακεδονίας Τόμος 2 (302) 4. Οι Έλληνες Άγιοι Τόμος Α' (80) 5. Οι Έλληνες Άγιοι Τόμος Β' (80) 6. Ίμια (62) 7. Οι Έλληνες Άγιοι Τόμος Γ' (80) 8. Οι Έλληνες Άγιοι Τόμος Δ' (80) 9. Σμύρνη 1919 - 1922 Τρία Χρόνια Ελληνικής Διοίκησης Και Ελευθερίας (64) 10. Οι Έλληνες Άγιοι Τόμος Ε' (80) 11. Μνήμες Και Μαρτυρίες Από Το 40 Και Την Κατοχή Τόμος Α' (189) 12. Μνήμες Και Μαρτυρίες Από Το 40 Και Την Κατοχή Τόμος Β' (195) 13. Μνήμες Και Μαρτυρίες Από Το 40 Και Την Κατοχή Τόμος Γ' (174) 14. Αλύγιστος (563) 15. Ισπανικό Ορθόδοξο Συναξάρι (120) 16. Ρώσσοι Νεομάρτυρες Και Ομολογητές (243) 17. Οι Εν Κύπρω Διαλάμψαντες Άγιοι (245) 18. Έλληνες Άγιοι Της Κάτω Ιταλίας (197) 19. Συναξάριον Πάντων Των Εν Κρήτη Αγίων (156) 20. Αγιολόγιον Λευκάδος Και Ιθάκης (143) 21. Οι Άγιοι Της Μετεωρικής Θηβαϊδος (64) 22. Άγιοι Της Ηπείρου (301) 23. Γιατί Νίκησε Η Ελληνική Επανάσταση (157) 24. Μάχες Και Στρατηγοί Της Επανάστασης (168) 25. Φιλική Εταιρεία (64) 26. Η Μάχη Του Τάννενμπεργκ (1410) (80) 27. 1453 Η Άλωση Της Πόλης (160) 28. Ο Άγιος Λουκάς ο Ιατρός (64) 29. Αγιολόγιο Της Μεσοποταμίας (69) 30. Πυραμίδα (436) 31. Οι Προσκυνήτριες (523) 32. Το Μυστικό Της Περγαμηνής (544) 33. Η Ιστορία Των Βαλκανίων 1 (96) 34. Η Άλωση Της Κωνσταντινούπολης (326) 35. 1453, Χρονικό Της Αλώσεως (98) 36. Εάλω Η Πόλις (120) 37. Η Ιστορία Των Βαλκανίων 2 (96) 38. Η Ιστορία Των Βαλκανίων 3 (96) 39. Η Ιστορία Των Βαλκανίων 4 (80) 40. Το Κορίτσι Της Πτήσης 5403 (531) 41. Εις Τας Απαρχάς Της Ημέρας (156) 42. Απόκλιση (404) 43. Ανταρσία (468) 44. Αφοσίωση (480) 45. Το Φοβερό Δίδυμο 4 - Γελάει Καλύτερα Όποιος Γελάει Τελευταίος (221) 46. Βυθισμένος Ουρανός (388) Βυθισμένος Ουρανός Η Στέλλα Άνταμς αφήνει το FBI μετά από μια τραυματική εμπειρία σε μια αντιτρομοκρατική επιχείρηση και επιστρέφει στην Ελλάδα για να εργαστεί στην Ελληνική αστυνομία. Αναλαμβάνει θέση στην υπηρεσία εγκλημάτων κατά ζωής και σύντομα καλείται να εξιχνιάσει την υπόθεση μιας γυναίκας που βρίσκεται στο Σαρωνικό μέσα στο αυτοκίνητό της. Μια μάλλον συνηθισμένη υπόθεση η οποία είναι μόνο μέρος της ιστορίας μιας και μεγάλο κομμάτι αποτελεί ο διαλυμένος ψυχισμός της ηρωίδας που είναι και το μεγάλο μείον του βιβλίου. Ένας άνθρωπος τόσο διαταραγμένος στην πραγματικότητα όχι μόνο δεν θα μπορούσε να δρα σαν αστυνομικός αλλά δεν θα ήταν καν ένα λειτουργικό άτομο της κοινωνίας.
  4. Χαίρομαι που σου άρεσε κ το σημαντικότερο που κατάλαβες τι ήθελα να πω. Όσον αφορά την εισαγωγή της Ιρμαντα, οφείλω να ομολογήσω το βρώμικο μυστικό μου. Την εισαγωγή την είχα διαβάσει λίγο βιαστικά, μόνο μια φορά, κ η ιδέα της ιστορίας μου ήρθε σχεδόν αμέσως. Αν κ δεν είχα χρόνο κ σωματικές αντοχές, το δούλεψα στο μυαλό μου κ το έγραψα σε λίγες ώρες. Μετά το ένωσα με την εισαγωγή κ διάβασα ενιαίο πια το δημιούργημα μου. Κ τότε κατάλαβα ότι είχα κάνει μ...κια. Μου είχε διαφύγει η λέξη όνειρο. Αλλά σκέφτηκα : 1. Δεν προλαβαίνω να γράψω άλλο. 2. Μου αρέσει αυτό που έγραψα, γιατί να το απορρίψω; 3. Σιγά τώρα, μια συγγραφική άσκηση είναι. Δεν είναι ότι θα το αναρτήσω κ στη βιβλιοθήκη ή ότι θα υποβληθεί κ σε ψηφοφορία. (Ναι, το 3 έπρεπε να το είχα σκεφτεί καλύτερα)
  5. Dreamer

    The Umbrella Academy (2019)

