Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/10/2020 in Blog Comments

  1. Το συγγραφικό εργαλείο που μπορεί πλέον να μη χρησιμοποιώ συχνά, όμως με βοήθησε πάρα πολύ και για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα είναι το sff.gr. Το να απαριθμήσω όσα έμαθα εδώ δεν έχει νόημα, είναι πάρα πολλά. Μόνο απορώ που ξεφυτρώνουν τόσοι νέοι συγγραφείς δίχως να περνούν μια βόλτα από εδώ. Θεωρούν ότι είναι έτοιμοι; Φταίω εγώ που γερνάω; Γκρίνια καταραμένη;
    5 points
  2. Αυτό ακριβώς είναι το παραμύθι των (απατεώνων) εκδοτών που πουλούν αυτοέκδοση (ή συνέκδοση, το ίδιο πράγμα είναι). Οι γνωστοί εκδοτικοί που κάνουν συνεκδόσεις είναι γνωστοί γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο. Η πιάτσα είναι μικρή κι όλοι ξέρουν τι καπνό φουμάρει ο καθένας. Η προσθήκη στο βιογραφικό δε θα βοηθήσει, σε κάποιους ίσως μετρήσει αρνητικά.
    3 points
  3. Εκτός από όσα αναφέρθηκαν προηγουμένως, μια πολύ καλή συμβουλή που μου έχει δώσει φίλος είναι η εξης: να είσαι ευγενικός/ή ήδη από την προσφώνηση. Για παράδειγμα μη γράψεις (αν γνωρίζεις το όνομα του εκδότη) "Κύριε Παπαεκδότη...", αλλά ξεκίνα γράφοντας "Αγαπητέ κύριε Παπαεκδότη...". Ξέρω, σήμερα μπορεί να μην προκρίνεται ως σημαντικό κάτι τέτοιο, όμως νομίζω πως η συμβουλή αυτή έχει βάση και δείχνει χαρακτήρα εξαρχής. Ο άνθρωπος που μου την έδωσε είχε μαθητεύσει κοντά σε εκδότη μιας άλλης εποχής, ο οποίος απέρριπτε κάθε επιστολή στην οποία δεν του απευθύνονταν με μια στοιχειώδη ευγένεια.
    2 points
  4. Προτιμώ να το κάνω για τον χαβαλέ 😁, δεν το σκέφτομαι τόσο επαγγελματικά. Βασικά, όλα αποτελούν προσωπικές απόψεις, όπως και η δική μου τοποθέτηση παραπάνω. Εδώ θέλω να διαφοροποιήσω / προσθέσω πως ο τύπος έκδοσης αποτελεί τεκμήριο ποιότητας ως ένα βαθμό, μιας και στην παραδοσιακή έκδοση συνήθως (και το τονίζω αυτό) θα βρεις πιο καλογραμμένα βιβλία μιας και περνάνε έστω από μια υποτυπώδη διαδικασία διορθώσεων, ανατροφοδότησης, κ.λπ. μιας και έχουν τον μηχανισμό. Στην αυτοέκδοση/συνέκδοση η ποιότητα ποικίλει. Θα συμφωνήσω απόλυτα στα υπόλοιπα που προσθέτες / παραθέτεις. Συμφωνώ,
    2 points
  5. Το foreshadowing δεν είναι αυτό που περιγράφεις όμως. Το foreshadowing είναι τεχνική γραφής που δημιουργεί ένταση στην ιστορία και βασικό συστατικό του σασπένς, είναι προαισθήματα και υπαινιγμοί στην αφήγηση που κάνουν τον αναγνώστη να νιώθει νευρικός και περίεργος γι' αυτό που θα συμβεί παρακάτω. Αν μάλιστα χρησιμοποιηθεί με μαεστρία, οι αναγνώστες δεν θα καταλάβουν καν τη σημασία των υπαινιγμών πριν να φτάσουν στις τελευταίες σελίδες του βιβλίου όταν αποκαλυφθεί το μεγάλο twist της πλοκής.