    Μια οικογένεια πρώην παιδιών ηρώων, που έχουν μεγαλώσει χώρια, πρέπει να ενώσουν ξανά τις δυνάμεις τους για να συνεχίσουν να προστατεύουν τον κόσμο. Δημιουργός: Jeremy Slater Ηθοποιοί: Aidan Gallagher, Ellen Page, Tom Hopper | Δείτε την πλήρη λίστα με τους ηθοποιούς που συμμετέχουν εδώ
  6. GeoVa

    Τι διαβάζετε;

    Ξεκίνησα το Η Αφροδίτη με τη γούνα, του Leopold von Sacher-Masoch.
  7. 36. Ο Νονός - Mario Puzo (542) Πάει κι αυτό το βιβλίο, είχε λίγο απ όλα, δράση, βια, σεξ, ίντριγκες, υπόκοσμο και γενικότερα μαφία. Είχε βέβαια τα σκαμπανεβασματα του στην πλοκή, αλλά πιστεύω ότι είναι μοναδικό στο είδος του.
  8. Το λουλούδι είχε 5 πεταλα, εδωσε στον Κακο ΒΑσιλιά να φαει τα 4, εμεινε 1. Αλλά τι εκανε ααυτο το 1 δεν ξερω
  9. Cassandra Gotha

    Write off #92 (Roubiliana vs elgalla vs Cassandra Gotha vs xrusaki)

    Παιδιά, εγώ διάβασα, σχολίασα, ψήφισα. Πέρασα πολύ ωραία, και στη συγγραφή και στο διάβασμα. Η κάθε ιστορία είχε κάτι να πει, να δώσει. Η εισαγωγή ήταν πολύ ωραία, αλλά στενοχωρήθηκα που δυσκόλεψε, η αυστηρά fantasy θεματολογία της, την Έλλη, που ήταν αυτή που ζήτησε το παιχνίδι (μαζί με την Αταλάντη). Στατιστικά, έτσι, για τη φάση: Σε τρία από τα τέσσερα διηγήματα, ο ονειρευτής ήταν ορφανός και φτωχός και τον μάζεψε ο Άρχοντας στο παλάτι. Σε δύο διηγήματα ο Κήπος έχει τριανταφυλλιές. Επίσης σε δύο, ο ονειρευτής παίρνει ένα επικίνδυνο, εθιστικό ναρκωτικό (για την ακρίβεια, του το δίνει ο βασιλιάς). Ουάου! Σε (άλλα) δύο, η λύση είναι Ου-Α-ου.
  10. elgalla, να σου πω τι κατάλαβα από το διήγημα-που-θέλει (και θέλω)-να γίνει νουβέλα; Να σου πω: (Να με συγχωρείς, αλλά δεν θα τους αναφέρω με τα ονόματά τους. Ας τους πούμε: Βασιλιάς, Παλιός Ονειρευτής, Νέος Ονειρευτής, κλπ. ) Να πώς έχει: είναι θαυμάσιο. Χρησιμοποίησες την εισαγωγή της Ιρμάντας με μεγάλη φαντασία. Είναι πολύπλοκο. Είναι τόσο πολύπλοκο, που θέλει άπλωμα, πολύ άπλωμα. Είναι σαφέστατο, δεν μπορώ να πω ότι έχω απορίες, αλλά, ένα άγχος το ένιωσα ρε παιδί μου: πολλή κοσμοπλασία, για τόσο λίγο χώρο, μεγάλη πλοκή, πολλά ονόματα, πράγματα, πρόσωπα... Χαμός. Αλλά είναι και η πιο ολοκληρωμένη ιστορία του παιχνιδιού. Αν το μεγαλώσεις, δώσ' το μου να το διαβάσω, τρελαίνομαι! Κάτι ψιλά: Υό! Ταφφφ... Τα μαλλιά της πριγκίπισσας μοσχοβολούν, λέει. Δεν θα 'πρεπε να του χτυπήσει κάνα καμπανάκι, κάπου εκεί, αφού πριν μας είπε ότι στα όνειρα δεν υπάρχουν μυρωδιές; Αγγλισμός, όχι τύπου "δεν βγάζει νόημα", αλλά αισθητικού ζητήματος. Το χρησιμοποίησες και πιο πριν. Θα μπορούσες, για ποικιλία, πιο πριν να είχες πει: "άρχισε να ανασύρει από τη μνήμη του..." Αμάν δηλαδή μ' αυτό το recall. "Αναπουπούλιασε"! Σούμα: Μία υπέροχη ιστορία fantasy, που θέλει πολύ περισσότερο χώρο απ' όσο είχε στα πλαίσια του παιχνιδιού. Ευχαριστούμε για το παιχνίδι, για τη συμμετοχή, για την υπέροχη ιστορία.