    2 points
  6. Στην Αμερική ειδικά ζούμε, ανάμεσα σε άλλα, το entitlement culture. Όπως του κάτσει του καθένα. Έτσι και το σκεφτούν, πρέπει να είναι σωστό, το αμολάνε κι όποιον πάρει ο χάρος. Μια αναγνώστρια μου έγραψε πως αγόρασε το βιβλίο μου, το διάβασε και το επέστρεψε για να πάρει τα χρήματά της πίσω και να με τιμωρήσει επειδή έβγαλα τα βιβλία μου από το Kindle Unlimited γιατί όπως φαίνεται είμαι υποχρεωμένη να γράφω για να διαβάζει αυτή τσάμπα. Δεν βγάζεις άκρη. Επίσης, ο μισογυνισμός στο sci-fi καλά κρατεί.
    2 points
  7. Ο Αντώνης έχει μια τάση να διατυπώνει τα πράγματα λίγο ωμά αλλά, απ' ότι έχω καταλάβει, το κάνει για καλό (εντάξει, μπορεί να του έχουν σπάσει και τα νεύρα μ' αυτά που βλέπει και διαβάζει). Αυτό που θα με προβλημάτιζε εμένα είναι γιατί π.χ. να τρώω άκυρο από όλους τους παραδοσιακούς εκδότες ή γιατί να μου προτείνουν μόνο συνέκδοση; Μήπως φταίω εγώ; Μήπως αυτά που γράφω; Γιατί να πρέπει σώνει και ντε να εκδώσω κάτι έστω με συνέκδοση; Ναι, κάποια πράγματα ίσως να είναι καλύτερα να μένουν στο συρτάρι. Αν ήσουν, λέμε τώρα, παραγωγός ντομάτας και σου έλεγε ο έμπορας «πλήρωσέ με 1300 ευρώ απλά
    2 points
  8. Διότι η συντριπτική πλειοψηφία αυτών των κειμένων είναι απαράδεκτα, εν αγνοία των συγγραφέων τους. Ακόμα κι αν είσαι η εξαίρεση, όταν το βάζεις στο βιογραφικό είναι σα να λες ότι είσαι ένας από αυτούς - που είσαι, δηλαδή. Και αυτό είναι το μεγαλύτερο κακό που μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου. Να πειστείς ότι είσαι έτοιμος πριν να είσαι.
    2 points
  9. Το δέχτηκαν!!! Καλή τύχη να έχει το βιβλιο σου και να φτάσει παντού!! Μετά από όσα γράψαμε δεν πρόκειται να ρωτήσω αν πρόκειται για συνεκδοση ή παραδοσιακό τρόπο έκδοσης... Χεχεχε! Αν δεν υπάρχει πρόβλημα θα ήθελα να μου πεις ποιο είναι και πού θα το βρω. Θα με ενδιέφερε σίγουρα. Μπράβο σου λοιπόν και καλοταξιδο. Η επιτυχία σου είναι ελπίδα και για μένα!
    2 points
  10. Στη θέση σου θα έψαχνα να δω οι αγώνες πείνας που κατατάσσονται και αυτό θα έστελνα. Απλά έχε υπόψη σου ότι σε γενικές γραμμές το cross genre είναι πιο δύσκολο να πουληθεί. αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δεν θα στο δεχτούν. σκέψου ότι το δικό μου είναι ένα light novel με στοιχεία φολκλόρ, μυστηρίου και θρίλερ το οποίο το δέχτηκαν τελικά.