  11. Ευχαριστώ για τις κριτικές. Πράγματι το κείμενο είναι πολύ βιαστικό. Είδα για το write off 2 μέρες πριν το τέλος της προθεσμίας το απόγευμα και έγραψα κάτι βιαστικά , επειδή μου γεννήθηκε η ιδέα. Και η ιδέα μου άρεσε, επομένως την κατέγραψα, για να μην τη χάσω. Δεν κάθισα να διορθώσω ή να βάλω τελείες ή κόμματα και υπάρχει πρόβλημα σε όλο το κείμενο ως προς αυτό. Όπως υπάρχει και στο θέμα των διαλόγων , έχετε δίκιο ότι είναι ξεροί και βιαστικοί. Θα μπορούσα να εξηγήσω ανάμεσα γιατί λειτουργούν έτσι οι ήρωες ή να τους βάλω ζωή. Έδωσα βάση στις περιγραφές πιο πολύ. Έτσι όπως είναι φαίνονται πράγματι κάπως διεκπεραιωτικόι , σε φάση να τελειώνουμε τώρα. Ήταν κάπως έτσι, γιατί όπως είπα δεν ασχολήθηκα, μόλις το έγραψα. Ίσως έπρεπε να ζητήσω χρόνο και εγώ, αλλά το κατέθεσα βιαστικά για να προλάβω. Χρειαζόταν 2 μέρες ακόμη δουλεία για να ολοκληρωθεί κανονικά. Δεν τις είχα, επομένως δεν το επιχείρησα καν. Και εφόσον είχε κατατεθεί, θεώρησα πώς δεν ήταν σωστό να κάνω διορθώσεις μετά. cassandra, ως προς τα ερωτήματά σου, οι μοναχοί είναι αρκετά δυνατοί προκείμενου να κρύψουν ή προστατέψουν τον Ποντρ. Εσείς βέβαια αυτό δεν το ξέρετε. Επειδή ποτέ δεν το ανέφερα. Έχεις δίκιο ως προς αυτό, πρέπει να επεξηγώ παραπάνω. Θα μπορούσα να το προσθέσω με ένα ερώτημα όπως πολύ σωστά ανέφερες. 2) Ο Ποντρ είναι απελπισμένος, γιατί καταλαβαίνει ότι η ζωή του παίζεται από το πόσο γρήγορα θα εκπληρώσει την αποστολή του. Επιπλέον είναι φιλοχρήματος . Θέλει τα λεφτά. Του έταξε μια πολύ άνετη ζωή. Είναι ένα πολύ φτωχό παιδί και τα λεφτά είναι τρομερά ισχυρό δέλεαρ. Θα μπορούσα να το αναπτύξω περισσότερο. Περισσότερο υπονοούνται στο κείμενο αυτά παρά αναφέρονται. 3) Και εδώ έχεις δίκιο. Και ευχαριστώ για τις ωραίες επισημάνσεις. Καταλάβαινα πόση δουλειά είχε και επειδή δε θα προλάβαινα καθόλου και μετά μάλλον θα το ξεχνούσα το ανέβασα μισοτελειωμένο. Ποτέ δεν το αρνήθηκα αυτό. Ως προς την εκπαίδευση του Ποντρ είναι πολύ καλή ιδέα; να την παρακουλουθήσουμε. Μάλλον θα τον έστελνα κατευθείαν σε αποστολή αλλά έχεις δίκιο.
  12. @xrusaki: Ελπίζω να μην φάνηκα απότομος, δεν είχα κακή πρόθεση. Απλά επισημαίνω πράγματα που είχαν επισημάνει και σε εμένα οι πιο έμπειροι εδώ με σκοπό να βελτιωθώ 😉 Η Άννα πιο πάνω κάνει μία πολύ λεπτομερέστερη ανάλυση η οποία πιστευώ θα σε βοηθήσει επί τούτου. Το κείμενο έχει δυνατότητες απλά με δυσκόλεψε η γραφή του και τα λάθη της. Αν τα στρώσεις αυτά τότε σίγουρα θα γίνει πολύ καλύτερο.
  13. Steel Guardian

    Brian Evenson

    Last Days/Έσχατες Μέρες (Εκδόσεις Καστανιώτης) Κι εμένα μου άρεσε αρκετά το βιβλίο. Ο Evenson γράφει με έναν τρόπο όπου, χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω το γιατί, δημιουργεί μια ομιχλώδη αίσθηση, που αποπροσανατολίζει τον αναγνώστη. Αυτό από την μία είναι πολύ καλό, γιατί σε αντίστοιχη θέση βρίσκεται και ο πρωταγωνιστής και μπάζει τον αναγνώστη για τα καλά στην ατμόσφαιρα, αλλά από την άλλη μου δημιούργησε σε πολλές περιπτώσεις την επιθυμία για περισσότερες λεπτομέρειες και πιο πολλή εμβάθυνση. Ο ρυθμός είναι καταιγιστικός και η πλοκή συναρπαστική, πραγματικά διαβάζεται εύκολα σε μια καθισιά. Δύο παράπονα έχω, που πιθανώς συνδέονται και τα δύο σε κάποιο βαθμό με την ιδιαιτερότητα της γραφής του Evenson που προανέφερα. Πρώτων οι χαρακτήρες θα ήθελα να είναι λίγο πιο καλοδουλεμένοι. Δεν είναι αυτό που λέμε paper-thin, αλλά ούτε και κανένα τρομερό βάθος ή ενδιαφέρον έχουν. Δεύτερον κάπου προς το τέλος ίσως να παραήταν γρήγορο και θα ήθελα να το πάει λίγο πιο αργά αναλώνοντας περισσότερο χρόνο τόσο στα γεγονότα όσο και στην ψυχολογία του πρωταγωνιστή. Γενικά θα το πρωτινά σε όποιον θα ήθελε να διαβάσει ένα αρκετά νοσηρό και συναρπαστικό αστυνομικό μυθιστόρημα. Βαθμολογία: 7.5/10
  14. Roubiliana, θα σου πω τι κατάλαβα από το διήγημα: Ο νεαρός είναι παραμυθάς. Ο άρχοντας τον ταΐζει για να του λέει ιστορίες θαυμαστές, πιστεύοντας ότι τις βλέπει στα όνειρά του. Όμως, ο παραμυθάς δεν τις βλέπει στον ύπνο του, απλά έχει ένα μεγάλο ταλέντο, μεγάλη φαντασία, και φτιάχνει από την ασχήμια, ομορφιά. Προέρχεται από την πιο φτωχική μεριά της πόλης, απ' όπου τον πήρε ο άρχοντας. Αυτή τη φορά, όμως, ο νεαρός δεν είχε όρεξη για λαμπερά παραμύθια. Ήθελε να μπει μέσα στην ψυχή των αληθινών ανθρώπων και να φτιάξει όνειρα εκεί που δεν υπάρχουν. Αντί να βοηθήσει τον πλούσιο άντρα να ονειρευτεί, να "δει" πράγματα, προτίμησε να δώσει, μέσα στη φαντασία του, όνειρα στους εξαθλιωμένους ανθρώπους, που είναι σαν λάσπη/πηλός. Υπέροχο. Μου άρεσε πάρα πολύ, το διάβασα δύο φορές. Θα σου πω, όμως, και τι δεν δούλεψε καλά, κυρίως σαν συμμετοχή στο παιχνίδι: Αναιρείς την εισαγωγή, κατά κάποιον τρόπο. Αναιρείς τη φαντασία και φτιάχνεις έναν σκληρό και λυρικό ρεαλισμό. Ούτε καν μαγικό ρεαλισμό. Αυτό δεν θα το μέτραγα με τίποτα σαν αδυναμία, αν είχες ξεκινήσει εσύ έτσι το διήγημα (αν η εισαγωγή ήταν δική σου), αλλά εδώ περίμενα να κάνεις κάτι με τα δεδομένα της Ιρμάντας. (Τι; Κλίνεται: η Ιρμάντα, της Ιρμάντας ). Έχω και κάτι σημειώσεις: Εδώ ήθελε κάτι προσδιοριστικό, μετά το "της Άνω Συνοικίας". Κάτι σαν: "... βρέθηκε στους δρόμους της Άνω Συνοικίας, που ήταν στρωμένοι..." Ή: "... βρέθηκε στους αστραφτερούς δρόμους της Άνω Συνοικίας, τους στρωμένους με λευκό μάρμαρο". Αγγλισμός. Εντάξει, δεν βγάζει και μάτι, αλλά θέλει λίγο χρώμα. Πρόταση: "Όλα για την επιβίωση". Κοφτό, σκληρό, σαν το κείμενό σου. Εδώ, χρειαζόταν άνω και κάτω τελεία στο "δυσκολίες", γιατί τις κατονομάζεις στη συνέχεια. Πάντως, αν επιλέξεις τελεία, ξεκίνα καλύτερα με ένα ρήμα, για παράδειγμα: "Δεν είχαν να δώσουν στον γέρο όσα δεν μπορούσαν τα τυφλά του μάτια..." Τη λάτρεψα αυτή την παράγραφο! Εν κατακλείδι, ένα ωραίο κείμενο, μ' έναν σκληρό ρομαντισμό κι έναν πρωταγωνιστή που θα ήθελα να διαβάσω κι άλλα γι' αυτόν. Όμως, περίμενα, δεδομένης της εισαγωγής, ένα fantasy. Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή!