    2 points
  11. Κατανοώ ότι οι απόψεις μας στα περισσότερα σημεία εφάπτονται. Βέβαια και διαμέτρου αντίθετες να ήταν δεν θα υπήρχε κάποιο πρόβλημα προφανώς. είναι σημαντικό πάντως αυτό που λες ότι είναι καλό να υπάρχει αντίλογος για να βλέπουμε και άλλες οπτικές που ενδεχομένως να τις είχαμε αμελήσει ή να μην τις είχαμε σκεφτεί. Εδώ εγώ να διευκρινίσω πως με αυτοέκδοση εννοώ ιδιοεκδοση, οπότε η διαδικασία προώθησης ενός βιβλίου δεν έχει και μεγάλη διαφορά με έναν εκδότη. Απλά προτιμώ οι συμφωνίες που κάνω να είναι ξεκάθαρες. Θεωρώ πολύ πιο έντιμο ένας εκδοτικός να είναι ξεκάθαρος στο τι κάνει. Εγώ
    2 points
  12. @Tourin χαίρομαι που ο συγκεκριμένος οδηγός σε βοήθησε. εδώ να τονίσω πως φωνητική πληκτρολόγηση μπορείς να κάνεις και στον υπολογιστή σου αλλά και στον google chrome. Σκέφτομαι εδώ και κάμποσο καιρό να φτιάξω έναν νέο οδηγό ή να επικαιροποιησω τον συγκεκριμένο. έχω μάθει κάποια πραγματάκια τα οποία πιστεύω θα βοηθούσαν τους περισσότερους να βελτιώσουν την ταχύτητα συγγραφης. Το βιβλίο που θα εκδοθεί επόμενους μήνες από ελληνικό εκδοτικό οίκο το έκανα σε φωνητική πληκτρολόγηση και μετά το διόρθωσα στο πληκτρολόγιο. Τις περισσότερες φορές επίσης που γράφω κάτι στο sff από τον υπολογιστή μο
    2 points
  13. Εξαρτάται από τον τόπο και τον χρόνο. Δεν μπορείς, για παράδειγμα, να αρχίζεις να φωνάζεις, έστω να μιλάς, ή να ψιθυρίζεις τις ώρες της κοινής ησυχίας. Ή μήπως μπορείς; Προσωπικά, σχεδόν από μικρό παιδί, γνωρίζω τυφλό σύστημα δακτυλογράφησης οπότε μου είναι σχετικά εύκολο να γράφω στο πληκτρολόγιο άνετα και αρκετά γρήγορα. Ύστερα, είναι και ο ήχος των πλήκτρων ο όποιος, κάποιες φορές, για μένα τουλάχιστον, λειτουργεί και ως έμπνευση. Βέβαια υπάρχουν ακόμα και στις μέρες μας συγγραφείς οι οποίοι γράφουν ακόμα με το χέρι ή κάποιοι άλλοι μπορούν να γράψουν μόνο σε γραφομηχανή. Στο κινητ
    2 points
  14. Καλησπέρα. Πήρα το θάρρος να γράψω και εγώ την εμπειρία μου πάνω στη φωνητική πληκτρολόγηση. Ομολογώ ότι στην αρχή την είχα παρεξηγήσει, τελικά όμως πρόκειται για ένα σπουδαίο εργαλείο. Δίνει μεγάλη ταχύτητα πληκτρολογήσεις συνεπώς και μεγάλη παραγωγικότητα. Μόλις χθες ολοκλήρωσα μία αντιγραφή ενός χειρογράφου που είχα σε ηλεκτρονική μορφή. Οφείλω να ομολογήσω ότι ακόμα θα έγραφα αν δεν είχα το εργαλείο της φωνητικής πληκτρολόγησης. Δεν ξέρω για τις άλλες γλώσσες, αλλά στην Ελληνική γλώσσα όντως υπάρχουν κάποια μειονεκτήματα. Παραδείγματος χάρη κάποιες λέξεις δεν μεταφέρονται σωστά στο έγγρ
    2 points
  15. Το κατατοπιστικό άρθρο δεν ήταν αυτό που περίμενα. Ή ήταν ένα μισό άρθρο. Καλά τα πρακτικά της τεχνικής πλευράς. Με τον λόγο όμως τι γίνεται; Ποιος κατευθύνει; Ποιος μπορεί να αναιρέσει; Πως δηλαδή ταιριάζουν τα λογοτεχνικά χνώτα; Ως Έλληνες είμαστε και περίεργοι. Σε αυτό το φόρουμ κάποτε επιχείρησαν να γράψουν ομαδικά μια νουβέλα. Ένα κεφάλαιο ένα μέλος. Τι κι αν ο πρώτος εδραίωνε στο δικό του κομμάτι έναν επιθεωρητή με το φλέγμα ενός Πουαρό. Ερχόταν ο επόμενος και ξαφνικά ο επιθεωρητής ήταν ο αστυνομικός Θεοχάρης που έβριζε και πλάκωνε έναν ύποπτο στα χαστούκια. Έχεις βρει Αλέξανδρε την χρυσ