  15. Xrusaki, καταρχάς, θα σου πω τι κατάλαβα από το διήγημα. Λοιπόν, έχουμε έναν επαγγελματία ονειρευτή που τον μισθώνει ένας μάγος για να του βρει το Περιπλανώμενο Λουλούδι. Ο νεαρός δυσκολεύεται με την αποστολή, ο μάγος τον απειλεί. Ο ονειρευτής πηγαίνει και κοιμάται στη ρίζα ενός δέντρου και μπαίνει μέσα στην ψυχή του, κι από τις ρίζες του επικοινωνεί με τη γη, βρίσκει όλα τα άλλα δέντρα και τους κήπους, ώσπου βρίσκει μία βελανιδιά. Από τις ρίζες της ανεβαίνει και βλέπει ότι έχει βρει τον κήπο που έψαχνε. Εκεί κάθεται μία πριγκίπισσα, που είναι αυτή που είχε ξαναδεί στα όνειρά του. Αυτή έχει τη χελώνα με το λουλούδι. Ο μάγος τα θέλει, αλλά η πριγκίπισσα δεν θα αφήσει κανέναν να της τα πάρει. Και κάνει μία προσφορά στον μικρό. Η προσφορά είναι: "έλα να με υπηρετήσεις, να γίνεις κατάσκοπός μου, και θα είσαι ασφαλής από τον γερο-μάγο που κατά πάσα πιθανότητα θα σε σκοτώσει". Ο μικρός δέχεται αμέσως, και τότε η πριγκίπισσα του λέει το καλύτερο, που του το φύλαγε για το τέλος: "θα έρθουν να σε πάρουν κάτι μοναχοί και θα σε πάνε στο μοναστήρι να σε εκπαιδεύσουν, ώστε να με υπηρετήσεις καλά". Ωραία... Τώρα, θα σου πω τι μου άρεσε, τι δούλεψε, κατά τη γνώμη μου καλά, και τι όχι. Για την ιστορία: Ωραία η φάση με την πριγκίπισσα και την κατασκοπεία, έδωσε έναν άλλον αέρα στο ονειρικό του θέματος, έναν αέρα σκληρό, ωμό. Χρησιμοποίησες πολύ ωραία το φανταστικό στοιχείο. Αυτό μου άρεσε, ήταν πρωτότυπο, σπάνιο. Μου άρεσε, επίσης, πάρα πολύ η περιγραφή του πώς βρήκε ο Ποντρ τον κήπο, πώς ταξίδεψε μέσα από τις ρίζες της καστανιάς. Είναι το αγαπημένο μου κομμάτι απ' όλο το κείμενο. Τα προβλήματα, μικρά και μεγάλα, της ιστορίας: 1) Ο μάγος, αν είναι τόσο δυνατός και κακός και αποφασισμένος όσο τον περιγράφεις, μπορεί να βρει τον Ποντρ. Πολύ εύκολα, θα του έχει βάλει μαγικό κοριό (κάποιο ξόρκι) κι έτσι θα βρει κι αυτόν και την πριγκίπισσα με τη χελώνα και το λουλούδι. Αυτή είναι η παγίδα όταν βάζουμε πολύ δυνατούς αντιπάλους στους πρωταγωνιστές μας, ότι πρέπει να βρίσκουμε αντίστοιχα δυνατές λύσεις. 2) Ο Ποντρ πείθεται πολύ εύκολα να υπηρετήσει την πριγκίπισσα. Δεν ξέρει τίποτα γι' αυτήν, πώς την εμπιστεύεται; Εγώ, πάντως, δεν την εμπιστεύτηκα. Σίγουρα, η ζωή του κινδυνεύει με τον μάγο, αλλά πού ξέρει τι θα πάθει μ' αυτήν; Θα έπρεπε να το σκεφτεί διπλά και τριπλά, να της κάνει ερωτήσεις, να συζητήσουν λίγο. Αντίθετα, έχουμε την πριγκίπισσα να λέει "εγώ θέλω, εσύ κάνεις". Γενικά, τον Ποντρ δεν τον είδα, δεν τον ένιωσα σαν κάτι ζωντανό. 3) Η πριγκίπισσα πρώτα του λέει ότι θα την υπηρετήσει, αυτός δέχεται, και στο τέλος του λέει ότι θα πρέπει να τον εκπαιδεύσουν μοναχοί. (Κι αυτός, πάλι, δεν το σκέφτεται καθόλου! ) Γιατί; Δεν είναι λεπτομέρεια, είναι κάτι πολύ σημαντικό. Νομίζω ότι αυτό το τελευταίο δεν χρειαζόταν, ή, αν ήθελες να το βάλεις, να το έγραφες από πιο πριν, να ερχόταν φυσικά. Για τη γραφή: Η γραφή σου χρειάζεται πολλή προσοχή και δουλειά, Χρυσάκι. Γράφεις πολύ προφορικά, σε σημείο να αναιρείς τη γραμματική. Και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μη βγαίνει νόημα, πολλές φορές, από το κείμενο. Ενδεικτικά, έχω σημειώσει δυο-τρία πράγματα, παρακάτω. Το σωστό είναι: «Τι να τα κάνω τα ωραία λόγια σου, όταν, αντί να δουλεύεις να βρεις αυτό που γνωρίζεις ότι είναι η δουλειά σου, τρως και πίνεις ως αργά με τις δούλες;» Αν ήθελες να το κόψεις, θα μπορούσες να κάνεις το εξής: «Τι να τα κάνω τα ωραία λόγια σου; Αντί να δουλεύεις να βρεις αυτό που γνωρίζεις ότι είναι η δουλειά σου, τρως και πίνεις ως αργά με τις δούλες». Επίσης, καλό είναι ν' αλλάξεις το δεύτερο "δουλειά" με "αποστολή". Να βρει αυτό που είναι η αποστολή του (το "γνωρίζεις ότι" δεν χρειάζεται). Αυτό το λάθος με τις τελείες το κάνεις σε όλο το κείμενο: Δεν βγαίνει νόημα. Βάλε τελεία, αν θες, στη χελώνα. Αλλά με τίποτα εκεί που την έχεις! Αυτό δεν βγάζει νόημα στα ελληνικά. Στα αγγλικά, ναι, αλλά έγραψες το διήγημα στα ελληνικά. Το σωστό είναι "είστε (ή "γίνεστε" ) εξαιρετικοί κατάσκοποι". Επίσης, τα εισαγωγικά πληκτρολογούνται ως εξής: πατάς το δεξί Alt (το κρατάς πατημένο) και τα πλήκτρα για τις αγκύλες { } . Το ελληνικό ερωτηματικό είναι στο πλήκτρο Q. Η τελική εικόνα: ένα κείμενο με προβλήματα, αλλά και μεγάλη φαντασία. Βιαστικό, νευρικό, θέλει περισσότερη φροντίδα για ν' ανθίσει η φαντασία και να λάμψει. Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή! (Θα διαβάσουμε για την εκπαίδευση του Ποντρ; )
  16. John Ernst

    Η Τελευταία Έξοδος

    Σου εύχομαι καλή επιτυχία. Πλοκή: Γρήγορη πλοκή, αγωνιώδες. Μελανό σημείο η σκηνή που βρίσκεται στο βράχο και κοντεύει να πέσει. Κατά τη γνώμη μου την τραβάς περισσότερο από αυτό που πρέπει και κάπου εκεί σκαλώνει ο αναγνώστης Κοσμοπλασία: το δυνατό σου σημείο. Η πύλη από την πραγματικότητα στο όνειρο, οι εικόνες που μας προσφέρεις. Όλα αυτά ήταν μια ωραία εμπειρία Χαρακτήρες: λίγο υποτιμημένοι. Δε με ενόχλησε όμως. Γλώσσα: δεν θυμάμαι αν έχω διαβάσει άλλο κείμενό σου, αλλά μου άρεσε πολύ η γλώσσα σου. Διεκπεραίωση: έδωσες μια καλή συνέχεια στο αρχικό κείμενο. Επιτυχημένη η συμμετοχή σου
  17. Φίλη Χρύσα. Το κείμενό σου στο μεγαλύτερο μέρος είναι καλό, δείχνει δυνατότητες. Δυνατές περιγραφές, σε μπάζει σε ένα ωραίο κλίμα. Συνέχισε να γράφεις κι εδώ στο φόρουμ θα σε βοηθήσουν πολύ οι κριτικές μας (τις οποίες να δέχεσαι με χαρά, ακόμα κι αν διαφωνείς). Όσον αφορά στους διαλόγους και τους χαρακτήρες, θα συμφωνήσω με το Γιάννη. Όντως, ενώ κάνω εικόνα το περιβάλλον, αδυνατώ όπως το διαβάζω να καταλάβω τους χαρακτήρες σου. Οι διάλογοι ακατανόητοι ως κάποιο σημείο. Να ξέρεις, καλή θα γίνεις όταν κάποιος θα αδυνατεί να διαβάζει το κείμενό σου βιαστικά. Ένα άλλο ζήτημα που δε θίχτηκε ήταν η δομή του κειμένου σου. Μετά την εισαγωγή της Ειρήνης, φρενάρεις την αφήγησή σου, με το να μας παρουσιάζεις τους ήρωες με πολύ tell. Προσπάθησε να κάνεις την ίδια παρουσίαση χωρίς να κόβεις την αφήγηση. Πχ να σκέφτεται ο ήρωας όλα όσα έχουν προηγηθεί ή να υπάρχει κάποιο στοιχείο που να τα θυμίζει ή να αναφέρονται σε κάποιο διάλογο. Καλή επιτυχία
  18. Last week
  19. WILLIAM

    50 Βιβλία για το 2019

    1. Ιστορία Της Μακεδονίας Τόμος 1 (283) 2. Οι Αδελφοί Απόστολοι Ιωάννης και Ιάκωβος (127) 3. Ιστορία Της Μακεδονίας Τόμος 2 (302) 4. Οι Έλληνες Άγιοι Τόμος Α' (80) 5. Οι Έλληνες Άγιοι Τόμος Β' (80) 6. Ίμια (62) 7. Οι Έλληνες Άγιοι Τόμος Γ' (80) 8. Οι Έλληνες Άγιοι Τόμος Δ' (80) 9. Σμύρνη 1919 - 1922 Τρία Χρόνια Ελληνικής Διοίκησης Και Ελευθερίας (64) 10. Οι Έλληνες Άγιοι Τόμος Ε' (80) 11. Μνήμες Και Μαρτυρίες Από Το 40 Και Την Κατοχή Τόμος Α' (189) 12. Μνήμες Και Μαρτυρίες Από Το 40 Και Την Κατοχή Τόμος Β' (195) 13. Μνήμες Και Μαρτυρίες Από Το 40 Και Την Κατοχή Τόμος Γ' (174) 14. Αλύγιστος (563) 15. Ισπανικό Ορθόδοξο Συναξάρι (120) 16. Ρώσσοι Νεομάρτυρες Και Ομολογητές (243) 17. Οι Εν Κύπρω Διαλάμψαντες Άγιοι (245) 18. Έλληνες Άγιοι Της Κάτω Ιταλίας (197) 19. Συναξάριον Πάντων Των Εν Κρήτη Αγίων (156) 20. Αγιολόγιον Λευκάδος Και Ιθάκης (143) 21. Οι Άγιοι Της Μετεωρικής Θηβαϊδος (64) 22. Άγιοι Της Ηπείρου (301) 23. Γιατί Νίκησε Η Ελληνική Επανάσταση (157) 24. Μάχες Και Στρατηγοί Της Επανάστασης (168) 25. Φιλική Εταιρεία (64) 26. Η Μάχη Του Τάννενμπεργκ (1410) (80) 27. 1453 Η Άλωση Της Πόλης (160) 28. Ο Άγιος Λουκάς ο Ιατρός (64) 29. Αγιολόγιο Της Μεσοποταμίας (69) 30. Πυραμίδα (436) 31. Οι Προσκυνήτριες (523) 32. Το Μυστικό Της Περγαμηνής (544) 33. Η Ιστορία Των Βαλκανίων 1 (96) 34. Η Άλωση Της Κωνσταντινούπολης (326) 35. 1453, Χρονικό Της Αλώσεως (98) 36. Εάλω Η Πόλις (120) 37. Η Ιστορία Των Βαλκανίων 2 (96) 38. Η Ιστορία Των Βαλκανίων 3 (96) 39. Η Ιστορία Των Βαλκανίων 4 (80) 40. Το Κορίτσι Της Πτήσης 5403 (531) 41. Εις Τας Απαρχάς Της Ημέρας (156) 42. Απόκλιση (404) 43. Ανταρσία (468) 44. Αφοσίωση (480) Αφοσίωση Το βιβλίο με το οποίο κλείνει η τριλογία. Συνεχίζει από το τέλος του προηγούμενου με περισσότερες αποκαλύψεις και ραγδαίες εξελίξεις. Νέες αποφάσεις πρέπει να ληφθούν, επικίνδυνες καταστάσεις να επιλυθούν και θυσίες να γίνουν. Η ιστορία συνεχίζει να διαβάζεται εύκολα και να κυλάει γρήγορα. Το τέλος είναι αναπάντεχο και αποτελεί ανατροπή (για όσους έχουν δει την ταινία, καμία σχέση) που θα αρέσει σε πολλούς αν και εμένα με απογοήτευσε σε κάποια σημεία.
  20. vaggelis