    2 points
  16. Όταν λέω τεκμήριο μιλάω σαφώς με απόλυτους όρους, ως αδιάσειστο αποδεικτικό στοιχείο. Είναι μια ένδειξη, οκ, σοβαρή ναι, αλλά δεν αποτελεί εξασφάλιση. Δε χρειάζεται νομίζω να αναφερθούμε σε παραδείγματα. Οι απογοητεύσεις ουκ ολίγες, ειδικά σε έργα δημοφιλή. Αν έχουμε δει έργα κι έργα να εκδίδονται φυσιολογικά και να μην το αξίζουν, όμως επειδή προωθήκαν έξυπνα εδραιώθηκαν στη συνείδηση του κοινού και διατέλεσαν εμπορικές επιτυχίες. Αυτό που ήθελα να τονίσω είναι οτι για μένα περισσότερο μετράει πόσο σκληρά δουλεύει κάποιος αλλά και τι ποιότητα φαντασίας διαθέτει, παρά αν πέτυχε την τάδε συμφω
    1 point
  17. @Alexz, my man, σου το έχω ξαναπει, βγάλε ένα βιβλίο γύρω από τα όσα έχεις μάθει γύρω από την έκδοση, θα γίνει ανάρπαστο. Θα προσθέσω τη δική μου γνώμη εδώ, επισημαίνοντας πως δεν αποτελεί τπτ άλλο πέρα από την προσωπική μου ματιά πάνω στο ζήτημα. Κατ' εμέ ο τρόπος έκδοσης δεν αποτελεί τεκμήριο ποιότητας. Τεκμήριο ποιότητας αποκτά κανείς διανύοντας ολόκληρη την απόσταση' όταν μοχθεί και δουλεύει σκληρά, δίχως το πάθος που σιγοκαίει μέσα του να διυλίζεται με την πάροδο του χρόνου. Γιατί μπορεί και να συμβεί αυτό, ξέρετε. Να γίνει στεγανή η γραφή από αστοχίες μα στο τέλος να της λείπει η φ
    1 point
  18. Ισχύει αυτό που λες, κάποια στιγμή πρέπει να επικαιροποιησω και αυτό το άρθρο
    1 point
  19. Το μόνο με το οποίο θα διαφωνήσω είναι πως τα σχόλια αγνώστων είναι πιθανή μέθοδος για συγγραφική βελτίωση. Όπως λένε εδώ (Καλιφόρνια είμαι, by the way), madness this way lies. Δεν δίνω καμία απολύτως σημασία σε κριτικές/σχόλια αναγνωστών, προτιμώ τη γνώμη των ανθρώπων με τους οποίους συνεργάζομαι (beta readers, editors, critique partners κλπ.) που γνωρίζουν όχι μόνο το θέμα της συγγραφής γενικά αλλά και το συγκεκριμένο συγγραφικό ύφος μου και τι είδος ιστοριών θέλω να αφηγηθώ.
    1 point
  20. Καλώς η κακώς η ανάγνωση των κριτικών στη σημερινή εποχή, έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας. Η ευκολία του ίντερνετ ειδικά μέσα από ένα κινητό, έχει κάνει την κάθε μας αγορά να φιλτράρετε πριν εκείνη πραγματοποιηθεί. Έτσι αναπόφευκτα, γίνεται και στο χώρο του βιβλίου. Παλαιότερα η καλύτερη διαφήμιση γινόταν στόμα με στόμα. Στις μέρες μας ακόμα συμβαίνει το ίδιο, αλλά και μέσω του διαδικτύου. Εκείνο που έχει αλλάξει, είναι ότι πλέων όλα εκείνα τα σχόλια - προτάσεις - κριτικές που κάποτε γινόντουσαν, τώρα φτάνουν και στον ίδιο το συγγραφέα. Σε κάθε καλή ή κακή κριτική που γίνεται, τώρα υπάρχει
    1 point
  21. Μια από τις καλύτερες συμουλές για το θέμα μου την έδωσε φίλος σεναριογράφος: think of the cover letter as an opportunity to show off your writing skills. Impress them with your one-paragraph writing, not your story idea (which is almost impossible to do anyway, they've seen ALL the ideas before.)