    50 Βιβλία για το 2019

    Ιούλιος 41. Γουδί: το κίνημα του 1909 - Τάσος Βουρνάς (266) 8/10 42. Η δίκη των Έξι: επίλογος στο Γουδί - Αλέξανδρος Κοτζιάς (222) 9/10 43. Επικίνδυνα παιχνίδια για κορίτσια - Ντάσιελ Χάμμετ (80) 7/10 44. Η πεδιάδα της Τορτίλια - Τζων Στάινμπεκ (212) 9/10 45. Άνθρωποι και ποντίκια - Τζων Στάινμπεκ (112) 10/10 46. Το μαργαριτάρι - Τζων Στάινμπεκ (92) 8,5/10 47. Fatherland - Ρόμπερτ Χάρις (473) 8,5/10 48. Ο Μακεδονικός αγώνας - Ιωάννης Κ. Μαζαράκης-Αινιάν (99) 7/10 49. Ο εραστής - Μαργκερίτ Ντυράς (131) 7,5/10 50. Οι αδερφοφάδες - Νίκος Καζαντζάκης (252) 8/10 Αύγουστος 51. Το Μακεδονικό ζήτημα (1856-1913) - Κωνσταντίνος Βακαλόπουλος (226) 8,5/10 52. Το ταξίδι στην Ελλάδα - Φρανσουά-Ρενέ ντε Σατωμπριάν (317) 9,5/10 53. Ο Καπετάν Μιχάλης - Νίκος Καζαντζάκης (603) 10/10 54. Βίος και πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά - Νίκος Καζαντζάκης (299) 9,5/10 55. Κωνσταντίνος ο Μέγας - Κώστας Δ. Κυριαζής (445) 8/10 Μυθιστορηματική βιογραφία του Κωνσταντίνου του Μέγα με αρκετές λεπτομέρειες για την ζωή του, τις μάχες που έδωσε για να γίνει αυτοκράτορας, την απόφασή του να κτίσει την Κωνσταντινούπολη, αλλά και τα σκοτεινά σημεία της προσωπικότητάς του, μιας και δεν δίστασε να σκοτώσει τον πρωτότοκο γιό του, τον Κρίσπο, όπως και την δεύτερη γυναίκα του την Φαύστα. Δεν ξέρω κατά πόσο το βιβλίο είναι αρκετά πιστό, ως βιογραφία, στις ιστορικές λεπτομέρειες, μιας και δεν έχω διαβάσει κάποια άλλη βιογραφία του, αλλά ως μυθιστόρημα διαβάζεται αρκετά ευχάριστα.
  21. Roubiliana

    Write off #92 (Roubiliana vs elgalla vs Cassandra Gotha vs xrusaki)

    Χαχα, τώρα πρόσεξα ότι άλλαξε ο τίτλος του τοπικ.
  22. Νομίζω το διάβασες αρκετά βιαστικά. Τα αναφέρω όλα αυτά. Ο Ποντρ είναι ένα ορφανό που το μάζεψε ο μάγος και το εκπαίδευσε. Εάν ο μάγος τον διώξει δεν έχει που να πάει. Αλλά επίσης του φέρεται με τόση δουλικότητα γιατί τον φοβάται πως θα τον σκοτώσει. Δεν του έχει κάποια ευγνωμοσύνη στην πραγματικότητα. Tον φοβάται και τον μισεί. Τον φόβο τον αναφέρω πολλές φορές στο κείμενο. Όλα όσα λέει είναι υποκρισία. Με το που βρήκε άλλον καλύτερο αφέντη έφυγε. Ως προς τον γέρο και γιατί τυφλώθηκε, είναι μια αχρείαστη πληροφορία. Για αυτό δεν το ανέφερα. Ηταν τόσο πωρωμένος που τυφλώθηκε. Υπάρχει περίπτωση να συνεχίσω την ιστορία για αυτό και δεν ανέφερα σε τι θα χρησιμεύσει το λουλούδι. Χρησιμοποιώ επίτηδες το αρχέτυπο του κακού στον μάγο γιατί πιστεύω στο κακό...υπάρχουν άνθρωποι που είναι κακοί. Επίσης επίτηδες χρησιμοποιήσα κοφτές μικρές προτάσεις και πολύ διάλογο. Δε μου αρέσουν τα μεγάλα αφηγηματικά μέρη. Τώρα το εάν βλέπει ή όχι ο γέρος... όχι δε βλέπει τον βρίζει ότι είναι άσχημος...κακοποίηση για να τον προσβάλει είναι. Δε χρειάζεται να είναι αλήθεια. Ολοι οι διάλογοι είναι σχεδιάσμενοι έτσι γιατί εξυπηρετούν τον σκοπό του χαρακτήρα.Ο Ποντρ παραστάνει τον πιστό δούλο, ο γέρος τον φοβερίζει και τον βρίζει και η πριγκίπισσα θέλει να τον πάρει από τον γέρο.
  23. DinoHajiyorgi

    Ταινίες γουέστερν

    Το "The Searchers" επηρέασε οπτικά και το "Star Wars" όπως μάθαμε στη σχολή κινηματογράφου. Τα "Rio Bravo" και "El Dorado" είναι ακριβώς το ίδιο σενάριο. Στο πρώτο, το "Rio Bravo" ο μεθύστακας φίλος του Γουέιν είναι ο Dean Martin και ο νεαρός πιστολέρο ο τραγουδιστής/ηθοποιός Ricky Nelson. Στο "El Dorado" μεθύστακας ο Mitchum και νεαρός πιστολέρο ο Caan. Και ο Γουέιν είναι ο Γουέιν. Είναι μια ενδιαφέρουσα διπλή προβολή για σύγκριση.
  24. ψηφισα. Καλές προσπάθειες - ξεχωρισα 2. Μπράβο!
  25. Δημήτρης