    1 point
  22. Οκ. Ξεκαθαρίζω οτι σε καμία περίπτωση δεν υπεραμύνομαι της συνεκδοσης κι ούτε ξέρω αν τελικά θα την επιλέξω για μένα, πολύ απλά επειδή συμφωνώ ότι μέχρι ενός σημείου είναι κλοπή για τον κόπο του συγγραφέα. Απ' την άλλη όμως σέβομαι και την άποψη κάποιων που δε μπορούν να περιμένουν την εύνοια της τύχης για να εκδώσουν κάτι με τον κλασικό τρόπο. Γιατί αν σκεφτεί κανείς πόσα αριστουργήματα έχουν φάει πόρτα από σοβαρούς εκδοτικούς και πόσοι άξιοι συγγραφείς έμειναν στην αφάνεια, ίσως να αναζητήσει και με το δίκιο του νέους τρόπους. Τέλος πάντων, αυτά για απόψε. Ευχαριστώ από καρδιάς για την
    1 point
  23. Thank you! Σου έστειλα σε pm ποιο είναι το βιβλίο μιας και δεν το έχει βγάλει ο εκδοτικός ακόμη.
    1 point
  24. Και θα συμφωνήσω με όλα αυτά που γράφει και ο Αντώνης. Είναι γνωστό κιόλας από μεγάλο εκδοτικό που ζητάει από τους συγγραφείς ένα τάλιρο περίπου για να τους κάνει συνέκδοση.
    1 point
  25. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι δεν χωράει ο νους μου ότι η αυτοέκδοση (ιδιοεκδοση) μπορεί να κοστίζει έως και τρεις φορές λιγότερο.
    1 point
  26. Γεια σου Αλέξανδρε! Οι ανάγκες του κάθε ανθρώπου ποικίλουν. Το θέμα για μένα δεν είναι το κόστος (μην υποτεθεί ότι είμαι πλούσιος), αλλά η πράξη της έκθεσης ενός έργου στο κοινό και η κατά το δυνατόν ευρύτερη αναγνώριση. Ένα αξιοσημείωτο οικονομικό κέρδος για τα δεδομένα της Ελλάδας θα το θεωρουσα μάλλον απίθανο. Δεν ξέρω πως τα βλέπεις αυτά που γράφω, αλλά μη νομίζεις ότι έχω και πολύ διαφορετικές απόψεις με τις δικές σου. Απλώς πιστεύω ότι μπορούμε να αντλήσουμε οφέλη από πράγματα που δεν είχαμε σκεφτεί.
    1 point
  27. Μα γιατί αρνητικά; Αφού υποτίθεται ότι έχεις μπει στην διαδικασία προώθησης εσύ ο ίδιος κι έχεις πλέον ένα κάποιο κοινό, έστω και μικρό. Εννοώ είσαι ήδη δραστήριος σε μια νέα πραγματικότητα κι αυτό μόνο θετικά μπορούμε να το δούμε. Παρόλα αυτά θα συμφωνήσω ότι φαινομενικά και πρακτικά ο συγγραφέας τυγχάνει εκμετάλλευσης από τους απατεώνες που λες. Με την υποσημείωση όμως ότι κι ο ίδιος μπορεί να εκμεταλλευτεί τα όποια θετικά του νέου status. Ποια είναι αυτά: Δε θα αναφέρω χειροπιαστα οφέλη, αλλά σκέψου λίγο την ψυχική ώθηση που πιθανόν να πάρεις για να συνεχίσεις. Ακούγεται λίγο κου
    1 point
  28. @Orfeas γεια σου. Πράγματι στις περισσότερες περιπτώσεις έχει να κάνει με το αν νιώθεις άνετα. Ισχύει αυτό για τις προοπτικές που λες, ένας γνωστός μου έβγαλε το πρώτο βιβλίο με συνεκδοση και τα επόμενα με παραδοσιακή από τον ίδιο εκδοτικό. Από κει και πέρα εξακολουθώ να πιστεύω ότι δεν συμφέρει. Με 1000 και 1300 ευρώ μπορείς να κάνεις μόνος σου ένα πολύ καλό facebook promotion και να πουλήσεις απευθείας στα βιβλία. Αυτό θα έκανα εγώ δηλαδή και έχω δει ότι είναι αποτελεσματικό. Πιστεύω πως καλά έκανες και αρνήθηκες. αυτό το κόστος που συνήθως ζητάνε για συνέκδοση είναι το συνολι
    1 point
  29. Χρήσιμες οι απόψεις σου, φίλε, αλλά έχω και μερικές ενστάσεις. Αν πρόκειται για συνεκδοση σε έναν γνωστό εκδοτικό δε μου φαίνεται και τόσο άσχημη περίπτωση. Ξέρεις, θα μπορούσες να προωθήσεις το επόμενο έργο σου με καλύτερη προοπτική, θα έχεις αποκτήσει ένα συν στο βιογραφικό σου και θα μετράς περισσότερο. Αυτό ας μην το παραβλέπουμε. Με δυο λόγια: θα είσαι ήδη συγγραφέας. Ότι χαλάει η πιάτσα, δε θα διαφωνήσω. Εν μέρει, ναι. Αλλά όπως πολλοί έχουν γράψει εδώ μέσα, οι αξίες στο τέλος αναγνωρίζονται. Να σημειώσω ότι πέρυσι με πήραν από δύο εκδοτικούς για συνεκδοση με 1000 κα
    1 point
  30. Τώρα τελευταία τρώει κοκομπλόκο, μάλλον από την υπερβολική χρήση του διαδικτύου. Το παρατήρησα μέχρι και στο MS Voice Dictation που πληρώνω μηνιαία συνδρομή.
    1 point
  31. Πιστεύω το βασικό είναι να βάζεις οριακά ρεαλιστικούς στόχους για να μην απελπίζεσαι. Δλδ αν είναι να βάλω στόχο τις 150.000 λέξεις τον μήνα όπως κάποιοι άλλοι συγγραφείς, το πιο πιθανό είναι να απελπιστώ. Βάζω 60-70 (και πάλι απέχω αρκετά, συνήθως γράφω κατά μέσο όρο 40.000 λέξεις τον μήνα), αλλά πιστεύω πως με λίγη περισσότερη εξάσκηση το να γράφω έως και 90.000 λέξεις τον μήνα είναι εφικτό.
    1 point
  32. Εγώ λέω θα τα καταφέρεις. Πάντως δεν είναι κακό να βάζεις παραπάνω στόχους από όσο μπορείς να καταφέρεις. Σε κινητό ποιεί
    1 point
  33. Άσε τις επνεύσεις, να πέφτουν τα στοιχήματα για το αν θα τα καταφέρω ή όχι!
    1 point
  34. @katakalwn Το βασικό πλεονέκτημα όταν χρησιμοποιείς το ingram spark για την αγγλόφωνη αγορά, είναι ότι έχει: *extended distribution: Tο άμαζον έχει και αυτό extended distribution, αλλά το ποσοστό που κερδίζει το παραδοσιακό βιβλιοπωλείο είναι μόλις 25%, ενώ με το Instagram Spark το βιβλιοπωλείο κερδίζει 55% τουλάχιστον. Με λίγα λόγια το βιβλιοπωλείο σε καμία περίπτωση δεν θα ασχοληθεί να αγοράσει ένα βιβλίο που θα έχει Μόνο 25% κέρδος. Επιλογές στην έντυπη εκτύπωση. το Instagram Spark πραγματικά έχει κάθε λογής τυπο για εκτύπωση του βιβλίου, όπως για παράδειγμα hard
    1 point
  35. Αν η ιστορία μου 5000 λέξεων κατάφερε να κάνεις ~170 πωλήσεις σε λιγότερο από δύο μήνες, τότε μία μεγάλη ιστορία σίγουρα θα έκανε 1.000 σε αυτό το διάστημα. Εξαρτάται πάντα και από την κατηγορία φυσικά, εγώ μιλάω για αυτό που ξέρω. αιντε από το στόμα σου και στου θεού το αυτί!
    1 point
  36. 1500 λέξεις είναι μια χαρά. Δεν έχω δημοσιεύσει κάτι - ούτε ελληνικά ούτε αγγλικά. Μέχρι στιγμής γράφω ό,τι γράφω μόνο για ψυχαγωγία.
    1 point
  37. Ντίνο καλημέρα, Αυτά που αναφέρεις είναι στις προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει κάποιος και είναι το επόμενο στη σειρά άρθρο: Προκλήσεις στη συνεργατική συγγραφή και πως να τις αντιμετωπίσει κάποιος. Καταλαβαίνω αυτό που λες και έχει τύχει και σε εμένα να μη βγει καλή μαγιά από βιβλίο που έγραψα συνεργατικά και τελικά δεν το βγάλαμε. Αν θέλεις ρίξε το μια ματιά και κάνε ένα σχολιασμό εκεί, μιας και τα περισσότερα από αυτά που γράφεις τα απαντώ σε εκείνο το άρθρο.