    Marquis de Sade

    Διάβασα την συλλογή ''Τα εγκλήματα του έρωτα''. Με όλους τους αγαπημένους μου συγγραφείς προσπαθώ να το κάνω αυτό, να διαβάζω ένα δικό τους κάθε χρόνο. Σταθερά πλην όμως αργά για να μην μου τελειώσουν γρήγορα. Ενώ για τον θεϊκό μαρκήσιο ισχύει ότι ανέφερα και σε πρόσφατη ανάρτηση μου για τον εξίσου μεγάλο Ρέι Μπράντμπερι. Ανήκει στην ολιγομελή εκείνη ομάδα των οποίων είμαι διατεθειμένος να διαβάσω τα πάντα. Το αν τελικά θα τα καταφέρω, είναι άλλο θέμα ''Φλορβίλ και Κουρβάλ ή το πεπρωμένο'': Όπου Φλορβίλ νέα, θεϊκής, πανώριας ομορφιάς. Χτυπημένη αλύπητα από την μοίρα, πρότυπο που συναντά κανείς συχνά- πυκνά στις ιστορίες του. Προειδοποιεί τον υποψήφιο της σύζυγο για τις κακοτοπιές που τον περιμένουν αν κάνει το λάθος να μπλέξουν τα τσανάκια τους. Την αγνοεί οπότε και η καταστροφή δεν θα αργήσει να έρθει. Δυνατή, πολύ δυνατή. Παρ' όλο που υπάρχουν hints που προϊδεάζουν για την κατάληξη, δίνονται ωστόσο συγκαλυμμένα. Με τρόπο μαεστρικό που να μην καταλαβαίνει κανείς τι έπεται παρά μόνο λίγο πριν το τέλος. Εγώ τουλάχιστον δεν κατάλαβα με αποτέλεσμα να το ευχαριστηθώ. Πολύ. ''Ευγενία ντε Φρανβάλ'': Άλλο ένα γνωστό μοτίβο όπου (πα)τέρας καταδυναστεύει όσους έχουν την ατυχία να τον συναναστρέφονται. Άβουλη σύζυγο και εγκεφαλοπλυμένη κόρη με τον πιο επαίσχυντο τρόπο. Έχοντας ως όπλα την ευγλωττία και τα θέλγητρα. Επιφανειακά, γιατί από κάτω παραμονεύουν η κακεντρέχεια και το μίσος. Ψυχή πιο μαύρη και από την αμαρτία. Είναι άραγε αρκετό όταν κανείς φτάνοντας λίγο πριν το τέλος, να ζητάει άφεση για τα εγκλήματα του; Τέτοια που να μην τα χωράει ο νους του ανθρώπου; Ο μη διεστραμμένος τουλάχιστον. Συνδυάζει την μοναδική ικανότητα του να κάνει τον αναγνώστη να σκάει στα γέλια την ίδια στιγμή που ριγεί από αηδία. Ικανοποιητικά και τα άλλα τρία διηγήματα, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό. Ωραία συλλογή που πιστεύω ότι μπορεί να διαβαστεί και από τους λιγότερο hardcore αναγνώστες του. Και έτσι λέω να συνεχίσω, με τα πιο βατά του κείμενα. Αφήνοντας τις ναυαρχίδες ''120 μέρες στα Σόδομα'', ''Ζυστίν'' και ''Ιουλιέτα'' τελευταίες, για να μην τα κάψω.
  26. Δημήτρης

    Ταινίες γουέστερν

    Όχι, αμφότερες δεν τις ξέρω. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, θα τις κοιτάξω
  27. vaggelis

    Ταινίες γουέστερν

    Η "Αιχμάλωτη της ερήμου" είναι έγχρωμη με αγγλικό τίτλο "The Searchers" και κρατάει δυο ώρες, ενώ θεωρείται μια από τις πιο διάσημες ταινίες του Γουέιν. Η υπόθεση ξεκινάει όταν οι ινδιάνοι απαγάγουν την ανιψιά του ήρωα και αυτός ξεκινά ένα πολύχρονο ταξίδι για να την πάρει πίσω. Σκηνοθέτης ο Τζον Φορντ. Η ταινία "Ελντοράντο" με αγγλικό τίτλο "El Dorado" έχει για πρωταγωνιστές εκτός του Γουέιν, τον Ρόμπερτ Μίτσαμ και τον Τζέιμς Κάαν. Ο Ρόμπερτ Μιτσαμ είναι σερίφης που έχει προβλήματα με μια συμμορία και ο Γουέιν με τον Κάαν πάνε να τον βοηθήσουν. Σκηνοθέτης ο Χάουαρντ Χωκς. Είχε γυριστεί και παλιότερα μια ταινία με παρόμοιο θέμα πάλι με τον Γουέιν και σκηνοθέτη τον Χωκς και λέγονταν "Rio Bravo". Και τις δυο εύκολα τις βρίσκεις στο βιντεοκλάμπ
  28. Δημήτρης

    Ταινίες γουέστερν

    Γούστα όσον αφορά το ''Stagecoach''. Διαφέρουν πολύ από άνθρωπο σε άνθρωπο ''Η Αιχμάλωτη της ερήμου'' είναι ασπρόμαυρη; Μικρής διάρκειας, λιγότερης της μίας ώρας; Όπου κάποια στιγμή ο Γουέιν κρύβεται σε μία ντουλάπα; Αν ναι, την έχω δει και αυτήν. Το άλλο που ανέφερες δεν μου λέει κάτι.
  1. Load more activity
×

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..