    1 point
  38. Τώρα καταλαβαίνω πολύ καλύτερα το πρόβλημα. Αν μπω σε τέτοια λούπα θα σταματήσω να περνάω καλά γράφοντας. Μάλλον δεν θα γίνω ποτέ επαγγελματίας συγγραφέας. 😛 Απλά θα γράφω. Παρεμπιπτόντως και επί τη ευκαιρία, είναι ενδιαφέροντα όλα τα άρθρα και συγχαρητήρια γι' αυτό.
    1 point
  39. Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με το σχόλιο σου και πιστεύω πως αν θελήσεις να συνεχίσεις να κάνεις κάτι που αγαπάς, πρέπει να εκπαιδεύσεις τον εαυτό σου να μην ακούει κάποια σχόλια. Επί του προσωπικού τώρα, ελάχιστα πλέον με επηρεάζουν τα σχόλια (θετικά ή αρνητικά) πάνω στη δουλειά μου. Το κακό είναι πως επηρεάζουν τις πωλήσεις όμως και αυτό "πονάει." Μπορεί να ακούγεται κάφρικο αυτό, αλλά όταν έχεις βλέψεις να ασχοληθείς επαγγελματικά με το αντικείμενο της συγγραφής, αναγκαστικά οι κριτικές θα σε επηρεάσουν σε αυτόν τον τομέα. Βέβαια το όλο σύστημα των κριτικών είναι "προ
    1 point
  40. Διάβαζα στα goodreads κριτικές, δεν θυμάμαι για ποιο ακριβώς βιβλίο αλλά θυμάμαι ότι ήταν για κάποιο που μου άρεσε πολύ, πρέπει να ήταν κλασική λογοτεχνία. Και έγραφε ένας από κάτω που είχε βάλει ένα αστέρι: '' πίστευα ότι δεν θα μπορούσα να διαβάσω κάτι χειρότερο από Κάφκα. Αλλά να που συνέβη. '' (!) Ε! Τι να κάνεις. Προφανώς και θα επηρεαστούμε, αλλά μαθαίνεις σιγά σιγά σε τι να δινεις σημασία και σε τι όχι. Ειδικά, αν οι κακές κριτικές είναι από συντηριτισμό, όπως αυτό που περιγράφεις παραπάνω, εκεί είναι που δεν αξίζει τον κόπο γιατί δεν είναι καν εποικοδομιτικές. Όλοι οι
    1 point
  41. Πάλι καλά που σπούδασα αρχιτέκτονας λοιπόν και συνήθισα να με κράζουν οι καθηγητές και οι καθηγήτριες από το πρωί μέχρι το βράδυ. Τα πρώτα χρόνια έκλαιγα και φοβόμουν, μετά θύμωνα και τώρα πια είμαι κάπως: χμμ, κάτι μάθαμε κι απ' αυτό! Νομίζω ότι βελτιώνεσαι πραγματικά όταν αντί να πέφτεις από τις κακές κριτικές, πεισμώνεις! Επίσης, είναι πάντα σημαντικό να θυμόμαστε ότι δεν θα αρέσουν σε όλες και όλους αυτά που κάνουμε και αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
    1 point
  42. Χαίρομαι που την απόλαυσες! Ήταν από τις καλύτερες που έχω πάρει ομολογώ!
    1 point
  43. Ευχαριστούμε αμφότερους για αυτή την πολύ ωραία συνέντευξη.
    1 point
  44. Για τις κριτικές... Η πρώτη κριτική που πήρα στο αμαζον ήταν αρνητική (2 αστέρια αν θυμάμαι καλά) γιατί η αναγνώστρια δεν ήθελε να ερωτευτεί η πρωταγωνίστρια αυτόν που ερωτεύτηκε αλλά έναν άλλο. Χωρίς πλάκα, αυτός ήταν ο λόγος για τα δυο αστέρια. Κατά τα άλλα, το βιβλίο το βρήκε πολύ καλό. Θυμάμαι, άφριζα από τα νεύρα μου γιατί το συγκεκριμένο θέμα ήταν μια ελάχιστη subplot, καμία σχέση με την ουσιαστική ιστορία του βιβλίου. Πού να ήξερα βέβαια τότε ότι θα ερχόταν η μέρα που θα έπαιρνα αρνητικές κριτικές επειδή είμαι γυναίκα (κατά λέξη ο τύπος έγραψε: I wish the writer was a guy), επειδή είμαι
    0 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..